Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс»
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Нові надходження
Документ Формування інформатичних компетентностей майбутніх вчителів технологій в процесі навчання прикладної інформатики(2011) Шевчук Л. Д.; Shevchuk L. D.У статті розглянуто формування інформатичних компетентностей у майбутніх вчителів технологій при вивченні прикладної інформатики. Особливу увагу звернено на формування готовності вчителів технологій до використання засобів прикладної інформатики в професійній діяльності.Документ Методична компетентність вчителя: зміст поняття(2011) Цимбалюк Я. С.; Tsymbaliuk Ya. S.В статті проаналізовано трактування поняття «методична компетентність вчителя» та поданий перелік методичних компетенцій майбутнього вчителя математики початкової школи.Документ Наш досвід викладання математики із залученням студентів до науково-дослідної роботи(2011) Філєр З. Ю.; Filier Z. Yu.Висвітлюється майже 60-річний досвід автора и досліджувані ним проблеми з участю студентів. На виховання творчих здібностей у студентів не треба шкодувати часу і сил. Викладач передає естафету своїм учням. З часом учні беруть на себе все більшу частину спільної роботи і допомагають новим учням.Документ Організація самостійної роботи студентів в умовах кредитномодульної системи навчання(2011) Ткач Ю. М.; Tkach Yu. M.У тезах зазначено про важливість самостійної роботи в умовах кредитно-модульної системи навчання. Запропоновано окремі варіанти організації самостійної роботи студентів. Зроблено висновок про те, що студент, за умови ефективної організації самостійної роботи, може вибудовувати свій власний навчальний процес, визначати індивідуальну траєкторію розвитку та самоудосконалення.Документ Формування позитивної мотивації професійного саморозвитку майбутніх учителів математики при вивченні курсу «Елементарна математика»(2011) Соколовська С. М.; Sokolovska S. M.В статті розглянуто проблему професійного саморозвитку майбутнього вчителя математики. Визначено категорії навчальних цілей в емоційній сфері в процесі вивчення курсу «Елементарна математика», направлені на формування професійного саморозвитку.Документ Метод геометричних місць в задачах на побудову(2011) Снопченко Ю. Ю.; Snopchenko Yu. Yu.Дана стаття присвячена основному методу геометричних побудов на площині – методу геометричних місць точок з обмеженнями.Документ Інтелектуальні уміння як чинники особистісної самореалізації майбутніх учителів природничих дисциплін(2011) Савчук О. П.; Savchuk O. P.У статті розглядається специфіка викладання предметів природничого циклу у ВНЗ. Акцентується увага на розвитку інтелектуальних умінь майбутніх учителів природничих дисциплін. Показано, що інтелектуально – креативні чинники сприяють особистісній самореалізації майбутніх учителів. Результатом високого рівня інтелектуальних умінь є розвиток особистісної самореалізації.Документ Реалізація міжпредметних зв’язків при виконанні студентами індивідуальних завдань з історії математики(2011) Розуменко Анжела Оурелянівна; Rozumenko Anzhela OurelianivnaВ статті обґрунтовано можливість та доцільність реалізації міжпредметних зв’язків курсів історії математики та методики навчання математики при виконанні студентами індивідуальних завдань з історії математики. Наведено можливу структуру такого завдання.Документ Курсова робота як різновид науково-дослідної діяльності студентів(2011) Пухно Світлана Валеріївна; Pukhno Svitlana ValeriivnaПублікація присвячена проблемам, які виникають у студентів під час виконання такого різновиду самостійної дослідницької діяльності, як курсова робота.Документ Розвиток інтелектуальних вмінь студентів педагогічних спеціальностей на заняттях із методики навчання математики(2011) Прус Алла; Prus AllaВизначено важливий засіб формування окремих інтелектуальних умінь студентів - методичні задачі, які розв’язуються на заняттях із методики навчання математики.Документ Про деякі аспекти застосування методу координат в математиці(2011) Петренко Світлана Віталіївна; Petrenko Svitlana VitaliivnaРозглянуті основні можливості застосування методу координат в математиці та його роль в розвитку інтелектуальних вмінь студентів.Документ Науковометодичні особливості викладання математичного програмування в умовах кредитно-модульної системи(2011) Одінцова Оксана Олександрівна; Odintsova Oksana Oleksandrivna; Микитенко Наталія Олександрівна; Mykytenko Nataliia OleksandrivnaУ дослідженні увага звертається на викладання курсу математичного програмування у педагогічних вузах в умовах кредитно-модульної системи. Мета дослідження – активізувати самостійну роботу студентів і сприяти більш глибокому засвоєнню розділу математики «Математичне програмування».Документ Провідні мотиви та шляхи стимулювання мотивації пізнавальної діяльності майбутніх учителів математики(2011) Наконечна Л. Й.; Nakonechna L. Y.Представлено результати дослідження провідних мотивів пізнавальної діяльності майбутніх учителів математики. Розглянуто шляхи стимулювання мотивації пізнавальної діяльності студентів.Документ Деякі шляхи формування творчої особистості майбутнього вчителя математики(2011) Москаленко О. А.; Moskalenko O. A.; Черкаська Л. П.; Cherkaska L. P.; Коваленко О. В.; Kovalenko O. V.Розглядається один із напрямків формування творчої особистості студента: включення елементів самоосвіти в процес навчання загалом, елементарної математики і методики навчання математики зокрема.Документ Передумови розвитку фахових компетенцій майбутнього вчителя математики(2011) Матяш Ольга Іванівна; Matiash Olha IvanivnaВиокремлено та обґрунтовано окремі передумови формування і розвитку професійної компетентності вчителя математики.Документ Організація індивідуальної роботи при вивченні диференціальних рівнянь у педагогічних університетах(2011) Мартиненко Олена Вікторівна; Martynenko Olena Viktorivna; Бойко Ольга Михайлівна; Boiko Olha MykhailivnaРозглянуто особливості практичного застосування студентами педагогічних університетів знань з теорії диференціальних рівнянь, зокрема організацію індивідуальної роботи студентів при вивченні курсу диференціальних рівнянь.Документ Математичне моделювання у процесі вивчення курсу вищої математики(2011) Малютін К. Г.; Maliutin K. H.; Малютіна Т. І.; Maliutina T. I.На сучасному етапі зростає роль математики як навчальної дисципліни, підвищуються вимоги до математичної підготовки студентів. Запопоновані нові підходи щодо проектування змісту та реалізації математичної підготовки майбутніх фахівців економічного профілю.Документ Про деякі проблеми математичної освіти у вищих педагогічних навчальних закладах(2011) Лукашова Тетяна Дмитрівна; Lukashova Tetiana DmytrivnaРозглядаються деякі проблеми вищої педагогічної освіти, подолання яких сприятиме підвищенню свідомого вивчення фундаментальних математичних курсів, і як наслідок, розвитку інтелектуальних вмінь студентів.Документ Місце традиційних та інноваційних лекцій при вивченні дисциплін математичного циклу(2011) Ліжанська О. Л.; Lizhanska O. L.; Глущенко С. І.; Hlushchenko S. I.Розглянуто шляхи корекції головного недоліку лекційної форми навчання – пасивність студентів при високій активності викладача з врахуванням специфіки дисциплін математичного циклу.Документ Формування професійних компетентностей майбутніх учителів математики при вивченні історії математики(2011) Кучма Л. Ф.; Kuchma L. F.; Розуменко Анжела Оурелянівна; Rozumenko Anzhela OurelianivnaВ статті розглянуто основні професійні компетентності майбутніх учителів та обґрунтовано ефективність їх формування при вивченні студентами історії математики.