Статті
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Статті за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 34
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Кроскультурні комунікації в професійній діяльності менеджерів міжнародного туризму(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2009) Чикалова Марина Миколаївна; Chykalova Maryna MykolaivnaУ статті аналізується роль кроскультурних комунікацій у професійній діяльності менеджерів міжнародного туризму, показані принципи кроскультурної взаємодії, запропоновані шляхи вирішення цієї проблеми на рівні навчального закладу.Документ Соціально-економічні та культурно-освітні чинники становлення та розвитку туристської освіти в Туреччині(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011) Чикалова Марина Миколаївна; Chykalova Maryna MykolaivnaУ статті обґрунтовано актуальність визначення соціально-економічних та культурно-освітніх чинників, які вплинули на становлення та розвиток туристської освіти в університетах Туреччини. Показано роль законодавчої бази у сфері туризму в Туреччині.Документ Роль університетських осередків міжнародного співробітництва у формуванні компетентісних якостей майбутніх менеджерів міжнародного туризму(2011) Чикалова Марина Миколаївна; Chykalova Maryna MykolaivnaУ статті показана важливість та актуальність формування рівня компетентності студентів напряму підготовки «Туризм», а також роль служб міжнародного співробітництва вищих навчальних закладів у процесі підготовки майбутніх фахівців для сфери міжнародного туризму. Проаналізовано стан організації мовних та виробничих практик для студентів сумських вишів у Туреччині.Документ Варіювання рівня емоційно-прагматичного потенціалу в англомовних прозових описах природи(2014) Гуменюк Інна Леонідівна; Humeniuk Inna LeonidivnaУ статті досліджуються закономірності варіювання рівня актуалізації кри терію емоційно-прагматичного потенціалу в сільсьских і міських описах природи англомовної прози на основі даних, отриманих у ході акустичного аналізу.Документ Недержавна вища школа України кінця XIX – початку XX століття як предмет наукових досліджень(2015) Сидоренко Олена Леонідівна; Sydorenko Olena LeonidivnaУ статті розглянута недержавна вища школа України кінця IX - початку XX століття, як предмет наукових досліджень. Автор дослідив дефініцію «недержавна вища школа з історичної точки зору.Документ Особливості варіювання динамічної складової у сілських англомовних пейзажних описах(2015-12) Гуменюк Інна Леонідівна; Humeniuk Inna LeonidivnaУ статті подано результати акустичного аналізу динамічних параметріву просодичній організації сільських англомовних пейзажних описів. Експериментально встановлено варіювання максимуму інтенсивності та його локалізації, діапазону інтенисвності, рівня та її інтервалу в аналізованих описах.Документ Просодичне оформлення статичних та динамічних міських пейзажних описів англомовної художньої прози(2017) Гуменюк Інна Леонідівна; Humeniuk Inna LeonidivnaУ статті на основі аудитивного аналізу обґрунтовано інваріантні інтонаційні моделі статичних та динамічних міських пейзажних описів англомовної художньої прози. Аналіз проведено на підставі розробленої класифікації лінгвістичних ознак пейзажних описів англомовної художньої прози.Документ Тональні параметри інтонаційного оформлення міських пейзажних описів англомовної художньої прози(2017) Гуменюк Інна Леонідівна; Humeniuk Inna LeonidivnaСтаття присвячена дослідженню тональних параметрів в інтонаційному оформленні міських пейзажних описів англомовної художньої прози. Описані результати інструментального аналізу: варіювання швидкості зміни руху частоти основного тону, тонального інтервалу й тонального діапазону в описових фрагментах.Документ Professional English(СумДПУ ім. А.С. Макаренка, 2017) Чикалова Марина Миколаївна; Chykalova Maryna MykolaivnaНавчальний посібник призначений для студентів фізико-математичних спеціальностей та спрямований на формування навичок використання фахової лексики. Метою посібника є ознайомлення читачів зі спеціальною англійською термінологією, що дозволить їм читати, писати, слухати лекції іноземних фахівців, розуміти та спілкуватися на професійному рівні тощо. Кожна частина містить тематичний матеріал та тексти, які супроводжуються лексичними й граматичними вправами, з метою активізації та закріплення на практиці навчального матеріалу.