Перегляд за Автор "Kovalenko Svitlana Mykolaivna"
Зараз показуємо 1 - 20 з 22
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Enjoy Listening English(СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2014) Коваленко Світлана Миколаївна; Kovalenko Svitlana Mykolaivna; Ігнатенко Ольга Валеріївна; Ihnatenko Olha ValeriivnaПосібник охоплює такі розмовні теми як «Особистість, сім’я», «Велика Британія», «Лондон», «Харчування», «Домівка», «Здоров’я та медицина», «Покупки», «Спорт», «Подорож», «Університет». Метою посібника є розвиток та удосконалення мовленнєвих вмінь аудіювання. Матеріали посібника є автентичними, тематично об’єднаними та мають соціокультурну спрямованість. Посібник призначено для студентів 1-2 курсу денного та заочного відділення факультетів іноземних мов вищих навчальних закладів.Документ Enjoy Listening English Dialogues(СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2019) Коваленко Світлана Миколаївна; Kovalenko Svitlana Mykolaivna; Чикалова Марина Миколаївна; Chykalova Maryna MykolaivnaThe textbook includes the following topics: "Personality, Family", "Holidays", "Food", "Home", "University", "Shopping". it is aimed at the development and improvement of listening speech skills. The texts proposed are authentic, correspond to the syllabus,are socially and culturally oriented. The textbook is meant for the first-year-students (full-time and part-time) of University Foreign Languages Departments.Документ Foreign Language for Special Purposes (Non-Linguistic Specialities)(2021) Чикалова Марина Миколаївна; Коваленко Світлана Миколаївна; Chykalova Maryna Mykolaivna; Kovalenko Svitlana MykolaivnaНавчальний посібник призначений для студентів денного та заочного відділення немовних спеціальностей, які навчаються за ОКР «Магістр» закладів вищої освіти та спрямований на формування навичок використання лексики професійного спрямування. Метою посібника є ознайомлення зі спеціальним фаховим вокабуляром, що дозволить розуміти та спілкуватися на професійному рівні тощо. Комплекс лексичних та граматичних вправ сприятиме активізації навчального матеріалу.Документ Getting Started: English for Freshmen(СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2019) Коваленко Світлана Миколаївна; Kovalenko Svitlana Mykolaivna; Давидова Тетяна Василівна; Davydova Tetyana Vasylivna; Коробова Юлія Володимирівна; Korobova Yuliia Volodymyrivna; Свердленко Олена Анатоліївна; Sverdlenko Olena Anatoliivna; Гаврилюк Олена Григорівна; Havryliuk Olena Hryhorivna; Бойченко Марина Анатоліївна; Boichenko Maryna AnatoliivnaПосібник охоплює такі розмовні теми: «Особистість і сім’я», «Мій будинок/квартира», «Їжа, харчування», «Студентське життя, навчання», «Погода, пори року, дозвілля» та «Магазин, покупки, громадські послуги». Метою посібника є формування у студентів іншомовної комунікативної компетентності відповідно до визначеної програмної тематики. Матеріали посібника є автентичними, тематично об’єднаними та мають соціокультурну спрямованість. Посібник призначено для студентів 1-го курсу денної та заочної форми навчання факультетів іноземних мов закладів вищої освіти.Документ Listen and Speak English(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2024) Коваленко Світлана Миколаївна; Клочко Лариса Іванівна; Kovalenko Svitlana Mykolaivna; Klochko Larysa IvanivnaThe textbook is intended for 1-2 year students of language specialities who are studying to become an English teacher. The textbook covers the following conversation topics: "Personality and family", "My house/apartment", "Food, nutrition", "Student life, studies", "Weather, seasons, leisure" and "Shops, shopping". The purpose of the textbook is to develop and improve students' foreign language listening and communicative competences in accordance with the defined programme topics. The materials in the textbook are authentic, thematically integrated and have a linguistic and sociocultural focus. The textbook is compiled in accordance with the working curriculum for the discipline "English" (1st and 2nd year of study) and is recommended for classroom and independent work of higher education students with the specified qualification.