Наукова діяльність як шлях формування професійних компетентностей майбутнього фахівця
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Наукова діяльність як шлях формування професійних компетентностей майбутнього фахівця за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 243
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Формування компетентного фахівця при вивченні екологічного стану навколишнього середовища(ФОП Цьома С. П., 2017) Приходько Ірина; Prykhodko IrynaУ статті проаналізовані основні рослини, які можуть бути використанні студентами на заняттях та практикумах при вивченні екологічного стану навколишнього середовища.Документ Криптографія на уроках математики – нові-старі цікавинки(ФОП Цьома С. П., 2017) Мамонова Ганна; Mamonova Hanna; Задорожня Тетяна; Zadorozhnia TetianaУ статті запропоновано використання задач на шифрування та дешифрування інформації на заняттях з математики. Подано короткий аналіз класичних шифрів.Документ Про особливості організації наукової та навчальної діяльності англомовних студентів НАУ при вивченні диференціальних рівнянь(ФОП Цьома С. П., 2017) Карупу Олена Вальтерівна; Karupu Olena Valterivna; Олешко Тетяна Анатоліївна; Oleshko Tetiana Anatoliivna; Пахненко Валерія Валеріївна; Pakhnenko Valeriia ValeriivnaРозглянуто проблеми викладання звичайних диференціальних рівнянь англійською мовою іноземним та українським студентам технічних спеціальностей в Національному авіаційному університеті. Надано рекомендації для покращення засвоєння студентами теоретичного матеріалу та вироблення ними навичок розв ’язування задач.Документ Педагогічний аналіз уроку трудового навчання(ФОП Цьома С. П., 2017) Пасівенко Андрій; Pasivenko AndriiВизначено орієнтовні основи аналізу сучасного уроку трудового навчання. Охарактеризовано основні компоненти диференційованого підходу до аналізу уроку трудового навчання. Автор доводить думку, що в ході дидактичного аналізу навчального процесу необхідно враховувати: мета навчання і виховання; зміст, процес навчання і його основні види; принципи, методи, форми організації навчання.Документ Інноваційний акмеологічний підхід до вивчення математики(ФОП Цьома С. П., 2017) Антонов Валерій; Antonov ValeriiРозглядається інноваційний підхід до вивчення математики на основі кібернетично-математичної акмеології (КМА) як науки, навчальної дисципліни, галузі психологічно-акмеологічної математичної практики, що застосовується автором для підвищення ефективності навчального процесу в НТУУ «КПІ».Документ Науково-дослідницька діяльність студентів в структурі фахової підготовки(ФОП Цьома С. П., 2017) Немченко Юрій; Nemchenko Yurii; Касперський Анатолій; Kasperskyi AnatoliiВ статті виокремлено головні протиріччя між традиційною системою освіти в університетах і соціальними потребами суспільства. Опираючись на результати аналізу проблеми, визначено шляхи подолання протиріччя. Зазначено, що в умовах широкого використання ІТ та наявності відкритих освітніх ресурсів, важливу роль у формуванні компетенций фахівця відіграє самостійна науково-дослідницька робота, яка сприяє формуванню навичок пошуку необхідної інформації, фільтрування знайденого контенту, аналізу досліджуваної області знань та генерації нового інтелектуального продукту, який може стати основою нової технології чи нових наукових знань.Документ Розвиток творчого мислення студентів як психологічна характеристика змістовного компоненту педагогічної компетентності(ФОП Цьома С. П., 2017) Акімова Ольга Вікторівна; Akimova Olha ViktorivnaУ статті частково проаналізовано співвідношення категорій творчості й мислення, яке визначається єдністю певних компонентів, а саме: мислення і творчість, що тісно пов’язані з відкриттям нового; мислення і творчість є формами виявлення механізму розвитку або взаємодії, яка веде до розвитку. Тобто творчість можна визначити як якісну характеристику мислення. Зауважується, що важливим для розвитку творчого мислення студентів є психологічна характеристика змістовного компоненту педагогічної компетентності.Документ Практика управляемой самостоятельной работы в высшем учебном заведении(ФОП Цьома С. П., 2017) Верніковская Оксана; Vernikovskaia OksanaВ статье показана роль управляемой самостоятельной работы при обучении студентов высших учебных заведений. Отмечены основные подходы в образовательном стандарте высшего образования к организации данной формы занятий. Предложены методические рекомендации по проведению управляемой самостоятельной работы при изучении учебной дисциплины «Закупочная логистика» при подготовке специалистов по специальности «Логистика».Документ Формування професійної компетентності учителя математики як основа якісної освіти(ФОП Цьома С. П., 2017) Кравченко Зоя Іванівна; Kravchenko Zoia IvanivnaУ статті розглядаються різноманітні наукові підходи до проблеми професійної компетентності вчителя математики, показано актуальність вивчення даного феномену.