Кафедра іноземних мов
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра іноземних мов за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 122
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Academic Writing: the Basic(ФОП Цьома С. П., 2019) Клочко Лариса Іванівна; Теренко Олена Олексіївна; Klochko Larysa Ivanivna; Terenko Olena OleksiivnaУ посібнику систематизовано лексичні одиниці, що відображають ключові категорії, які використовуються при написанні наукових статей та дисертації. Класифіковано статті відповідно до наукових напрямів, які можуть бути використані для розвитку та перевірки рівня сформованоситі реферативних умінь. Підібрано тексти для визначення рівня сформованості лексичної та граматичної компетентності. Посібник адресовано магістрам та аспірантам немовних спеціальностей.Документ Enjoy Listening English(СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2014) Коваленко Світлана Миколаївна; Kovalenko Svitlana Mykolaivna; Ігнатенко Ольга Валеріївна; Ihnatenko Olha ValeriivnaПосібник охоплює такі розмовні теми як «Особистість, сім’я», «Велика Британія», «Лондон», «Харчування», «Домівка», «Здоров’я та медицина», «Покупки», «Спорт», «Подорож», «Університет». Метою посібника є розвиток та удосконалення мовленнєвих вмінь аудіювання. Матеріали посібника є автентичними, тематично об’єднаними та мають соціокультурну спрямованість. Посібник призначено для студентів 1-2 курсу денного та заочного відділення факультетів іноземних мов вищих навчальних закладів.Документ Enjoy Listening English Dialogues(СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2019) Коваленко Світлана Миколаївна; Kovalenko Svitlana Mykolaivna; Чикалова Марина Миколаївна; Chykalova Maryna MykolaivnaThe textbook includes the following topics: "Personality, Family", "Holidays", "Food", "Home", "University", "Shopping". it is aimed at the development and improvement of listening speech skills. The texts proposed are authentic, correspond to the syllabus,are socially and culturally oriented. The textbook is meant for the first-year-students (full-time and part-time) of University Foreign Languages Departments.Документ Establishment and Development of Private Higher School: National and Global Dimensions(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023) Korzh-Usenko Larysa Viktorivna; Корж-Усенко Лариса Вікторівна; Sydorenko Olena Leonidivna; Сидоренко Олена ЛеонідівнаThe monograph is a study containing an analysis of the genesis of a private higher school in Ukraine in the context of the world educational space, theoretical and organizational and pedagogical foundations of the specified process. The research outlined the factors and carried out the periodization of the development of private higher education on the territory of Ukraine; directions for public and private initiatives in the organization and structural renewal of the private sector of higher education are revealed; content-procedural and personnel features of a private higher school were revealed. The trends in the development of private higher education in the global dimension are outlined and the possibilities of using positive experience in the conditions of reforming domestic higher education are updated. The monograph is addressed to a wide range of educators and can be used as a guide for teaching special courses and disciplines on the history of pedagogy, higher school pedagogy, history of Ukraine, at the English lessons, in improving English knowledge, etc.Документ Estuary English: Social Background and Linguistic Status(Дрогобицький державний педагоічний університет імені Івана Франка, 2024) Bondarenko Victor Oleksandrovych; Бондаренко Віктор Олександрович; Kapranov Yan Vasylovych; Капранов Ян Васильович; Humeniuk Inna Leonidivna; Гуменюк Інна ЛеонідівнаThe present article dwells upon the social as well as sociolinguistic aspects of Estuary English, which is approached by scholars differently. Some of them view it as a modern variant of pronunciation, while others believe it to be a new London-based dialect. The notion “Estuary English’ appeared in the late 80s of the XX century and it rapidly attracted attention of the leading linguistic studios of Britain, while the term itself was coined in 1984 by David Rosewarne who named it so according to the territory of its spread (it appeared as a speech of working class people living in the estuary of the Thames).