Дошкільна і початкова освіта в євроінтеграційному та національному вимірах (Дошкільна і початкова освіта: реалії та перспективи)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Дошкільна і початкова освіта в євроінтеграційному та національному вимірах (Дошкільна і початкова освіта: реалії та перспективи) за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 24
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Психолого-педагогічні аспекти адаптації дітей старшого дошкільного віку до умов школи(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018-04) Павлущенко Наталія Миколаївна; Pavlushchenko Nataliia Mykolaivna; Ткачук Ольга; Tkachuk OlhaУ статті розглядаються питання адаптації дітей старшого дошкільного віку до навчальних умов з точки зору висвітлення психолого-педагогічних її аспектів. Схарактеризовано причини дезадаптації дітей шестирічного віку до умов школи.Документ Структура навчальної діяльності в молодшому шкільному віці з точки зору науково-дослідних позицій(ФОП Цьома С. П., 2018-04) Павлущенко Наталія Миколаївна; Pavlushchenko Nataliia Mykolaivna; Жук Ірина; Zhuk IrynaУ статті розглядаються питання висвітлення особливостей структурних компонентів навчальної діяльності молодших школярів з різних наукових ракурсів.Документ Педагогічні аспекти мовленнєвої підготовки педагога початкової школи(ФОП Цьома С. П., 2018-04) Павлущенко Наталія Миколаївна; Pavlushchenko Nataliia Mykolaivna; Кучерява Юлія; Kucheriava YuliiaУ статті розглядаються питання висвітлення педагогічних аспектів мовленнєвої підготовки педагогів початкової школи з точки зору науково-методичних та дидактичних позицій викладання філологічних дисциплін у вищих педагогічних навчальних закладах.Документ Вивчення творів малих жанрів у закладах дошкільної освіти з урахуванням засобів логіко-емоційної виразності читання(ФОП Цьома С. П., 2018-04) Павлущенко Наталія Миколаївна; Pavlushchenko Nataliia Mykolaivna; Гринченко Юлія; Hrynchenko YuliiaУ статті розглядаються питання висвітлення педагогічних аспектів вивчення творів малих жанрів в закладах дошкільної освіти з урахуванням засобів логіко-емоційної виразності читання.Документ Дидактичні особливості вивчення художніх творів у закладах дошкільної освіти(ФОП Цьома С. П., 2018-04) Павлущенко Наталія Миколаївна; Pavlushchenko Nataliia Mykolaivna; Варченко Анна; Varchenko AnnaУ статті розглядаються питання висвітлення педагогічних особливостей як викладання, так і вивчення художніх творів в закладах дошкільної освіти з урахуванням засобів логіко-емоційної виразності читання сучасних науково-дидактичних запитів.Документ Організація самостійної роботи молодших школярів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Коробкіна Ганна В’ячеславівна; Korobkina Hanna Viacheslavivna; Васько Ольга Олександрівна; Vasko Olha OleksandrivnaВ статті розкривається сутність поняття «самостійна робота». Розкриваються особливості організації самостійної роботи молодших школярів в умовах впровадження ідей Нової української школи.Документ Технології навчання у дискусії: сутність, реалізація(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Півоварова Ірина Володимирівна; Pivovarova Iryna Volodymyrivna; Васько Ольга Олександрівна; Vasko Olha OleksandrivnaУ статті розкрито сутність технологій навчання у дискусії, продемонстровано можливості реалізації технології «Метод ПРЕС» при вивченні математики в початкових класах.Документ LEGO-технологія як засіб інтелектуального розвитку дітей старшого дошкільного віку(2020) Бутенко Віта Григорівна; Бесага Ірина Русланівна; Butenko Vita Hryhorivna; Besaha Iryna RuslanivnaУ статті визначено види пізнавальної активності, притаманних дітям дошкільного віку; охарактеризовано значення використання LEGO-технології в освітньому процесі сучасного закладу дошкільної освіти; розкрито вплив LEGO-технології на інтелектуальний розвиток дітей старшого дошкільного віку.Документ Дошкільна і початкова освіта: реалії та перспективи(2021)Збірник містить матеріали наукових доробок у вигляді статей, розвідок, досліджень студентів, магістрантів та молодих науковців. Праці науковців розкривають актуальні проблеми дошкільної та початкової освіти, теоретичні та методичні засади підготовки дітей до школи, наступність і перспективність навчально-виховної роботи в закладі дошкільної освіти і закладі загальної середньої освіти, проблеми підготовки майбутніх фахівців дошкільної і початкової освіти у закладі вищої освіти.Документ Сенсорний розвиток дітей дошкільного віку в процесі ігор із природним матеріалом(ФОП Цьома С. П., 2023) Заговайло Олександра; Zahovailo Oleksandra; Бутенко Віта Григорівна; Butenko Vita HryhorivnaУ статті розкрито сутність поняття «сенсорний розвиток»; визначено можливості сенсорного розвитку дітей дошкільного віку в процесі ігор із природним матеріалом; наведено приклади ігор із використанням природного матеріалу з дітьми дошкільного віку.Документ Використання LEGO-технології як засобу розвитку обдарованості дітей старшого дошкільного віку(ФОП Цьома С. П., 2023) Пічкуренко Лілія; Pichkurenko Liliia; Бутенко Віта Григорівна; Butenko Vita HryhorivnaУ статті розкрито історію створення конструктора LEGO; визначено переваги LEGO перед іншими видами конструкторів; схарактеризовано принципи та функції розвитку обдарованості дітей старшого дошкільного віку засобами LEGO-технології; виокремлено форми, методи та прийоми для означеного розвитку.Документ Словесна творчість дітей старшого дошкільного віку як педагогічна проблема(ФОП Цьома С. П., 2023) Мироненко Ірина; Myronenko Iryna; Бутенко Віта Григорівна; Butenko Vita HryhorivnaУ статті обґрунтовано розвиток словесної творчості дітей старшого дошкільного віку як педагогічну проблему, що полягає: у визначенні етапів розвитку словесної творчості дітей старшого дошкільного віку; характеристиці способів розв'язання проблеми щодо факторів та причин, що впливають на розвиток словесної творчості дітей старшого дошкільного віку; розгляді умов для розвитку словесної творчості дітей старшого дошкільного віку.Документ Дитячий фольклор як засіб комунікативно-мовленнєвого розвитку дітей раннього віку(ФОП Цьома С. П., 2023) Бодавська Богдана; Bodavska Bohdana; Бутенко Віта Григорівна; Butenko Vita HryhorivnaУ статті визначено сутність понять «фольклор», «дитячий фольклор»; розкрито можливості різних жанрів дитячого фольклору (колискових пісень, забавлянок, потішок, примовок, прозивалок, мовчанок, мирилок, загадок, закличок, лічилок, скоромовок, прислів’їв, приказок, казок, народних ігор-забав) для комунікативно-мовленнєвого розвитку дітей раннього віку.Документ Вплив казки на формування художньо-мовленнєвої компетентності дітей старшого дошкільного віку(ФОП Цьома С. П., 2023) Пишна Діана; Pyshna Diana; Бутенко Віта Григорівна; Butenko Vita HryhorivnaУ статті проаналізовано сутність понять «компетентність», «художньо-мовленнєва діяльність», «художньо-мовленнєва компетентність»; уточнено жанрові різновиди, функції казок та їх змістові особливості; визначено аспекти впливу казки на формування художньо-мовленнєвої компетентності дітей старшого дошкільного віку.Документ Режисерська гра як засіб формування екологічної культури дітей старшого дошкільного віку(ФОП Цьома С. П., 2023) Давидова Катерина; Davydova Kateryna; Бутенко Віта Григорівна; Butenko Vita HryhorivnaУ статті визначено потенціал режисерської гри у формуванні екологічної культури дітей старшого дошкільного віку, що полягає у характеристиці структурних компонентів режисерської гри; виділенні підготовчого, впроваджуваного, розвивального, творчого етапів формування екологічної культури дітей старшого дошкільного віку та розкритті їх сутності.Документ Формування культури здорового способу життя дітей старшого дошкільного віку в сучасному закладі дошкільної освіти(ФОП Цьома С. ., 2023) Клипа Аліна; Klypa Alina; Бутенко Віта Григорівна; Butenko Vita HryhorivnaУ статті визначено сутність ключових понять дослідження «спосіб життя», «здоров’я», «культура», здоровий спосіб життя»; подано комплексний план здоров’язбережувальної роботи, що включає два основних розділи: робота з педагогами та робота з дітьми; досліджено напрями формування культури здорового способу життя дітей старшого дошкільного віку в сучасному закладі дошкільної освіти.Документ Особливості сенсорного виховання дітей молодшого дошкільного віку(Суми: ФОП Цьома С.П., 2023) Горох Вікторія; Horokh Viktoriia; Бутенко Віта Григорівна; Butenko Vita HryhorivnaУ статті з’ясовано, що особливостями сенсорно-пізнавального розвитку дітей молодшого дошкільного віку є: зниження порогів чутливості; зростання гостроти зору, спроможність розрізняти відтінки кольорів, розвиток звуковисотного та фонематичного слуху, відчуття дотику тощо; розвиток орієнтувально-обстежувальної діяльності, провідним різновидом якої є акт розглядання, який набуває самостійності; інтелектуалізація сприймання, що тісно пов’язане зі змістом діяльності дитини; воно стає цілеспрямованим, планомірним, керованим, усвідомленим; засвоєння сенсорних еталонів.Документ Використання театралізованих ігор у формуванні комунікативної компетентності дітей старшого дошкільного віку(ФОП Цьома С. П., 2023) Колодка Анна; Kolodka Anna; Бутенко Віта Григорівна; Butenko Vita HryhorivnaУ статті проаналізовано визначення сутності ключових понять дослідження «комунікація», «спілкування», «комунікативна компетентність»; досліджено потенціал театралізованих ігор у формуванні комунікативної компетентності дітей старшого дошкільного віку; встановлено позитивний вплив театралізованих ігор на основні психічні процеси дитини (мовлення, уява, увага, пам’ять).Документ Використання засобів мнемотехніки для формування мовленнєвої компетентності дітей старшого дошкільного віку(ФОП Цьома С. П., 2023) Пашкова Надія; Pashkova Nadiia; Бутенко Віта Григорівна; Butenko Vita HryhorivnaУ статті розкрито сутність мнемотехніки як сукупності прийомів ефективного запам’ятовування нової інформації при формуванні кількісних уявлень у дітей старшого дошкільного віку; обґрунтовано можливості використання засобів мнемотехніки для формування мовленнєвої компетентності дітей старшого дошкільного віку.Документ Сюжетно-рольова гра як засіб логіко-математичного розвитку дітей молодшого дошкільного віку(ФОП Цьома С. П., 2023) Єртахова Оксана; Yertakhova Oksana; Бутенко Віта Григорівна; Butenko Vita HryhorivnaУ статті розкрито сутність наукової категорії «логіко-математичний розвиток» та її основних складових; окреслено ключові напрями роботи з логіко-математичного розвитку дітей молодшого дошкільного віку; визначено можливості використання сюжетно-рольової гри в логіко-математичному розвитку дітей молодшого дошкільного віку.