Статті
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Статті за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 34
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Estuary English: Social Background and Linguistic Status(Дрогобицький державний педагоічний університет імені Івана Франка, 2024) Bondarenko Victor Oleksandrovych; Бондаренко Віктор Олександрович; Kapranov Yan Vasylovych; Капранов Ян Васильович; Humeniuk Inna Leonidivna; Гуменюк Інна ЛеонідівнаThe present article dwells upon the social as well as sociolinguistic aspects of Estuary English, which is approached by scholars differently. Some of them view it as a modern variant of pronunciation, while others believe it to be a new London-based dialect. The notion “Estuary English’ appeared in the late 80s of the XX century and it rapidly attracted attention of the leading linguistic studios of Britain, while the term itself was coined in 1984 by David Rosewarne who named it so according to the territory of its spread (it appeared as a speech of working class people living in the estuary of the Thames).Документ Ideas of a Free Higher Education: Reflection in the Intellectual Space of Ukraine at the End of the XIX-th – the Beginning of the XX-th Century(2019) Корж-Усенко Лариса Вікторівна; Korzh-Usenko Larysa Viktorivna; Сидоренко Олена Леонідівна; Sydorenko Olena LeonidivnaIn exploration found out dynamics approaches generators scientific and pedagogical ideas to address the problem of free high school in the context of the European and global dimension. It is proved that the local representatives of the public-pedagogical movement were guided by the ideas and experience of free higher education institutions in Europe and the USA, the practice of the first systematic academic and popular science courses for the people. The statement of the priorities of reform pedagogy on the territory of Ukraine at the end of XIX-th – the beginning of the XX-th centuries, aimed at the implementation of the principles of science, culture, democratization, civic orientation of education.Документ Professional English(СумДПУ ім. А.С. Макаренка, 2017) Чикалова Марина Миколаївна; Chykalova Maryna MykolaivnaНавчальний посібник призначений для студентів фізико-математичних спеціальностей та спрямований на формування навичок використання фахової лексики. Метою посібника є ознайомлення читачів зі спеціальною англійською термінологією, що дозволить їм читати, писати, слухати лекції іноземних фахівців, розуміти та спілкуватися на професійному рівні тощо. Кожна частина містить тематичний матеріал та тексти, які супроводжуються лексичними й граматичними вправами, з метою активізації та закріплення на практиці навчального матеріалу.Документ Prosodic Organisation of Static Urban Landscape Descriptions in English Prose(2018) Humeniuk Inna Leonidivna; Гуменюк Інна ЛеонідівнаIn the article on the basis of a systemic analysis of English landscape descriptions' functional, semantic and structural characteristics the author gives the most common definition of a landscape description, outlines the eight-level classification of their linguistic features, in which the main level of descriptions' identification is their belonging to the locality type. The author performs a detailed analysis and modelling of language units' interaction in the landscape decriptions of oral actualisation.Документ Актуалізація розвитку soft, hard та meta skills як мотиваційний аспект ефективного фахового зростання при вивченні іноземних мов у студентів, які навчаються за напрямом підготовки «Туризм»(2022) Чикалова Марина Миколаївна; Сидоренко Олена Леонідівна; Корж-Усенко Лариса Вікторівна; Chykalova Maryna Mykolaivna; Sydorenko Olena Leonidivna; Korzh-Usenko Larysa ViktorivnaУ статті проаналізовано набуття студентами спеціальності «туризм» професійних, комунікативних особистісних та надпрофесійних навичок при вивченні іноземних мов, які слугуватимуть мотиваційним фактором конкурентоздатності на світовому ринку надання послуг та сприятимуть ефективному кар’єрному зростанню. Здійснено детальний аналіз понять «soft, hard та meta skills» відповідно до підготовки здобувачів вищої освіти у закладах вищої освіти за напрямом підготовки «туризм». Акцент зосереджений на комплексній підготовці та поєднанні теоретичного матеріалу з практичною діяльністю, що є вагомим підґрунтям для формування ключових життєвих компетентностей та ефективного просування у сфері індустрії гостинності. Спеціальність «Туризм» завжди потребувала органічного поєднання усіх вище названих навичок, саме через те до навчального процесу залучають практиків туристичного, готельного та ресторанного бізнесу, які на життєвих прикладах формують м’які та так звані надпрофесійні навички. Особлива увага у статті приділена саме професійній підготовці іноземним мовам, оскільки вони відіграють надважливу роль в успішному просуванні в цій сфері. Адже багатомовні фахівці володіють здатністю до ефективнішого спілкування, розуміння крос культурних комунікацій, міжкультурних відносин, вони є у пріоритеті в питаннях співпраці, на переговорах та компромісах. Здатність почувати себе вільно й впевнено у англомовному середовищі сприяє підвищенню продажу туристичного продукту та підвищенню конкурентоспроможності на міжнародному ринку надання туристичних послуг. Тісне поєднання soft-skills та meta-skills сприяють налагодженню дієвої та ефективної іншомовної комунікації з учасниками комунікативно-ділового процесу та вважаються важливими професійними навичками. Завдання ЗВО полягає в тому, щоб знайти шляхи та методи мотивації здобувачів напряму підготовки «туризм» до вивчення іноземних мов та навчити майбутніх фахівців досягати найвищих результатів у подальшій кар’єрі шляхом вмілого поєднання усіх типів навичок.Документ Варіювання рівня емоційно-прагматичного потенціалу в англомовних прозових описах природи(2014) Гуменюк Інна Леонідівна; Humeniuk Inna LeonidivnaУ статті досліджуються закономірності варіювання рівня актуалізації кри терію емоційно-прагматичного потенціалу в сільсьских і міських описах природи англомовної прози на основі даних, отриманих у ході акустичного аналізу.Документ До проблеми оцінки якості освіти дорослих (з британського досвіду)(Черкаський національний університет імені Б. Хмельницького, 2019) Коваленко Світлана Миколаївна; Чикалова Марина Миколаївна; Kovalenko Svitlana Mykolaivna; Chykalova Maryna MykolaivnaУ статті подається аналіз системи оцінки якості освітніх послуг провайдерів, орієнтованих на дорослий контингент споживачів. Розлядається діяльність Інспекторату з питань навчання дорослих (Adult Learnong Inspectorate), створений реформою 2000 року, а також діяльність Відділу освітніх стандартів (Office fo Standards in Education, Children's Services and Skills), який був створений реформою 2006 року з метою оптимізації системи оцінки якості освіти в цілому. У дослідженні подано схему інспекції навчальних закладів «Загальна структура інспекції» (Common Inspection Framework), розкрито особливості оцінювання якості роботи навчальних закладів-провайдерів освітніх послуг для дорослих.Документ Закономірності інтонаційного оформлення міських пейзажних описів англомовної художньої прози(2018) Гуменюк Інна Леонідівна; Humeniuk Inna LeonidivnaСтаттю присвячено вивченню динамічних закономірностей інтонаційного оформлення міських пейзажних описів англомовної прози. Наведено результати акустичного аналізу варіювання максимуму інтенсивності та його локалізації, рівня, діапазону, інтервалу інтенсивності у згаданих вище фрагментах.Документ Збірник Пантелеймона Куліша «Украинские народные предания»: історія видання, структура, тематика переказів(2019-12) П'ятаченко Сергій Васильович; Piatachenko Serhii VasylovychУ статті представлено аналіз збірника народних переказів, виданого українським письменником і фольклористом Пантелеймоном Кулішем у 1847 році. Розглядається історія видання цього збірника, особливості авторської методики фольклорних записів, систематизація записаних творів і структура розділів, а також здійснюється огляд тематичних груп зафіксованих народних переказів, серед яких переважають твори історичного характеру про відомих історичних діячів та народних захисників.Документ Кроскультурні комунікації в професійній діяльності менеджерів міжнародного туризму(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2009) Чикалова Марина Миколаївна; Chykalova Maryna MykolaivnaУ статті аналізується роль кроскультурних комунікацій у професійній діяльності менеджерів міжнародного туризму, показані принципи кроскультурної взаємодії, запропоновані шляхи вирішення цієї проблеми на рівні навчального закладу.