Документ Foreign Language for Special Purposes (Non-Linguistic Specialities)(2021) Чикалова Марина Миколаївна; Коваленко Світлана Миколаївна; Chykalova Maryna Mykolaivna; Kovalenko Svitlana MykolaivnaНавчальний посібник призначений для студентів денного та заочного відділення немовних спеціальностей, які навчаються за ОКР «Магістр» закладів вищої освіти та спрямований на формування навичок використання лексики професійного спрямування. Метою посібника є ознайомлення зі спеціальним фаховим вокабуляром, що дозволить розуміти та спілкуватися на професійному рівні тощо. Комплекс лексичних та граматичних вправ сприятиме активізації навчального матеріалу.Документ Getting Started: English for Freshmen(СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2019) Коваленко Світлана Миколаївна; Kovalenko Svitlana Mykolaivna; Давидова Тетяна Василівна; Davydova Tetyana Vasylivna; Коробова Юлія Володимирівна; Korobova Yuliia Volodymyrivna; Свердленко Олена Анатоліївна; Sverdlenko Olena Anatoliivna; Гаврилюк Олена Григорівна; Havryliuk Olena Hryhorivna; Бойченко Марина Анатоліївна; Boichenko Maryna AnatoliivnaПосібник охоплює такі розмовні теми: «Особистість і сім’я», «Мій будинок/квартира», «Їжа, харчування», «Студентське життя, навчання», «Погода, пори року, дозвілля» та «Магазин, покупки, громадські послуги». Метою посібника є формування у студентів іншомовної комунікативної компетентності відповідно до визначеної програмної тематики. Матеріали посібника є автентичними, тематично об’єднаними та мають соціокультурну спрямованість. Посібник призначено для студентів 1-го курсу денної та заочної форми навчання факультетів іноземних мов закладів вищої освіти.Документ Ideas of a Free Higher Education: Reflection in the Intellectual Space of Ukraine at the End of the XIX-th – the Beginning of the XX-th Century(2019) Корж-Усенко Лариса Вікторівна; Korzh-Usenko Larysa Viktorivna; Сидоренко Олена Леонідівна; Sydorenko Olena LeonidivnaIn exploration found out dynamics approaches generators scientific and pedagogical ideas to address the problem of free high school in the context of the European and global dimension. It is proved that the local representatives of the public-pedagogical movement were guided by the ideas and experience of free higher education institutions in Europe and the USA, the practice of the first systematic academic and popular science courses for the people. The statement of the priorities of reform pedagogy on the territory of Ukraine at the end of XIX-th – the beginning of the XX-th centuries, aimed at the implementation of the principles of science, culture, democratization, civic orientation of education.Документ Intonation of Static Urban Landscape Descriptions in English Prose(Lithuania, Vilnus : Institute of Lithuanian Language, 2019-10) Гуменюк Інна Леонідівна; Humeniuk Inna LeonidivnaThe abstract highlights intonation organisation of static urban landscape descriptions in English prose. The author presented the data, obtained during auditory analysis. The theoretical ground for the experiment was the developed classification of landscape descriptions' linguistic features and multilevel language units' interaction model in actualising descriptive fragments.Документ Listen and Speak English(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2024) Коваленко Світлана Миколаївна; Клочко Лариса Іванівна; Kovalenko Svitlana Mykolaivna; Klochko Larysa IvanivnaThe textbook is intended for 1-2 year students of language specialities who are studying to become an English teacher. The textbook covers the following conversation topics: "Personality and family", "My house/apartment", "Food, nutrition", "Student life, studies", "Weather, seasons, leisure" and "Shops, shopping". The purpose of the textbook is to develop and improve students' foreign language listening and communicative competences in accordance with the defined programme topics. The materials in the textbook are authentic, thematically integrated and have a linguistic and sociocultural focus. The textbook is compiled in accordance with the working curriculum for the discipline "English" (1st and 2nd year of study) and is recommended for classroom and independent work of higher education students with the specified qualification.