Кафедра іноземних мов
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра іноземних мов за Автор "Korobova Yuliia Volodymyrivna"
Зараз показуємо 1 - 20 з 24
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Getting Started: English for Freshmen(СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2019) Коваленко Світлана Миколаївна; Kovalenko Svitlana Mykolaivna; Давидова Тетяна Василівна; Davydova Tetyana Vasylivna; Коробова Юлія Володимирівна; Korobova Yuliia Volodymyrivna; Свердленко Олена Анатоліївна; Sverdlenko Olena Anatoliivna; Гаврилюк Олена Григорівна; Havryliuk Olena Hryhorivna; Бойченко Марина Анатоліївна; Boichenko Maryna AnatoliivnaПосібник охоплює такі розмовні теми: «Особистість і сім’я», «Мій будинок/квартира», «Їжа, харчування», «Студентське життя, навчання», «Погода, пори року, дозвілля» та «Магазин, покупки, громадські послуги». Метою посібника є формування у студентів іншомовної комунікативної компетентності відповідно до визначеної програмної тематики. Матеріали посібника є автентичними, тематично об’єднаними та мають соціокультурну спрямованість. Посібник призначено для студентів 1-го курсу денної та заочної форми навчання факультетів іноземних мов закладів вищої освіти.Документ On the Move: English for Sophomores(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Коробова Юлія Володимирівна; Korobova Yuliia Volodymyrivna; Коваленко Світлана Миколаївна; Kovalenko Svitlana Mykolaivna; Подосиннікова Ганна Ігорівна; Podosynnikova Hanna Ihorivna; Давидова Тетяна Василівна; Davydova Tetiana Vasylivna; Свердленко Олена Анатоліївна; Sverdlenko Olena AnatoliivnaНавчальний посібник призначається для студентів 2-го курсу – майбутніх учителів англійської мови. Посібник охоплює такі розмовні теми: «Вибір професії. Педагогічна освіта», «Здоров’я людини», «Спорт та здоровий спосіб життя», «Україна. Захист навколишнього середовища», «Театральне мистецтво» та «Подорожі. Туризм. Екотуризм». Метою посібника є формування у студентів іншомовної комунікативної компетентності відповідно до визначеної програмної тематики. Матеріали посібника є автентичними, тематично об’єднаними та мають лінгвосоціокультурну спрямованість.Документ Англійська мова: крок за кроком(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Гуменюк Інна Леонідівна; Humeniuk Inna Leonidivna; Голубкова Наталія Леонідівна; Holubkova Nataliia Leonidivna; Коробова Юлія Володимирівна; Korobova Yuliia VolodymyrivnaМетодичні рекомендації з практики усного та писемного мовлення (англійська мова) охоплюють такі теми курсу: "Про себе", "Моя родина", "Зовнішність та характер людини".Документ Англійська мова: крок за кроком(ФОП Цьома С. П., 2019) Гуменюк Інна Леонідівна; Humeniuk Inna Leonidivna; Голубкова Наталія Леонідівна; Holubkova Nataliia Leonidivna; Коробова Юлія Володимирівна; Korobova Yuliia VolodymyrivnaМетодичні рекомендації з практики усного та писемного мовлення (англійська мова) охоплюють розмовні теми курсу: "Де ми живемо", "Робочий день", "Погода та дозвілля".Документ Використання потенціалу мовлення вчителя англійської мови для подолання комунікативного бар’єру(Київський національний авіаційний університет, 2021) Коробова Юлія Володимирівна; Korobova Yuliia VolodymyrivnaКомунікативний бар’єр, який виникає під час педагогічного спілкування, розглядається як інформаційний бар’єр, в основі якого лежить недостатня увага вчителя до модифікацій власного мовлення на різних лінгвістичних рівнях відповідно до рівня підготовки учнів та педагогічної ситуації. Методика навчання мовленнєвої адаптації сприяє розв’язанню проблеми підвищення якості навчання професійно орієнтованого говоріння майбутніх учителів АМ.