Факультет іноземної та слов’янської філології
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Факультет іноземної та слов’янської філології за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 818
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Academic Writing: the Basic(ФОП Цьома С. П., 2019) Клочко Лариса Іванівна; Теренко Олена Олексіївна; Klochko Larysa Ivanivna; Terenko Olena OleksiivnaУ посібнику систематизовано лексичні одиниці, що відображають ключові категорії, які використовуються при написанні наукових статей та дисертації. Класифіковано статті відповідно до наукових напрямів, які можуть бути використані для розвитку та перевірки рівня сформованоситі реферативних умінь. Підібрано тексти для визначення рівня сформованості лексичної та граматичної компетентності. Посібник адресовано магістрам та аспірантам немовних спеціальностей.Документ Activités de compréhension orale(2017) Боряк Надія Олексіївна; Boriak Nadiia OleksiivnaThe article is devoted to the problems of oral comprehension by university students. The author dwells upon the problems of audition before the actual listening, during listening and after it. Recommendations are given as for the choice of the texts and dialogues for oral comprehension.Документ Analytical Reading in English(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023) Молгамова Лілія Олексіївна; Molhamova Liliia Oleksiivna“Analytical Reading in English” is a course designed to improve students' ability to critically analyze literature. The course covers a variety of topics including theme and tone, plot elements, character analysis, narrative point of view, setting, and imagery. The goal of the course is to help students develop the skills necessary to understand and interpret literature on a deeper level. Students will learn how to identify and analyze the various elements that make up a literary work, including themes, tone, plot, characters, setting, and imagery. By the end of the course, students will have a better understanding of how these elements work together to create meaning in a literary work. Throughout the course, students will complete a variety of tasks to help them develop their analytical skills. These tasks will include close readings of literary texts, group discussions, and written assignments such as literary analysis essays.Документ Apprendre et enseigner avec TV5(2018) Боряк Надія Олексіївна; Boriak Nadiia OleksiivnaСтаттю присвячено можливостям вивчення французької мови з використанням онлайн сервісів французького телебачення. У дослідженні йдеться про те, як можна використовувати автентичні документи для розвитку навичок аудіювання та стимулювання говоріння. Ми стверджуємо, що використання автентичних документів допомагає розвивати фонетичні, лексичні та граматичні вміння.Документ Archetypical Floristic Images in Artistic Interpretation of Mykola Zerov and Mykhailo Drai-Khmara(2019) Кириленко Надія Іванівна; Kyrylenko Nadiia Ivanivna; Владимирова Валентина Миколаївна; Vladymyrova Valentyna MykolaivnaThe article deals with the characteristic features of the individual author’s embodiment of the archetypical floristic images in the texts of Ukrainian neoclassicists Mykola Zerov and Myhajlo Draj-Hmara. Poets-neoclassicists M. Zerov and M. Draj-Hmara considered the sense of harmony, the beauty of life and nature at all levels of literary text: from the desire to synthesize the achievements of predecessors, what enabled them to achieve balance and to express themselves in their own poetic form. Creating their own poetic style, the poets turned to mythology and folklore, whose component is the names of plant realitie. Theoretikal and methodological basis of the article is the wovks of M. Eliade, Je. Meletynsky, N. Frei, I. Hillman, D. Chase, K. Junge. The article proves that through the reinterpretation of the traditional images of floristic archetype, the neoclassicists have their own unique style, in which there is always a complex entwinement of emotions and feelings that forms individual picture of the world of each of the representatives.