Документ On the Move: English for Sophomores(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Коробова Юлія Володимирівна; Korobova Yuliia Volodymyrivna; Коваленко Світлана Миколаївна; Kovalenko Svitlana Mykolaivna; Подосиннікова Ганна Ігорівна; Podosynnikova Hanna Ihorivna; Давидова Тетяна Василівна; Davydova Tetiana Vasylivna; Свердленко Олена Анатоліївна; Sverdlenko Olena AnatoliivnaНавчальний посібник призначається для студентів 2-го курсу – майбутніх учителів англійської мови. Посібник охоплює такі розмовні теми: «Вибір професії. Педагогічна освіта», «Здоров’я людини», «Спорт та здоровий спосіб життя», «Україна. Захист навколишнього середовища», «Театральне мистецтво» та «Подорожі. Туризм. Екотуризм». Метою посібника є формування у студентів іншомовної комунікативної компетентності відповідно до визначеної програмної тематики. Матеріали посібника є автентичними, тематично об’єднаними та мають лінгвосоціокультурну спрямованість.Документ Андрагогічні принципи у поглядах британських теоретиків освіти (ретроспективний аналіз)(Черкаський національний університет ім. Б. Хмельницького, 2017) Коваленко Світлана Миколаївна; Kovalenko Svitlana MykolaivnaУ статті подається ретроспективний аналіз концептуальних основ освіти дорослих у поглядах провідних британських вчених-педагогів з початку ХХ століття до сьогодення. Зокрема, розглядаються доробки Дерека Легге, Кіріта Річмонда, Артура Стока, Річарда Генрі Таунея, Коліна Тітмуса, Пітера Джарвіса, Гарольда Уільтшира, Базіла Йекслі, науково-педагогічні погляди яких лягли в основу існуючої на сьогодні британської концепції освіти дорослих. Проаналізований матеріал може бути використаний при розробці національної концепції освіти дорослих. У перспективі доцільно провести детальний аналіз кожного з вищевказаних авторів, що може стати цінним теоретичним доробком для вітчизняної андрагогіки.Документ До питання про стандартизацію базової освіти дорослих (британська практика)(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021-11-30) Коваленко Світлана Миколаївна; Kovalenko Svitlana Mykolaivna; Коробова Юлія Володимирівна; Korobova Yuliia VolodymyrivnaДослідження розкриває одну із сучасних тенденцій реформування британської освіти дорослих - стандартизація базової ланки освіти дорослих.Документ До проблеми оцінки якості освіти дорослих (з британського досвіду)(Черкаський національний університет імені Б. Хмельницького, 2019) Коваленко Світлана Миколаївна; Чикалова Марина Миколаївна; Kovalenko Svitlana Mykolaivna; Chykalova Maryna MykolaivnaУ статті подається аналіз системи оцінки якості освітніх послуг провайдерів, орієнтованих на дорослий контингент споживачів. Розлядається діяльність Інспекторату з питань навчання дорослих (Adult Learnong Inspectorate), створений реформою 2000 року, а також діяльність Відділу освітніх стандартів (Office fo Standards in Education, Children's Services and Skills), який був створений реформою 2006 року з метою оптимізації системи оцінки якості освіти в цілому. У дослідженні подано схему інспекції навчальних закладів «Загальна структура інспекції» (Common Inspection Framework), розкрито особливості оцінювання якості роботи навчальних закладів-провайдерів освітніх послуг для дорослих.Документ Досвід реалізації системи накопичення та переведення кредитів (CATS) в університетах Великої Британії(2012) Коваленко Світлана Миколаївна; Kovalenko Svitlana MykolaivnaУ статті проаналізовано досвід упровадження схеми накопичення та переведення кредитів у системі вищої освіти Великої Британії, розкритоосновні завдання та принципи реалізації цієї схеми, висвітлено механізми співвідношення британської та європейської моделей кредитно-трансферної системи навчання, досліджено можливості та переваги застосування цієї схеми в освіті дорослих.