Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 48
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ «Ave Maria» у духовній музиці – виконавський аспект(2021) Дьоміна Марія Олегівна; Domina Mariia Olehivna; Бірюкова Лариса Анатоліївна; Biriukova Larysa AnatoliivnaПроведено аналіз наукової та мистецької літератури зі змісту та сутності понять духовність і духовна музика; визначено шляхи становлення та розвитку європейських та українських традицій духовної музики; проаналізована молитва Ave Maria в історичному та мистецькому аспектах; проведено музично-виконавський аналіз Ave Maria для мішаного хору композитора Томаса Луїса де Вікторіі.Документ Автентичні пісні та фольклор у сучасному українському вокальному мистецтві(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Бераіа Анна Віталіївна; Beraia Anna Vitaliivna; Корякін Олексій Олексійович; Koriakin Oleksii OleksiiovychУ бакалаврській роботі конкретизовано сутність і зміст понять «фольклор», «пісенний фольклор» і класифікацію українських пісень як частини фольклору та вплив народної пісні на становленні професійної музики, а також здійснено аналіз використання народних мотивів у поєднанні з різними музичними стилями (джаз, рок, поп, соул) та обґрунтовано використання елементів фольклору у системі сучасного українського вокального мистецтва та вплив фольклору на нього. У кваліфікаційній роботі проаналізовано еволюції форм побутування пісенного фольклору, а також творчий спадок сучасних вітчизняних виконавців («Kazka», «AlinaPash», «Khayat» «DakhaBrakha», «Onuka») і місце різних фольклорних елементів в ньому.Документ Використання репертуару з китайської популярної музики у класі естрадного співу(2020) Садовська Катерина Костянтинівна; Sadovska Kateryna Kostiantynivna; Фоломєєва Наталія Аркадіївна; Folomieieva Nataliia ArkadiivnaУ магістерській роботі висвітлені основні аспекти використання репертуару з китайської популярної музики у класі естрадного співу, а також здійснено мистецтвознавчий аналіз творчих доробків виконавців поп-музики з КНР. Робота містить уточнення класифікації жанрів та стилів китайської популярної музики та розробку перспективних шляхів та напрямків використання репертуару сучасного китайського вокального естрадного мистецтва у культурно мистецькому просторі України та його залучені до процесу професійної підготовки майбутніх естрадних співаків у вітчизняних ЗВО.Документ Вокальна лірика у творчості С. Рахманінова(2021) Савкова Світлана Юріївна; Savkova Svitlana Yuriivna; Бірюкова Лариса Анатоліївна; Biriukova Larysa AnatoliivnaУ роботі досліджено романсову лірику у творчості С.Рахманінова. Oхaрaктеризовaно особливості виникнення та розвитку романсового жанру у ХІХ –ХХ століттях; визначено стильові особливості романсової лірики С.Рахманінова; обґрунтовано роль символізму вокальної творчості С.Рахманінова; висвітлено історію створення циклу романсів «Шість віршів для голосу та фортепіано»ор.38.; порівняно виконавську інтерпретацію циклу романсів «Шість віршів для голосу та фортепіано» ор.38.; зроблено виконавський аналіз романсу ор.38 «Вночі в саду у мене»ор.38 No1 (g-moll) на вірші А.Ісаакяна в перекладі О.Блока.Документ Вокальні твори С. Рахманінова: виконавський аспект(2020) Мicюpєвa Aннa Oлeкcaндpiвнa; Misiurieva Anna Oleksandrivna; Бірюкова Лариса Анатоліївна; Biriukova Larysa AnatoliivnaУ роботі досліджено виконавский аспект вокальних творів С.Рахманінова. Висвітлено ocoбливocтi кaмepнo-вoкaльнoї мyзики пepшoї пoлoвини ХХ cтoлiття; проаналізовано життєвий шлях кoмпoзитopa C. В. Paхмaнiнoвa; здiйcнено oгляд твopчoї cпaдщини кoмпoзитopa C. В. Paхмaнiнoвa; розглянуто мyзичнo-хyдoжнiй oбpaз кaмepнo-вoкaльнoї твopчocтi C. Paхмaнiнoвa.