Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс»
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс» за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 495
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ About Modern Thematic Preparation for EIA in Mathematics: Text Problems(ФОП Цьома С. П., 2020) Школьний Олександр Володимирович; Shkolnyi Oleksandr Volodymyrovych; Zakhariichenko Yurii Oleksiiovych; Захарійченко Юрій ОлексійовичIn present-day realities, the relevance of research on thematic preparation for the EIA in mathematics is undeniable. In the report, we present the individual typical tasks of the content block «Text Problems» and provide methodological comments for these solutions. Traditionally, this topic cause significant difficulties for students in preparing for the test, so it is advisable for the teacher to pay special attention to it. We believe that a properly organized thematic systematization and repetition of the school course of mathematics will allow students to successfully complete the math exams, and to help teachers reach this success.Документ Coworking as a Means of Organizing the Educational Process in the Study of Computer Sciences in a School Course(ФОП Цьома С. П., 2020) Хрущ Л. З.; Khrushch L. Z.; Сворак В. Т.; Svorak V. T.Підвищенню ефективності активних методів навчання при вивченні інформатики у школі під час самостійних, практичних та контрольних робіт сприяє робота в умовах коворкінгу в школі. Розкрито основні характеристики коворкінгу та розроблено основні засоби його створення у школі для навчання учнів. Розроблено комплекс уроків для роботи з учнями в умовах коворкінгу. Модель коворкінгу для навчання має високий потенціал формування нових функціональних педагогічних позицій в умовах розвитку інформаційних технологій, створення нового напряму педагогічної діяльності через вбудовування.Документ Educational Environment as a Factor of Success and Creativity as Important Characteristics of the Professional Image of the Modern Teacher(2015) Кондрашова Л. В.; Kondrashova L. V.Сложившаяся система взглядов ученых и практиков позволяет рассматривать взаимодействие образовательной среды и подготовки будущего учителя как важный фактор формирования его профессионального облика, показателями которого являются творчество и успешность личности в профессиональной деятельности.Документ Examples of Using the Most Effective Teaching Methods in Mathematics Lessons(ФОП Цьома, 2023) Kravchenkene V.; Кравченкене В.The author justifies the choice of the following methods of teaching mathematics: the method of selfassessment or the method of students' expectations; error analysis method; open questions and reflection; method of professional communication; method of conceptual understanding; individual training; method of project work.Документ Formation of a Specific Level of Student’s Digital Competencies in the Study of Ecology(ФОП Цьома С. П., 2020) Дегтярьова Неля Валентинівна; Dehtiarova Nelia Valentynivna; Зимогляд Л. Г.; Zymohliad L. H.У роботі розглянуто реалізація компетентнісного підходу при навчанні студентів коледжів за спеціальністю «Фінанси». Важливою складовою професійних компетентностей фахівця є цифрові компетентності. Вільна робота з програмними засобами, сервісами глобальної мережі є одним з переваг конкурентоспроможного фахівця. Формування ґрунтовних знань та умінь у студента в галузі цифрових технологій, актуальних сьогодні, а також готовності самовдосконалюватися та навчатися протягом життя важлива задача роботи викладача. Розглянуто сервіси, що допоможуть викладачу активізувати студентів, спонукати їх на подальший розвиток власних здібностей та усвідомлене опанування цифрових технологій в рамках власної майбутньої професії.Документ Google форми як засіб тестового контролю знань учнів з фізики(ФОП Цьома С. П., 2017) Агішева А. В.; Ahisheva A. V.; Лунгол О. М.; Lunhol O. M.Авторами обґрунтована зручність використання Google форм при навчанні фізики, виділені й описані види діяльності, до яких можна залучити учнів на уроках та в позаурочний час при роботі з Google формами. Основну увагу в роботі акцентовано на можливостях та основних характеристиках створення й використання Google форм для проведення тестового контролю знань учнів з фізики.Документ How Do We Teach 21st Century Learners?(ФОП Цьома С. П., 2020) Rudchenko Tetiana; Рудченко ТетянаThere is overview of teaching MGT 2250 and MGT 2255 organization with students of Scheller College of Business at Georgia Institute of Technology (USA) during over the past three years in this thesis. This teaching takes into account the peculiarities of modern learners’ (students’) thinking, their interests as well as the requirements of a modern technological society in particular employers. Attention of this teaching is focused on the Excel-based quizzes and the Socratic Method.Документ Incorporating the Basics of Nanoscale Science and Technology in the Cycle of Natural and Mathematical Sciences of Secondary School(2015) Пасько Ольга Олександрівна; Pasko Olha OleksandrivnaThe fundamental aspect of research problem is teaching reorientation to the needs of society in nanotechnology. The author substantiated expediency of development of elective courses in nanotechnology and their implementation in the educational process of secondaryschool. It is directly related to the achieved level of informatization and computerization of education. Author propose to use of certain computer software formodeling and visualization of nano-objects.Документ Interdisciplinary Integration Ties as a Mechanism of Implementation Competence Approach in Educational Process(2015) Красюк Ю. М.; Krasiuk Yu. M.; Задорожня Т. М.; Zadorozhnia T. M.This paper considers the actual problem of the formation of interdisciplinary integration relations as a means of implementation of the competency approach in training.