Документ Basics Of Educational Research in Foreign Language Teaching: Educational-Methodological Handbook for Master Degree Students(ФОП Цьома, 2023) Podosynnikova Hanna Ihorivna; Подосиннікова Ганна Ігорівна; Lubenska Anna; Лубенська АннаThe handbook is designed to help students master the basics of educational research on the methodology of teaching foreign languages and cultures in institutions of general secondary education. The educational-methodological handbook defines the purpose, tasks, content, and structure of the course “Methodology and organization of modern research on the methodology of teaching foreign languages and cultures”; the main content of the lectures, tasks for practical (seminar) classes, self-control and final tests, tasks for independent work are presented in English; literature for the course, links to useful Internet resources, a glossary of terms, examples of writing scientific papers are offered. The manual can be used in the teaching of the module “Modern research on the methodology of teaching foreign languages and cultures in secondary education institutions” as part of the discipline “Methods of educational research”, the course “Modern research on the methodology of teaching foreign languages and cultures in secondary education institutions”, etc. of the second (master’s) level in the specialty 014 Secondary education (Language and literature (English)) specialization: 014.021 Secondary education (English language and literature) field of knowledge 01 Education / Pedagogy.Документ Besonderheiten der Verwendung von Infinitivkonstruktionen in Deutschsprachigen Zeitschriften(2021) Турчин Катерина Олегівна; Turchyn Kateryna Olehivna; Школяренко Віра Іванівна; Shkoliarenko Vira IvanivnaDer Artikel beschäftigt sich mit den Besonderheiten der Verwendung von Infinitivkonstruktionen in deutschsprachigen Zeitschriften. In diesem Beitrag wird versucht, die verschiedenen Arten von Infinitivkonstruktionen im modernen Deutsch zu systematisieren.Документ Brexit and Other Exits: Onym Play in Contemporary Political Naming(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2018) Havryliuk Iryna Serhiivna; Гаврилюк Ірина СергіївнаThis article is devoted to the problem of onym play as a means of political and economic process naming. We analyse word formation and semantics of proper names within texts of a journalistic genre. The processes of Brexit prompted the expansion of two groups of words: a) nonce-words formed according to the Brexit model: from the point of view of origin ‒ formed by means of blending; from the point of view of semantics ‒ those, which mean the departure of some country from an international organization. Other ways, in which these occasionalisms are formed, include phonetic mimicry and graphic means; b) occasionalisms formed only by means of blending, and used to designate diverse notions: from feelings connected to the process of Brexit to people having various attitudes to this process. Numerous Brexit-type onyms are observed in the headlines, where onym play facilitates the creation of catchy headlines due to the use of expressive means and stylistic devices. The purpose of this article is to study onym play as a means of political and economic process naming. The object of research is contemporary political and economic lexis. The subject is neologisms brought to life due to the processes of Brexit. We use general scientific method of induction, which permits us to draw conclusions about the nature of onym play. The combination of morphological and contextual analyses allows us to better understand the origins of portmanteaus and their role in forming expressive texts. The practical value of the article is the fact that it addresses beginner journalists, who seek to master the art of creating stylistically graceful headlines. As a result of the investigation, the peculiarities of onym play in contemporary political naming were determined. Onym play was examined on the phonological, morphological, and syntactic levels.Документ Civilización española(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Павленко Тетяна Геннадіївна; Гаврилюк Ірина Сергіївна; Pavlenko Tetiana Hennadiivna; Havryliuk Iryna SerhiivnaThe manual provides information about realia of life in contemporary Spain. In particular, attention is paid to national mentality, geography, and history of Spain. These aspects are covered in the context of cultural peculiarities of regions of Spain.Документ Des chansons pour des situations de communication(2019) Боряк Надія Олексіївна; Boriak Nadiia OleksiivnaThe article is devoted to the possibilities of use of songs during the class of French. Different activities to stimulate communicative skills are analysed. Specific examples are given to facilitate the teacher's creativity.