Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 128
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Аналіз працевлаштування випускників спортивних спеціальностей у сучасних соціально-економічних умовах(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Лебідь Дмитрій Ігорович; Lebid Dmytrii Ihorovych; Красілов Андрій Дмитрович; Krasilov Andrii DmytrovychДана робота присвячена діяльність вищих закладів освіти з питань працезабезпечення випускникiв спортивних спеціальностей. Теоретичне і практичне значення дослідження полягає у виявленні тенденцій розвитку ринку праці в галузі фізичної культури та спорту й особливостей працевлаштування випускників спортивних спеціальностей, в аналізі соціально-педагогічних особливостей адаптації молодих спеціалістів за умов негарантованої зайнятості. Для студентського середовища характерне передбачення несприятливих для випускника подій, пов'язаних з їхнім працевлаштуванням, а саме: визнання безробіття молодих фахівців закономірним явищем; оцінка шансів випускників ВНЗ на ринку праці як дуже незначних; серед перспектив майбутнього працевлаштування панує уявлення про себе як тимчасово безробітних або таких, що працюють не за фахомДокумент Аналітичний зміст структури основних видів діяльності вчителя фізичної культури(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Рекуненко Євген Вікторович; Rekunenko Yevhen ViktorovychГоловною метою даної роботи є теоретичне обґрунтування змісту структури основних видів та складових компонентів діяльності майбутнього вчителя фізичної культури, з якою автор впорався повністю. В даній роботі зовсiм новими є вiдомостi про взаємозв'язки змiсту професiйної дiяльностi вчителя фiзичної культури. Встановлено, що технологiя вирiшення вчителем фiзичної культури кожного педагогiчного завдання складається з трьох, тісно пов'язаних мiж собою, етапiв: пiдготовчого, виконавчого й контрольного. Професiйна діяльнiсть майбутнього фахiвця характеризується iнтегративним станом особистостi, що вмiщує в собi оптимальну систему знань, умiнь, навичок, потреб, мотивiв i здiбностей, тобто все те, що складає професiйнi якостi фахiвця та його ставлення до дiяльностi. Визначено залежнiсть оцiнок значимостi компонентiв професiйної дiяльностi вiд рiвня квалiфiкацiї фахiвця.Документ Вивчення впливу використання ігор та естафет на рівень фізичної підготовленості на уроках фізичної культури з учнями молодших класів в Новій українській школі(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Заставний Антон Андрійович; Zastavnyi Anton Andriiovych; Лоза Тетяна Олександрівна; Loza Tetiana OleksandrivnaСьогодні проблема цікавих та інноваційних уроків фізичної культури в початковій школі дуже поширена в українських середніх навчальних закладах. Більшість авторів зауважують, що в дитячому фізичному підготуванні на сьогодні не беруться до уваги нові наукові принципи. Розробка та рекомендація системи оцінювання розвинення фізичних здатностей, які мають вводитися до програми практики, не впливає на їхню корекцію та реалізування оздоровчо-виховних завдань під час занять фізичною культурою. Тому, актуальність нашого дослідження спродукована необхідністю скерування фізичного виховання молодого покоління на досягнення оздоровчих цілей, а також недовершеністю методики сукупного розвинення фізичних здатностей, що є фундаментальною базою міцного здоров’я молодших школярів.Документ Використання засобів одноборств в загальноосвітніх спеціальних школах-інтернатах для дітей з вадами слуху(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Зубко Юлія Юріївна; Zubko Yuliia Yuriivna; Чередніченко Сергій Вікторович; Cherednichenko Serhii ViktorovychПротягом останніх років в умовах нестабільної політичної, економічної, соціально-гуманітарної ситуації у країні, за результатами досліджень всесвітньої організації здоров’я (ВООЗ) приблизно 4% дітей з різними захворюваннями органів слуху, в той час як загальна кількість людей (дорослого населення з деривацією слуху налічується близько 360 чоловік. Саме тому, розробка змісту додаткових секційних занять в умовах шкіл-інтернатів для дітей з вадами слуху, а також включення таких дітей у загальне навчання спільно з їх однолітками, які не мають проблем зі здоров’ям забезпечить розвиток їх фізичних здібностей і сприятиме корекції здоров’я є актуальним питанням, яке необхідно вирішувати за допомогою засобів фізичної культури і спорту. В роботі зроблено характеристику стану фізичного здоров’я дітей молодшого шкільного віку з вадами слуху та здорових їх однолітків. Розроблено методику секційних занять з одноборств для дітей з вадами слуху та досліджено її вплив на розвиток координаційних та психомоторних здібностей дітей даної нозології.