Наукова діяльність як шлях формування професійних компетентностей майбутнього фахівця
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Наукова діяльність як шлях формування професійних компетентностей майбутнього фахівця за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 243
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Analysis of the Development of Innovative Activities in Education(ФОП Цьома С. П., 2017) Ріхтер Т. В.; Rikhter T. V.; Бушкова Т. М.; Bushkova T. M.The article considers approaches to the concept of "innovation" in education, grounds for determining the essence of the concept under consideration, analyzed and characterized the stages of the development of innovative activity in the educational process.Документ Digital Competence as a Precondition for Effective Education and Training Practices Of Master Degree Students In International Arbitration(ФОП Цьома С. П., 2017) Нагорна Ольга; Nahorna OlhaThe article analyzes the current necessity of digital competence for social inclusion, effective education, personal development and further successful employment of International arbitration Master degree students.Документ Dynamics of Intelligence Development in High School Students(ФОП Цьома С. П., 2017) Буров Олександр Юрійович; Burov Oleksandr YuriiovychРозглянуто проблеми, пов'язані з вимірюванням показників структури інтелекту старшокласників. Експериментальні дослідження підтвердили дані, що висвітлили значне зростання показників інтелекту після 8-го і 10-го класів. Але, на відміну від загальних (усереднених) даних для всіх типів шкільного профілю, було виявлено, що інтелект учнів математичних збільшується в 9 класі та уповільнюється згодом, але на рівні, вищому, ніж у середньому по школах різних профілів. Експериментальні результати (вибірка більш 3500 учнів) порівнюються з попередніми.Документ Flippedlearning як інноваційна складова сучасного освітнього процесу навчання фізики засобами хмаро-орієнтованого середовища(ФОП Цьома С. П., 2018) Сакунова Ганна Василівна; Sakunova Hanna VasylivnaУ статті розкрито сутність та зміст «перевернутого навчання». Окреслена реалізація даної моделі в умовах Нової української школи. Розглянуто шляхи інтеграції «перевернутого навчання» засобами хмаро-орієнтованого середовища.Документ ICT For Assessment of Intellectual Development of a Student for the Differentiation of Learning in the Research Direction(ФОП Цьома С. П., 2018) Перцев Михайло; Pertsev MykhailoThe problems related to the assessment of the development of the intelligence of senior pupils and the use of results for the differentiation of learning, in particular, in the research direction, are considered. The general characteristics of modern views on the differentiation of education and the role of individualization as its boundary form are given.Документ Inhibition of Protease-Activated Receptor 1 Affects on the Long-Term Synaptic Plasticity Following Status Epilepticus(ФОП Цьома С. П., 2017) Семеніхіна Маргарита; Semenikhina Marharyta; Савотченко Аліна; Savotchenko Alina; Боговик Руслан; Bohovyk Ruslan; Федорук Михайло; Fedoruk Mykhailo; Ісаєва Олена; Isaieva OlenaПротеаз-активований рецептор 1 (PAR1) є важливим фактором патогенезу різних розладів мозку, пов'язаних з ризиком розвитку епілепсії.Документ LMS MOODLE в розробці тестів англійської мови на засадах компетентнісного підходу(ФОП Цьома С. П., 2018) Кононова Олена; Kononova OlenaУ статті проаналізовано можливості LMS MOODLE в плані організації тестового контролю знань та поширених методів контролю тестування, що складається із завдань, які дозволяють ефективно виміряти рівень (щодо класифікації Блума) і структуру знань. Наведено приклади тестових завдань. Подано малюнки (скріншоти), які дають ключ до розуміння, що повинні отримати в кінці розробки тестів.Документ Modeling of Cognitive Activity of High School Children Using ICTs(ФОП Цьома С. П., 2018) Буров Олександр Юрійович; Burov Oleksandr Yuriiovych; Пінчук Ольга; Pinchuk Olha; Соколюк Олександра; Sokoliuk Oleksandra; Перцев Михайло; Pertsev MykhailoРозглянуто проблеми, пов'язані з моделюванням виконання когнітивних завдань старшокласниками під впливом змін внутрішніх та зовнішніх факторів. Розроблена ІКТ дозволила встановити інтер-персональні та інтра-персональні зміни показників ефективності та надійності виконання когнітивних тестів протягом часу обстеження (1,5 місяця при тестуванні 3 рази на тиждень).Документ SMART розвиток сучасної освіти(ФОП Цьома С. П., 2018) Дехтярьова Юлія; Dekhtiarova YuliiaУ статті розглянуто сутність SMART освіти і можливості її реалізації. Розкрито концепція SMART-освіти, виявлено її основні характеристики, а також представлені інтелектуальні SMART- технології в освіті.Документ The Distance Learning Technologies in the Process of Learning a Foreign Language(ФОП Цьома С. П., 2018) Чернявський Богдан; Cherniavskyi BohdanThe article is devoted to the analysis of the distance learning technologies that can be used in the process of a foreign language teaching in the university. Their definitions and basic characteristics are given. The names of domestic scientists involved in the study of distance learning technologies are indicated.Документ Theoretical Bases of Readership Competence Formation of Future Foreign Language Teachers by Means of Educational Computer Programs(ФОП Цьома С. П., 2018) Драч Анна; Drach AnnaIn the process of scientific research the theoretical foundations of forming the readership competence of future foreign languages teachers by means of computer programs are determined: the role and place of the readership competence in the professional competence offuture foreign languages teachers is characterized; the content and structure of the readership competence offuture foreign languages teachers are considered; analyzes and summarizes the domestic and world experience ofpreparing future teachers offoreign languages by means of computer training programs.Документ Акме-проблемы современного инновационного образования и смысл жизни(ФОП Цьома С. П., 2018) Антонов Валерій; Antonov ValeriiСтатья посвящена анализу проблемы познания, развития и усовершенствования человека на основе инновационной информационно-компьютерной праксеологической технологии изучения человека для: определения методики его успешности, гармонии; познания его возможностей; физического, умственного (интеллектуального), духовного, материального удовлетворения его желаний; интегрированного (комплексного) раскрытия его природных возможностей.Документ Акмеология инновационного образования(ФОП Цьома С. П., 2018) Антонов Валерій; Antonov ValeriiСтатья посвящена анализу проблемы познания, развития и усовершенствования человека на основе инновационной информационно¬компьютерной праксеологической технологии изучения человека для: определения методики его успешности, гармонии; познания его возможностей; физического, умственного (интеллектуального), духовного, матери¬ального удовлетворения его желаний; интегрированного (комплексного) раскрытия его природных возможностей.Документ Активные методы в научно-исследовательской работе студентов-педагогов(ФОП Цьома С. П., 2018) Шестакова Лідія; Shestakova LidiiaАктивные методы могут быть использованы в научно-исследовательской работе обучающихся. В данной публикации охарактеризован опыт использования проектных задач и проектов, их защиты, создание портфолио (компетенции, результаты обучения, подтверждающие документы).Документ Актуальні проблеми науково-предметної підготовки педагогів професійного навчання при вивченні дисципліни «Е-документообіг»(ФОП Цьома С. П., 2017) Чумаченко Дар’я; Chumachenko DariaВ статті проаналізовані актуальні проблеми під час вивчення дисципліни «Е-документообіг». Проведено аналіз основних систем електронного документообігу, які використовуються у Національному педагогічному університеті імені М. П. Драгоманова.Документ Аналіз можливості застосування фрактального підходу для оцінки ефективності дитячих освітніх сайтів(ФОП Цьома С. П., 2017) Суйкова Альона; Suikova Alona; Кузнецов Євген; Kuznetsov YevhenРозглянуто можливість застосування фрактального підходу для комплексної оцінки технічних характеристик та ефективності застосування у процесі дошкільної освіти інтерактивних дитячих освітніх сайтів.Документ Аналіз ролі інформаційно-комунікаційних технологій для розвитку інноваційних комунікацій університетів(ФОП Цьома С. П., 2018) Омельяненко Віталій Анатолійович; Omelianenko Vitalii Anatoliiovych; Жолудь Аліна; Zholud AlinaСтаття присвячена аналізу ролі ІКТ для забезпечення інноваційних комунікацій університетів. Визначено роль ІКТ в інноваційно-освітніх мережах. Обґрунтовано, що ІКТ є інструментом реінжинірингу та раціоналізації освітніх процесів в рамках модернізації системи вищої освіти, особливо завдань трансферу технологій.Документ Аналіз функцій вчителя інформатики у професійній орієнтації школярів на ІТ-спеціальності(ФОП Цьома С. П., 2017) Пономарьова Наталія Олександрівна; Ponomarova Nataliia OleksandrivnaСтаття присвячена визначенню та аналізу функцій вчителя інформатики у професійній орієнтації школярів на ІТ-спеціальності: інформаційно-орієнтуючої, діагностуючої, консультуючої, організаційної функцій, функції орієнтації школярів у медіа-просторі, спрямовуючої та координуючої функцій.Документ Аналітична компетентність майбутніх магістрів освіти(ФОП Цьома С. П., 2017) Люлькова Юлія; Liulkova YuliiaУ статті розглянуто одну з ключових компетентностей - аналітичну компетентність. Розкрито її значущість у підготовці магістрів освіти.Документ Арифметичні операції над числами у двійковому зображенні(ФОП Цьома С. П., 2018) Стеценко Каріна; Stetsenko KarinaУ тезах частково викладено теоретичний матеріал пов’язаний з двійковим зображенням дійсних чисел. Розглянуто арифметичні операції у двійковій системі числення. Наведено приклади додавання і множення чисел у двійковому зображенні дробової частини дійсного числа.