Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти

Постійне посилання зібрання

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 20 з 102
  • Документ
    Пропаганда здорового способу життя учнів початкових класів засобами мультимедіа
    (2021) Ярошенко Вікторія Леонідівна; Yaroshenko Viktoriia Leonidivna; Бутенко Віта Григорівна; Butenko Vita Hryhorivna
    Дослідження присвячене теоретичному узагальненню та практичному вирішенню проблеми пропаганди здорового способу життя учнів початкових класів засобами мультимедіа. Здійснено дефінітивну характеристику поняттєвого апарату дослідження. Проаналізовано сутність понять «здоров’я», «здоровий спосіб життя», «здоровий спосіб життя учнів початкових класів», «засіб», «мультимедіа», «пропаганда». Виявлено сучасний стан проблеми пропаганди здорового способу життя учнів початкових класів. Визначено перелік критеріїв та показників компонентів сформованості здорового способу життя: когнітивного, емоційно-ціннісного, поведінкового. З’ясовано роль засобів мультимедіа в освітньому процесі початкової ланки освіти Нової української школи. Розроблено, теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено ефективність впровадження системи пропаганди здорового способу життя учнів початкових класів засобами мультимедіа.
  • Документ
    Образотворча діяльність молодших школярів як форма їх творчого розвитку
    (2021) Шкряда Олена Юріївна; Shkrіada Olena Yuriivna; Бобровицька Світлана Федорівна; Bobrovytska Svitlana Fedorivna
    В магістерській роботі розглядається процес організації образотворчої діяльності молодших школярів. Визначено функціональну роль образотворчої діяльності молодших школярів як форми їх творчому розвитку. Теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено педагогічні умови творчого розвитку молодших школярів на уроках образотворчого мистецтва.
  • Документ
    Розвиток словникового запасу учнів початкової школи засобами Lego-технології
    (2021) Школьна Олена Валеріївна; Shkolna Olena Valeriivna; Білєр Оксана Славіківна; Bilier Oksana Slavikivna
    У дослідженні визначено, розроблено, теоретично обґрунтовано й експериментально перевірено ефективність моделі розвитку словникового запасу учнів початкової школи засобами Lego-технології. Визначено можливості застосування інноваційних Lego-технології як методу розвитку словникового запасу у учнів початкової школи. З цією метою застосовано теоретичні та емпіричні методи дослідження, а також методи математичної статистики.
  • Документ
    Методичні основи навчання культури мови і мовлення учнів початкових класів
    (2021) Школенко Ірина Олександрівна; Shkolenko Iryna Oleksandrivna; Павлущенко Наталія Миколаївна; Pavlushchenko Nataliia Mykolaivna
    У магістерській роботі розглядаються методичні основи навчання культури мови і мовлення учнів початкової школи. Теоретично обґрунтовано проблему культури мови і мовлення в сучасному освітньому просторі. Визначено й охарактеризовано методичні основи навчання культури мови і мовлення учнів початкових класів.
  • Документ
    Розвиток «soft skills» здобувачів початкової оcвіти засобами інноваційних технологій
    (2021) Чепура Олена Олександрівна; Chepura Olena Oleksandrivna; Бутенко Віта Григорівна; Butenko Vita Hryhorivna
    Дослідження присвячене теоретичному узагальненню та практичному вирішенню проблеми розвитку «soft skills» здобувачів початкової оcвіти засобами інноваційних технологій. Здійснено дефінітивну характеристику поняттєвого апарату дослідження та з’ясовано особливості розвитку «soft skills» здобувачів початкової освіти. Уточнено перелік «soft skills» учнів початкових класів. Досліджено можливості використання інноваційних технологій в освітньому процесі Нової української школи. Встановлено, що проєктна технологія при застосуванні в освітньому процесі початкової школи дає можливість повною мірою або частково реалізувати всі означені інноваційні технології. Розроблено, теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено ефективність впровадження моделі розвитку «soft skills» здобувачів початкової оcвіти засобами інноваційних технологій.
  • Документ
    Розвиток спостережливості як умова формування природознавчої компетентності учнів початкових класів
    (2021) Романенко Катерина Олексіївна; Romanenko Kateryna Oleksiivna; Колишкіна Алла Петрівна; Kolyshkina Alla Petrivna
    У магістерській роботі розглядається проблема розвитку спостережливості та формування природничої компетентності учнів початкових класів. На підставі з’ясування сутності поняття «спостереження» вивчено і розглянуто сутність категорії «спостережливість», яку розуміємо як складну якість особистості, що виявляється в уміння швидко встановлювати істотні та характерні ознаки об’єктів спостереження. Теоретичний аналіз з проблеми дослідження, переконливо довів, що сформованість природознавчої компетентності проявляється у напрямі: чим вищий рівень спостережливості, тим вищий рівень природознавчої компетентності молодших школярів. Обґрунтовано та експериментально перевірено педагогічні умови розвитку спостережливості у формуванні природознавчої компетентності учнів початкових класів: створення емоційно-ціннісної основи спілкування школярів з природою в процесі проведення уроків-гри та міні-проєктів на свіжому повітрі; використання спостереження у процесі споглядально-ігрової діяльності учнів початкових класів.
