Наукова діяльність як шлях формування професійних компетентностей майбутнього фахівця
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Наукова діяльність як шлях формування професійних компетентностей майбутнього фахівця за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 243
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Системный подход и системный анализ как фактор компетентностной реализации современного специалиста(ФОП Цьома С. П., 2017) Лаптьонок Сергій; Laptonok Serhii; Хорева Світлана; Khoreva Svitlana; Морзак Галина; Morzak HalynaОбоснована целесообразность преподавания основ системного подхода, системного анализа и математических методов обработки информации при получении высшего образования и переподготовке для любых специальностей.Документ Inhibition of Protease-Activated Receptor 1 Affects on the Long-Term Synaptic Plasticity Following Status Epilepticus(ФОП Цьома С. П., 2017) Семеніхіна Маргарита; Semenikhina Marharyta; Савотченко Аліна; Savotchenko Alina; Боговик Руслан; Bohovyk Ruslan; Федорук Михайло; Fedoruk Mykhailo; Ісаєва Олена; Isaieva OlenaПротеаз-активований рецептор 1 (PAR1) є важливим фактором патогенезу різних розладів мозку, пов'язаних з ризиком розвитку епілепсії.Документ Конструктивна теорія функцій як навчальна дисципліна програми підготовки магістра математики в умовах педагогічного університету(ФОП Цьома С. П., 2017) Працьовитий Микола Вікторович; Pratsovytyi Mykola ViktorovychУ доповіді пропонується концепція формування змісту навчальної дисципліни «Конструктивна теорія функцій», яка передбачає знайомство майбутніх магістрів математики з неперервними функціями зі складною локальною структурою та фрактальними властивостями; обґрунтовується потреба та доцільність такої дисципліни, її зв’язки з іншими дисциплінами навчального плану. Розгорнуто представляються завдання курсу і його наповнення задачним матеріалом.Документ Соціально-психологічна компетентність педагога – потреба Нової української школи(ФОП Цьома С. П., 2017) Панченко Світлана; Panchenko SvitlanaУзагальнені теоретичні положення щодо сутності поняття «соціально- психологічна компетентність», його структурних компонентів та умов комплексного формування. Наведені докази на користь припущення стосовно соціально-психологічної компетентності педагога як нагальної потреби нової української школи.Документ Нетрадиційна лекція як форма активізації пізнавальної діяльності студентів(ФОП Цьома С. П., 2017) Поперечнюк Людмила; Poperechniuk LiudmylaУ статті проаналізовано нетрадиційні методи проведення лекційних занять у вищих навчальних закладах. Відмічено, що застосування активних методів навчання підвищує ефективність засвоєння теоретичних знань.Документ Тестові технології в професійній діяльності вчителя математики: два кроки вперед, один – назад(ФОП Цьома С. П., 2017) Дворецька Лариса; Dvoretska LarysaУ статті наведено результати опитування вчителів математики на предмет з ’ясування їхнього рівня обізнаності з основами конструювання тестів для оцінювання результатів навчальних досягнень учнів. Вказано на доцільність масового підвищення кваліфікації вчителів математики шляхом обов’язкового опрацювання ними спеціального курсу з основ тестології з метою ліквідації тестологічної безграмотності та підвищення рівня тестологічних знань.Документ Найважливіші cкладники професійної компетентності майбутнього фахівця педагогічної освіти(ФОП Цьома С. П., 2017) Петриченко Лариса; Petrychenko LarysaУ статті проаналізовано найважливіші складники професійної компетентності майбутніх учителів, викладачів, вихователів, тобто фахівців педагогічної освіти. Розглянуто складові запропоновані вітчизняними та зарубіжними науковцями. Визначено, що основними складниками професійної компетентності є загально-професійні та психолого-педагогічні компетентності.Документ Культурологічна складова компетентності у професійній підготовці вчителя фізики(ФОП Цьома С. П., 2017) Нечипорук Богдан; Nechyporuk Bohdan; Новоселецький Микола; Novoseletskyi MykolaОбґрунтовується культурологічна компетентність вчителя в контексті вивчення природничих дисциплін, зокрема розділу «Оптика». Мета вивчення фізики визначається як формування культури фізичних знань на основі раціонально-рефлексивного типу мислення. Аналізуються підходи до викладу матеріалу в наявних підручниках та посібниках з фізики.Документ До питання про використання інтелект-карт у професійній діяльності вчителя математики(ФОП Цьома С. П., 2017) Білошапка Наталія Миколаївна; Biloshapka Nataliia MykolaivnaУ статті розглянуто можливості використання інтелект-карт на уроках математики. Автором наведено приклад інтелект-карти з теми «Чотирикутники» для 8-го класу, проаналізовано можливості використання на кожному етапі уроку. Окреслено педагогічні задачі, що вирішуються за допомогою використання інтелект-карт.Документ Інформатична складова підготовки майбутніх вчителів математики в Польщі(ФОП Цьома С. П., 2017) Конопля Вікторія; Konoplia ViktoriiaПроаналізовано навчальний план Педагогічного університету імені Комісії національної освіти в Кракові підготовки студентів математиків. З’ясовано, які саме дисципліни інформатичного спрямування та в якому обсязі викладаються для студентів математиків.