Документ Deutschlernen in den digital wilds im universitären Bereich am Beispiel der Aktivität "Ökologischer Fußabdruck"(Paris-Lodron-Universität Salzburg, 2022) Shevtsova Nataliia Oleksandrivna; Шевцова Наталія ОлександрівнаIn ihrem Beitrag setzt sich die Autorin mit der Frage, wie die Aktivität "Ökologischer Fußabdruck" das Lehren und Lernen von der deutschen Sprache im universitären Bereich mit den "digital wilds" fördern kann.Документ Develop Your Taste for Listening (Juniors)(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Денісова Дар'я Данилівна; Denisova Daria DanylivnaНавчальний посібник спрямований на формування навичок аудіювання у студентів третього курсу факультетів іноземних мов ВНЗ. Усі матеріали посібника автентичні, тематично об’єднані та мають лінгвосоціокультурну спрямованість. Можуть використовуватися для аудиторної та самостійної роботи. До посібника додаються аудіозаписи автентичних текстів.Документ Diachronische Analyse der ethnonymischen Phraseologismen im Deutschen und im Ukrainischen(2016) Школяренко Віра Іванівна; Shkoliarenko Vira IvanivnaThe article is devoted to the diachronic study of the formation of German and Ukrainian phraseological units-ethnonyms. It served to determine the major tendencies in the dynamics of structural-semantic development of phraseological units.Документ Die wichtigsten theoretischen Grundlagen der Erforschung der Bildlichkeit im diachronischen Aspekt(2009) Школяренко Віра Іванівна; Shkoliarenko Vira IvanivnaСтаттю присвячено дослідженню фразеологізмів німецької мови в діахронічному аспекті. Описано досвід систематизації фразеологічних одиниць у діахронії, заснований на системі образів і цінностей певного історичного періоду. Проведено історичний і генетичний аналіз фразеологічного складу.Документ Digital Technologies for Teaching English as a Foreign/Second Language(2024) Антоненко Наталія; Коноваленко Тетяна; Король Тетяна; Подосиннікова Ганна Ігорівна; Прокопчук Наталія; Салюк Богдана; Шевченко Марина; Школа Ірина; Antonenko Nataliia; Konovalenko Tetiana; Korol Tetiana; Podosynnikova Hanna Ihorivna; Prokopchuk Nataliia; Saliuk Bohdana; Shevchenko Maryna; Shkola IrynaКолективна монографія розкриває різні аспекти використання цифрових технологій у навчанні англійської мови як іноземної/другої мови (цифровий сторітелінг, мобільні застосунки, інтерактивне навчання і онлайн-ігри, тощо) та надає освітянам і дослідникам ресурс для збагачення їхньої професійної діяльності. Окрема увага приділена цифровим інструментам для впровадження соціально-емоційного навчання та інклюзивної освіти на уроках англійської мови. Для вчителів англійської мови, методистів, викладачів вищих закладів освіти, науковців, здобувачів вищої освіти.Документ English Grammar Practice(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Голубкова Наталія Леонідівна; Holubkova Nataliia Leonidivna; Коваленко Андрій Миколайович; Kovalenko Andrii Mykolaiovych; Спаська Людмила Анатоліївна; Spaska Liudmyla AnatoliivnaThe textbook covers such material of English grammar as non-finite forms of the verb (infinitive, gerund, participle), modal verbs and conditionals. It provides exercises to represent different ways of applying grammatical elements to perceive and reproduce communicative situations. Exercises have a communicative focus that allows students to enlarge their vocabulary.Документ English Nonstop. Keep Going(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023) Козлова Вікторія Вікторівна; Kozlova Viktoriia Viktorivna; Молгамова Лілія Олексіївна; Molhamova Liliia OleksiivnaНеобхідність пошуку нових інтенсивних шляхів і засобів мовної освіти у вищих навчальних закладах, що переходить на новий зміст і терміни навчання, потребує застосування комплексного підходу при реалізації завдань фахових дисциплін. Навчальний посібник являє собою видання, метою якого є формування у студентів іншомовної комунікативної компетентності до рівня усвідомленого та професійного використання англійської мови на міжособистісному та освітньому рівнях, вдосконалення основних мовних навичок (читання, письмо, усне мовлення, слухання, основи граматики та спілкування) на основі особистісного комунікативно-діяльнісного підходу до навчання англійської мови, поглиблення студентами лінгвокраїнознавчих знань. Зміст матеріалів посібника відповідає вимогам навчальної програми вивчення дисципліни «Практика професійно-орієнтованого англійського мовлення», що входить