  • Документ
    Інтегрований підхід як чинник розвитку творчої уяви молодших школярів у процесі загальної мистецької освіти
    (2021) Римар Інна Олегівна; Rymar Inna Olehivna; Лобова Ольга Володимирівна; Lobova Olha Volodymyrivna
    В магістерській роботі розроблено, теоретично обґрунтовано й експериментально перевірено методичні основи (форми, методи, педагогічні умови) застосування інтегрованого підходу як чинника розвитку творчої уяви молодших школярів у процесі загальної мистецької освіти.
  • Документ
    Реалізація діяльнісного підходу в освітньому процесі початкової школи методом проєктів
    (2021) Панкратова Анастасія Сергіївна; Pankratova Anastasiia Serhiivna; Парфілова Світлана Леонідівна; Parfilova Svitlana Leonidivna
    У магістерському дослідженні наведено теоретичне узагальнення і нове розв’язання проблеми реалізації діяльнісного підходу в освітньому процесі початкової школи методом проєктів. Визначено, що для ефективної реалізації діяльнісного підходу сприятливими умовами є: наявність проблеми, урахування інтересів і бажань учасників процесу; інтеграція можливостей різних предметів для формування знань; спрямованість навчання на активізацію пізнавальної діяльності. Доведено, що за таким підходом, для молодших школярів характерним є інтенсивний розвиток інтелекту, потреба в активності, допитливість, інтерес до пізнання нового, схильність до творчості.
  • Документ
    Розвиток креативного мислення учнів початкових класів у процесі позакласної роботи
    (2021) Озджан Людмила Миколаївна; Ozdzhan Liudmyla Mykolaivna; Білєр Оксана Славіківна; Bilier Oksana Slavikivna
    У дослідженні визначено, розроблено, теоретично обґрунтовано й експериментально перевірено модель розвитку креативного мислення учнів початкових класів у процесі позакласної роботи. Проаналізовано сучасний стан розвитку креативного мислення учнів початкових класів та виявлено особливості організації позакласної роботи з учнями початкових класів НУШ. Описано педагогічні умови розвитку креативного мислення учнів початкових класів у процесі позакласної роботи. З цією метою застосовано теоретичні та емпіричні методи дослідження, а також методи математичної статистики.
  • Документ
    Психолого-педагогічні умови розвитку самооцінки дітей молодшого шкільного віку
    (2021) Ніколенко Вікторія Вікторівна; Nikolenko Viktoriia Viktorivna; Вертель Антон Вікторович; Vertel Anton Viktorovych
    В даній роботі розглянуто психолого-педагогічні особливості розвитку самооцінки в молодшому шкільному віці. Теоретико-методологічний аналіз підходів до проблеми дослідження показав, що самооцінка – непостійний конструкт, вона постійно видозмінюється вдосконалюючись. Описано результати експериментального дослідження самооцінки учнів молодшого шкільного віку на базі КУ ССШ №25 м. Суми. Проведене дослідження, включає в себе проведення методик: методика вивчення самооцінки особистісних якостей Дембо-Рубінштейн (в модифікації А. Прихожан), методика «Сходинки» Т. Марцинковської, опитування класних керівників. Розроблено методичні рекомендації щодо розвитку адекватної самооцінки у дітей молодшого шкільного віку. Розроблені практичні рекомендації сприяють розвитку адекватної самооцінки у дітей молодшого шкільного віку. Запропоновані прийоми, знімають напругу, відпрацьовують зворотний зв’язок між молодшими школярами.
  • Документ
    Корекція пізнавальної діяльності учнів початкових класів засобами музичного мистецтва
    (2021) Міщенко Катерина Миколаївна; Mishchenko Kateryna Mykolaivna; Лобова Ольга Володимирівна; Lobova Olha Volodymyrivna
    У дослідженняітеоретично обґрунтовано та експериментально перевірено методичні основи корекції пізнавальної діяльності учнів початкових класів засобами музичного мистецтва. З цією метою застосовано теоретичні та емпіричні методи, а також методи математичної статистики.