Документ Проблема формування професійної культури майбутнього юриста(ФОП Цьома С. П., 2017) Мороз Валентина; Moroz ValentynaУ статті проаналізовано багатокомпонентну специфіку професійної культури юриста, її складові, структуру, систему духовних цінностей, наукову парадигму. Виокремлено мовленнєву культуру (культуру слова) та її компоненти: термінологічну компетентність, мовленнєву компетенцію і мовленнєву компетентність. Духовна культури юриста виявляється в естетичній, емоційній, моральній, етичній, психологічній, ментальній, громадянській (національно-патріотичній), політичній, правовій культурах та ін.Документ Науково-дослідна робота як шлях до формування пізнавальної та дослідницької компетентностей майбутніх фахівців(ФОП Цьома С. П., 2017) Салтикова Алла Іванівна; Saltykova Alla Ivanivna; Завражна Олена Михайлівна; Zavrazhna Olena MykhailivnaУ роботі розглянуто шляхи формування пізнавальної та дослідницької компетентностей під час виконання науково-дослідної роботи (НДР) магістрами. Розкрито основні етапи НДР та узагальнено досвід проведення наукових семінарів для магістрів кафедри фізики та методики навчання фізики Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка.Документ Огляд перспективних засобів формування технічних компетентностей майбутніх учителів інформатики(ФОП Цьома С. П., 2017) Ткачук Галина Володимирівна; Tkachuk Halyna Volodymyrivna; Стеценко Надія; Stetsenko Nadiia; Стеценко Володимир; Stetsenko VolodymyrУ статті проаналізовано доповнену реальність як перспективну технологію, яку можна використати у процесі формування компетентностей майбутнього учителя інформатики. Зокрема, описано принцип організації технології доповненої реальності та наведено приклади формування технічної компетентності.Документ Педагогічний аналіз уроку трудового навчання(ФОП Цьома С. П., 2017) Пасівенко Андрій; Pasivenko AndriiВизначено орієнтовні основи аналізу сучасного уроку трудового навчання. Охарактеризовано основні компоненти диференційованого підходу до аналізу уроку трудового навчання. Автор доводить думку, що в ході дидактичного аналізу навчального процесу необхідно враховувати: мета навчання і виховання; зміст, процес навчання і його основні види; принципи, методи, форми організації навчання.Документ Науково-дослідницька діяльність студентів в структурі фахової підготовки(ФОП Цьома С. П., 2017) Немченко Юрій; Nemchenko Yurii; Касперський Анатолій; Kasperskyi AnatoliiВ статті виокремлено головні протиріччя між традиційною системою освіти в університетах і соціальними потребами суспільства. Опираючись на результати аналізу проблеми, визначено шляхи подолання протиріччя. Зазначено, що в умовах широкого використання ІТ та наявності відкритих освітніх ресурсів, важливу роль у формуванні компетенций фахівця відіграє самостійна науково-дослідницька робота, яка сприяє формуванню навичок пошуку необхідної інформації, фільтрування знайденого контенту, аналізу досліджуваної області знань та генерації нового інтелектуального продукту, який може стати основою нової технології чи нових наукових знань.Документ Криптографія на уроках математики – нові-старі цікавинки(ФОП Цьома С. П., 2017) Мамонова Ганна; Mamonova Hanna; Задорожня Тетяна; Zadorozhnia TetianaУ статті запропоновано використання задач на шифрування та дешифрування інформації на заняттях з математики. Подано короткий аналіз класичних шифрів.Документ Формування компетентного фахівця при вивченні екологічного стану навколишнього середовища(ФОП Цьома С. П., 2017) Приходько Ірина; Prykhodko IrynaУ статті проаналізовані основні рослини, які можуть бути використанні студентами на заняттях та практикумах при вивченні екологічного стану навколишнього середовища.Документ Аналітична компетентність майбутніх магістрів освіти(ФОП Цьома С. П., 2017) Люлькова Юлія; Liulkova YuliiaУ статті розглянуто одну з ключових компетентностей - аналітичну компетентність. Розкрито її значущість у підготовці магістрів освіти.Документ Dynamics of Intelligence Development in High School Students(ФОП Цьома С. П., 2017) Буров Олександр Юрійович; Burov Oleksandr YuriiovychРозглянуто проблеми, пов'язані з вимірюванням показників структури інтелекту старшокласників. Експериментальні дослідження підтвердили дані, що висвітлили значне зростання показників інтелекту після 8-го і 10-го класів. Але, на відміну від загальних (усереднених) даних для всіх типів шкільного профілю, було виявлено, що інтелект учнів математичних збільшується в 9 класі та уповільнюється згодом, але на рівні, вищому, ніж у середньому по школах різних профілів. Експериментальні результати (вибірка більш 3500 учнів) порівнюються з попередніми.Документ До питання використання LMS Moodle для визначення рівня просторового мислення учнів(ФОП Цьома С. П., 2017) Харченко Володимир Миколайович; Kharchenko Volodymyr MykolaiovychУ статті описано досвід використання LMS Moodle для діагностики просторового мислення учнів. Наведено якісний аналіз проведеного тестування та виявлено доречність його використання учителем геометрії під час навчального процесу.