Документ Використання засобів фітнесу у процесі фізичної підготовки футболістів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Миронов Микола Андрійович; Myronov Mykola Andriiovych; Бермудес Діана Валеріївна; Bermudes Diana ValeriivnaКваліфікаційну роботу магістра присвячено оптимізації спортивного тренування футболістів, раціональному вирішенню задач фізичної підготовки у футболі. Аналізом науково-методичної літератури з’ясовано, що у багаторічній підготовці футболістів важливим є змістовна спрямованість тренувального процесу. В роботі теоретично обґрунтовано, розроблено та експериментально перевірено програму фізичної підготовки з використанням засобів фітнесу для студентів групи підвищення спортивної майстерності з футболу.Документ Використання здоров’язбережувальної компетентності у процесі професійно прикладної фізичної підготовки студентів економічних спеціальностей(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Ругаль Євген Олегович; Ruhal Yevhen Olehovych; Дубинська Оксана Яківна; Dubynska Oksana YakivnaРоботу присвячено проблемі формування здоров’язбережувальної компетентності студентів економічних спеціальностей у процесі професійно-прикладної фізичної підготовки. В ході її виконання теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено модель формування здоров’язбережувальної компетентності студентів економічних спеціальностей у процесі професійно-прикладної фізичної підготовки. уперше: розроблено модель формування здоров’язбережувальної компетентності студентів економічних спеціальностей у процесі професійно-прикладної фізичної підготовки; – удосконалено навчально-методичне забезпечення формування здоров’язбережувальної компетентності студентів економічних спеціальностей у процесі професійно-прикладної фізичної підготовки, зокрема у його зміст включено навчальний матеріал здоров’язбережувальної тематики.Документ Використання командних спортивних ігор у фізичному вихованні дітей середнього шкільного віку(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Давиденко Сергій Сергійович; Davydenko Serhii Serhiiovych; Лазоренко Сергій Анатолійович; Lazorenko Serhii AnatoliiovychСучасний стан здоров’я, фізичного розвитку, фізичної підготовки та функціональних можливостей українських дітей турбує все доросле населення країни, починаючи з батьків, педагогів, медиків і закінчуючи керівниками державних структур. Про цю проблему депутатам Верховної ради озвучував народний обранець – Денис Силантьєв. Використання у фізичному вихованні дітей середнього шкільного віку, спортивних ігор, як альтернативи традиційним урокам фізичної культури, розкрив у кваліфікаційній роботі її автор. Його методика взаємопов’язаного формування рухових дій і розвитку фізичних у процесі занять командними видами спорту, була ефективно обґрунтована результатами педагогічного експерименту у якому брали участь школярі середньої ланки освіти.Документ Використання методу колового тренування на уроках з волейболу зі старшокласниками(2020) Мінченко Катерина Миколаївна; Minchenko Kateryna Mykolaivna; Лоза Тетяна Олександрівна; Loza Tetiana OleksandrivnaВ роботі досліджено особливості використання методу колового тренування на заняттях з волейболу зі старшокласниками. Проаналізовано сучасну науково-методичну літературу з проблеми дослідження. Вивчено рівні фізичної підготовки старшокласників. Розроблено методику колового тренування та визначено її ефективність.Документ Виховання наполегливості учнів основної школи засобами фізичної культури у процесі позакласної роботи(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Скляренко Артем Олександрович; Skliarenko Artem Oleksandrovych; Balashov Dmytro Ivanovych; Балашов Дмитро ІвановичУ кваліфікаційній роботі магістра здійснено аналіз наукової та методичної літературу з проблеми дослідження. Вивчено наполегливість учнів основної школи в процесі занять фізичною культурою. Визначено та обґрунтовано рівні вихованості та ступінь прояву наполегливості учнів основної школи. Розроблена та експериментально перевірена ефективність організаційно-методичних умов виховання наполегливості учнів основної школи засобами фізичної культури у процесі позакласної роботи.