Документ Management Strategy of Formation of Intellectual Skills of Future Teachers as an Object of Research(ФОП Цьома, 2023) Anna Klim-Klimashevska; Анна Клім-Клімашевська; Kondrashov M. M.; Кондрашов М. М.The work reveals the essence of the management strategy for the formation of intellectual skills of future teachers, specifies its content as a complex of purposeful influences on goal setting, planning, structuring of content, selection of methods and technologies of the educational process and on the individual capabilities of the individual, specifies the conditions of its productivity. У роботі розкривається сутність стратегії управління формуванням інтелектуальних умінь майбутніх педагогів, конкретизується її зміст як комплекс цілеспрямованих впливів на постановку мети, планування, структурування змісту, відбір методик і технологій освітнього процесу та на індивідуальні можливості особистості, конкретизуються умови її продуктивності.Документ Motivating Through Teaching in Today’s Social Science Courses(ФОП Цьома С. П., 2020) Urmanbetova Aselia; Урманбетова АселіяThere is the author's pedagogical experience in motivating students, which was expressed in the development of their critical thinking and encouraging them to actively participate in the process of problem-based learning of Public Policy courses such as Game Theory, Microeconomics, Political Analysis and Strategy, etc in this thesis.Документ On the Relative Effectiveness of Hybrid and Face-to-Face Teaching(ФОП Цьома С. П., 2017) Рудченко Т.; Rudchenko T.; Чашечникова Ольга Серафимівна; Chashechnikova Olha SerafymivnaПредставлено один з етапів виконання досліджень у рамках спільного україно-американського проекту по вивченню специфіки розвитку інтелектуальних умінь та творчого мислення учнів та студентів. Порівнювалася ефективність традиційного навчання та так званого «гібридного навчання», що передбачало поєднувати традиційне навчання та навчання он-лайн з метою компенсації зменшення так званих «контактних годин».Документ One Social Scientist’s Research Continuity Challenges(ФОП Цьома С. П., 2020) Urmanbetova Aselia; Урманбетова АселіяВ тезах представлено напрямки досліджень авторки в галузі екологічної, міської – регіональної економіки та економіки розвитку, що базується на нейропсихології та поведінкової економіці. Міждисциплінарний досвід та широкі навички керування даними, їх обробки, навички економетричного моделювання є важливими для створення знань в міждисциплінарному контексті.Документ Some Properties of Arithmetical Functions R(N) and D(N)(2015) Sattar abd karabt; Саттар абд КарабтThe purpose of this paper is to present some properties of the arithmetic functions d(n). Except studying d(n) arithmetic function, we describe function r(n).Документ STEM - освіта як технологія розвитку творчих здібностей студентів(ФОП Цьома С. П., 2020) Рябко Андрій; Riabko Andrii; Толмачов Володимир Сергійович ; Tolmachov Volodymyr SerhiiovychУ тезах доповіді здійснюється аналіз досвіду розвитку STEM - освіти у США та Австралії. У технологічно розвинених країнах світу розроблені освітні стратегії, які пропонують розвиток STEM-освіти на всіх рівнях, починаючи з дошкільного. Розглядаються інноваційні засоби STEM-освіти, які сприятимуть розвитку творчих здібностей студентів.Документ Tasks as a Means of Creative Thinking of Students in Mathematics Lessons(2015) Благодир Л. А.; Blahodyr L. A.В тезах розглянуто методику використання задач, спрямованих на розвиток творчого мислення учнів у процесі вивчення математики.Документ The Role of Mathematical Abilities of College Students in the Study of Financial Disciplines(ФОП Цьома С. П., 2020) Демиденко О. О.; Demydenko O. O.; Руденко Юлія Олександрівна; Rudenko Yuliia OleksandrivnaРобота присвячена обґрунтуванню необхідності формування у студентів математичних компетентностей для подальшого успішного оволодіння фінансовими дисциплінами. Показана доцільність поєднання математичних, комп’ютерних і фінансових дисциплін для підготовки студента, майбутнього фінансиста. Представлено прикладну комп’ютерну програму, що дозволяє проводити фінансовий аналіз, але за умови попередньої ґрунтовної підготовки студента.Документ Training of a Modern Specialist(ФОП Цьома, 2023) Rudchenko T.; Рудченко Т.The modern world requires high cognitive abilities and modern knowledge from specialists. Courses aimed at learning how to make decisions and develop strategies in business are important. This is related to the development of intellectual abilities. The issue of optimizing results is important. Familiarity with probability theory and mathematical statistics lays the foundations for competent work in business. Familiarity with mathematical modeling plays a significant role in running a business. The formation of soft skills is also important. It is important to develop the ability to learn throughout life.Документ Transformation of the Modern Information Society: Realities and Prospects(ФОП Цьома С. П., 2020) Гуревич Р. С.; Hurevych R. S.; Опушко Надія Романівна; Opushko Nadiia RomanivnaУ статті проаналізовано тенденції трансформації сучасного інформаційного суспільства, окреслено перспективи його розвитку. Авторами досліджено зміст понять «електронізація», «інформатизація», «цифровізація», «дигіталізація», «дигіталізація освіти» тощо. Охарактеризовано позитивні результати інформатизаційних процесів в освіті на всіх рівнях, акцентовано увагу на інформатизації економічної галузі життєдіяльності суспільства.Документ US Higer Education: Mathematics Education(ФОП Цьома С. П., 2017) Гарнер М.; Harner M.; Ватсон В.; Vatson V.; Рудченко Т.; Rudchenko T.Розглядається специфіка вищої освіти США. Акцент зроблено на процесі здобуття математичної освіти у державному університеті Кенессо.