Наукова діяльність як шлях формування професійних компетентностей майбутнього фахівця
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Нові надходження
Документ Наукова діяльність як шлях формування професійних компетентностей майбутнього фахівця(ФОП Цьома С.П., 2020)Збірник містить матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Наукова діяльність як шлях формування професійних компетентностей майбутнього фахівця». У матеріалах конференції розглядаються актуальні проблеми розвитку освіти ХХІ століття в Україні та світі; виклики для розвитку освіти України ХХІ століття в умовах надшвидкого розвитку цифрових технологій; підготовка покоління вчених, які здатні в умовах тотальної цифровізації прогнозувати, узагальнювати і систематизувати великі обсяги даних та продукувати нові знання та сенси.Документ До питання використання LMS Moodle для визначення рівня просторового мислення учнів(ФОП Цьома С. П., 2017) Харченко Володимир Миколайович; Kharchenko Volodymyr MykolaiovychУ статті описано досвід використання LMS Moodle для діагностики просторового мислення учнів. Наведено якісний аналіз проведеного тестування та виявлено доречність його використання учителем геометрії під час навчального процесу.Документ Современные тенденции использования информационных и коммуникационных технологий в образовании(ФОП Цьома С. П., 2017) Спольник Олександр; Spolnyk Oleksandr; Каліберда Любов; Kaliberda LiubovСтатья посвящена анализу современных тенденций использования информационно-коммуникационных технологий в сфере образования. Отмечаются положительные результаты применения этих технологий в процессе преподавания курса физики в техническом вузе. Обсуждаются перспективы использования мобильных технологий в образовании.Документ Використання ІТ-технологій під час вивчення математики у професійно технічному навчальному закладі(ФОП Цьома С. П., 2017) Рудніцька Юлія; Rudnitska YuliiaУ статті розглядаються основні можливості застосування ІТ-технологій під час вивчення математики у ПТНЗ та математичних середовищ для робітничих професій. А саме, застосування ІТ- технологій у вивченні математики та розв’язування задач графічним шляхом для полегшення та збільшення швидкості роботи.Документ Інформаційно-комунікаційні технології як засіб формування професійної компетентності майбутніх педагогів будівельного профілю(ФОП Цьома С. П., 2017) Бондаренко Микола; Bondarenko Mykola; Чорноплат Ігор; Chornoplat IhorУ статті розкрито значення інформаційно-комунікаційних технологій у формуванні професійної компетентності майбутніх педагогів будівельного профілю.Документ Методичні особливості вивчення майбутніми вчителями інформатики схемографіки пристроїв ЕОМ у середовищі електронного підручника(2017) Семеніхіна Олена Володимирівна; Semenikhina Olena Volodymyrivna; Удовиченко Ольга Миколаївна; Udovychenko Olha MykolaivnaУ статті акцентується увага на необхідності візуалізації навчального матеріалу. Зокрема, описано візуальну підтримку теми «Схемографіка пристроїв ЕОМ» на основі схем, таблиць, графіків, які подано в авторському електронному підручнику.Документ Комплексний підхід до формування ключових компетентностей при вивченні фізики(ФОП Цьома С. П., 2017) Савкіна Тетяна; Savkina Tetiana; Єчкало Юлія; Yechkalo YuliiaУ статті розглядається комплексний підхід до формування ключових компетентностей учнів профільних класів при вивченні фізики у рамках спецкурсу із застосуванням проектних та дослідницьких технологій.Документ Аналіз функцій вчителя інформатики у професійній орієнтації школярів на ІТ-спеціальності(ФОП Цьома С. П., 2017) Пономарьова Наталія Олександрівна; Ponomarova Nataliia OleksandrivnaСтаття присвячена визначенню та аналізу функцій вчителя інформатики у професійній орієнтації школярів на ІТ-спеціальності: інформаційно-орієнтуючої, діагностуючої, консультуючої, організаційної функцій, функції орієнтації школярів у медіа-просторі, спрямовуючої та координуючої функцій.Документ Педагогічний аналіз уроку трудового навчання(ФОП Цьома С. П., 2017) Пасівенко Андрій; Pasivenko AndriiВизначено орієнтовні основи аналізу сучасного уроку трудового навчання. Охарактеризовано основні компоненти диференційованого підходу до аналізу уроку трудового навчання. Автор доводить думку, що в ході дидактичного аналізу навчального процесу необхідно враховувати: мета навчання і виховання; зміст, процес навчання і його основні види; принципи, методи, форми організації навчання.Документ Формування продуктивного навчання фізики засобами традиційних і новітніх технологій навчання(ФОП Цьома С. П., 2017) Миколайко Володимир; Mykolaiko VolodymyrУ статті проаналізовано формування продуктивного навчання фізики засобами традиційних і новітніх технологій навчання. Встановлено, що продуктивне навчання учнів, зокрема у процесі вивчення фізики - це спроба вийти на новий рівень творчо організованої освіти, заснованої на інтересах підлітка, який навчається самостійно та взаємодіє з учителем лише для консультацій.