Документ Вплив занять карате-до на розвиток швидкісно-силових якостей дітей 6-8 років(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Коломієць Юлія Віталіївна; Kolomiiets Yuliia Vitaliivna; Чередніченко Сергій Вікторович; Cherednichenko Serhii ViktorovychНа сучасному етапі розвитку карате має більш спортивний характер, так на сьогодні проводяться комерційні турніри, що призводить до появи спортсменів професіоналів, наслідком цього є вузька спеціалізація спортсменів в окремих видах змагань з карате. При вихованні швидкісно-силових якостей учнів початкових класів актуальним визначено використання комплексного методу тренування, що включає в себе використання рухових і спортивних ігор по спрощених правилах, різноманітних вправ Тому, застосування засобів карате-до з метою розвитку швидкісно-силових якостей учнів початкових класів на гуртково-секційних заняттях є актуальним питанням, що потребує вивчення. В роботі надано порівняльну характеристику рівня розвитку швидкісно-силових здібностей дітей 6–8 років та доведено ефективність застосування засобів карате-до на секційних заняттях в початковій школі, що відобразилося у підвищенні рівня фізичної підготовленості учнів 6-8 річного віку.Документ Вплив занять ритмічною гімнастикою на фізичний розвиток жінок молодого віку в процесі занять в оздоровчих клубах(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Ємельяненко Ірина Володимирівна; Yemelianenko Iryna Volodymyrivna; Балашов Дмитро Іванович; Balashov Dmytro IvanovychУ кваліфікаційній роботі магістра проаналізовано наукову та методичну літературу з проблеми дослідження. Розроблений та впроваджений комплекс вправ ритмічної гімнастики для жінок молодого віку у процесі занять в оздоровчих клубах. Досліджено вплив ритмічної гімнастики на фізичний розвиток жінок молодого віку у процесі занять в оздоровчих клубах.Документ Вплив занять стретчингом на розвиток гнучкості у дітей старшого дошкільного віку(2021) Мирошниченко Дар’я Олександрiвна; Myroshnychenko Daria Oleksandrivna; Іваній Ігор Володимирович; Ivanii Ihor VolodymyrovychАвтором проаналізовано вплив занять стретчингом на розвиток гнучкості у дітей старшого дошкільного віку. Встановлено, що гнучкість має велике значення при виконанні багатьох рухових дій у трудовій діяльності та побуті, а розвитку гнучкості сприяють вправи на розтягування, які не вимагають спеціального обладнання. Проаналізовано методику використання стретчингу в розвитку гнучкості дітей старшого дошкільного віку. Визначено, що вправи на стретчинг будуть більш ефективними якщо: використовувати в роботі особисту картотеку учнів та застосовувати вправи в різних режимних моментах (ранкова зарядка, фізична культура тощо).Документ Вплив занять фізичною культурою і спортом на процес адаптації студентів першого курсу до навчання у закладі вищої освіти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Гайдаш Данило Олексійович; Haidash Danylo Oleksiiovych; Красілов Андрій Дмитрович; Krasilov Andrii DmytrovychДослідження проводилося автором і педагогами вищого навчального закладу в межах академічних занять. Метою педагогічного спостереження було виявлення змісту і організації фізичного виховання студентів, соціально-психологічного і емоційного статусу навчально-трудової і суспільної активності, труднощів, з якими стикаються студенти при вступі до ЗВО Проведене дослідження дозволило сформулювати науково-практичні рекомендації із використанням фізичного виховання в якості засобу адаптації студентів першого курсу до умов навчання у ЗВО, що зводяться до наступного: рекомендувати створення постійно діючих семінарів для кураторів і студентського активу з проблеми адаптації студентів до умов навчального закладу, провести заходи для навчання першокурсників методам і засобам самостійних занять фізичною культурою, посилити науково-педагогічний контроль із боку директорату, зав. кафедрою, викладачів фізичного виховання за раціональним використанням студентами першого курсу навчального і позанавчального часу.