Кафедра інформатики
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра інформатики за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 284
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Розв’язування математичних задач засобами MS Excel(2009-12) Шамшина Наталія Володимирівна; Shamshyna Nataliia Volodymyrivna; Медведовська Оксана Геннадіївна; Medvedovska Oksana HennadiivnaРозглянуто можливості розв’язування математичних задач засобами Excel. Показано, що набуття досвіду розв’язування задач в Excel сприяє розвитку інтелектуальних умінь і творчих здібностей студентів у процесі навчання математики.Документ Творческие индивидуальные задания как средство формирования профессиональных компетентностей будущих учителей(2010-12) Шамшина Наталія Володимирівна; Shamshyna Nataliia VolodymyrivnaРассмотрены особенности формирования базовой ИКТ-компететности в процессе обучения студентов педагогических специальностей. Показано, что творческие индивидуальные задания с ИКТ-компонентой, предусмотренные в разделе каждой дисциплины в рамках кредитно-модульной системы, являются одним из средств формирования профессиональных компетентностей будущих учителей.Документ Особливості вивчення нового покоління офісних програм(2011-12) Шамшина Наталія Володимирівна; Shamshyna Nataliia VolodymyrivnaРозглянуто необхідність та особливості вивчення офісних програм нового покоління та альтернативного програмного забезпечення для формування ІКТ-компетентності майбутніх вчителів інформатики.Документ Спектральні методи дослідження(СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2012) Юрченко Артем Олександрович; Yurchenko Artem OleksandrovychВ даний час величезне значення в фізико-хімічних дослідженнях набули спектральні методи дослідження структури речовини. Важливе практичне значення мають різноманітні спектрально-аналітичні методи.Документ Позашкільні методи та техніки організації самостійних дослідницьких робіт учнів з фізики(2012) Юрченко Артем Олександрович; Yurchenko Artem OleksandrovychСучасні освітні технології та інновації вирішують найсуттєвішу проблему освіти – як навчити вчитися. Стаття знаходиться у безпосередньому зв‘язку з цією проблемою та носить актуальний практичний характер. Стаття присвячена позашкільним методам та педагогічним технікам організації самостійних дослідницьких робіт учнів з фізики. Це обумовлено багаторічним практичним досвідом діяльності громадського ліцею «Сузір‘я», що продемонстрував ефективність та перспективність найбільш сталих методів та педагогічних технік.Документ Педагогічна техніка організації дослідницьких робіт учнів з вивчення фізики природних явищ(Фізико-математичний факультет СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012) Юрченко Артем Олександрович; Yurchenko Artem OleksandrovychСучасні освітні технології та інновації вирішують найсуттєвішу проблему освіти – як навчити вчитися. Стаття знаходиться у безпосередньому зв’язку з цією проблемою та носить актуальний практичний характер. Стаття присвячена позашкільним методам та педагогічним технікам організації самостійних дослідницьких робіт учнів з фізики. Це обумовлено багаторічним практичним досвідом діяльності громадського ліцею «Сузір’я», що продемонстрував ефективність та перспективність найбільш сталих методів та педагогічних технік.Документ Рівні інформатичних компетентностей учнів старших класів загальноосвітніх закладів(ТОВ "Нілан ЛТД", 2012) Дегтярьова Неля Валентинівна; Dehtiarova Nelia ValentynivnaУ роботі визначено рівні сформованості інформатичних компетентностей учнів старших класів загальноосвітніх шкіл та розкрити перелік необхідних освітніх досягнень учнів з дисципліни «Інформатика» для досягнення вказаних рівнів; узагальнено поняття інформатичних компетентностей.Документ Стендові матеріали з інформатики(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012-12) Семеніхіна Олена Володимирівна; Semenikhina Olena Volodymyrivna; Шамоня Володимир Григорович; Shamonia Volodymyr Hryhorovych; Удовиченко Ольга Миколаївна; Udovychenko Olha Mykolaivna; Юрченко Артем Олександрович; Yurchenko Artem OleksandrovychПредставлені до розгляду стендові матеріали для кабінету інформатики з тем «Властивості носіїв даних», «Магнітні диски», «Оптичні диски», «Кристалічні диски».Документ Создание интерактивных презентаций в Power Point(2012-12) Шамшина Наталія Володимирівна; Shamshyna Nataliia VolodymyrivnaРассмотрены возможности приложения Power Point для создания интерактивных презентаций, представлены простые и эффективные средства для подготовки качественных учебных материалов.Документ Поняття компетентності по Францу Вайнерту(СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2013) Петренко Сергій Іванович; Petrenko Serhii IvanovychВ статті розглядаються підходи до тлумачення поняття компетентність в роботах німецьного науковця Франца Вайнерта.Документ Особливості оцінювання комплексних завдань з інформатики в старших класах загальноосвітньої школи(Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка, 2013) Дегтярьова Неля Валентинівна; Dehtiarova Nelia ValentynivnaВ статті розглядаються особливості оцінювання комплексних завдань в процесі вивчення інформатики в старших класах. Також виділені функції діагностики освітньої діяльності учня при використанні комплексних завдань на практичних роботах з дисципліни. Проаналізовані вільно поширювані програми для проведення тестування. Наведений приклад практичної роботи, що складається з різних типів завдань, використання яких, в свою чергу, забезпечує диференційований підхід при вивченні інформатики.