до переліку обов’язкових компонентів освітньо-професійних програм Середня освіта (Англійська та німецька мови), Середня освіта (Англійська та французька мови) підготовки здобувачів вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні за спеціальністю 014 Середня освіта (Мова і література (англійська)) галузі знань 01 Освіта/Педагогіка» та узгоджується з рекомендаціями Ради Європи з іноземних мов. А їх відбір здійснено згідно з методичними принципами систематичності і послідовності, ускладнення, формування позитивної мотивації навчання, професійної орієнтації, свідомості і міцності засвоєння. Навчальний посібник, організований за тематичним принципом, має методично обґрунтовану структуру і складається з трьох циклів, що відповідають визначеним програмою темам: «Відпочинок», «Кіно», «Мистецтво». У межах циклів простежується чіткість і послідовність структурування змісту навчального матеріалу, цілісність його викладу, що сприятиме чіткій організації як аудиторної, так і самостійної роботи. Кожний розділ навчального посібника структурований за єдиною схемою, що дозволяє легко орієнтуватися в змісті посібника. Вправи посібника спрямовані на розвиток комунікативних навичок усного мовлення, розширення фактичних знань про життя в англомовних країнах. Достатньо уваги приділяється також навчанню писемного мовлення студентів: запропоновано рекомендації щодо структурної та змістовної організації письмових робіт, зокрема і в онлайн форматі (ONLINE WRITING: texting, instant messaging, emailing, blogging). У межах кожного розділу пропонується виконання професійно-орієнтованих завдань SPOTLIGHT ON PROFESSION з використанням цифрових застосунків (Wordart, Padlet, Quizlet, LearningApps та ін.), що сприяє формування професійно-педагогічної компетентності здобувачів. Завдання для самоперевірки дозволять здобувачам підготуватися до тематичних та поточних контрольних робіт, а викладачу нададуть можливість організувати ефективний та якісний контроль результатів навчання. До посібника додається аудіо та відео подкасти, задля розвитку умінь аудіювання та комунікації. Вдумливо дібраний і системно організований, навчальний посібник сприятиме підвищенню якості практичних занять та ефективному засвоєнню матеріалу.Документ Enjoy Listening English(СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2014) Коваленко Світлана Миколаївна; Kovalenko Svitlana Mykolaivna; Ігнатенко Ольга Валеріївна; Ihnatenko Olha ValeriivnaПосібник охоплює такі розмовні теми як «Особистість, сім’я», «Велика Британія», «Лондон», «Харчування», «Домівка», «Здоров’я та медицина», «Покупки», «Спорт», «Подорож», «Університет». Метою посібника є розвиток та удосконалення мовленнєвих вмінь аудіювання. Матеріали посібника є автентичними, тематично об’єднаними та мають соціокультурну спрямованість. Посібник призначено для студентів 1-2 курсу денного та заочного відділення факультетів іноземних мов вищих навчальних закладів.Документ Enjoy Listening English Dialogues(СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2019) Коваленко Світлана Миколаївна; Kovalenko Svitlana Mykolaivna; Чикалова Марина Миколаївна; Chykalova Maryna MykolaivnaThe textbook includes the following topics: "Personality, Family", "Holidays", "Food", "Home", "University", "Shopping". it is aimed at the development and improvement of listening speech skills. The texts proposed are authentic, correspond to the syllabus,are socially and culturally oriented. The textbook is meant for the first-year-students (full-time and part-time) of University Foreign Languages Departments.Документ Entstehung und Entwicklung von Phraseologismen der deutschen Sprache: theoretische Zugriffe(2019) Школяренко Віра Іванівна; Shkoliarenko Vira IvanivnaСтаттю присвячено лінгвокультурологічному вивченню становлення фразеологічних одиниць німецької мови протягом VIII-XVII століть. Розроблено новий підхід до вивчення фразеологічного складу з позиції діахронічного аспекту лінгвокультурології, який полягає у виявленні національно-культурних чинників, релевантних для формування фразеологічної картини світу давньоверхньонімецького, середньоверхньонімецького і ранньонововерхньонімецького періодів, визначено критерії встановлення національно-культурної специфіки фразеологізмів, а також описано досвід систематизації фразеологічних одиниць у діахронії, заснований на системі образів і цінностей певного історичного періоду. Проведено історичний і генетичний аналіз фразеологічного складу.