Документ Використання потенціалу мовлення вчителя англійської мови для подолання комунікативного бар’єру(2021-11) Коробова Юлія Володимирівна; Korobova Yuliia VolodymyrivnaМетою статті є обґрунтування способу подолання комунікативного бар’єру, який виникає під час педагогічного спілкування, та розглядається як інформаційний бар’єр, в основі якого лежить недостатня увага вчителя до модифікацій власного мовлення на різних лінгвістичних рівнях відповідно до рівня підготовки учнів та педагогічної ситуації. Методика навчання мовленнєвої адаптації сприяє розв’язанню проблеми підвищення якості навчання професійно орієнтованого говоріння майбутніх учителів АМ.Документ Виробнича (педагогічна) практика з англійської мови(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020-09) Коробова Юлія Володимирівна; Подосиннікова Ганна Ігорівна; Korobova Yuliia Volodymyrivna; Podosynnikova Hanna IhorivnaРобоча програма Виробничої (педагогічної) практики з англійської мови в закладах загальної середньої освіти для магістрантів (галузь знань 01 Освіта / Педагогіка, спеціальність 014 Середня освіта (Українська мова і література), Освітньо-професійна програма Середня освіта (Українська мова і література. Англійська мова)) містить інформацію щодо мети та завдань даної практики, результатів практики, критеріїв оцінювання, засобів діагностики результатів практики, програму практики, її інформаційний зміст, опис структури та обсягу практики, список рекомендованих джерел інформації.Документ Відбір матеріалу для навчання майбутніх учителів англійської мови мовленнєвої адаптації(ФОП Цьома С. П., 2018-11) Коробова Юлія Володимирівна; Korobova Yuliia VolodymyrivnaУ статті розглянуто проблему відбору матеріалу для навчання мовленнєвої адаптації майбутніх учителів англійської мови - студентів третіх курсів факультетів іноземних мов. Визначено такі компоненти: теми та ситуації спілкування, мовленнєвий матеріал, мовний матеріал, невербальні засоби спілкування (жести).Документ До питання про стандартизацію базової освіти дорослих (британська практика)(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021-11-30) Коваленко Світлана Миколаївна; Kovalenko Svitlana Mykolaivna; Коробова Юлія Володимирівна; Korobova Yuliia VolodymyrivnaДослідження розкриває одну із сучасних тенденцій реформування британської освіти дорослих - стандартизація базової ланки освіти дорослих.Документ Курс «Адаптивне мовлення» як вибірковий компонент освітніх програм для майбутніх учителів англійської мови(ФОП Цьома С.П., 2021-11) Коробова Юлія Володимирівна; Коваленко Світлана Миколаївна; Korobova Yuliia Volodymyrivna; Kovalenko Svitlana MykolaivnaВідповідно до Професійного стандарту за професіями «Вчитель початкових класів ЗЗСО», «Вчитель ЗЗСО» складовою мовно-комунікативної компетентності вчителя іноземної мови визначена здатність забезпечувати навчання учнів іноземної мови, а складовою предметно-методичної компетентності – здатність добирати і використовувати сучасні та ефективні методики і технології навчання, виховання і розвитку учнів. Навчальна дисципліна «Адаптивне мовлення вчителя англійської мови» спрямована на формування в майбутніх учителів АМ вмінь мовленнєвої адаптації, тобто однієї зі складових як мовно-комунікативної так і предметно-методичної компетентностей. Мовленнєва адаптація визначається як пристосування мовлення вчителя до рівня підготовки учнів з метою підвищення ефективності навчання та здійснюється шляхом модифікації мовлення вчителя, тобто його змін на різних лінгвістичних рівнях. Оволодіння майбутніми вчителями АМ вміннями мовленнєвої адаптації є ефективним шляхом оптимізації підготовки здобувачів вищої освіти.