Документ Проблема формування лінгвометодичної компетентності у майбутніх учителів іноземної мови(2017-02) Коробова Юлія Володимирівна; Korobova Yuliia VolodymyrivnaВ професійній освіті особливу значущість набуває підвищення рівня професійно-комунікативної підготовки вчителів. У статті розкрито сутність поняття «лінгвометодична компетентність», проаналізовано сучасний стан розвитку наукової думки з проблеми формування лінгвометодичної компетентності. Доведено актуальність поглиблення професійно-педагогічної спрямованості занять з практичного курсу мовлення; зазначено можливість застосування методики навчання мовленнєвої адаптації з метою оптимізації процесу професійно-комунікативної підготовки студентів.Документ Роль рефлексивних умінь під час навчання мовленнєвої адаптації майбутніх учителів англійської мови(2017-04) Коробова Юлія Володимирівна; Korobova Yuliia VolodymyrivnaУ тезах розкрито роль рефлексивних умінь під час навчання професійно орієнтованого говоріння майбутніх учителів англійської мови. Використання рефлексивних завдань на практичних заняттях з практики мовлення вважається невід’ємним складником моделі професійно орієнтованої підготовки студента ВНЗ.Документ Prosodic Organisation of Static Urban Landscape Descriptions in English Prose(2018) Humeniuk Inna Leonidivna; Гуменюк Інна ЛеонідівнаIn the article on the basis of a systemic analysis of English landscape descriptions' functional, semantic and structural characteristics the author gives the most common definition of a landscape description, outlines the eight-level classification of their linguistic features, in which the main level of descriptions' identification is their belonging to the locality type. The author performs a detailed analysis and modelling of language units' interaction in the landscape decriptions of oral actualisation.Документ Структкра та сутність ступеневої підготовки фахівців сфери туризму (на прикладі навчальних закладів Туреччини)(КрНУ імені Михайла Остроградського, 2018) Чикалова Марина Миколаївна; Коваленко Світлана Миколаївна; Chykalova Maryna Mykolaivna; Kovalenko Svitlana MykolaivnaНа підставі аналізу історичної періодизації становлення спеціальної та вищої освіти у галузі індустрії гостинності у Туреччині з’ясовано сутність та переваги послідовної підготовки туристських кадрів. У результаті дослідження виявлено ефективність визначення набору загальних та спеціальних компетенцій для кожного ступеня вищої освіти відповідно до актуальних потреб профільної чи прикладної сфери.Документ Просодичне оформлення стаимичних та динамічних сільсьских пейзажних описів англомовної художньої прози(2018) Гуменюк Інна Леонідівна; Humeniuk Inna LeonidivnaУ статті на основі аудитивного аналізу обґрунтовано інваріантні моделі статичних та динамічних сільських пейзажних описів англомовної художньої прози. Аналіз проведено на підставі розробленої класифікації лінгвістичних ознак пейзажних описів англомовної художньої прози.Документ Закономірності інтонаційного оформлення міських пейзажних описів англомовної художньої прози(2018) Гуменюк Інна Леонідівна; Humeniuk Inna LeonidivnaСтаттю присвячено вивченню динамічних закономірностей інтонаційного оформлення міських пейзажних описів англомовної прози. Наведено результати акустичного аналізу варіювання максимуму інтенсивності та його локалізації, рівня, діапазону, інтервалу інтенсивності у згаданих вище фрагментах.Документ До проблеми оцінки якості освіти дорослих (з британського досвіду)(Черкаський національний університет імені Б. Хмельницького, 2019) Коваленко Світлана Миколаївна; Чикалова Марина Миколаївна; Kovalenko Svitlana Mykolaivna; Chykalova Maryna MykolaivnaУ статті подається аналіз системи оцінки якості освітніх послуг провайдерів, орієнтованих на дорослий контингент споживачів. Розлядається діяльність Інспекторату з питань навчання дорослих (Adult Learnong Inspectorate), створений реформою 2000 року, а також діяльність Відділу освітніх стандартів (Office fo Standards in Education, Children's Services and Skills), який був створений реформою 2006 року з метою оптимізації системи оцінки якості освіти в цілому. У дослідженні подано схему інспекції навчальних закладів «Загальна структура інспекції» (Common Inspection Framework), розкрито особливості оцінювання якості роботи навчальних закладів-провайдерів освітніх послуг для дорослих.