Документ Криптографія на уроках математики – нові-старі цікавинки(ФОП Цьома С. П., 2017) Мамонова Ганна; Mamonova Hanna; Задорожня Тетяна; Zadorozhnia TetianaУ статті запропоновано використання задач на шифрування та дешифрування інформації на заняттях з математики. Подано короткий аналіз класичних шифрів.Документ Проблема вивчення орфографічних правил учнями молодшого шкільного віку(ФОП Цьома С. П., 2017) Калініченко Вікторія; Kalinichenko ViktoriiaУ статті розглядається проблематика учнів молодшого шкільного віку у роботі з орфографічним матеріалом, розкрито поняття орфографічного правила та його основних етапів.Документ Застосування графічного методу при формуванні практичної компетентності з розв’язування задач(ФОП Цьома С. П., 2017) Індиченко Світлана; Indychenko Svitlana; Бондаренко Ліна; Bondarenko Lina; Чорнобай Катерина; Chornobai KaterynaДослідження присвячено формуванню інтегрованої практичної компетентності учнів з питань розв’язування графічних задач із використанням готового програмного забезпечення. Наведено приклади використання готового програмного засобу GRAN 1 при розв’язуванні графічних задач. Підкреслено переваги використання цього програмного продукту у навчальному процесі.Документ Підсистеми комп’ютерної графіки у навчанні фізики(ФОП Цьома С. П., 2017) Єфименко Світлана; Yefymenko SvitlanaУ статті зроблено аналіз реалізації комп 'ютерної графіки у навчанні фізики через використання графічних інтерфейсів педагогічних програмних засобів (ППЗ). Для прикладу наведено застосування графічних інтерфейсів ППЗ GRAN 1 та цифрових лабораторних комплексів Register Data Logger і NOVA. Вказано на їх значення для формування предметної компетентності майбутнього фахівця.Документ Тестові технології в професійній діяльності вчителя математики: два кроки вперед, один – назад(ФОП Цьома С. П., 2017) Дворецька Лариса; Dvoretska LarysaУ статті наведено результати опитування вчителів математики на предмет з ’ясування їхнього рівня обізнаності з основами конструювання тестів для оцінювання результатів навчальних досягнень учнів. Вказано на доцільність масового підвищення кваліфікації вчителів математики шляхом обов’язкового опрацювання ними спеціального курсу з основ тестології з метою ліквідації тестологічної безграмотності та підвищення рівня тестологічних знань.Документ Оцінка результатів впровадження авторської моделі розвитку дослідницької компетентності учнів старших класів з фізики(ФОП Цьома С. П., 2017) Грудинін Борис Олександрович; Hrudynin Borys OleksandrovychНаведено результати впровадження авторської моделі розвитку дослідницької компетентності учнів старших класів з фізики. Структура дослідницької компетентності, що лежить в основі моделі, представлена чотирма компонентами: мотиваційним, операційним, рефлексивним та технологічним.Документ До питання про використання інтелект-карт у професійній діяльності вчителя математики(ФОП Цьома С. П., 2017) Білошапка Наталія Миколаївна; Biloshapka Nataliia MykolaivnaУ статті розглянуто можливості використання інтелект-карт на уроках математики. Автором наведено приклад інтелект-карти з теми «Чотирикутники» для 8-го класу, проаналізовано можливості використання на кожному етапі уроку. Окреслено педагогічні задачі, що вирішуються за допомогою використання інтелект-карт.Документ Про засоби комп’ютерної візуалізації в роботі вчителя(ФОП Цьома С. П., 2017) Безуглий Дмитро Сергійович; Bezuhlyi Dmytro SerhiiovychУ роботі описано актуальність використання засобів комп ’ютерної візуалізації (ЗКВ) в навчальній діяльності. Розглянуті найпопулярніші засоби для створення візуалізованого контенту. Серед них: ПЗ для створення графіків, презентацій, інфографіки, динамічних математичних креслень, інтелект-карт, скрайбів. Коротко описано основні особливості кожного з програмних засобів.Документ Особливості організації дослідницької діяльності студентів при вивченні «Методології та філософії математики»(ФОП Цьома С. П., 2017) Швай Ольга Леонідівна; Shvai Olha LeonidivnaУ статті проаналізовано можливості підвищення пізнавальної активності студентів-математиків. Обґрунтовано, що раціональне поєднання різних видів навчально- пізнавальної діяльності студентів, стимулює їх дослідницьку діяльність.Документ Роль гуртків та проблемних груп у розвитку науково-дослідницької діяльності студентів вищих навчальних закладів(ФОП Цьома С. П., 2017) Шаповалова Наталія; Shapovalova Nataliia; Панченко Лариса; Panchenko LarysaУ статті проаналізована роль наукових студентських гуртків та проблемних груп для розкриття творчого та дослідницького потенціалу студентів ВНЗ. Розглянуто науково-методичний аспект активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів. Проаналізовані різні підходи і методичні системи, розглянуті різні форми організації та педагогічного керівництва науково-дослідницькою роботою студентів ВНЗ. Запропоновані різні методичні прийоми для оптимального поєднання класичних і новітніх методів організації науково- дослідницької діяльності студентів ВНЗ у контексті інтеграції України в європейський освітній простір.