Документ Вплив оздоровчих занять різними видами одноборств на формування фізичного стану дітей 10–13 років (на прикладі панкратіону)(2020) Харченко Іван Юрійович; Kharchenko Ivan Yuriiovych; Чередніченко Сергій Вікторович; Cherednichenko Serhii ViktorovychВстановлено, що здоров’я молоді нашої країни є одним із найважливіших показників умов життя, фізичної активності, показником рівня національного добробуту, економічного і культурного потенціалу суспільства, питання його покращення є одним з актуальних для науковців фізичної культури та спорту оздоровчої фізичної культури та медицини. Не зважаючи на те, що рухова активність має велике значення для збереження і розвитку фізіологічних, біологічних і психічних функцій організму не лише дорослого населення, але і дітей шкільного віку, кількість часу відведенoго на їх оздоровлення засобами фізичної культури та спорту, а саме достатній рівень рухової активності недостатньо. Тому, в роботі вирішували проблему підвищення рухової активності засобами різних видів оздоровчих та секційних занять за видами спорту з метою зниження дефіциту рухової активності та формування фізичного стану учнів школи.Документ Вплив рухливих ігор на рівень фізичної підготовленості молодших школярів(2020) Баранюк Тетяна Юріївна; Baraniuk Tetiana Yuriivna; Лоза Тетяна Олександрівна; Loza Tetiana OleksandrivnaУ науковій роботі розглянуто теоретико-методичні основи обґрунтування та використання рухливих ігор на уроці фізичної культури з дітьми молодших класів. Визначено, що рухова активність є невід’ємною частиною кожного молодшого школяра так як в цьому віковому періоді формуються всі основи культури рухів. З’ясовано, що вибір гри для уроку фізичної культури базується на основі завдань уроку, віку, статі та фізичного розвитку учнів, спрямовані на комплексне вдосконалення фізичних якостей, та має сприяти розвитку оздоровчих, освітніх і виховних завдань. Досліджено, що застосування розробленої методики з використанням рухливих ігор на уроках фізичної культури дозволило підвищити рівень фізичної підготовленості досліджуваних учнів молодшого шкільного віку.Документ Вплив рухової активності на рівень фізичної підготовленості дітей молодшого шкільного віку(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Лиман Олександр Володимирович; Lyman Oleksandr Volodymyrovych; Томенко Олександр Анатолійович; Tomenko Oleksandr AnatoliiovychУ роботі розроблені комплекси спеціально спрямованих вправ для розвитку аналізаторів і, як наслідок, на рівень рухової підготовленості учнів молодшої школи. Представлений матеріал може широко застосовуватись вчителями фізичної культури 1–4 класів, а також батькам для того щоб доповнювати зміст процесу фізичного виховання. Доповнено новими даними вивчення впливу рухової активності на рівень фізичної підготовленості дітей 1–4 класів; запропоновано та розроблено комплекс спеціально організованих вправ для розвитку аналізаторів на рівень фізичної підготовленості учнів.Документ Вплив секційних занять волейболом оздоровчої спрямованості на розвиток фізичних якостей дівчат-підлітків(2020) Клименко Антон Юрійович; Klymenko Anton Yuriiovych; Бермудес Діана Валеріївна; Bermudes Diana ValeriivnaУ роботі теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено впливу секційних занять волейболом оздоровчої спрямованості на розвиток фізичних якостей дівчат-підлітків. Доведено, що в результаті впровадження методики секційних занять волейболом оздоровчої спрямованості відбулися покращення результатів тестування фізичних якостей.Документ Вплив спортивних свят на формування мотивації учнів 12–13 років до занять фізичними вправами(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Клепальский Дмитро Михайлович; Klepalskyi Dmytro Mykhailovych; Лянной Михайло Олегович; Liannoi Mykhailo OlehovychМагістерська робота присвячена питанню підвищення рівня мотивації учнів 12–13 років до занять фізичними вправами. З цією метою розроблено та експериментально перевірено програму мотивації учнів 12–13 років до занять фізичними вправами шляхом організації та проведення спортивних свят. Розроблена програма ґрунтувалася на таких принципах: гармонійного розвитку особистості, зв’язку з життєдіяльністю; оздоровчої спрямованості; свідомості й активності; наочності; доступності та індивідуалізації; систематичності; самостійності та самоорганізації. Для результативного впровадження програми, заняття фізичними вправами організовувалися і проводилися у позакласний час. Широко застосовувалася батарея ефективних методів стимулювання дітей до відвідування цих занять. Реалізація кожного з методів підкріплювалися підбором відповідних засобів впливу на мотиваційну сферу учнів. До реалізації програми активно залучалися вчителі, батьки та учнів інших класів. До вже запланованих в межах позакласної роботи спортивних заходів, нами було організовано та впроваджено ще 3 додаткових заходи з орієнтувальною (вступною), розвивальною (основною) та закріплюючою (заключною) частинами. Ефективність програми доведено суттєво вищою різницею у досліджуваних показниках в основній групі, у порівнянні з контрольною. Це говорить про ефективність розробленої нами програми мотивації учнів 12–13 років до занять фізичними вправами шляхом організації та проведення спортивних свят.Документ Впровадження різних форм фізкультурно-оздоровчих занять у процесі фізичного виховання дошкільників(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Вакарчук Вікторія Олександрівна; Vakarchuk Viktoriia Oleksandrivna; Копитіна Яна Миколаївна; Kopytina Yana MykolaivnaРобота розкриває особливості функціонування організму дітей дошкільного віку 4–6 років, які відвідують дошкільні заклади освіти. Автором розроблено та запроваджено систему різних форм фізкультурно-оздоровчих занять для дітей в умовах дитячого садочка та удома. Надано рекомендації батькам щодо особливостей організації дозвілля дітей та запровадження елементів загартування у домашніх умовах. Завданнями роботи було: проаналізувати сучасні науково-методичні знання та практичний досвід за темою застосування різних форм фізкультурно-оздоровчих занять для дітей 4–6 років на основі аналізу та узагальнення даних доступних вітчизняних та іноземних літературних джерел; дослідити загальний функціональний стан організму дітей 4–6 років; науково обґрунтувати, розробити та апробувати систему різноманітних форм фізкультурно-оздоровчих занять дітей дошкільного віку 4–6 років в умовах дошкільного навчального закладу. Для цього було застосовано наступні методи дослідження: аналіз даних спеціальної та науково-методичної літератури; соціологічні методи – проведено опитування та анкетування батьків дітей та вихователів; педагогічні методи – педагогічне спостереження, педагогічний експеримент; клінічні методи – огляд; функціональні методи – функціональні дихальні проби Штанге та Генчі; інструментальні методи (антропометрія – дослідження екскурсії грудної клітки за двома лініями); методи математичної статистики. Апробовано такі фізкультурно-оздоровчі форми, як ранкова гігієнічна гімнастика, заняття фізичною культурою, спортивні змагання, гімнастика пробудження, застосування контрастних ванночок для ніг та масажних килимків. У ході дослідження було виявлено, що запропоновані розми фізкультурно-оздоровчих занять у процесі фізичного виховання дошкільників мали позитивний вплив на частоту захворювань на ГРВІ що, відповідно, зменшило кількість пропущених днів за хворобою, покращило стан функціонування дихальної та кардіо-респіраторної систем.Документ Відбір до шкільної спортивної секції на етапі початкової підготовки дітей 6–8 років(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Мартиненко Олександр Михайлович; Martynenko Oleksandr Mykhailovych; Рибалко Петро Федорович; Rybalko Petro FedorovychВ роботі теоретично обґрунтовано найбільш ефективні методи відбору та спортивної орієнтації хлопчиків для занять спортивною гімнасткою, визначено сучасні підходи до встановлення довгострокових критеріїв відбору та орієнтації дітей 6–8 років для придатності до занять спортивною гімнастикою. Показано і надано можливість зробити об’єктивні висновки і надати практичні рекомендації щодо покращення критеріїв відбору дітей 6–8 років для занять спортивною гімнастикою. Матеріали магістерської роботи можуть бути використані для підготовки методичних рекомендацій для молодих спеціалістів, вчителів фізичної культури загальноосвітньої школи, а також для батьків.