Факультет іноземної та слов’янської філології
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Факультет іноземної та слов’янської філології за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 810
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Семантичний розвиток фразеологізмів що входять до складу фразеосемантичного поля „розумова діяльність”(2000) Школяренко Віра Іванівна; Shkoliarenko Vira IvanivnaСтаттю присвячено семантичному розвитку фразеологізмів німецької мови, що входять до складу фразеосемантичного поля “розумова діяльність”. Досліджується зміна значення, поява нового значення та багатозначності.Документ Діахронічний аспект дослідження фразеологічних одиниць(2001) Школяренко Віра Іванівна; Shkoliarenko Vira IvanivnaСтаттю присвячено діахронічному вивченню становлення фразеологічних одиниць німецької мови. Розроблено новий підхід до вивчення фразеологічного складу з позиції діахронічного аспекту, який полягає у виявленні чинників, релевантних для формування фразеологічної картини світу, визначено критерії встановлення національно-культурної специфіки фразеологізмів, а також описано досвід систематизації фразеологічних одиниць у діахронії, заснований на системі образів і цінностей певного історичного періоду. Проведено історичний і генетичний аналіз фразеологічного складу.Документ Варіювання фразеологічних одиниць та фразеологічні синоніми (на матеріалі фразеосемантичного поля “розумова діяльність)(2001) Школяренко Віра Іванівна; Shkoliarenko Vira IvanivnaУ статті досліджується варіювання фразеологічних одиниць і фразеологічні синоніми на матеріалі фразеосемантичного поля «розумова діяльність». Варіантність зумовлює виникнення двох протилежних тенденцій: уніфікації складу фразеологічних одиниць та формальних змін.Документ Розвиток багатозначності фразеологічних одиниць (на матеріалі фразеосемантичного поля „розумова діяльність”)(2001) Школяренко Віра Іванівна; Shkoliarenko Vira IvanivnaУ статті запропоновано новий підхід до розгляду семантичного поля у фразеології. Це сукупність фразеологізмів, згрупованих семантично (за значенням), що стосуються конкретного предмета. Термін також використовується в антропології та семіотиці.Документ Виховний потенціал лінгвокультурології у професійній парадигмі майбутнього вчителя української мови і літератури(2003) Семеног Олена Миколаївна; Semenoh Olena MykolaivnaУ статті окреслено виховний потенціал лінгвокультурології у професійній підготовці майбутніх учителів української мови і літератури вищої школи педагогічного профілю.Документ Динамічні аспекти фразотворчої активності компонентів фразеологізму(2003) Школяренко Віра Іванівна; Shkoliarenko Vira IvanivnaУ статті розглядаються особливості фразеотворчої активності компонентів фразеологізмів німецької мови. Особлива увага приділяється динамічному аспекту.Документ Внутрішня форма – динамічний аспект семантики фазеологізмів(2003) Школяренко Віра Іванівна; Shkoliarenko Vira IvanivnaСтаттю присвячено вивченню становлення внутрішньої форми фразеологічних одиниць німецької мови. Розроблено новий підхід до вивчення фразеологічної образності з позиції діахронічного аспекту лінгвокультурології, який полягає у виявленні національно-культурних чинників, релевантних для формування фразеологічного складу давньоверхньонімецької, середньоверхньонімецької і ранньонововерхньонімецької мов, заснований на системі образів і цінностей певного історичного періоду.Документ Мовне родинознавство (виховний потенціал лінгвокультури рідного краю)(2003) Семеног Олена Миколаївна; Semenoh Olena MykolaivnaУ навчальному посібнику розглядається виховний потенціал лінгвокультури рідного краю як засіб формування лінгвокультурознавчої компетенції майбутнього вчителя-словесника в системі професійної підготовки. Дидактичний матеріал українознавчих текстів, фольклорно-етнографічних і діалектологічних практик (назви спорідненості та свояцтва, мовний етикет, топоніміка, обряди, ремесла жителів рідного краю) пропонується під кутом зору лінгвокультурологічного підходу і може слугувати складовою частиною курсів “Народознавство”, "Українська етнопедагогіка", використовуватись при підготовці до занять і виховних заходів із сучасної української мови, літературного краєзнавства, вступу до слов΄янської філології, лінгвістичного аналізу художнього тексту. Видання адресоване студентам вищих навчальних закладiв, учням і вчителям загальноосвiтнiх закладів, шанувальникам рідного слова.Документ Деактуалізація фразеологічних одиниць німецької мови, що входять до складу фразеосемантичного поля «розумова діяльність»(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2003) Школяренко Віра Іванівна; Shkoliarenko Vira IvanivnaУ статті розглядаються причини і шляхи деактуалізації фразеологічних одиниць німецької мови, що входять до складу фразеосемантичного поля “розумова діяльність”, встановлюється характер взаємовідношень двох основних тенденцій розвитку: тенденції до змін фразеологічного складу під впливом екстра- та інтралінгвістичних факторів і тенденції до його стабільності.Документ Деактуалізована образність(2003) Школяренко Віра Іванівна; Shkoliarenko Vira IvanivnaУ статті розглядаються шляхи та причини деактуалізації німецьких фразеологічних одиниць. Встановлено характер взаємозв'язків двох основних тенденцій розвитку: тенденції до зміни фразеологічної семантики та тенденції до її стабільності.Документ Zum historischen Aspekt in der Entwicklung von Phraseologismen, die zum phraseo-semantischen Feld „geistige Tätigkeit“ gehören(2003) Школяренко Віра Іванівна; Shkoliarenko Vira IvanivnaСтаттю присвячено дослідженню фразеосемантичного поля «розумова діяльність» в історичному аспекті. Описано досвід систематизації фразеологічних одиниць у діахронії, заснований на системі образів і цінностей певного історичного періоду. Проведено історичний і генетичний аналіз фразеологічного складу.Документ Мовне родинознавство (виховний потенціал лінгвокультури рідного краю)(Редакційно-видавничий відділ Глухівського державного педагогічного університету., 2003) Семеног Олена Миколаївна; Semenoh Olena MykolaivnaУ навчальному посібнику розглядається виховний потенціал лінгвокультури рідного краю як засіб формування лінгвокультурознавчої компетенції майбутнього вчителя-словесника в системі професійної підготовки. Дидактичний матеріал українознавчих текстів, фольклорно-етнографічних і діалектологічних практик (назви спорідненості та свояцтва, мовний етикет, топоніміка, обряди, ремесла жителів рідного краю) пропонується під кутом зору лінгвокультурологічного підходу і може слугувати складовою частиною курсів “Народознавство”, "Українська етнопедагогіка", використовуватись при підготовці до занять і виховних заходів із сучасної української мови, літературного краєзнавства, вступу до слов΄янської філології, лінгвістичного аналізу художнього тексту. Видання адресоване студентам вищих навчальних закладiв, учням і вчителям загальноосвiтнiх закладів, шанувальникам рідного слова.Документ Динаміка розвитку фразеологічної системи німецької мови 19-20 століття(СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2003) Школяренко Віра Іванівна; Shkoliarenko Vira IvanivnaМонографія присвячена висвітленню тенденцій та особливостей формування фразеологічної системи німецької мови з позицій сучасної лінгвістики. Вона є результатом міждисциплінарного дослідження, у якому здійснюється спроба розглянути розвиток засобів фразеологічної номінації. Особлива увага приділяється діахронічному аналізу фразеологічних одиниць.Документ Теоретичні основи граматики сучасної англійської мови(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2003) Коваленко Андрій Миколайович; Kovalenko Andrii Mykolaiovych; Павлов Володимир Васильович; Pavlov Volodymyr VasylovychThe manual outlines the basic assumptions of modern grammatical theory, discusses the basic concepts of morphology, syntax, pragmatics, the theory of speech acts, as well as discourse analysis.Документ Український фольклор(ГДПУ, 2004) Семеног Олена Миколаївна; Semenoh Olena MykolaivnaУ посібнику розглядаються основні питання курсу усної народної творчості. Новизна посібника - у методичній багатоваріантності його структури. Поряд із стислим викладом теоретичного матеріалу до кожної теми семи модулів пропонується система різнорівневих форм контролю набутих знань і вмінь: контрольні, тестові запитання, творчі, проблемні завдання, мета яких - спрямувати студента на самостійний пошук, сприяти розвитку його творчого, аналітичного мислення, формувати професійно компетентного вчителя-словесника. Для студентів філологічних спеціальностей вищих педагогічних навчальних закладів. Може бути корисним для викладачів, учителів та учнів гімназій, ліцеїв, коледжів, середніх загальноосвітніх шкіл та училищ.Документ Латинська мова(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2004) Осипова Тамара Олександрівна; Osypova Tamara OleksandrivnaНавчальний посібник містить теоретичний матеріал основного курсу латинської мови з фонетики та морфології, в ньому до кожної граматичної теми додаються таблиці, лексичний мінімум, крилаті вирази, адаптовані навчальні тексти і вправи, які розвивають, поглиблюють і закріплюють набуті теоретичні знання. Посібник призначений для студентів гуманітарних факультетів університету, а також може використовуватися учнями шкіл, гуманітарних коледжів, ліцеїв та гімназій.Документ Фразеологічна омонімія та фразеологічна деактуалізація(2004) Школяренко Віра Іванівна; Shkoliarenko Vira IvanivnaУ статті розглядається омонімія і деактуалізація фразеологізмів німецької мови. Встановлюється природа взаємин двох основних тенденцій розвитку: тенденції до зміни фразеологічної семантики під впливом факторів екстра та інтралінгвістичного характеру і тенденції до її стабільності. Підкреслюється важливість багатоплановості і актуальності образу, покладеного в основу значення, в розвитку семантики ФО.Документ Функції узуальних фразеологічних одиниць і контекст(2004) Школяренко Віра Іванівна; Shkoliarenko Vira IvanivnaУ статті розглядаються функції узуальних фразеологічних одиниць німецької мови в контексті. Встановлюється природа взаємин двох основних тенденцій розвитку: тенденції до зміни фразеологічної семантики під впливом факторів екстра-та інтралінгвістичного характеру і тенденції до її стабільності. Підкреслюється важливість багатоплановості і актуальність образу, покладеного в основу значення, в розвитку семантики ФО під впливом контексту.Документ Integration of Internet-Resodrces in Preparation of Student-Philologists(2004) Семеног Олена Миколаївна; Semenoh Olena MykolaivnaThis article is devoted to research in the problem of integration of informative Internet resources in the professional preparation of future teachers of Ukrainian and literature. In particular this review uses foreign experience (The (USA, England, France, Poland, Russia) in exploring questions of integration of from Internet resources in the philological, psycho-pedagogical preparation of teacher of own charge literature, paths of transformation of such experience in Ukrainian high pedagogical school. In particular, activity is considered of research laboratory of philological faculty of Glukhiv pedagogical university "Forming of culture language personality of future teacher of I Ukrainian and literature", that is carried out in a few directions introduction of philological information in course "New information technologies" and "Bases of scientific researches", integration of informative resources, in internet, courses study, ethnologies of literature, student scientific activity, preparation and approbation of electronic aids train, scientific and methodological books.Документ Становлення національної системи професійної підготовки майбутнього вчителя української мови і літератури (20-і роки ХХ століття)(2004) Семеног Олена Миколаївна; Semenoh Olena MykolaivnaУ статті окреслено особливості змісту, структури, форм організації навчально-пізнавальної діяльності, науково-дослідної роботи, виробничих і педагогічної практик студентів-філологів у вищій педагогічній школі у 20-30-х рр. ХХст.