Документ On the Move: English for Sophomores(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Коробова Юлія Володимирівна; Korobova Yuliia Volodymyrivna; Коваленко Світлана Миколаївна; Kovalenko Svitlana Mykolaivna; Подосиннікова Ганна Ігорівна; Podosynnikova Hanna Ihorivna; Давидова Тетяна Василівна; Davydova Tetiana Vasylivna; Свердленко Олена Анатоліївна; Sverdlenko Olena AnatoliivnaНавчальний посібник призначається для студентів 2-го курсу – майбутніх учителів англійської мови. Посібник охоплює такі розмовні теми: «Вибір професії. Педагогічна освіта», «Здоров’я людини», «Спорт та здоровий спосіб життя», «Україна. Захист навколишнього середовища», «Театральне мистецтво» та «Подорожі. Туризм. Екотуризм». Метою посібника є формування у студентів іншомовної комунікативної компетентності відповідно до визначеної програмної тематики. Матеріали посібника є автентичними, тематично об’єднаними та мають лінгвосоціокультурну спрямованість.Документ Professional English(СумДПУ ім. А.С. Макаренка, 2017) Чикалова Марина Миколаївна; Chykalova Maryna MykolaivnaНавчальний посібник призначений для студентів фізико-математичних спеціальностей та спрямований на формування навичок використання фахової лексики. Метою посібника є ознайомлення читачів зі спеціальною англійською термінологією, що дозволить їм читати, писати, слухати лекції іноземних фахівців, розуміти та спілкуватися на професійному рівні тощо. Кожна частина містить тематичний матеріал та тексти, які супроводжуються лексичними й граматичними вправами, з метою активізації та закріплення на практиці навчального матеріалу.Документ Prosodic Organisation of Static Urban Landscape Descriptions in English Prose(2018) Humeniuk Inna Leonidivna; Гуменюк Інна ЛеонідівнаIn the article on the basis of a systemic analysis of English landscape descriptions' functional, semantic and structural characteristics the author gives the most common definition of a landscape description, outlines the eight-level classification of their linguistic features, in which the main level of descriptions' identification is their belonging to the locality type. The author performs a detailed analysis and modelling of language units' interaction in the landscape decriptions of oral actualisation.Документ Sociocultural Adaptation of Educational Attainment and their Professional Development: Pedagogical Aspect(2024) Svyrydiuk Olha; Humeniuk Inna Leonidivna; Ababilova Nataliia; Klochko Oleksii Oleksandrovych; Hrebnieva Iryna; Свиридюк Ольга; Гуменюк Інна Леонідівна; Абабілова Наталія; Клочко Олексій Олександрович; Гребнєва ІринаThe article reveals the specifics of students' social adaptation when planning a professional career. The components and indicators of the level of social adaptation of students in the process of planning a professional career have been determined. A model of pedagogical support for the process of social adaptation of students in planning a professional career has been theoretically substantiated and developed. A model of pedagogical support for the process of social adaptation of students when planning a professional career was experimentally tested.Документ The Dynamic Parameter of Intonation of Rural Static Landscape Descriptions in English Prose("Baltija Publishing" Czestochowa, Republic of Poland, 2021) Humeniuk Inna Leonidivna; Гуменюк Інна ЛеонідівнаТези наукової доповіді присвячено вивченню функціонування динамічного параметру в інтонації сільских статичних описів природи в англомовній прозі.Документ Актуалізація розвитку soft, hard та meta skills як мотиваційний аспект ефективного фахового зростання при вивченні іноземних мов у студентів, які навчаються за напрямом підготовки «Туризм»(2022) Чикалова Марина Миколаївна; Сидоренко Олена Леонідівна; Корж-Усенко Лариса Вікторівна; Chykalova Maryna Mykolaivna; Sydorenko Olena Leonidivna; Korzh-Usenko Larysa ViktorivnaУ статті проаналізовано набуття студентами спеціальності «туризм» професійних, комунікативних особистісних та надпрофесійних навичок при вивченні іноземних мов, які слугуватимуть мотиваційним фактором конкурентоздатності на світовому ринку надання послуг та сприятимуть ефективному кар’єрному зростанню. Здійснено детальний аналіз понять «soft, hard та meta skills» відповідно до підготовки здобувачів вищої освіти у закладах вищої освіти за напрямом підготовки «туризм». Акцент зосереджений на комплексній підготовці та поєднанні теоретичного матеріалу з практичною діяльністю, що є вагомим підґрунтям для формування ключових життєвих компетентностей та ефективного просування у сфері індустрії гостинності. Спеціальність «Туризм» завжди потребувала органічного поєднання усіх вище названих навичок, саме через те до навчального процесу залучають практиків туристичного, готельного та ресторанного бізнесу, які на життєвих прикладах формують м’які та так звані надпрофесійні навички. Особлива увага у статті приділена саме професійній підготовці іноземним мовам, оскільки вони відіграють надважливу роль в успішному просуванні в цій сфері. Адже багатомовні фахівці володіють здатністю до ефективнішого спілкування, розуміння крос культурних комунікацій, міжкультурних відносин, вони є у пріоритеті в питаннях співпраці, на переговорах та компромісах. Здатність почувати себе вільно й впевнено у англомовному середовищі сприяє підвищенню продажу туристичного продукту та підвищенню конкурентоспроможності на міжнародному ринку надання туристичних послуг. Тісне поєднання soft-skills та meta-skills сприяють налагодженню дієвої та ефективної іншомовної комунікації з учасниками комунікативно-ділового процесу та вважаються важливими професійними навичками. Завдання ЗВО полягає в тому, щоб знайти шляхи та методи мотивації здобувачів напряму підготовки «туризм» до вивчення іноземних мов та навчити майбутніх фахівців досягати найвищих результатів у подальшій кар’єрі шляхом вмілого поєднання усіх типів навичок.Документ Аналітичне читання англійською мовою (другий рік підготовки здобувачів вищої освіти)(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Коробова Юлія Володимирівна; Подосиннікова Ганна Ігорівна; Korobova Юлія Володимирівна; Podosynnikova Hanna IhorivnaРобоча програма навчальної дисципліни «Аналітичне читання англійською мовою» (другий рік підготовки здобувачів вищої освіти) містить інформацію щодо мети та завдань даної навчальної дисципліни, результатів навчаня, критеріїв оцінювання, програму, її інформаційний зміст, опис структури та обсягу навчальної дисципліни, список рекомендованих джерел інформації.Документ Англійська мова(Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, 2024) Гуменюк Інна Леонідівна; Humeniuk Inna leonidivnaМетодичні рекомендації з англійської мови «Англійська мова. Частина IІ» охоплюють такі розмовні теми курсу: «Де ми живемо», «Робочий день», «Погода та дозвілля». Теоретичний матеріал супроводжується некомунікативними і умовно-комунікативними вправами та комунікативними завданнями. Методичні рекомендації призначені для студентів 3 курсу немовних спеціальностей закладів вищої освіти.Документ Англійська мова для студентів немовних спеціальностей(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023) Сидоренко Олена Леонідівна; Sydorenko Olena LeonidivnaНавчальний посібник «Англійська мова для студентів немовних спеціальностей» включає матеріал для студентів третього курсу бакалаврату за напрямом підготовки вивчення нормативної навчальної дисципліни «Англійська мова (за професійним спрямуванням)». Навчальний посібник містить матеріал для розвитку усного та писемного мовлення студентів. У посібнику зібрані матеріали для аудиторної та самостійної роботи студентів за трьома аспектами англійської мови та видами мовної діяльності (читання, завдання, тестування). Рекомендується як основний навчальний посібник, так і в ролі додаткового засобу навчання. Може бути використаний для студентів, які при виборі індивідуальної освітньої траєкторії планують поглиблено навчатися іноземної мови, отримуючи пов'язані з нею додаткові кваліфікації.Документ Англійська мова: крок за кроком(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Гуменюк Інна Леонідівна; Humeniuk Inna Leonidivna; Голубкова Наталія Леонідівна; Holubkova Nataliia Leonidivna; Коробова Юлія Володимирівна; Korobova Yuliia VolodymyrivnaМетодичні рекомендації з практики усного та писемного мовлення (англійська мова) охоплюють такі теми курсу: "Про себе", "Моя родина", "Зовнішність та характер людини".