Документ Приватна і громадська ініціатива в розвитку вищої школи країн Європи та Америки(2019) Сидоренко Олена Леонідівна; Sydorenko Olena LeonidivnaУ розвідці здійснено спробу окреслення основних напрямів реалізації приватної і громадської ініціативи в галузі вищої освіти країн Європи та Америки: фундування та підтримка недержавних вищих шкіл, організація та здійснення заходів, що сприяли популяризації та масовізації вищої освіти. Приділено увагу особливостям розповсюдження руху за демократизацію вищої освіти, втілення ідеї «розширення університету» – від Англії та США до інших європейських країн: ініціювання та читання публічних лекцій, створення повноцінних народних університетів, закладів інших типів. Доведено визначальну роль приватної та громадської ініціативи в розвитку вищої школи у вказаних просторових межах. Виокремлено специфіку розбудови недержавної вищої школи на території США та європейських країн на сучасному етапі.Документ Наукова спадщина Павла Охріменка: фольклористика і літературознавство(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) П'ятаченко Сергій Васильович; Piatachenko Serhii VasylovychСтаття присвячена окресленню визначальних віх біографії відомого українського фольклориста, літературознавця і педагога П. П. Охріменка та визначенню основних напрямків його наукової діяльностіДокумент Ideas of a Free Higher Education: Reflection in the Intellectual Space of Ukraine at the End of the XIX-th – the Beginning of the XX-th Century(2019) Корж-Усенко Лариса Вікторівна; Korzh-Usenko Larysa Viktorivna; Сидоренко Олена Леонідівна; Sydorenko Olena LeonidivnaIn exploration found out dynamics approaches generators scientific and pedagogical ideas to address the problem of free high school in the context of the European and global dimension. It is proved that the local representatives of the public-pedagogical movement were guided by the ideas and experience of free higher education institutions in Europe and the USA, the practice of the first systematic academic and popular science courses for the people. The statement of the priorities of reform pedagogy on the territory of Ukraine at the end of XIX-th – the beginning of the XX-th centuries, aimed at the implementation of the principles of science, culture, democratization, civic orientation of education.Документ Тональні характеристики інваріантної інтонаційної моделі міських статично-динамічних пейзажних описів англомовної прози(Видавничий дім "Гельветика", 2019) Гуменюк Інна Леонідівна; Humeniuk Inna LeonidivnaУ статті на основі наявного в лінгвістиці теоретичного та емпіричного знання про актуалізацію художніх прозових творів з’ясовано тональні характеристики інваріантної інтонаційної моделі англомовних міських статично-динамічних пейзажних описів. У ході проведення аудитивного аналізу розглядуваного виду міських пейзажних описів на матеріалі творів Д. Брауна «Ангели і демони» (2003), Ч. Дікенса «Різдвяні історії» (1994), С. Кінга «Зелена миля» (2007), А. Крісті «Вони приїхали до Багдаду» (2004) досліджувалися такі тональні характеристики інваріантної інтонаційної моделі статично-динамічних описів міста: тональний рівень такту, функціонування типів шкал, термінальних тонів, тонального діапазону, розподіл тональних інтервалів між інтоногрупами й між ділянками інтонаційного контуру кожної з них. У результаті здійсненого аудиторами-фонетистами аналізу запропонованих статично-динамічних фрагментів були виявлені такі тональні параметри інваріантної інтонаційної моделі досліджуваних описів міста: середній підвищений і висхідний такт; усічена, поступово спадна ступінчаста шкала і поступово спадна ступінчаста шкала з порушеною поступовістю; низький і середній спадний термінальні тони; звужений тональний діапазон на статичних ділянках та середній, розширений і широкий – у динамічних частинах; нульовий тональний інтервал між інтоногрупами та на всіх ділянках інтонаційного контуру. Тональна підсистема є вагомою складовою частиною інваріантної інтонаційної моделі міських статично-динамічних пейзажних описів, яка уможливлює безпомилкове відокремлення прослуханих фрагментів від описів інших типів та видів.