Дошкільна і початкова освіта: реалії та перспективи
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Дошкільна і початкова освіта: реалії та перспективи за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 23
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ LEGO-технологія як засіб інтелектуального розвитку дітей старшого дошкільного віку(2020) Бутенко Віта Григорівна; Бесага Ірина Русланівна; Butenko Vita Hryhorivna; Besaha Iryna RuslanivnaУ статті визначено види пізнавальної активності, притаманних дітям дошкільного віку; охарактеризовано значення використання LEGO-технології в освітньому процесі сучасного закладу дошкільної освіти; розкрито вплив LEGO-технології на інтелектуальний розвиток дітей старшого дошкільного віку.Документ Вивчення творів малих жанрів у закладах дошкільної освіти з урахуванням засобів логіко-емоційної виразності читання(ФОП Цьома С. П., 2018-04) Павлущенко Наталія Миколаївна; Pavlushchenko Nataliia Mykolaivna; Гринченко Юлія; Hrynchenko YuliiaУ статті розглядаються питання висвітлення педагогічних аспектів вивчення творів малих жанрів в закладах дошкільної освіти з урахуванням засобів логіко-емоційної виразності читання.Документ Використання LEGO-технології як засобу розвитку обдарованості дітей старшого дошкільного віку(ФОП Цьома С. П., 2023) Пічкуренко Лілія; Pichkurenko Liliia; Бутенко Віта Григорівна; Butenko Vita HryhorivnaУ статті розкрито історію створення конструктора LEGO; визначено переваги LEGO перед іншими видами конструкторів; схарактеризовано принципи та функції розвитку обдарованості дітей старшого дошкільного віку засобами LEGO-технології; виокремлено форми, методи та прийоми для означеного розвитку.Документ Використання засобів мнемотехніки для формування мовленнєвої компетентності дітей старшого дошкільного віку(ФОП Цьома С. П., 2023) Пашкова Надія; Pashkova Nadiia; Бутенко Віта Григорівна; Butenko Vita HryhorivnaУ статті розкрито сутність мнемотехніки як сукупності прийомів ефективного запам’ятовування нової інформації при формуванні кількісних уявлень у дітей старшого дошкільного віку; обґрунтовано можливості використання засобів мнемотехніки для формування мовленнєвої компетентності дітей старшого дошкільного віку.Документ Використання театралізованих ігор у формуванні комунікативної компетентності дітей старшого дошкільного віку(ФОП Цьома С. П., 2023) Колодка Анна; Kolodka Anna; Бутенко Віта Григорівна; Butenko Vita HryhorivnaУ статті проаналізовано визначення сутності ключових понять дослідження «комунікація», «спілкування», «комунікативна компетентність»; досліджено потенціал театралізованих ігор у формуванні комунікативної компетентності дітей старшого дошкільного віку; встановлено позитивний вплив театралізованих ігор на основні психічні процеси дитини (мовлення, уява, увага, пам’ять).Документ Вплив казки на формування художньо-мовленнєвої компетентності дітей старшого дошкільного віку(ФОП Цьома С. П., 2023) Пишна Діана; Pyshna Diana; Бутенко Віта Григорівна; Butenko Vita HryhorivnaУ статті проаналізовано сутність понять «компетентність», «художньо-мовленнєва діяльність», «художньо-мовленнєва компетентність»; уточнено жанрові різновиди, функції казок та їх змістові особливості; визначено аспекти впливу казки на формування художньо-мовленнєвої компетентності дітей старшого дошкільного віку.Документ Дефінітивна характеристика проблеми сенсорного виховання дітей раннього віку(ФОП Цьома С. П., 2023) Літуча Дар’я; Litucha Dar’ia; Бутенко Віта Григорівна; Butenko Vita HryhorivnaУ статті здійснено характеристику ключових понять проблеми сенсорного розвитку дітей раннього віку: «відчуття», «сприймання», «органи чуття», «сенсорна культура», «сенсорні здібності», «сенсорне виховання», «сенсорний розвиток», «сенсорні еталони».Документ Дидактичні особливості вивчення художніх творів у закладах дошкільної освіти(ФОП Цьома С. П., 2018-04) Павлущенко Наталія Миколаївна; Pavlushchenko Nataliia Mykolaivna; Варченко Анна; Varchenko AnnaУ статті розглядаються питання висвітлення педагогічних особливостей як викладання, так і вивчення художніх творів в закладах дошкільної освіти з урахуванням засобів логіко-емоційної виразності читання сучасних науково-дидактичних запитів.Документ Дитячий фольклор як засіб комунікативно-мовленнєвого розвитку дітей раннього віку(ФОП Цьома С. П., 2023) Бодавська Богдана; Bodavska Bohdana; Бутенко Віта Григорівна; Butenko Vita HryhorivnaУ статті визначено сутність понять «фольклор», «дитячий фольклор»; розкрито можливості різних жанрів дитячого фольклору (колискових пісень, забавлянок, потішок, примовок, прозивалок, мовчанок, мирилок, загадок, закличок, лічилок, скоромовок, прислів’їв, приказок, казок, народних ігор-забав) для комунікативно-мовленнєвого розвитку дітей раннього віку.Документ Дошкільна і початкова освіта: реалії та перспективи(CумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023)Збірник містить матеріали наукових доробок у вигляді статей, розвідок, досліджень студентів, магістрантів та молодих науковців. Праці науковців розкривають актуальні проблеми дошкільної та початкової освіти, теоретичні та методичні засади підготовки дітей до школи, наступність і перспективність навчально-виховної роботи в закладі дошкільної освіти і закладі загальної середньої освіти, проблеми підготовки майбутніх фахівців дошкільної і початкової освіти у закладі вищої освіти.Документ Дошкільна і початкова освіта: реалії та перспективи(2021)Збірник містить матеріали наукових доробок у вигляді статей, розвідок, досліджень студентів, магістрантів та молодих науковців. Праці науковців розкривають актуальні проблеми дошкільної та початкової освіти, теоретичні та методичні засади підготовки дітей до школи, наступність і перспективність навчально-виховної роботи в закладі дошкільної освіти і закладі загальної середньої освіти, проблеми підготовки майбутніх фахівців дошкільної і початкової освіти у закладі вищої освіти.Документ Дошкільна і початкова освіта: реалії та перспективи(ФОП Цьома С. П., 2024)Збірник містить матеріали наукових доробок у вигляді статей, розвідок, досліджень студентів, магістрантів та молодих науковців. Праці науковців розкривають актуальні проблеми дошкільної та початкової освіти, теоретичні та методичні засади підготовки дітей до школи, наступність і перспективність навчально-виховної роботи в закладі дошкільної освіти і закладі загальної середньої освіти, проблеми підготовки майбутніх фахівців дошкільної і початкової освіти у закладі вищої освіти.Документ Організація самостійної роботи молодших школярів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Коробкіна Ганна В’ячеславівна; Korobkina Hanna Viacheslavivna; Васько Ольга Олександрівна; Vasko Olha OleksandrivnaВ статті розкривається сутність поняття «самостійна робота». Розкриваються особливості організації самостійної роботи молодших школярів в умовах впровадження ідей Нової української школи.Документ Особливості сенсорного виховання дітей молодшого дошкільного віку(Суми: ФОП Цьома С.П., 2023) Горох Вікторія; Horokh Viktoriia; Бутенко Віта Григорівна; Butenko Vita HryhorivnaУ статті з’ясовано, що особливостями сенсорно-пізнавального розвитку дітей молодшого дошкільного віку є: зниження порогів чутливості; зростання гостроти зору, спроможність розрізняти відтінки кольорів, розвиток звуковисотного та фонематичного слуху, відчуття дотику тощо; розвиток орієнтувально-обстежувальної діяльності, провідним різновидом якої є акт розглядання, який набуває самостійності; інтелектуалізація сприймання, що тісно пов’язане зі змістом діяльності дитини; воно стає цілеспрямованим, планомірним, керованим, усвідомленим; засвоєння сенсорних еталонів.Документ Педагогічні аспекти мовленнєвої підготовки педагога початкової школи(ФОП Цьома С. П., 2018-04) Павлущенко Наталія Миколаївна; Pavlushchenko Nataliia Mykolaivna; Кучерява Юлія; Kucheriava YuliiaУ статті розглядаються питання висвітлення педагогічних аспектів мовленнєвої підготовки педагогів початкової школи з точки зору науково-методичних та дидактичних позицій викладання філологічних дисциплін у вищих педагогічних навчальних закладах.Документ Психолого-педагогічні аспекти адаптації дітей старшого дошкільного віку до умов школи(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018-04) Павлущенко Наталія Миколаївна; Pavlushchenko Nataliia Mykolaivna; Ткачук Ольга; Tkachuk OlhaУ статті розглядаються питання адаптації дітей старшого дошкільного віку до навчальних умов з точки зору висвітлення психолого-педагогічних її аспектів. Схарактеризовано причини дезадаптації дітей шестирічного віку до умов школи.Документ Режисерська гра як засіб формування екологічної культури дітей старшого дошкільного віку(ФОП Цьома С. П., 2023) Давидова Катерина; Davydova Kateryna; Бутенко Віта Григорівна; Butenko Vita HryhorivnaУ статті визначено потенціал режисерської гри у формуванні екологічної культури дітей старшого дошкільного віку, що полягає у характеристиці структурних компонентів режисерської гри; виділенні підготовчого, впроваджуваного, розвивального, творчого етапів формування екологічної культури дітей старшого дошкільного віку та розкритті їх сутності.Документ Сенсорний розвиток дітей дошкільного віку в процесі ігор із природним матеріалом(ФОП Цьома С. П., 2023) Заговайло Олександра; Zahovailo Oleksandra; Бутенко Віта Григорівна; Butenko Vita HryhorivnaУ статті розкрито сутність поняття «сенсорний розвиток»; визначено можливості сенсорного розвитку дітей дошкільного віку в процесі ігор із природним матеріалом; наведено приклади ігор із використанням природного матеріалу з дітьми дошкільного віку.Документ Словесна творчість дітей старшого дошкільного віку як педагогічна проблема(ФОП Цьома С. П., 2023) Мироненко Ірина; Myronenko Iryna; Бутенко Віта Григорівна; Butenko Vita HryhorivnaУ статті обґрунтовано розвиток словесної творчості дітей старшого дошкільного віку як педагогічну проблему, що полягає: у визначенні етапів розвитку словесної творчості дітей старшого дошкільного віку; характеристиці способів розв'язання проблеми щодо факторів та причин, що впливають на розвиток словесної творчості дітей старшого дошкільного віку; розгляді умов для розвитку словесної творчості дітей старшого дошкільного віку.Документ Структура навчальної діяльності в молодшому шкільному віці з точки зору науково-дослідних позицій(ФОП Цьома С. П., 2018-04) Павлущенко Наталія Миколаївна; Pavlushchenko Nataliia Mykolaivna; Жук Ірина; Zhuk IrynaУ статті розглядаються питання висвітлення особливостей структурних компонентів навчальної діяльності молодших школярів з різних наукових ракурсів.