Документ Дистанционное образование в Республике Беларусь(ФОП Цьома С. П., 2017) Олійник Єгор; Oliinyk YehorВ статье проанализировано количество университетов в Беларуси с дистанционным образованием с общим количеством. Приведено количество специальностей с дистанционным образованием. В диаграмме показано сравнения числа специальностей в университетах с их профилями.Документ Проблема вивчення орфографічних правил учнями молодшого шкільного віку(ФОП Цьома С. П., 2017) Калініченко Вікторія; Kalinichenko ViktoriiaУ статті розглядається проблематика учнів молодшого шкільного віку у роботі з орфографічним матеріалом, розкрито поняття орфографічного правила та його основних етапів.Документ Нетрадиційна лекція як форма активізації пізнавальної діяльності студентів(ФОП Цьома С. П., 2017) Поперечнюк Людмила; Poperechniuk LiudmylaУ статті проаналізовано нетрадиційні методи проведення лекційних занять у вищих навчальних закладах. Відмічено, що застосування активних методів навчання підвищує ефективність засвоєння теоретичних знань.Документ Найважливіші cкладники професійної компетентності майбутнього фахівця педагогічної освіти(ФОП Цьома С. П., 2017) Петриченко Лариса; Petrychenko LarysaУ статті проаналізовано найважливіші складники професійної компетентності майбутніх учителів, викладачів, вихователів, тобто фахівців педагогічної освіти. Розглянуто складові запропоновані вітчизняними та зарубіжними науковцями. Визначено, що основними складниками професійної компетентності є загально-професійні та психолого-педагогічні компетентності.Документ До питання про використання інтелект-карт у професійній діяльності вчителя математики(ФОП Цьома С. П., 2017) Білошапка Наталія Миколаївна; Biloshapka Nataliia MykolaivnaУ статті розглянуто можливості використання інтелект-карт на уроках математики. Автором наведено приклад інтелект-карти з теми «Чотирикутники» для 8-го класу, проаналізовано можливості використання на кожному етапі уроку. Окреслено педагогічні задачі, що вирішуються за допомогою використання інтелект-карт.Документ Науково-дослідна робота як шлях до формування пізнавальної та дослідницької компетентностей майбутніх фахівців(ФОП Цьома С. П., 2017) Салтикова Алла Іванівна; Saltykova Alla Ivanivna; Завражна Олена Михайлівна; Zavrazhna Olena MykhailivnaУ роботі розглянуто шляхи формування пізнавальної та дослідницької компетентностей під час виконання науково-дослідної роботи (НДР) магістрами. Розкрито основні етапи НДР та узагальнено досвід проведення наукових семінарів для магістрів кафедри фізики та методики навчання фізики Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка.Документ Когнітивно-візуальний підхід у підготовці майбутніх учителів математики(ФОП Цьома С. П., 2017) Війчук Тарас Іванович ; Viichuk Taras Ivanovych; Гордієнко Ірина; Hordiienko IrynaУ статті проаналізовано суть реалізації когнітивно-візуального підходу у процесі навчання математики. Розкрито можливості його використання у педагогічному вузі. Виділено складові створення візуального середовища, яке вимагає подальшої розробки методичної системи.Документ Системный подход и системный анализ как фактор компетентностной реализации современного специалиста(ФОП Цьома С. П., 2017) Лаптьонок Сергій; Laptonok Serhii; Хорева Світлана; Khoreva Svitlana; Морзак Галина; Morzak HalynaОбоснована целесообразность преподавания основ системного подхода, системного анализа и математических методов обработки информации при получении высшего образования и переподготовке для любых специальностей.Документ Компетенции учителя информатики(ФОП Цьома С. П., 2017) Єфимчик Ірина; Yefymchyk IrynaРассматривается проблема профессиональной компетентности учителя информатики. Проводиться сравнительная характеристика имеющихся компетенций в области информатики как науки. Формулируются задачи, которые должен будет выполнять учитель в своей профессиональной деятельности. Отмечаются качества учителя обеспечивающие уровень профессионализма.Документ Формирование компетенций будущего специалиста как принцип формирования конкурентоспособной личности(ФОП Цьома С. П., 2017) Клейнер Л.; Kleiner L.; Кузар Д.; Kuzar D.В статье проанализирована необходимость изучения делового английского языка для формирования конкурентоспособной личности. Раскрываются возможности для ее реализации в учреждении высшего образования РБ. Результатом становится формирование компетенций будущего специалиста.Документ Analysis of the Development of Innovative Activities in Education(ФОП Цьома С. П., 2017) Ріхтер Т. В.; Rikhter T. V.; Бушкова Т. М.; Bushkova T. M.The article considers approaches to the concept of "innovation" in education, grounds for determining the essence of the concept under consideration, analyzed and characterized the stages of the development of innovative activity in the educational process.