Документ Методика навчання майбутніх учителів англійської мови мовленнєвої адаптації(2019-12) Коробова Юлія Володимирівна; Korobova Yuliia VolodymyrivnaСтаттю присвячено розв’язанню проблеми навчання мовленнєвої адаптації майбутніх учителів англійської мови – студентів третіх курсів закладів вищої освіти. Представлено обґрунтування, результати практичного розроблення й експериментальної перевірки методики навчання мовленнєвої адаптації. Досліджено теоретичні передумови формування вмінь мовленнєвої адаптації в майбутніх учителів англійської мови: визначено зміст навчання мовленнєвої адаптації, конкретизовано та науково обґрунтовано сутність понять “мовленнєва адаптація” і “комплексна мовленнєва адаптація”, виокремлено найбільш ефективні шляхи покращення сприйняття навчальної інформації учнями. Виділено принципи відбору навчальних матеріалів; теоретично обґрунтовано і практично розроблено підсистему вправ і модель навчання студентів мовленнєвої адаптації. Представлено результати експериментального навчання мовленнєвої адаптації майбутніх учителів англійської мови.Документ Методика навчання майбутніх учителів англійської мови мовленнєвої адаптації(2018-01) Коробова Юлія Володимирівна; Korobova Yuliia VolodymyrivnaДисертацію присвячено розв‘язанню проблеми навчання мовленнєвої адаптації майбутніх учителів англійської мови – студентів третіх курсів ВНЗ. Наукова новизна дослідження полягає в тому, що вперше теоретично обґрунтовано, розроблено й експериментально перевірено методику навчання мовленнєвої адаптації майбутніх учителів англійської мови; визначено уміння комплексної мовленнєвої адаптації; удосконалено перелік адаптивних мовленнєвих умінь учителя англійської мови для ефективного педагогічного спілкування; набуло подальшого розвитку уточнення ефективних шляхів покращення сприйняття навчальної інформації учнями на уроці англійської мови. Практичне значення одержаних результатів полягає у відборі навчального матеріалу для формування вмінь мовленнєвої адаптації у майбутніх учителів англійської мови; розробленні комплексу вправ; створенні моделі організації навчального процесу для реалізації запропонованої методики; укладанні методичних рекомендацій щодо організації відповідного навчання. У Вступі обґрунтовано актуальність теми, визначено мету і завдання, об‘єкт і предмет дослідження, зазначено наукову новизну, практичне значення, методи дослідження, зв‘язок роботи з науковими програмами, планами та темами, наведено відомості щодо апробації одержаних результатів. У першому розділі дисертації проаналізовано сучасний стан розвитку наукової думки із проблеми формування вмінь професійно орієнтованого говоріння, досліджено теоретичні передумови формування вмінь мовленнєвої адаптації у майбутніх учителів англійської мови на заняттях із практики усного та писемного мовлення. Визначено зміст навчання мовленнєвої адаптації: професійно орієнтований мовний матеріал (фонетичний, граматичний, лексичний); професійно орієнтований мовленнєвий матеріал (вирази класного вжитку, навчальні тексти, матеріал шкільних підручників); невербальні засоби спілкування (жести); професійно орієнтовані знання; теми та ситуації спілкування; професійно орієнтовані навички та вміння. Обґрунтовано шість груп умінь мовленнєвої адаптації на різних лінгвістичних рівнях: адаптивні вміння організації, оцінювання та корекції, стимулювання, фасилітації, інформування, контролю. Встановлено, що основною характеристикою мовлення вчителя іноземної мови (ІМ) вважається зрозумілість, яка сприяє підвищенню ефективності дидактичного комунікативного впливу в процесі педагогічної взаємодії та досягається шляхом пристосування мовлення вчителя до рівня підготовки учнів. Адаптація мовлення вчителя ІМ здійснюється шляхом спрощення або ускладнення, тобто шляхом модифікації мовлення вчителя на фонетичному, лексичному, синтаксичному рівнях та на рівні дискурсу. Більш високий рівень доступності усної навчальної інформації досягається шляхом застосування вмінь комплексної МА, яку ми розуміємо як адаптацію мовлення вчителя одночасно щонайменше на двох із чотирьох зазначених вище лінгвістичних рівнях. Виокремлено найбільш ефективні модифікації мовлення щодо покращення сприйняття навчальної інформації учнями: на фонетичному рівні (використання різних видів наголосу, пауз; зміни інтонації), на лексичному рівні (перефразування слів), на синтаксичному рівні (спрощення структури речення, сурядний зв'язок; уникання скорочень слів, прислівників перед дієсловами), на рівні дискурсу (формулювання питання-стимулу у формі відкритого спеціального запитання, додаткового альтернативного запитання, додаткового неповного запитання, демонстраційного або довідкового запитання; застосування часткових повторень, різних способів перевірки розуміння). Другий розділ дослідження присвячено розробленню методики навчання мовленнєвої адаптації майбутніх учителів англійської мови. Здійснено відбір навчальних матеріалів з урахуванням принципів комунікативної необхідності та достатності, кореляції навчальних матеріалів зі шкільними підручниками, професіоналізації, релевантності, автентичності. Описано етапи формування вмінь мовленнєвої адаптації в межах навчального модуля. Розроблено підсистему вправ для формування вмінь мовленнєвої адаптації у майбутніх учителів англійської мови. Вона складається з чотирьох груп вправ для формування вмінь мовленнєвої адаптації на фонетичному, лексичному, синтаксичному рівнях та вмінь комплексної мовленнєвої адаптації. Кожна група містить шість підгруп вправ для формування адаптивних мовленнєвих умінь учителя, об‘єднаних відповідно у два блоки. Об‘єднання підгруп вправ у блоки викликано потребою застосувати вміння мовленнєвої адаптації, які формуються, для розв‘язання конкретних завдань у змодельованих ситуаціях під час проведення фрагмента уроку в кінці кожного блоку вправ. Запропоновано модель організації навчання мовленнєвої адаптації майбутніх учителів англійської мови для студентів третіх курсів ВНЗ, яка об‘єднує чотири навчальні модулі. Мета кожного модуля – формування вмінь мовленнєвої адаптації на відповідному рівні модифікації мовлення шляхом виконання шести підгруп вправ, проведення двох фрагментів уроків, заповнення таблиць спостереження та участі в рефлексивних бесідах. У третьому розділі описано організацію та хід експерименту, указано етапи його проведення; проаналізовано й інтерпретовано одержані результати, подано їхню статистичну обробку. Ефективність розробленої методики підтверджено шляхом проведення методичного експерименту. Результати експерименту свідчать про загальну ефективність обох варіантів методики. Горизонтальний характер експерименту допоміг визначити оптимальну організацію навчання МА із застосовуванням письмової рефлексії під час проведення мікротренінгу та самооцінювання ступеня володіння вміннями МА. За результатами проведеного експериментального дослідження укладено методичні рекомендації щодо раціональної організації навчання МА майбутніх учителів англійської мови.Документ Моделювання професійної орієнтації практичних занять з англійської мови для майбутніх учителів на початковому ступені навчання(ФОП Цьома С. П., 2019-11-29) Коробова Юлія Володимирівна; Korobova Yuliia VolodymyrivnaСтаття присвячена розв'язанню проблеми професіоналізації навчання майбутніх учителів англійської мови. Складовою частиною процесу реалізації професійної орієнтації на практичних заняттях з іноземної мови вважається формування вмінь мовленнєвої адаптації. Наведено професійно орієнтовані завдання, які розроблено з урахуванням тем та ситуацій спілкування, мовленнєвого матеріалу у вигляді виразів класного вжитку та мовного фонетичного матеріалу.Документ Наукова інформація у сучасному інтернет-середовищі: принципи пошуку та відбору(ТзОВ «Трек-ЛТД», 2021-06) Коробова Юлія Володимирівна; Korobova Yuliia Volodymyrivna; Козлова Вікторія Вікторівна; Kozlova Viktoriia ViktorivnaМетою дослідження є визначення принципів пошуку й відбору наукової інформації в сучасному інтернет-середовищі. А основними методами наукової розвідки стали аналіз та синтез, систематизація наявних джерел із проблеми дослідження, а також узагальнення для формування висновків. Рівень якості дослідження з використанням наукової інформації з мережевих ресурсів залежать від уміння її пошуку та відбору: використовувати інституційні репозитарії закладів вищої освіти, електронні журнали; застосовувати алгоритм перевірки інформації на достовірність; дотримуватися норм законодавства про авторське право та норм академічної доброчесності.Документ Особливості автономії студентів в умовах дистанційного навчання(2020-06) Коробова Юлія Володимирівна; Korobova Yuliia VolodymyrivnaМетою дослідження є аналіз преваг та недоліків використання системи Moodle для навчання іноземної мови студентів закладів вищої освіти. Увага зосереджена на особливостях автономії студентів в умовах дистанційного навчання. Для проведеного дослідження було використано теоретичні методи аналізу, узагальнення, порівняння, інтерпретації. Проаналізовано вплив Moodle-орієнтованої дидактичної моделі розвитку загальних та фахових компетентностей на процес навчання і формування особистості майбутніх учителів іноземної мови.Документ Особливості організації дистанційного навчання та його дидактичні можливості(Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова., 2021-12) Зайцева Інна Олексіївна; Zaitseva Inna Oleksiivna; Коробова Юлія Володимирівна; Korobova Yuliia VolodymyrivnaОкреслено оптимальні умови та дидактичні можливості організації дистанційного навчання. Поняття “дистанційне навчання” визначено як цілеспрямовану і контрольовану (на рівні внутрішнього і зовнішнього моніторингу) самостійну роботу студента із систематичним інтерактивним спілкуванням із викладачами. Сформульовано особливості дистанційного навчання: інтерактивність, інтенсивність дискусій на форумі, чітке планування в часі та участь слухачів у коригуванні структури, змісту й ефективності курсу. Доведено, що основу дистанційних технологій навчання становлять цілеспрямована, керована, інтенсивна самостійна робота студентів та організація спілкування студента з викладачем. Проаналізовано рівні взаємодії елементів дистанційного навчання (рівні елементів управління, взаємодії та доставки), у межах яких виокремлено оптимальні умови його організації, як-от: чітке структурування та змістовне наповнення навчальних курсів; залучення ЗВО; навчально-методичне забезпечення; правильний підбір персоналу; високий рівень сформованості ІКТ-компетентності; реалізація технологій дистанційного навчання з використанням пізнавально-творчих (евристичних) технологій; комплексна діагностики поточних і кінцевих результатів навчання. Дидактичні можливості дистанційного навчання окреслено в межах теорії евристичного навчання. Евристичні технології та ІКТ використовуються як засоби формування та розвитку дослідницької компетентності студентів, самостійного створення власних знань, необхідних для навчання та самоосвіти. Спільною рисою вищезазначених засобів є створення контексту, в якому студент може отримати та використати елементи набутих знань у процесі самостійної роботи. Охарактеризовані основні види онлайн-завдань для самосійної роботи: тренувальні, когнітивні, проблемного навчання, імітаційні та моделювальні, ігрові, тестові та довідково-інформаційні.Документ Особливості організації навчання майбутніх учителів англійської мови мовленнєвої адаптації(Видавничий центр КНЛУ, 2020-05) Коробова Юлія Володимирівна; Korobova Yuliia VolodymyrivnaУ статті досліджено особливості організації навчального процесу для ефективного формування та розвитку вмінь мовленнєвої адаптації у студентів третього курсу закладів вищої освіти – майбутніх учителів англійської мови, на заняттях із практики усного та писемного мовлення. Охарактеризовано підсистему професійно орієнтованих вправ і завдань та модель навчання майбутніх учителів англійської мови мовленнєвої адаптації. Наведено основні умови успішного використання методики навчання мовленнєвої адаптації. Визначено організаційні форми навчання та послідовність етапів навчання мовленнєвої адаптації, які реалізуються у межах кожного блоку вправ підсистеми. Вступний етап пов'язаний із формуванням системи декларативних знань про мовленнєву адаптацію. Для систематизації вивченого матеріалу використовуються опорні схеми і таблиці, виконуються рецептивно-аналітичні вправи. Етап практики у педагогічному спілкуванні включає два підетапи: 1) виконання комунікативних професійно орієнтованих завдань після опрацювання кожної з трьох підгруп вправ у межах блоку вправ; 2) участь студентів у мікротренінгу. На етапі рефлексії відбувається заповнення таблиць спостереження за виконанням підготовлених вправ, самооцінювання успішності оволодіння вміннями мовленнєвої адаптації у письмовій формі та участь студентів у рефлексивній бесіді. Проаналізовано особливості використання індивідуальних, парних, групових та фронтальних режимів роботи на практичному занятті. Конкретизовано шляхи моніторингу навчального процесу, критерії оцінювання та способи контролю рівня сформованості вмінь мовленнєвої адаптації. Надано рекомендації щодо шляхів подолання типових труднощів оволодіння студентами вміннями мовленнєвої адаптації. Запропоновано приблизний розподіл часу для аудиторної та позааудиторної роботи студентів.Документ Практика усного та писемного англійського мовлення (другий рік навчання)(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Коробова Юлія Володимирівна; Korobova Yuliia VolodymyrivnaРобоча програма навчальної дисципліни "Практика усного та писемного англійського мовлення", другий рік навчання містить інформацію щодо мети та завдань даної навчальної дисципліни, результатів навчання, критеріїв оцінювання, засобів діагностики результатів навчання з дисципліни, програму навчальної дисципліни, її інформаційний зміст, опис структури та обсягу начальної дисципліни, список рекомендованих джерел інформації. Навчальна дисципліна «Практика усного та писемного англійського мовлення» входить за кодом ОК 11 до циклу навчальних дисциплін «1.2. Цикл професійної підготовки» освітньо-професійної програми Середня освіта (Англійська та німецька мови) підготовки здобувачів вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні за спеціальністю 014 Середня освіта. Англійська мова і література галузі знань 01 Освіта.Документ Практика усного та писемного англійського мовлення перший рік навчання (перший рік навчання)(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021-09) Коваленко Світлана Миколаївна; Kovalenko Svitlana Mykolaivna; Коробова Юлія Володимирівна; Korobova Yuliia VolodymyrivnaРобоча програма навчально дисципліни ПРАКТИКА УСНОГО ТА ПИСЕМНОГО АНГЛІЙСЬКОГО МОВЛЕННЯ перший рік навчання містить інформацію щодо мети та завдань даної навчальної дисципліни, результатів навчання, критеріїв оцінювання, засобів діагностики результатів навчання з ПУПМ, програму навчальної дисциплни, її інформаційний зміст, опис структури та обсягу начальної дисципліни ПУПМ, список рекомендованих джерел інформаціїДокумент Практика усного та писемного мовлення (англійська)(СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2020-08-27) Коваленко Світлана Миколаївна; Kovalenko Svitlana Mykolaivna; Коробова Юлія Володимирівна; Korobova Yuliia VolodymyrivnaРобоча програма навчально дисципліни ПРАКТИКА УСНОГО ТА ПИСЕМНОГО МОВЛЕННЯ (АНГЛІЙСЬКА) перший рік навчання містить інформацію щодо мети та завдань даної навчальної дисципліни, результатів навчання, критеріїв оцінювання, засобів діагностики результатів навчання з ПУПМ, програму навчальної дисциплни, її інформаційний зміст, опис структури та обсягу начальної дисципліни ПУПМ, список рекомендованих джерел інформації