Документ Методика навчання майбутніх учителів англійської мови мовленнєвої адаптації(2019-12) Коробова Юлія Володимирівна; Korobova Yuliia VolodymyrivnaСтаттю присвячено розв’язанню проблеми навчання мовленнєвої адаптації майбутніх учителів англійської мови – студентів третіх курсів закладів вищої освіти. Представлено обґрунтування, результати практичного розроблення й експериментальної перевірки методики навчання мовленнєвої адаптації. Досліджено теоретичні передумови формування вмінь мовленнєвої адаптації в майбутніх учителів англійської мови: визначено зміст навчання мовленнєвої адаптації, конкретизовано та науково обґрунтовано сутність понять “мовленнєва адаптація” і “комплексна мовленнєва адаптація”, виокремлено найбільш ефективні шляхи покращення сприйняття навчальної інформації учнями. Виділено принципи відбору навчальних матеріалів; теоретично обґрунтовано і практично розроблено підсистему вправ і модель навчання студентів мовленнєвої адаптації. Представлено результати експериментального навчання мовленнєвої адаптації майбутніх учителів англійської мови.Документ Наукова спадщина Павла Охріменка: фольклористика і літературознавство(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) П'ятаченко Сергій Васильович; Piatachenko Serhii VasylovychСтаття присвячена окресленню визначальних віх біографії відомого українського фольклориста, літературознавця і педагога П. П. Охріменка та визначенню основних напрямків його наукової діяльностіДокумент Наукова інформація у сучасному інтернет-середовищі: принципи пошуку та відбору(ТзОВ «Трек-ЛТД», 2021-06) Коробова Юлія Володимирівна; Korobova Yuliia Volodymyrivna; Козлова Вікторія Вікторівна; Kozlova Viktoriia ViktorivnaМетою дослідження є визначення принципів пошуку й відбору наукової інформації в сучасному інтернет-середовищі. А основними методами наукової розвідки стали аналіз та синтез, систематизація наявних джерел із проблеми дослідження, а також узагальнення для формування висновків. Рівень якості дослідження з використанням наукової інформації з мережевих ресурсів залежать від уміння її пошуку та відбору: використовувати інституційні репозитарії закладів вищої освіти, електронні журнали; застосовувати алгоритм перевірки інформації на достовірність; дотримуватися норм законодавства про авторське право та норм академічної доброчесності.Документ Недержавна вища школа України кінця XIX – початку XX століття як предмет наукових досліджень(2015) Сидоренко Олена Леонідівна; Sydorenko Olena LeonidivnaУ статті розглянута недержавна вища школа України кінця IX - початку XX століття, як предмет наукових досліджень. Автор дослідив дефініцію «недержавна вища школа з історичної точки зору.Документ Особливості варіювання динамічної складової у сілських англомовних пейзажних описах(2015-12) Гуменюк Інна Леонідівна; Humeniuk Inna LeonidivnaУ статті подано результати акустичного аналізу динамічних параметріву просодичній організації сільських англомовних пейзажних описів. Експериментально встановлено варіювання максимуму інтенсивності та його локалізації, діапазону інтенисвності, рівня та її інтервалу в аналізованих описах.Документ Особливості організації дистанційного навчання та його дидактичні можливості(Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова., 2021-12) Зайцева Інна Олексіївна; Zaitseva Inna Oleksiivna; Коробова Юлія Володимирівна; Korobova Yuliia VolodymyrivnaОкреслено оптимальні умови та дидактичні можливості організації дистанційного навчання. Поняття “дистанційне навчання” визначено як цілеспрямовану і контрольовану (на рівні внутрішнього і зовнішнього моніторингу) самостійну роботу студента із систематичним інтерактивним спілкуванням із викладачами. Сформульовано особливості дистанційного навчання: інтерактивність, інтенсивність дискусій на форумі, чітке планування в часі та участь слухачів у коригуванні структури, змісту й ефективності курсу. Доведено, що основу дистанційних технологій навчання становлять цілеспрямована, керована, інтенсивна самостійна робота студентів та організація спілкування студента з викладачем. Проаналізовано рівні взаємодії елементів дистанційного навчання (рівні елементів управління, взаємодії та доставки), у межах яких виокремлено оптимальні умови його організації, як-от: чітке структурування та змістовне наповнення навчальних курсів; залучення ЗВО; навчально-методичне