Наукові видання
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Наукові видання за Автор "Тарасова Тетяна Борисівна"
Зараз показуємо 1 - 11 з 11
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Можливі шляхи формування психологічної культури школярів(Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди, 2018) Тарасова Тетяна Борисівна; Tarasova Tetiana BorysivnaСтаттю присвячено проблемі психологічної культури школярів. Розкривається сутність психологічної культури особистості і аналізуються складові її компоненти. Виділяються два рівня психологічної культури особистості: життєвий і науковий, який може бути загальним і професійним. Основним фактором формування психологічної культури особистості є психологічна просвіта. Розглядаються деякі форми і методи психологічної просвіти школярів.Документ Образ "ідеального викладача" в процесі професійної підготовки майбутніх педагогів(Глухівський НПУ ім. О. Довженка, 2018-11) Тарасова Тетяна Борисівна; Tarasova Tetiana BorysivnaВ статті стверджується значимість ділових та особистісних професійних якостей викладача, як чинника професійної підготовки майбутніх педагогів. Аналізуються складові образу "ідеального викладача" у сприйнятті студентами освітнього рівня "Магістр".Документ Особливості методики психологічної просвіти батьків(2017) Тарасова Тетяна Борисівна; Tarasova Tetiana BorysivnaСтаття присвячена розгляданню основних особливостей методики психологічної просвіти батьків як одного з актуальних напрямків роботи психологічної служби загальноосвітніх шкіл. Стверджується пріоритет активних, особистісно-орієнтованих, проблемно-організованих методів.Документ Особливості методики психологічної просвіти педагогів(РВВ ГНПУ ім. О. Довженка, 2016) Тарасова Тетяна Борисівна; Tarasova Tetiana BorysivnaСтаття присвячена розгляданню основних особливостей методики психологічної просвіти педагогів як одного з актуальних напрямків роботи психологічної служби загальноосвітніх шкіл. Стверджується пріоритет активних, особистісно-орієнтованих, проблемно-організованих методів.Документ Психологические ориентиры современных учебников(Katowice: Nowa nauka, 2018) Тарасова Тетяна Борисівна; Tarasova Tetiana BorysivnaУ статті пропонується радикально змінити стиль і вектор націленості шкільних підручників. Нові підручники повинні писатися "під учня" і бути націлені на те, щоб відігравати роль своєрідних "самовчителів" для учнів. Такий підручник стає умовою організації навчання як спільної діяльності вчителя і учня. Розглядається комплекс принципів, орієнтованих на створення підручників нового типу: гуманітаризації, інтеграції, нелінійності, розведення рівнів.Документ Психологічна просвіта в системі діяльності практичного психолога закладу освіти(РВВ ГНПУ ім. О. Довженка, 2015) Тарасова Тетяна Борисівна; Tarasova Tetiana BorysivnaРозглядається сутність психологічної просвіти, мета якої полягає у формуванні психологічної культури особистості. Стверджується, що психологічна просвіта органічно взаємопов'язана з іншими напрямами професійної діяльності практичного психолога.Документ Психологічна просвіта – шлях до психологічної культури особистості(2013) Тарасова Тетяна Борисівна; Tarasova Tetiana BorysivnaСтаття розкриває сутність психологічної культури особистості. Проаналізовано напрямки та методи психологічного просвітлення, виявлено його зв'язок з іншими видами діяльності практичних психологів.Документ Психологічні проблеми навчально-професійної діяльності студентів вищого навчального закладу(МНУ імені В. О. Сухомлинського, 2015) Тарасова Тетяна Борисівна; Tarasova Tetiana BorysivnaСтаття містить теоретичне обґрунтування та аналіз результатів експериментального дослідження, предмет якого склали психологічні особливості навчально-професійної діяльності студентів освітньо-кваліфікаційного рівня «Магістр» в процесі виконання дипломної роботи. Аналізуються дані опитувань і тестових методик, які виявляють особливості навчальної мотивації та взаємодії з викладачем – керівником дипломної роботи. Формулюються висновки про завдання подальшого експериментального дослідження та розроблення практичних рекомендацій щодо підвищення ефективності дипломних досліджень у ВНЗ.Документ Становлення професійної культури педагога засобами психологічної просвіти(2016) Тарасова Тетяна Борисівна; Tarasova Tetiana BorysivnaУ статті розкривається актуальність і зміст професійної культури педагога. Стверджується, що найважливішим компонентом такої культури є культура психологічна, що формується шляхом психологічної просвіти.Документ Теоретико-методологічні засади психологічної просвіти як напряму діяльності практичних психологів та соціальних педагогів(2013) Тарасова Тетяна Борисівна; Tarasova Tetiana BorysivnaУ статті розкриваються теоретичні основи психологічної просвіти, спрямованої на формування психологічної культури особистості. Аналізуються напрямки і методи психологічної просвіти, як одного з напрямків професійної діяльності практичних психологів і соціальних педагогів.Документ Шкільний підручник: ресурси розвитку творчої особистості (до 30-річчя педагогічної технології "Екологія і діалектика")(ВВП «Мрія», 2018-11) Тарасова Тетяна Борисівна; Tarasova Tetiana BorysivnaУ статті пропонується радикально змінити стиль і вектор націленості шкільних підручників. Нові підручники повинні писатися "під учня" і бути націлені на те, щоб відігравати роль своєрідних "самовчителів" для учнів. Такий підручник стає умовою організації навчання як спільної діяльності вчителя і учня. Розглядається комплекс принципів, орієнтованих на створення підручників нового типу: гуманітаризації, інтеграції, нелінійності, розведення рівнів.