Документ Концепт "освіта дорослих" у педагогічних поглядах Пітера Джарвіса(2017) Коваленко Світлана Миколаївна; Kovalenko Svitlana MykolaivnaДане дослідження присвячене аналізу науково-педагогічних поглядів видатного британського теоретика у галузі освіти дорослих Пітера Джарвіса щодо концепту «освіта дорослих». Його прогресивні наукові пошуки у цьому напрямку беруть початок з 70-х років ХХ століття у період активної дискусії вчених усього світу щодо явища освіти дорослих. Автор актуалізує дослідження низки тотожних термінів (освіта дорослих, продовжувана освіта, відновлювана освіта, громадська освіта та інші), які були широко вживаними у останню чверть ХХ століття не тільки в педагогічних колах Британії, але й у світі в цілому. Проаналізований матеріал може бути використаний при розробці національної концепції освіти дорослих.Документ Курс «Адаптивне мовлення» як вибірковий компонент освітніх програм для майбутніх учителів англійської мови(ФОП Цьома С.П., 2021-11) Коробова Юлія Володимирівна; Коваленко Світлана Миколаївна; Korobova Yuliia Volodymyrivna; Kovalenko Svitlana MykolaivnaВідповідно до Професійного стандарту за професіями «Вчитель початкових класів ЗЗСО», «Вчитель ЗЗСО» складовою мовно-комунікативної компетентності вчителя іноземної мови визначена здатність забезпечувати навчання учнів іноземної мови, а складовою предметно-методичної компетентності – здатність добирати і використовувати сучасні та ефективні методики і технології навчання, виховання і розвитку учнів. Навчальна дисципліна «Адаптивне мовлення вчителя англійської мови» спрямована на формування в майбутніх учителів АМ вмінь мовленнєвої адаптації, тобто однієї зі складових як мовно-комунікативної так і предметно-методичної компетентностей. Мовленнєва адаптація визначається як пристосування мовлення вчителя до рівня підготовки учнів з метою підвищення ефективності навчання та здійснюється шляхом модифікації мовлення вчителя, тобто його змін на різних лінгвістичних рівнях. Оволодіння майбутніми вчителями АМ вміннями мовленнєвої адаптації є ефективним шляхом оптимізації підготовки здобувачів вищої освіти.Документ Місце університетів у реалізації концепції освіти дорослих в Британії(Черкаський університет імені Богдана Хмельницького, 2021) Коваленко Світлана Миколаївна; Kovalenko Svitlana Mykolaivna; Шумаєва Світлана Петрівна; Shumaeva Svitlana PetrivnaДослідження розкриває особливості діяльності закладів вищої освіти стосовно реалізації концепції розвитку освіти дорослих в Британії. Зокрема, розглядаються провідні чинники, які зорієнтували вищу школу на потреби дорослих споживачів; аналізуються особливості урядової політики та основні реформи, спрямовані на розвиток та підтримку освіти дорослих у британській вищій освіті; подано сучасні типи закладів вищої освіти Британії, які працюють з дорослим студентом; описується загальна схема навчання дорослих за університетськими програмами; висвітлюються перспективи реалізації позитивного досвіду в межах вітчизняної системи освіти дорослих.Документ Неформальна освіта дорослих: досвід організації та перспективи реалізації в Україні(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2008) Коваленко Світлана Миколаївна; Kovalenko Svitlana MykolaivnaУ статті узагальнено практику організації системи неформальної освіти дорослих в Англії, розкрито специфіку державної політики та напрямки діяльності громадських структур у забезпеченні відповідних освітніх потреб населення.