Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 48
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Формування професійної культури вокалістів у процесі підготовки у ЗВО сфери культури і мистецтв(2020) Казакова Олена Олександрівна; Kazakova Olena Oleksandrivna; Крамська Світлана Григорівна; Kramska Svitlana HryhorivnaУ магістерській роботі розроблено модель формування професійної культури вокалістів у ЗВО сфери культури і мистецтв та апробації експериментальної методики, а також конкретизовано специфіку розвитку професійної культури вокалістів у ЗВО сфери культури і мистецтв. Робота містить дослідження рівнів сформованості професійної культури вокалістів у ЗВО сфери культури і мистецтв, а також розробку педагогічні умови формування професійної культури вокалістів у процесі підготовки у ЗВО сфери культури і мистецтв.Документ Особливості вокального дихання у процесі підготовки майбутнього співака(2020) Ребсель-Цибульняк Матеа; Rebsel-Tsybulniak Matea; Крамська Світлана Григорівна; Kramska Svitlana HryhorivnaМагістерське дослідження присвячено важливій у вокальному мистецтві темі. У представленому аналізі теоретичних питань з досліджуваної проблеми автором розкрито феномен вокального дихання як основи вокальної техніки, визначено специфіку роботи дихального апарату співака та типи дихання. Експериментально-практична частина дослідної роботи за проектом автора містить методичні засади роботи над вокальним диханням у процесі підготовки майбутнього співака: розкрито значущість опанування студентом навичок дихання у культурі співу, визначено ефективні напрямки та рекомендації щодо роботи над диханням у процесі навчання вокалу за педагогічним досвідом корифеїв вокальної педагогіки.Документ Особливості професійної підготовки артиста сучасної рок-опери(2020) Стрічка Олексій Олегович; Strichka Oleksii Olehovych; Корякін Олексій Олексійович; Koriakin Oleksii OleksiiovychУ магістерській роботі розкриті теоретико-методичні основи підготовки артистів-вокалістів сучасної рок-опери, а також уточнено сутність і місце «рок-опери» у системі сучасного естрадного мистецтва. Робота містить дослідження історичних етапів розвитку цього жанру на зарубіжній та вітчизняній сцені, а також методичні рекомендації щодо підготовки артистів-вокалістів сучасної рок-опери.Документ Особливості професійної підготовки естрадних вокалістів-виконавців у закладах вищої освіти культури і мистецтв(2020) Коваль Катерина Олексіївна; Koval Kateryna Oleksiivna; Крамська Світлана Григорівна; Kramska Svitlana HryhorivnaМагістерська робота присвячена важливій в естрадно-вокальному мистецтві темі. У роботі проаналізовано теоретичні основи професійної підготовки естрадних вокалістів-виконавців: сутність і зміст фахового розвитку майбутніх вокалістів-виконавців; сучасний стан професійної підготовки фахівців вокально-виконавського напрямку. Автором розкрито хід проведення експериментально-практичної частини дослідження (діагностовано рівень розвиненості професійного розвитку естрадних вокалістів-виконавців у закладах вищої освіти культури і мистецтв), визначено методичні засади їх фахового становлення в умовах сучасного мистецького закладу (педагогічні умови та методичне забезпечення у контексті досліджуваної проблеми).Документ Формування вокальнo-викoнавськoї культури у магiстрантiв в класi естрадного співу(2020) Левада Яна Олександрівна; Levada Yana Oleksandrivna; Бірюкова Лариса Анатоліївна; Biriukova Larysa AnatoliivnaУ магістерській роботі міститься теоретичне обґрунтування та визначення методів та прийомів формування вoкальнo-викoнавськoї культури магiстрантiв в класі естрадного співу, а також охарактеризовані сутність та структура вoкальнo-викoнавськoї культури магiстрантiв. Робота містить конкретизацію вiкoвих особливостей студентства в дискурсі предмету дослідження, а також обґрунтування та розробку педагогічних умов формування вoкальнo-викoнавськoї культури у магiстрантiв в класі естрадного співу.Документ Формування навичок художньої інтерпретації вокальних творів у майбутніх співаків(2020) Буряк Вaлентинa Геннaдiївнa; Buriak Valentyna Hennadiivna; Крамська Світлана Григорівна; Kramska Svitlana HryhorivnaМагістерське дослідження присвячено важливій у вокальному виконавстві темі. Аналіз теоретичних питань з досліджуваної проблеми розкриває психoлoгo-педaгoгiчний аспект художньої інтерпретації вокальних творів майбутніми співаками, сутнiсть тa структуру інтерпретаційних нaвичoк, осoбливoстi вoкaльнo-викoнaвськoї дiяльнoстi фахівців з вокального мистецтва. Експериментально-практична робота з формування навичок художньої інтерпретації вокальних творів майбутніми співаками представлена визначенням педагогічних умов, певних ефективних методів та прийомів щодо досліджуваної проблеми.Документ Вокальні твори С. Рахманінова: виконавський аспект(2020) Мicюpєвa Aннa Oлeкcaндpiвнa; Misiurieva Anna Oleksandrivna; Бірюкова Лариса Анатоліївна; Biriukova Larysa AnatoliivnaУ роботі досліджено виконавский аспект вокальних творів С.Рахманінова. Висвітлено ocoбливocтi кaмepнo-вoкaльнoї мyзики пepшoї пoлoвини ХХ cтoлiття; проаналізовано життєвий шлях кoмпoзитopa C. В. Paхмaнiнoвa; здiйcнено oгляд твopчoї cпaдщини кoмпoзитopa C. В. Paхмaнiнoвa; розглянуто мyзичнo-хyдoжнiй oбpaз кaмepнo-вoкaльнoї твopчocтi C. Paхмaнiнoвa.Документ Театральна та виконавська діяльність Анатолія Солов’яненка як репрезентація українського оперного мистецтва(2020) Шолох Максим Геннадійович; Sholokh Maksym Hennadiiovych; Бірюкова Лариса Анатоліївна; Biriukova Larysa AnatoliivnaУ магістерській роботі висвітлено життєвий шлях Анатолія Борисовича Солов’яненка, розкрито виконавські особливості творчого портрету українського оперного співака, а також проаналізовано принципи вокальної техніки та акторської майстерності Анатолія Солов’яненка. Робота містить аналіз конкретизацію відповідності виконавської діяльності Анатолія Солов’яненка традиціям італійської вокальної школи, а також висвітлення виконавської та театральної діяльності Анатолія Солов’яненка як неперевершений образ Герцога з опери Ріголетто.Документ Формування мануальної техніки майбутніх диригентів хору у процесі фахової підготовки(2020) Роєнко Марія Миколаївна; Roienko Mariia Mykolaivna; Петренко Марина Борисівна; Petrenko Maryna BorysivnaУ магістерській роботі досліджено проблему формування мануальної техніки майбутніх диригентів хору у процесі фахової підготовки. На основі теоретичного узагальнення літературних першоджерел уточнено науковий зміст понять «диригент», «диригування», «хор», «техніка», «виконавська техніка музиканта», «мануальна техніка майбутніх диригентів хору». Виявлено особливості формування мануальної техніки майбутніх диригентів хору та визначено сутність і структуру досліджуваного явища. Визначено критерії, показники та рівні сформованості мануальної техніки майбутніх диригентів хору. Розроблено методичний інструментарій (методи та прийоми) формування мануальної техніки майбутніх диригентів хору у процесі фахової підготовки.Документ Типологія і специфіка естрадного вокального виконавства(2020) Джулай Євген Валерійович; Dzhulai Yevhen Valeriiovych; Корякін Олексій Олексійович; Koriakin Oleksii OleksiiovychУ магістерській роботі виявлені типологічні та специфічні характеристики естрадного вокального виконавства, а також уточнено зміст цієї категорії. Робота містить дослідження проблеми використання електронних освітніх ресурсів в процесі підготовки майбутніх вокалістів та аналіз елементів виконавської майстерності естрадних співаків міста Суми.Документ Методичні засади поєднання вокально – технічної та звукорежисерської підготовки естрадних співаків(2020) Ганжаленко Тетяна Іванівна; Hanzhalenko Tetіana Ivanivna; Корякін Олексій Олексійович; Koriakin Oleksii OleksiiovychУ магістерській роботі висвітлено розроблені методичні рекомендації з опанування майбутніми естрадними співаками вокально-технічної та звукорежисерської складових процесу фахової підготовки майбутніх естрадних співаків, а також розроблено і обґрунтовано теоретико-методичні засади поєднання вокально-виконавської та звукорежисерської складових фахової підготовки естрадних співаків. Робота містить поглиблення змісту понять «вокально-виконавська техніка», «звукорежисерський прийом» та конкретизацію підходів до вокально-виконавської та звукорежисерської підготовки майбутніх естрадних співаків.Документ Техніка джазової вокальної імпровізації в процесі підготовки естрадних співаків(2020) Баско Олена Анатоліївна; Basko Оlena Anatoliivna; Фоломєєва Наталія Аркадіївна; Folomieieva Nataliia ArkadiivnaУ магістерській роботі розроблено і обґрунтовано роль техніки джазової вокальної імпровізації в процесі підготовки естрадних співаків, а також теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено методичні рекомендації з опанування технікою джазової вокальної імпровізації в процесі підготовки естрадних співаків. Робота містить дослідження формування навичок джазової імпровізації, конкретизацію особливостей імпровізації у жіночому джазовому вокалі та розвитку імпровізації в еволюції джазового мистецтва.Документ Творчі аспекти вокальної технології сучасного естрадного вокального виконавства у процесі професійної підготовки(2020) Ганькіна Наталія Петрівна; Hankina Natalia Petrіvna; Фоломєєва Наталія Аркадіївна; Folomieieva Nataliia ArkadiivnaУ магістерській роботі експериментально перевірено можливості застосування творчих аспектів вокальної технології у процесі вокальної підготовки здобувачів вищої освіти, а також систематизовано основні підходи до розвитку творчих здібностей вокалістів та визначено роль розвитку творчих здібностей у процесі професійної підготовки вокалістів. Робота містить обґрунтування доцільності розвитку рівня творчих здібностей здобувачів вищої освіти – майбутніх вокалістів та розробку методичних рекомендацій щодо розвитку творчих здібностей вокалістів у процесі їх професійної підготовки.Документ Формування вокально-технічних навичок майбутніх співаків у процесі фахової підготовки(2020) Тарусова Олена Вячеславівна; Tarusova Olena Viacheslavivna; Петренко Марина Борисівна; Petrenko Maryna BorysivnaУ магістерській роботі досліджено проблему формування вокально-технічних навичок майбутніх співаків у процесі фахової підготовки. Конкретизовано сутність та компонентну структуру вокально-технічних навичок майбутніх співаків. Здійснено ретроспективний аналіз педагогічної думки щодо шляхів розвитку вокальної техніки співаків та охарактеризовано вікові особливості розвитку голосу студентів-вокалістів педагогічних університетів. Розроблено методичний інструментарій формування вокально-технічних навичок майбутніх співаків, зокрема – комплекс доцільних методів та прийомів.Документ Використання репертуару з китайської популярної музики у класі естрадного співу(2020) Садовська Катерина Костянтинівна; Sadovska Kateryna Kostiantynivna; Фоломєєва Наталія Аркадіївна; Folomieieva Nataliia ArkadiivnaУ магістерській роботі висвітлені основні аспекти використання репертуару з китайської популярної музики у класі естрадного співу, а також здійснено мистецтвознавчий аналіз творчих доробків виконавців поп-музики з КНР. Робота містить уточнення класифікації жанрів та стилів китайської популярної музики та розробку перспективних шляхів та напрямків використання репертуару сучасного китайського вокального естрадного мистецтва у культурно мистецькому просторі України та його залучені до процесу професійної підготовки майбутніх естрадних співаків у вітчизняних ЗВО.Документ Постать Монсеррат Кабальє у світовому вокальному мистецтві ХХ століття(2020) Дідоренко Валерія Ігорівна; Didorenko Valeriia Ihorivna; Бірюкова Лариса Анатоліївна; Biriukova Larysa AnatoliivnaУ роботі досліджено життєвий та творчий шлях співачки Монсеррат Кабальє. Висвітлено становлення творчої кар’єри та світової слави оперної діви Монсеррат Кабальє; визначено особливості творчої співпраці Монсеррат Кабальє зі співаками сучасної музики; проаналізовано особливості вокально-виконавського репертуару в співацькій діяльності Монсеррат Кабальє; розглянуто значущість вокальної драматургії «Casta Diva» з опери «Норма» В. Белліні у виконанні Монсеррат Кабальє засобами вокальної музики.Документ Розвиток артистичних здібностей студентів на заняттях з естрадного співу(2020) Кучкова Інна Іванівна; Kuchkova Inna Ivanivna; Крамська Світлана Григорівна; Kramska Svitlana HryhorivnaУ магістерській роботі розроблено перспективні напрямки вдосконалення процесу розвитку артистичних здібностей у студентів на заняттях з естрадного співу, а також конкретизовано особливості розвитку артистичних здібностей студентів на заняттях з естрадного співу. Робота містить уточнення сутності тa структури артистичних здібностей студентів на заняттях з естрадного співу, а також обґрунтування та розробку педагогічних умов та ефективних напрямків розвитку артистичних здібностей студентів на заняттях з естрадного співу.Документ Українська народна пісенність в творчості М. В. Лисенка(2020) Яресько Марія Олександрівна; Yaresko Mariia Oleksandrivna; Бірюкова Лариса Анатоліївна; Biriukova Larysa AnatoliivnaУ роботі досліджено народну пісенність у творчості М. В. Лисенка. Розглянуто генезис української народної пісні у музичному просторі ХІХ століття; проаналізовано життєвий і творчій шлях М. В. Лисенка; визначено композиторський стиль М. В. Лисенка у музично-виконавській інтерпретації української пісенності; розглянуто твори М. В. Лисенка в аспекті української музичної культури; здійснено аналіз просвітницької діяльності М. В. Лисенка у площині українського кобзарства.Документ Розвиток феномена виконавської індивідуальності у процесі удосконалення професійної підготовки естрадного співака(2020) Пономаренко Любов Миколаївна; Ponomarenko Liubov Mykolaivna; Корякін Олексій Олексійович; Koriakin Oleksii OleksiiovychУ магістерській роботі здійснено аналіз феномена виконавської індивідуальності та обґрунтовано і розроблено методичні рекомендації з розвитку виконавської індивідуальності, а також проаналізоване естрадне виконавство на наявність феномену індивідуальності в естрадних співаків. Робота містить поглиблення змісту поняття «виконавська індивідуальність» у дискурсі теми магістерського дослідження та аналіз структури цього феномену, а також розробку методичних засад розвитку виконавської індивідуальності естрадного співака у процесі професійної підготовки.Документ Формування мотивації учіння майбутніх співаків у процесі фахової підготовки(2020) Цзінь Цзюньбао; Tszin Tsziunbao; Петренко Марина Борисівна; Petrenko Maryna BorysivnaУ магістерській роботі досліджено проблему формування мотивації учіння майбутніх співаків у процесі фахової підготовки. На основі аналізу літературних джерел уточнено науковий зміст понять «мотив», «мотивація», «учіння», «мотивація учіння», «мотивація учіння майбутніх співаків». Виявлено особливості формування мотиваційної сфери студентів-вокалістів та визначено сутність і структуру досліджуваного явища. Визначено критерії, показники та рівні сформованості мотивації учіння майбутніх співаків. Розроблено методичний інструментарій (методи та прийоми) формування мотивації учіння майбутніх співаків у процесі фахової підготовки.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »