Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс»
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс» за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 514
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Психологічна освіта в процесі викладання біології як фактор формування творчої особистості(2011) Тарасова Тетяна Борисівна; Tarasova Tetiana BorysivnaУ статті розглядається органічний зв'язок викладання біології в середній школі й психологічної освіти учнів, спрямованого на підвищення їх психологічної культури, як однієї з найважливіших умов формування творчої особистості. Підкреслюються специфічні особливості методики розгляду психологічних понять.Документ Формування навичок самоконтролю учнів під час вивчення математики(2011) Благодир Людмила Андріївна; Blahodyr Liudmyla AndriivnaУ статті висвітлено застосування навичок самоконтролю як одного з прийомів роботи над попередженням та виправленням математичних помилок учнів.Документ Методика організації самостійної роботи учнів з навчальною літературою(2011) Каленик Михайло Вікторович; Kalenyk Mykhailo ViktorovychНа основі інтегративної моделі процесу навчання пропонується узагальнена структура діяльності щодо організації самостійної роботи учнів з навчальною літературою з фізики.Документ Організація самостійної роботи студентів в умовах кредитномодульної системи навчання(2011) Ткач Ю. М.; Tkach Yu. M.У тезах зазначено про важливість самостійної роботи в умовах кредитно-модульної системи навчання. Запропоновано окремі варіанти організації самостійної роботи студентів. Зроблено висновок про те, що студент, за умови ефективної організації самостійної роботи, може вибудовувати свій власний навчальний процес, визначати індивідуальну траєкторію розвитку та самоудосконалення.Документ Деякі шляхи формування творчої особистості майбутнього вчителя математики(2011) Москаленко О. А.; Moskalenko O. A.; Черкаська Л. П.; Cherkaska L. P.; Коваленко О. В.; Kovalenko O. V.Розглядається один із напрямків формування творчої особистості студента: включення елементів самоосвіти в процес навчання загалом, елементарної математики і методики навчання математики зокрема.Документ Метод геометричних місць в задачах на побудову(2011) Снопченко Ю. Ю.; Snopchenko Yu. Yu.Дана стаття присвячена основному методу геометричних побудов на площині – методу геометричних місць точок з обмеженнями.Документ Розвиток інтелектуальних умінь учнів на уроках математики(2011) Васильєва Дарина Володимирівна; Vasylieva Daryna VolodymyrivnaУ тезах розкривається зміст поняття «інтелектуальні уміння». На конкретних прикладах демонструються прийоми їх формування.Документ Вимірювальні роботи на місцевості в курсі математики 5 – 6 класів(2011) Філімонова Марія Олександрівна; Filimonova Mariia OleksandrivnaДоповідь присвячена актуальній проблемі формування в учнів 5 – 6 класів навичок математичного моделювання, зокрема окреслюються особливості викладання геометричного матеріалу, пропонується тематика вимірювальних робіт на місцевості та методика їх проведення.Документ Прикладна спрямованість змісту тригонометричного матеріалу(2011) Грицик Тетяна Андріївна; Hrytsyk Tetiana AndriivnaУ доповіді систематизований прикладний зміст тригонометричного матеріалу та розглянуті прикладні задачі з тригонометрії.Документ Наш досвід викладання математики із залученням студентів до науково-дослідної роботи(2011) Філєр З. Ю.; Filier Z. Yu.Висвітлюється майже 60-річний досвід автора и досліджувані ним проблеми з участю студентів. На виховання творчих здібностей у студентів не треба шкодувати часу і сил. Викладач передає естафету своїм учням. З часом учні беруть на себе все більшу частину спільної роботи і допомагають новим учням.Документ Формування математичної культури учнів(2011) Шевченко Наталія Олексіївна; Shevchenko Nataliia OleksiivnaТези присвячені питанням формування математичної грамотності в середній школі. Розглянуто математичні здібності як основу формування математичної грамотності. Приділено увагу одному з елементів формування математичної грамотності – обчислювальній культурі.Документ Інтелектуальні уміння як чинники особистісної самореалізації майбутніх учителів природничих дисциплін(2011) Савчук О. П.; Savchuk O. P.У статті розглядається специфіка викладання предметів природничого циклу у ВНЗ. Акцентується увага на розвитку інтелектуальних умінь майбутніх учителів природничих дисциплін. Показано, що інтелектуально – креативні чинники сприяють особистісній самореалізації майбутніх учителів. Результатом високого рівня інтелектуальних умінь є розвиток особистісної самореалізації.Документ Реалізація диференційованого підходу у процесі вивчення елементів тригонометрії(2011) Чашечнікова Лариса Гнатівна; Chashechnikova Larysa Hnativna; Чашечникова Ольга Серафимівна; Chashechnikova Olha SerafymivnaРозглядається можливість здійснення профільної та рівневої диференціації навчання через ознайомлення учнів із застосуванням тригонометрії в реальному житті, через диференційованість допомоги у процесі виконання нестандартних завдань.Документ Застосування математичних методів при вивченні основ економіки(2011) Куліш Ю. В.; Kulish Yu. V.Розглянуто приклад реалізації міжпредметних зв’язків математики та основ економіки, зокрема використання математичного апарату у фінансовій системі.Документ Проблема розвитку пізнавального інтересу учнів класів гуманітарних профілів у процесі навчання математики(2011) Шишенко Інна Володимирівна; Shyshenko Inna VolodymyrivnaРозглянуті деякі аспекти формування та розвитку пізнавального інтересу учнів класів гуманітарних профілів у процесі навчання математики.Документ До питання підготовки майбутніх вчителів математики під час навчання аналітичної геометрії(2011) Коломієць Оксана; Kolomiiets OksanaРозглядається питання навчання студентів аналітичної геометрії на основі диференційного підходу. Наводиться система відповідних завдань.Документ Навчальне дослідження у процесі навчання математики як форма розвитку творчих здібностей учнів(2011) Глобін О. І.; Hlobin O. I.З позицій реалізації компетентнісного підходу до навчання математики в школі розглянуто особливості навчального дослідження як форми розвитку творчих здібностей учнів.Документ Вивчення методу стискаючих відображень та його застосування(2011) Гордієнко І. С.; Hordiienko I. S.У тезах розкриваєтся актуальність застосування студентами фізико-математичного факультету знань з математичного аналізу при знаходженні точних та наближених коренів рівнянь. Описується зміст методу стискаючих відопражень та наводиться операційний апарат ітераційного процесу до розв’язування задач.Документ Науковометодичні особливості викладання математичного програмування в умовах кредитно-модульної системи(2011) Одінцова Оксана Олександрівна; Odintsova Oksana Oleksandrivna; Микитенко Наталія Олександрівна; Mykytenko Nataliia OleksandrivnaУ дослідженні увага звертається на викладання курсу математичного програмування у педагогічних вузах в умовах кредитно-модульної системи. Мета дослідження – активізувати самостійну роботу студентів і сприяти більш глибокому засвоєнню розділу математики «Математичне програмування».Документ Формування іншомовних комунікативних вмінь студентівфізиків у білінгвальних умовах(2011) Ковальчук А. О.; Kovalchuk A. O.Показана роль білінгвального навчання у формування іншомовних комунікативних вмінь студентів-фізиків. Сформульовані головні принципи білінгвального підходу, що використовуються у ЧНУ ім. Б. Хмельницького.