eSSPU logo

Запрошуємо до репозитарію відкритого доступу Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка (eSSPUIR)!

eSSPUIR - Електронний інституційний репозитарій Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка

ISSN 2522-1531

eSSPUIR – електронний архів наукових та освітніх матеріалів СумДПУ імеіні А. С. Макаренка, що забезпечує накопичення, систематизацію, зберігання інтелектуальних продуктів наукового, освітнього та методичного призначення, створених університетськими спільнотами Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка, та забезпечує довготривалий, постійний і надійний безкоштовний відкритий доступ до них засобами Інтернет-сервісів, поширення цих матеріалів у середовищі світового науково-освітнього товариства.

Кількість документів: 16190. Останнє оновлення: 13.05.2025.

Положення про eSSPUIR

Авторський договір приєднання

Інструкція реєстрації користувача eSSPUIR

Зразки бібліографічного оформлення видань

 

Нові надходження

Документ
Modern Analysis Tools and Their Role in Making Strategic Decisions of Creative Agencies
(СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2024) Sahachko Yuliia; Сагачко Ю. М.; Kanan Seyidali; Сеїдалі Канан Фуад огли
The article examines modern analysis tools used by creative agencies in the process of making strategic decisions. In particular, such technologies as business analytics, big data analysis, artificial intelligence tools, as well as specialized platforms for processing marketing and customer data are considered. An analysis of the key functions performed by these tools was carried out, including forecasting of market trends, analysis of consumer behavior, evaluation of the effectiveness of marketing campaigns and optimization of internal business processes. Attention is focused on how the integration of modern analysis tools into the activities of creative agencies allows not only to make more informed strategic decisions, but also to increase competitiveness, adaptability to changes in the market environment and the formation of a long-term development strategy. As a result of the study, the key advantages of using such tools to improve the efficiency of agencies' work have been identified.
Документ
Методологічні аспекти використання штучного інтелекту: сутність, термінологія та право
(СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2024) Мішустіна Тетяна; Mishustina Tetiana; Писарькова Валерія Ростиславівна; Pysarkova Valeriia Rostyslavivna; Гамзаг О. В.; Hamzah O. V.
У даному дослідженні виконано критичний аналіз наявних дефініцій «штучного інтелекту» та виявлено, з точки зору авторів, основні закономірності прийняття рішень штучним інтелектом. Визначено механізм сприйняття ним обставин об’єктивної реальності та підтверджено принципову здатність кібернетичного утворення співвідносити свою поведінку із соціально прийнятними процесами. Висловлено припущення, що існує безліч способів опису штучного інтелекту за допомогою вказівки на механізм дії основних принципів роботи, спектра розв'язуваних завдань тощо. У результаті комплексного аналізу різних джерел наукової інформації запропоновано ввести в науковий обіг авторський варіант поняття «штучний інтелект». Автори також виокремлюють практичну значущість роботи: зумовлена відсутністю на теперішній час можливості застосування до відносин за участю ШІ правових норм і правил, які б враховували їхню специфіку. З точки зору авторів, основні положення та висновки дослідження можуть бути використані для вдосконалення механізмів правового регулювання «штучного інтелекту» в Україні.
Документ
Механізм антикризового управління в умовах нестабільного середовища
(СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2024) Ахновська Інна; Akhnovska Inna; Панасюк П. І.; Panasiuk P. I.
Кризові події та процеси, що стали наслідками повномасштабної війни, яка розпочалася 24 лютого 2024 року, є одними з головних проблем сьогодення для української економіки. Вирішення проблем та труднощів спричинених війною потребує пошуку та впровадження нових ефективних заходів антикризового управління для забезпечення економічного захисту та належного функціонування підприємств в сучасних умовах. Основну увагу в роботі закцентовано на фінансовому стані підприємств енергетичного сектору умовах їх функціонування. У статті досліджено процес формування антикризового механізму на підприємстві; проведено оцінку впливу війни на енергетичний сектор України; виконано фінансовий аналіз підприємства ТОВ «ДТЕК Енерго»; розроблено механізм антикризового управління підприємством в умовах нестабільного середовища; запропоновано систему етапів реалізації та роботи механізму антикризового управління на підприємстві.
Документ
Формування стратегії цифрового маркетингу підприємства в умовах діджитал економіки
(СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2024) Фісуненко П. А.; Fisunenko P. А.; Кадук М. В.; Kaduk M. V.; Морозова Є. П.; Morozova Ye. P.
У статті проаналізовано теоретико-методологічні основи формування стратегії цифрового маркетингу підприємств в умовах сучасної діджитал економіки, а саме: представлена узагальнена схема формування факторів впливу на конкурентоспроможність підприємств, що функціонують в умовах цифрових трансформаційних перетворень, проаналізовано основні інструменти цифрового маркетингу (пошукова оптимізація; контент-маркетинг; електронний маркетинг; маркетинг у соціальних мережах; веб-аналітика; мобільний маркетинг та інше) та розглянуто можливості їх синергетичного ефекту у сфері стратегії цифрового маркетингу. У матеріалах наукового дослідження, враховуючи багатоаспектність формування стратегії цифрового маркетингу підприємств та використання її сучасного інструментарію, проаналізовано відповідні компоненти стратегії, розглянуто складові сучасної інноваційної стратегії цифрового маркетингу підприємства (колаборації за стейкхолдерами; створенні відео-контенту про діяльність підприємства та його публікації у соціальних мережах; використання Social Media Marketing; забезпечення крос-інтеграції всіх соціальних мереж та їх оновлень з веб-сайтом підприємства; переведення сайту підприємства з лендингу у сайт з повноцінною структурою та інше).
Документ
Цифровізація бізнес-середовища транскордонних регіонів України та Польщі в рамках євроінтеграції
(СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2024) Дзямулич М. І.; Dziamulych M. I.; Рейкін Ю. Ю.; Reikin Yu. Yu.
У статті досліджено особливості процесу цифровізації бізнес-середовища транскордонних регіонів України та Польщі в контексті євроінтеграції. Розглянуто ключові напрямки цифрової трансформації бізнес-середовища прикордонних регіонів. Проаналізовано вплив цифрових технологій на економічну співпрацю та конкурентоспроможність підприємств в контексті інтеграції України до європейського цифрового ринку. Визначено необхідність формування цифрової інфраструктури, що сприяє ефективному функціонуванню малого і середнього бізнесу, а також на адаптації цифрових інструментів до потреб локальних підприємств прикордонних регіонів. Розглянуто спільні проекти та ініціативи України та Польщі, спрямовані на гармонізацію цифрових стандартів і розширення доступу до інноваційних платформ. Доведено, що цифровізація бізнес-середовища є важливим чинником регіонального розвитку та інтеграції України до єдиного цифрового ринку ЄС. Визначено необхідність оптимізації використання цифрових технологій у транскордонних регіонах на основі стимулювання інвестицій у цифрову інфраструктуру.