Документ Особливості сучасних реформ щодо регулювання освіти дорослих в Англії(2015) Коваленко Світлана Миколаївна; Kovalenko Svitlana Mykolaivna; Клочко Лариса Іванівна; Klochko Larysa IvanivnaМетою даного дослідження передбачено аналіз організаційної структури управління системою освіти дорослих в Англії на сучасному етапі, розгляд діяльності основних державних підрозділів, що регулюють освіту дорослих, у контексті останніх структурних реформ, ретроспективний огляд загальних напрямів освітньої політики британського уряду в досліджуваній галузі. Результатом публікації є висвітлення векторів сучасних реформаційних процесів у галузі регулювання системи освіти дорослих в Англії, що на практиці дозволяє критично осмислити відповідні реформи в національній системі освіти дорослих. У перспективі доцільно провести детальний аналіз державних та недержавних освітніх програм, орієнтованих на дорослого споживача.Документ Перспективи базової освіти дорослих (Британська практика)(Черкаський університет імені Богдана Хмельницького, 2019) Коваленко Світлана Миколаївна; Kovalenko Svitlana MykolaivnaДослідження орієнтоване на аналіз особливостей функціонування системи базової освіти дорослих у Великій Британії. Зокрема, розглядаються основні нормативні документи та державні освітні ініціативи, спрямовані на подолання проблеми низького рівня базових вмінь (прозова, обчислювальна та диджитальна грамотність). Публікація також окреслює стан та динаміку рівня базових вмінь дорослих у Британії починаючи з 1970-х років до теперішнього часу, охоплює національні та міжнародні дослідження проблеми функціональної неграмотності в межах просторового поля дослідження, висвітлює наслідки негативного впливу недостатнього рівня грамотності населення на економічні показники країни.Документ Практика усного та писемного англійського мовлення перший рік навчання (перший рік навчання)(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021-09) Коваленко Світлана Миколаївна; Kovalenko Svitlana Mykolaivna; Коробова Юлія Володимирівна; Korobova Yuliia VolodymyrivnaРобоча програма навчально дисципліни ПРАКТИКА УСНОГО ТА ПИСЕМНОГО АНГЛІЙСЬКОГО МОВЛЕННЯ перший рік навчання містить інформацію щодо мети та завдань даної навчальної дисципліни, результатів навчання, критеріїв оцінювання, засобів діагностики результатів навчання з ПУПМ, програму навчальної дисциплни, її інформаційний зміст, опис структури та обсягу начальної дисципліни ПУПМ, список рекомендованих джерел інформаціїДокумент Практика усного та писемного мовлення (англійська)(СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2020-08-27) Коваленко Світлана Миколаївна; Kovalenko Svitlana Mykolaivna; Коробова Юлія Володимирівна; Korobova Yuliia VolodymyrivnaРобоча програма навчально дисципліни ПРАКТИКА УСНОГО ТА ПИСЕМНОГО МОВЛЕННЯ (АНГЛІЙСЬКА) перший рік навчання містить інформацію щодо мети та завдань даної навчальної дисципліни, результатів навчання, критеріїв оцінювання, засобів діагностики результатів навчання з ПУПМ, програму навчальної дисциплни, її інформаційний зміст, опис структури та обсягу начальної дисципліни ПУПМ, список рекомендованих джерел інформаціїДокумент Роль освітньої спілки робітників у розвитку освіти дорослих в Англії(2013) Коваленко Світлана Миколаївна; Kovalenko Svitlana MykolaivnaУ статті аналізується діяльність Освітньої спілки робітників Англії як одного з провідних провайдерів освітніх послуг орієнтованих на дорослий контингент споживачів, висвітлюються історичні передумови створення цієї організації, розкриваються особливості діяльності асоціації з початку ХХ століття до теперішнього часу.Документ Структкра та сутність ступеневої підготовки фахівців сфери туризму (на прикладі навчальних закладів Туреччини)(КрНУ імені Михайла Остроградського, 2018) Чикалова Марина Миколаївна; Коваленко Світлана Миколаївна; Chykalova Maryna Mykolaivna; Kovalenko Svitlana MykolaivnaНа підставі аналізу історичної періодизації становлення спеціальної та вищої освіти у галузі індустрії гостинності у Туреччині з’ясовано сутність та переваги послідовної підготовки туристських кадрів. У результаті дослідження виявлено ефективність визначення набору загальних та спеціальних компетенцій для кожного ступеня вищої освіти відповідно до актуальних потреб профільної чи прикладної сфери.