Документ Спектральні методи дослідження(СумДПУ імені А. С. Макаренко, 2013) Юрченко Артем Олександрович; Yurchenko Artem OleksandrovychСпектральні методи досліджень. Засобом для отримання інформації про речовину служать явища взаємодії електромагнітного або корпускулярного випромінювання з речовиною. До числа таких явищ відносять процеси випромінювання, поглинання, розсіювання та відбиття світла, дисперсію оптичного обертання, фотоефект і розсіювання електронів. Методи засновані на цих процесах називають спектральними методами дослідження. Аналізуючи зміну характеристик випромінювання після акту взаємодії з речовиною, можна судити про властивості речовини і про його складові.Документ Про особливості створення інтерактивних додатків з використанням flash(ВВП «Мрія», 2013) Юрченко Артем Олександрович; Yurchenko Artem OleksandrovychУ тезах вказується на необхідність створення універсальних мультимедійних динамічних об’єктів, які можуть використовуватися як інтерактивний додаток у вигляді віртуальних робіт різних дисциплін природничого циклу у презентаціях, наприклад, фізичних процесів та явищ, комп’ютерному моделюванні та анімації або у вигляді перевірки знань за допомогою тематичних тестів.Документ Використання програми MS Access для створення електронних навчально-методичних комплексів(2013) Шамшина Наталія Володимирівна; Shamshyna Nataliia VolodymyrivnaНа прикладі створення навчально-методичного комплексу показані різноманітні можливості застосування MS Access у навчальному процесі.Документ Методи спектрального аналізу(Фізико-математичний факультет СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013) Юрченко Артем Олександрович; Yurchenko Artem OleksandrovychУ тезах представлені основні поняття, що стосуються методів спектрального аналізу речовин. Розглянуто основні процеси, які лежать в основі спектральних методів дослідження. Наведена класифікація методів.Документ Формирование ИКТ-компетентности как целостный процесс(ТулГУ, 2013) Петренко Сергій Іванович; Petrenko Serhii IvanovychВ статье рассматривается ИКТ-компетентность учителя математики.Документ Сучасні наукові дослідження: кількісний аналіз та інфографіка(ВВП «Мрія», 2013) Khvorostina Yurii Viacheslavovych; Хворостіна Юрій В'ячеславович; Semenikhina Olena Volodymyrivna; Семеніхіна Олена Володимирівна; Юрченко Артем Олександрович; Yurchenko Artem OleksandrovychУ тезах констатується факт про збільшення кількості наукових матеріалів у різних галузях за 2010-2013 роки. Це говорить про розбудову наукової думки в Україні.Документ Формирование компетентности преподавателей в области внедрения информационных технологий в учебный процесс(ВВП «Мрія», 2013-12) Шамшина Наталія Володимирівна; Shamshyna Nataliia VolodymyrivnaРассмотрены особенности формирования компетентности преподавателей в области внедрения информационных технологий в учебный процесс при изучении спецкурса повышения квалификации «Внедрение ИТ в учебный процесс». Показано, что введение нового спецкурса оказало положительное влияние на внедрение информационных технологий в университете.Документ З досвіду створення електронного підручника як засобу підтримки навчального процесу(2014) Юрченко Артем Олександрович; Yurchenko Artem Oleksandrovych; Удовиченко Ольга Миколаївна; Udovychenko Olha MykolaivnaУ статті подано результати аналізу інтернет-ресурсів на предмет використання електронних підручників у навчальному процесі. Зазначено про протиріччя, притаманні сучасній українській освіті та організації навчального процесу, які спонукають до впровадження електронних підручників. Наведені висновки щодо особливостей створення та використання таких електронних ресурсів. Коротко подано власний досвід створення електронного підручника на базі друкованого видання «Інформаційні системи», яке містить візуалізовані навчальні матеріали та текстове наповнення. Зроблено висновок про те, що серед основних завдань сучасного вчителя варто бачити не лише набуття знань з предмету, а і вдосконалення власної фахової підготовки за рахунок сучасних засобів навчання та оволодіння навичками програмування гіпертексту та використання різноманітних мультимедійних засобів.Документ Прийоми візуального подання навчальної інформації(2014) Безуглий Дмитро Сергійович; Bezuhlyi Dmytro SerhiiovychУ статті зазначено про важливість використання візуальної підтримки під час навчання учнів в загальноосвітніх навчальних закладах. На підтримку даної тези наведені наступні аргументи: 1) до 90% інформації передається візуальними каналами, оскільки відбулися значні зміни в засобах, які реалізують унаочнення інформації; 2) основою засобів обміну інформації є зорове та візуальне мислення; 3) великі обсяги інформації можна представляти в лаконічній формі; 4) пізнавальні процеси повинні спиратися на когнітивно-візуальні форми відображення знань. Описані прийоми ущільнення або покрокового згортання інформації (залежно від виду та змісту навчальної інформації) які базуються на застосуванні різноманітних візуальних підходів. Серед яких виділяють прийоми візуального структурування: діаграми, денотатні графи, схеми фішбоун, схеми «Будівля», «стратегічні» (дорожніх) карти (roadmaps), променеві схеми-павуки (spiders), каузальні ланцюги (causal chains) та інтелект-карти (mind maps). Розглянуто фактори, які необхідно враховувати у процесі розробки навчально-методичних матеріалів задля забезпечення максимальної ефективності від їх подальшого використання під час навчання.