забезпечення; правильний підбір персоналу; високий рівень сформованості ІКТ-компетентності; реалізація технологій дистанційного навчання з використанням пізнавально-творчих (евристичних) технологій; комплексна діагностики поточних і кінцевих результатів навчання. Дидактичні можливості дистанційного навчання окреслено в межах теорії евристичного навчання. Евристичні технології та ІКТ використовуються як засоби формування та розвитку дослідницької компетентності студентів, самостійного створення власних знань, необхідних для навчання та самоосвіти. Спільною рисою вищезазначених засобів є створення контексту, в якому студент може отримати та використати елементи набутих знань у процесі самостійної роботи. Охарактеризовані основні види онлайн-завдань для самосійної роботи: тренувальні, когнітивні, проблемного навчання, імітаційні та моделювальні, ігрові, тестові та довідково-інформаційні.Документ Особливості організації навчання майбутніх учителів англійської мови мовленнєвої адаптації(Видавничий центр КНЛУ, 2020-05) Коробова Юлія Володимирівна; Korobova Yuliia VolodymyrivnaУ статті досліджено особливості організації навчального процесу для ефективного формування та розвитку вмінь мовленнєвої адаптації у студентів третього курсу закладів вищої освіти – майбутніх учителів англійської мови, на заняттях із практики усного та писемного мовлення. Охарактеризовано підсистему професійно орієнтованих вправ і завдань та модель навчання майбутніх учителів англійської мови мовленнєвої адаптації. Наведено основні умови успішного використання методики навчання мовленнєвої адаптації. Визначено організаційні форми навчання та послідовність етапів навчання мовленнєвої адаптації, які реалізуються у межах кожного блоку вправ підсистеми. Вступний етап пов'язаний із формуванням системи декларативних знань про мовленнєву адаптацію. Для систематизації вивченого матеріалу використовуються опорні схеми і таблиці, виконуються рецептивно-аналітичні вправи. Етап практики у педагогічному спілкуванні включає два підетапи: 1) виконання комунікативних професійно орієнтованих завдань після опрацювання кожної з трьох підгруп вправ у межах блоку вправ; 2) участь студентів у мікротренінгу. На етапі рефлексії відбувається заповнення таблиць спостереження за виконанням підготовлених вправ, самооцінювання успішності оволодіння вміннями мовленнєвої адаптації у письмовій формі та участь студентів у рефлексивній бесіді. Проаналізовано особливості використання індивідуальних, парних, групових та фронтальних режимів роботи на практичному занятті. Конкретизовано шляхи моніторингу навчального процесу, критерії оцінювання та способи контролю рівня сформованості вмінь мовленнєвої адаптації. Надано рекомендації щодо шляхів подолання типових труднощів оволодіння студентами вміннями мовленнєвої адаптації. Запропоновано приблизний розподіл часу для аудиторної та позааудиторної роботи студентів.Документ Особливості розвитку недержавної вищої школи у США та Великобританії(2021) Корж-Усенко Лариса Вікторівна; Korzh-Usenko Larysa Viktorivna; Сидоренко Олена Леонідівна; Sydorenko Olena Leonidivna; Чикалова Марина Миколаївна; Chykalova Maryna MykolaivnaРозвідка присвячена розкриттю особливостей розвитку недержаної вищої школи у США та Великобританії. На підставі історіографічного аналізу з’ясовано ступінь розробленості обраної проблеми. З використанням ретроспективного аналізу розвитку світового освітнього простору висвітлено джерела становлення недержавних закладів вищої освіти у зазначених англомовних країнах. За допомогою синхронного аналізу перебігу інноваційних процесів у вищій освіті окреслено характерні особливості розвитку недержаної вищої школи у країнах США та Великобританії.Документ Пелагея Литвинова-Бартош та її фольклорно-етнографічна спадщина(Університетська книга, 2020) П'ятаченко Сергій Васильович; Piatachenko Serhii VasylovychУ статті аналізується наукова спадщина педагога, етнографа і фольклориста Пелагеї Литвинової-Бартош (1833–1904), а також розглядаються її літературні твори, педагогічні погляди та громадська діяльність.Документ Пелагея Литвинова-Бартош – дослідник народної культури Сіверщини(2020) П'ятаченко Сергій Васильович; Piatachenko Serhii VasylovychСтаття присвячена науковій біографії П. Литвинової-Бартош – фольклориста, етнографа, народної вчительки і письменниці з Глухівщини