Документ Джазова музика у становленні українського естрадного вокального мистецтва(2021) Янковець Поліна Олегівна; Yankovets Polina Olehivna; Фоломєєва Наталія Аркадіївна; Folomieieva Nataliia ArkadiivnaУ бакалаврській роботі конкретизовано особливості джазової музики і обґрунтовано вплив джазової музики на становлення українського естрадного вокального мистецтва, а також уточнено та поглиблено зміст понять «джаз», «естрадне мистецтво», «джазова музика», «вокальне мистецтво». У кваліфікаційній роботі схарактеризовані субкультури джазової музики, естрадні виконавці у джазовому стилі, конкретизовано особливості джазової музики, а також диференційовано стилі та напрямки джазової музики й розвинуті підходи до вивчення впливу на українське естрадне вокальне мистецтво.Документ Марія Едуардівна Донець-Тессейр: життєвий та творчий шлях(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Онучко Анастасія Олегівна; Onuchko Anastasiia Olehivna; Бірюкова Лариса Анатоліївна; Biriukova Larysa AnatoliivnaУ магістерській роботі висвітлено життєвий шлях Марії Донець-Тессейр, а також розкрито виконавські та педагогічні грані творчого портрету української оперної співачки початку ХХ століття. Робота містить аналіз принципів та методів педагогічної діяльності Марії Донець-Тессейр, а також конкретизація значення української вокальної школи в професійному становленні Марії Донець-Тессейр та жанрових і стильових особливостей арії Джильди в виконанні Марії Донець-Тессейр.Документ Методичні засади поєднання вокально – технічної та звукорежисерської підготовки естрадних співаків(2020) Ганжаленко Тетяна Іванівна; Hanzhalenko Tetіana Ivanivna; Корякін Олексій Олексійович; Koriakin Oleksii OleksiiovychУ магістерській роботі висвітлено розроблені методичні рекомендації з опанування майбутніми естрадними співаками вокально-технічної та звукорежисерської складових процесу фахової підготовки майбутніх естрадних співаків, а також розроблено і обґрунтовано теоретико-методичні засади поєднання вокально-виконавської та звукорежисерської складових фахової підготовки естрадних співаків. Робота містить поглиблення змісту понять «вокально-виконавська техніка», «звукорежисерський прийом» та конкретизацію підходів до вокально-виконавської та звукорежисерської підготовки майбутніх естрадних співаків.Документ Методичні основи фахової підготовки артиста естрадного вокального ансамблю(2020) Зелений Ярослав Ігоревич; Zelenyi Yaroslav Ihorevych; Фоломєєва Наталія Аркадіївна; Folomieieva Nataliia ArkadiivnaУ магістерській роботі методично обґрунтовано основи фахової підготовки артиста естрадного вокального ансамблю, а також конкретизовано сутність та зміст фахової підготовки артиста естрадного вокального ансамблю. Робота містить аналіз діяльності естрадних вокальних ансамблів кінця ХХ – початку ХХІ ст., а також розгляд творчих принципів естрадного вокально-ансамблевого мистецтва.Документ Мистецтво конферансу у системі професійної підготовки сучасного естрадного співака(2021) Родя Світлана Володимирівна; Rodia Svitlana Volodymyrivna; Фоломєєва Наталія Аркадіївна; Folomieieva Nataliia ArkadiivnaУ магістерській роботі висвітлено мистецтво конферансу у системі професійної підготовки сучасного естрадного співака, а також розроблено методичні засади поєднання сучасного естрадного співу з мистецтвом конферансу у практичній діяльності. У кваліфікаційній роботі конкретизовано конферанс як складову системи підготовки майбутніх естрадних співаків, визначено передумови появи конферансу та особливості історичного розвитку мистецтва конферансу, а також узагальнено особливості сучасного конферансу.Документ Наука співу О. Мишуги у контексті сучасної вокальної педагогіки(2021) Кнопік Артем Вікторович; Knopik Artem Viktorovych; Бірюкова Лариса Анатоліївна; Biriukova Larysa AnatoliivnaМагісторське дослідження присвячено важливій у вокальній педагогіці темі. Аналіз теоретичних основ творчої спадщини українського співака О. Мишуги розкриває становлення відчизняної мистецької педагогіки в середніх та вищих спеціалізованих закладах України, наукові підходи до вивчення спадщини О. Мишуги та основні поняття дослідження та педагогічні ідеї видатного співака-педагога. У роботі розглядаються практичні основи змісту творчої школи О. Мишуги у контексті розвитку мистецької педагогіки, а саме: основоположні принципи школи О. Мишуги, новаторські методи, види та форми організації педагогічної та виконавської діяльності, головні етапи педагогічної дільності О. Мишуги та її вплив на розвиток вітчизняної й зарубіжної мистецької педагогіки в творчих надбаннях його учнів.Документ Особливості вокального дихання у процесі підготовки майбутнього співака(2020) Ребсель-Цибульняк Матеа; Rebsel-Tsybulniak Matea; Крамська Світлана Григорівна; Kramska Svitlana HryhorivnaМагістерське дослідження присвячено важливій у вокальному мистецтві темі. У представленому аналізі теоретичних питань з досліджуваної проблеми автором розкрито феномен вокального дихання як основи вокальної техніки, визначено специфіку роботи дихального апарату співака та типи дихання. Експериментально-практична частина дослідної роботи за проектом автора містить методичні засади роботи над вокальним диханням у процесі підготовки майбутнього співака: розкрито значущість опанування студентом навичок дихання у культурі співу, визначено ефективні напрямки та рекомендації щодо роботи над диханням у процесі навчання вокалу за педагогічним досвідом корифеїв вокальної педагогіки.Документ Особливості забезпечення творчої співпраці виконавців у хоровому колективі(2020) Аніщенко Марія Олександрівна; Anishchenko Mariia Oleksandrivna; Крамська Світлана Григорівна; Kramska Svitlana HryhorivnaМагістерська робота присвячена професійно-цікавій у практиці хорового виконавства темі. У роботі проаналізовано теоретичні аспекти проблеми творчої співпраці у хоровому колективі, проблемність яких розкрито у конкретизації понятійно-термінологічного апарату дослідження, уточнення змісту його ключових понять, висвітлення хорового мистецтва як унікального виду творчої діяльності, визначення особливостей організації творчої співпраці виконавців у хоровому колективі. В експериментальній частині магістерського дослідження визначено методичні засади забезпечення творчої співпраці виконавців у хоровому колективі, де досліджуваний феномен виступає одним з найважливіших факторів музично-виконавського середовища.Документ Особливості професійної підготовки артиста сучасної рок-опери(2020) Стрічка Олексій Олегович; Strichka Oleksii Olehovych; Корякін Олексій Олексійович; Koriakin Oleksii OleksiiovychУ магістерській роботі розкриті теоретико-методичні основи підготовки артистів-вокалістів сучасної рок-опери, а також уточнено сутність і місце «рок-опери» у системі сучасного естрадного мистецтва. Робота містить дослідження історичних етапів розвитку цього жанру на зарубіжній та вітчизняній сцені, а також методичні рекомендації щодо підготовки артистів-вокалістів сучасної рок-опери.Документ Особливості професійної підготовки естрадних вокалістів-виконавців у закладах вищої освіти культури і мистецтв(2020) Коваль Катерина Олексіївна; Koval Kateryna Oleksiivna; Крамська Світлана Григорівна; Kramska Svitlana HryhorivnaМагістерська робота присвячена важливій в естрадно-вокальному мистецтві темі. У роботі проаналізовано теоретичні основи професійної підготовки естрадних вокалістів-виконавців: сутність і зміст фахового розвитку майбутніх вокалістів-виконавців; сучасний стан професійної підготовки фахівців вокально-виконавського напрямку. Автором розкрито хід проведення експериментально-практичної частини дослідження (діагностовано рівень розвиненості професійного розвитку естрадних вокалістів-виконавців у закладах вищої освіти культури і мистецтв), визначено методичні засади їх фахового становлення в умовах сучасного мистецького закладу (педагогічні умови та методичне забезпечення у контексті досліджуваної проблеми).Документ Особливості співацького голосоутворення в естрадному виконавстві(2021) Рябко Дар’я Вікторівна; Riabko Daria Viktorivna; Корякін Олексій Олексійович; Koriakin Oleksii OleksiiovychУ бакалаврській роботі узагальнено досвід зарубіжних вокальних тренерів (Джастіна Стоуні, Еріка Арсено, Бретта Меннінґа, Аарона Анастазі, Фрідмана Фіндейзена, Трістана Паредеса) у розвитку естрадної вокальної техніки, а також та становлення естрадного вокального виконавства в історичній ретроспективі. У кваліфікаційній роботі конкретизовані особливості співацького голосоутворення в естрадному виконавстві, а також обґрунтовані методичні засади розвитку естрадного голосу та прийоми покращення властивостей естрадного співацького голосоутворення у процесі професійної підготовки естрадних співаків.Документ Постать Б. Гмирі у світовому вокальному мистецтві(2021) Ніконов Віталій Володимирович; Nikonov Vitaliy Volodymyrovych; Бірюкова Лариса Анатоліївна; Biriukova Larysa AnatoliivnaУ роботі досліджено вокальну творчість Б. Гмирі. Розглянуто основні віхи життя та творчості оперного співака Бориса Романовича Гмирі; систематизовано універсальність творчості Бориса Романовича Гмирі; визначено вокальні традиції Бориса Гмирі, як основи національної системи виховання співаків; розглянуто резонансний метод постановки голосу як основу вокальної техніки оперного співака Б. Гмирі.Документ Постать Монсеррат Кабальє у світовому вокальному мистецтві ХХ століття(2020) Дідоренко Валерія Ігорівна; Didorenko Valeriia Ihorivna; Бірюкова Лариса Анатоліївна; Biriukova Larysa AnatoliivnaУ роботі досліджено життєвий та творчий шлях співачки Монсеррат Кабальє. Висвітлено становлення творчої кар’єри та світової слави оперної діви Монсеррат Кабальє; визначено особливості творчої співпраці Монсеррат Кабальє зі співаками сучасної музики; проаналізовано особливості вокально-виконавського репертуару в співацькій діяльності Монсеррат Кабальє; розглянуто значущість вокальної драматургії «Casta Diva» з опери «Норма» В. Белліні у виконанні Монсеррат Кабальє засобами вокальної музики.Документ Розвиток артистичних здібностей студентів на заняттях з естрадного співу(2020) Кучкова Інна Іванівна; Kuchkova Inna Ivanivna; Крамська Світлана Григорівна; Kramska Svitlana HryhorivnaУ магістерській роботі розроблено перспективні напрямки вдосконалення процесу розвитку артистичних здібностей у студентів на заняттях з естрадного співу, а також конкретизовано особливості розвитку артистичних здібностей студентів на заняттях з естрадного співу. Робота містить уточнення сутності тa структури артистичних здібностей студентів на заняттях з естрадного співу, а також обґрунтування та розробку педагогічних умов та ефективних напрямків розвитку артистичних здібностей студентів на заняттях з естрадного співу.Документ Розвиток вокально-інтонаційної культури естрадних співаків у процесі професійної підготовки(2021) Аполлонова Діана Олександрівна; Apollonova Diana Oleksandrivna; Корякін Олексій Олексійович; Koriakin Oleksii OleksiiovychУ магістерській роботі проаналізовано розвиток вокально-інтонаційної культури естрадних співаків у процесі професійної підготовки, а також здійснено емпіричне дослідження вокально-інтонаційної культури естрадних співаків. У кваліфікаційній роботі конкретизовано структурно-змістовну характеристику вокально-інтонаційної культури естрадних співаків, а також музичний образ як засіб розвитку вокально-інтонаційної культури естрадних співаків у процесі професійної підготовки, розроблено методичні засади цього процесу.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »