Наукова діяльність як шлях формування професійних компетентностей майбутнього фахівця
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Наукова діяльність як шлях формування професійних компетентностей майбутнього фахівця за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 243
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Огляд перспективних засобів формування технічних компетентностей майбутніх учителів інформатики(ФОП Цьома С. П., 2017) Ткачук Галина Володимирівна; Tkachuk Halyna Volodymyrivna; Стеценко Надія; Stetsenko Nadiia; Стеценко Володимир; Stetsenko VolodymyrУ статті проаналізовано доповнену реальність як перспективну технологію, яку можна використати у процесі формування компетентностей майбутнього учителя інформатики. Зокрема, описано принцип організації технології доповненої реальності та наведено приклади формування технічної компетентності.Документ Науково-дослідницька діяльність студентів в структурі фахової підготовки(ФОП Цьома С. П., 2017) Немченко Юрій; Nemchenko Yurii; Касперський Анатолій; Kasperskyi AnatoliiВ статті виокремлено головні протиріччя між традиційною системою освіти в університетах і соціальними потребами суспільства. Опираючись на результати аналізу проблеми, визначено шляхи подолання протиріччя. Зазначено, що в умовах широкого використання ІТ та наявності відкритих освітніх ресурсів, важливу роль у формуванні компетенций фахівця відіграє самостійна науково-дослідницька робота, яка сприяє формуванню навичок пошуку необхідної інформації, фільтрування знайденого контенту, аналізу досліджуваної області знань та генерації нового інтелектуального продукту, який може стати основою нової технології чи нових наукових знань.Документ Інноваційний акмеологічний підхід до вивчення математики(ФОП Цьома С. П., 2017) Антонов Валерій; Antonov ValeriiРозглядається інноваційний підхід до вивчення математики на основі кібернетично-математичної акмеології (КМА) як науки, навчальної дисципліни, галузі психологічно-акмеологічної математичної практики, що застосовується автором для підвищення ефективності навчального процесу в НТУУ «КПІ».Документ Педагогічний аналіз уроку трудового навчання(ФОП Цьома С. П., 2017) Пасівенко Андрій; Pasivenko AndriiВизначено орієнтовні основи аналізу сучасного уроку трудового навчання. Охарактеризовано основні компоненти диференційованого підходу до аналізу уроку трудового навчання. Автор доводить думку, що в ході дидактичного аналізу навчального процесу необхідно враховувати: мета навчання і виховання; зміст, процес навчання і його основні види; принципи, методи, форми організації навчання.Документ Формування компетентного фахівця при вивченні екологічного стану навколишнього середовища(ФОП Цьома С. П., 2017) Приходько Ірина; Prykhodko IrynaУ статті проаналізовані основні рослини, які можуть бути використанні студентами на заняттях та практикумах при вивченні екологічного стану навколишнього середовища.Документ Криптографія на уроках математики – нові-старі цікавинки(ФОП Цьома С. П., 2017) Мамонова Ганна; Mamonova Hanna; Задорожня Тетяна; Zadorozhnia TetianaУ статті запропоновано використання задач на шифрування та дешифрування інформації на заняттях з математики. Подано короткий аналіз класичних шифрів.Документ Про особливості організації наукової та навчальної діяльності англомовних студентів НАУ при вивченні диференціальних рівнянь(ФОП Цьома С. П., 2017) Карупу Олена Вальтерівна; Karupu Olena Valterivna; Олешко Тетяна Анатоліївна; Oleshko Tetiana Anatoliivna; Пахненко Валерія Валеріївна; Pakhnenko Valeriia ValeriivnaРозглянуто проблеми викладання звичайних диференціальних рівнянь англійською мовою іноземним та українським студентам технічних спеціальностей в Національному авіаційному університеті. Надано рекомендації для покращення засвоєння студентами теоретичного матеріалу та вироблення ними навичок розв ’язування задач.Документ Елементи історизму як засіб активізації пізнавальної діяльності студентів у процесі вивчення математичних дисциплін(ФОП Цьома С. П., 2017) Розуменко Анжела Оурелянівна; Rozumenko Anzhela Ourelianivna; Розуменко Анатолій; Rozumenko AnatoliiУ статті обґрунтовано можливість та ефективність використання елементів історизму як засобу активізації пізнавальної діяльності студентів вищих навчальних закладів при вивченні математичних дисциплін. Наведено історичні факти, які можуть використовуватися при вивченні теорії ймовірностей.Документ Актуальні проблеми науково-предметної підготовки педагогів професійного навчання при вивченні дисципліни «Е-документообіг»(ФОП Цьома С. П., 2017) Чумаченко Дар’я; Chumachenko DariaВ статті проаналізовані актуальні проблеми під час вивчення дисципліни «Е-документообіг». Проведено аналіз основних систем електронного документообігу, які використовуються у Національному педагогічному університеті імені М. П. Драгоманова.Документ Дитиноцентристський підхід як основа педагогічного проектування під час професійної підготовки майбутніх вихователів дітей дошкільного віку(ФОП Цьома С. П., 2017) Харківська Арина; Kharkivska ArynaУ статті охарактеризовано доцільність використання дитиноцентриського підходу. Доведено його важливість у процесі професійної підготовки майбутніх вихователів дітей дошкільного віку.Документ Інноваційні технології у підготовці майбутніх учителів філологічних спеціальностей(ФОП Цьома С. П., 2017) Кушнір Аліна; Kushnir AlinaУ статті розкрито значущі аспекти використання інноваційних технологій. Обґрунтовано важливість організаційно-педагогічних умов підготовки майбутніх учителів-філологів до професійної діяльності в інноваційному освітньому середовищі.Документ Формування продуктивного навчання фізики засобами традиційних і новітніх технологій навчання(ФОП Цьома С. П., 2017) Миколайко Володимир; Mykolaiko VolodymyrУ статті проаналізовано формування продуктивного навчання фізики засобами традиційних і новітніх технологій навчання. Встановлено, що продуктивне навчання учнів, зокрема у процесі вивчення фізики - це спроба вийти на новий рівень творчо організованої освіти, заснованої на інтересах підлітка, який навчається самостійно та взаємодіє з учителем лише для консультацій.Документ Навчально-дослідницька діяльність магістрів-фізиків – ключовий елемент формування їх професійної компетенції(ФОП Цьома С. П., 2017) Краснобокий Юрій; Krasnobokyi YuriiУ статті представлено досвід організації навчально- наукових досліджень студентів-магістрантів спеціальності «Фізика».Документ Формування професійної компетентності учителя математики як основа якісної освіти(ФОП Цьома С. П., 2017) Кравченко Зоя Іванівна; Kravchenko Zoia IvanivnaУ статті розглядаються різноманітні наукові підходи до проблеми професійної компетентності вчителя математики, показано актуальність вивчення даного феномену.Документ Найважливіші cкладники професійної компетентності майбутнього фахівця педагогічної освіти(ФОП Цьома С. П., 2017) Петриченко Лариса; Petrychenko LarysaУ статті проаналізовано найважливіші складники професійної компетентності майбутніх учителів, викладачів, вихователів, тобто фахівців педагогічної освіти. Розглянуто складові запропоновані вітчизняними та зарубіжними науковцями. Визначено, що основними складниками професійної компетентності є загально-професійні та психолого-педагогічні компетентності.Документ Тестові технології в професійній діяльності вчителя математики: два кроки вперед, один – назад(ФОП Цьома С. П., 2017) Дворецька Лариса; Dvoretska LarysaУ статті наведено результати опитування вчителів математики на предмет з ’ясування їхнього рівня обізнаності з основами конструювання тестів для оцінювання результатів навчальних досягнень учнів. Вказано на доцільність масового підвищення кваліфікації вчителів математики шляхом обов’язкового опрацювання ними спеціального курсу з основ тестології з метою ліквідації тестологічної безграмотності та підвищення рівня тестологічних знань.Документ Використання ІТ-технологій під час вивчення математики у професійно технічному навчальному закладі(ФОП Цьома С. П., 2017) Рудніцька Юлія; Rudnitska YuliiaУ статті розглядаються основні можливості застосування ІТ-технологій під час вивчення математики у ПТНЗ та математичних середовищ для робітничих професій. А саме, застосування ІТ- технологій у вивченні математики та розв’язування задач графічним шляхом для полегшення та збільшення швидкості роботи.Документ Проектно-исследовательская деятельность по дисциплине «Основы здорового образа жизни» как средство формирования профессиональных компетенций студентов(ФОП Цьома С. П., 2017) Сугробова Наталія; Suhrobova NataliiaВ тезисах отражена актуальность использования проектной деятельности для формирования профессиональных компетенций студентов и описана содержательная часть проекта в форме исследования по составлению «Паспорта здоровья» в рамках изучения дисциплины «Основы здорового образа жизни».Документ Науково-дослідна робота як шлях до формування пізнавальної та дослідницької компетентностей майбутніх фахівців(ФОП Цьома С. П., 2017) Салтикова Алла Іванівна; Saltykova Alla Ivanivna; Завражна Олена Михайлівна; Zavrazhna Olena MykhailivnaУ роботі розглянуто шляхи формування пізнавальної та дослідницької компетентностей під час виконання науково-дослідної роботи (НДР) магістрами. Розкрито основні етапи НДР та узагальнено досвід проведення наукових семінарів для магістрів кафедри фізики та методики навчання фізики Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка.Документ Когнітивно-візуальний підхід у підготовці майбутніх учителів математики(ФОП Цьома С. П., 2017) Війчук Тарас Іванович ; Viichuk Taras Ivanovych; Гордієнко Ірина; Hordiienko IrynaУ статті проаналізовано суть реалізації когнітивно-візуального підходу у процесі навчання математики. Розкрито можливості його використання у педагогічному вузі. Виділено складові створення візуального середовища, яке вимагає подальшої розробки методичної системи.