  • Документ
    Формування здорового способу життя учнів початкових класів засобами здоров’язбережувальних технологій
    (2021) Міфтахова Дарина Алмазівна; Miftakhova Daryna Almazivna; Кондратюк Світлана Миколаївна; Kondratiuk Svitlana Mykolaivna
    В магістерській роботі розглядається процес формування здорового способу життя молодших школярів. Узагальнено напрями формування здорового способу життя учнів початкових класів. Теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено методику застосування здоров’язбережувальних технологій при формуванні здорового способу життя учнів початкових класів.
  • Документ
    Особливості формування креативного мислення в учнів початкових класів на уроках літературного читання
    (2021) Литвиненко Віта Валеріївна; Lytvynenko Vita Valeriivna; Павлущенко Наталія Миколаївна; Pavlushchenko Nataliia Mykolaivna
    У магістерській роботі розглядаються особливості формування креативного мислення в учнів початкових класів. Визначено передумови, які сприяють формуванню креативного мислення.Представлені рівні сформованості креативного мислення на констатувальному етапі та їх характеристика. Запропоновані методичні рекомендації для формування креативного мислення на уроках літературного читання.
  • Документ
    Розвиток здоров’язбережувальних пізнавальних інтересів учнів початкових класів
    (2021) Лернер Марія Володимирівна; Lerner Mariia Volodymyrivna; Кондратюк Світлана Миколаївна; Kondratiuk Svitlana Mykolaivna
    В магістерській роботі розглядається розвиток здоров’язбережувальних пізнавальних інтересів учнів початкових класів. Визначено рівень розвитку пізнавальних інтересів учнів початкових класів. Теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено методику використання методів та прийомів розвитку пізнавальних інтересів учнів початкових класів при вивченні здоров’язбережувальної освітньої галузі.
  • Документ
    Дидактична гра як засіб формування здорового способу життя у молодших школярів
    (2021) Кучеренко Аліна Іванівна; Kucherenko Alina Ivanivna; Крівшенко Ліна Миколаївна; Krivshenko Lina Mykolaivna
    У магістерській роботі теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено значимість і доцільність використання дидактичних ігор як засобу формування здорового способу життя молодших школярів. Спроєктовано діяльність учителя та представлено апробовані спеціальні дидактичні ігри для формування в учнів початкових класів здорового способу життя.
  • Документ
    Формування екологічної компетентності учнів початкових класів у процесі реалізації природничої освітньої галузі НУШ
    (2021) Кобзарь Ангеліна Володимирівна; Kobzar Anhelina Volodymyrivna; Колишкіна Алла Петрівна; Kolyshkina Alla Petrivna
    У магістерській роботі досліджено актуальну проблему формування екологічної компетентності в учнів початкових класів. На підставі з’ясування сутності поняття «екологічної компетентності учнів початкових класів» і врахування особливостей молодшого шкільного віку визначено компоненти та рівні сформованості екологічної компетентності. Теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено якісні характеристики формування екологічної компетентності учнів початкових класів; розкрито чинники, які впливають на формування екологічної компетентності.
  • Документ
    Інтерактивні методи навчання для розвитку пізнавальної активності учнів початкової школи
    (2021) Зосіменко Світлана Олексіївна; Zosimenko Svitlana Oleksiivna; Білєр Оксана Славіківна; Bilier Oksana Slavikivna
    У дослідженні визначено, розроблено, теоретично обґрунтовано й експериментально перевірено модель розвитку пізнавальної активності учнів початкових класів через використання інтерактивних методів навчання. Проаналізовано педагогічні умови реалізації моделі розвитку пізнавальної активності учнів початкових класів через використання інтерактивних методів; визначено ефективні засоби, методи та прийоми для розвитку пізнавальної активності учнів початкових класів. З цією метою застосовано теоретичні та емпіричні методи дослідження, а також методи математичної статистики.
  • Документ
    Розвиток загальних творчих здібностей учнів початкових класів на уроках образотворчого мистецтва
    (2021) Заїка Наталія Олександрівна; Zaika Nataliia Oleksandrivna; Бобровицька Світлана Федорівна; Bobrovytska Svitlana Fedorivna
    В магістерській роботі розглядається розвиток загальних творчих здібностей учнів початкових класів на уроках образотворчого мистецтва. Теоретично обґрунтовано особливості розвитку творчих здібностей учнів початкових класів. Впроваджено в освітній процес ефективні методи і прийоми для розвитку загальних творчих здібностей. Ефективність використання таких методів і прийомів на уроках образотворчого мистецтва доведена підвищеним рівнем загальних творчих здібностей учнів.
  • Документ
    Формування комунікативної компетентності молодших школярів засобами фольклору
    (2021) Дитюк Ганна Володимирівна; Dytiuk Hanna Volodymyrivna; Парфілова Світлана Леонідівна; Parfilova Svitlana Leonidivna
    У дослідженні обґрунтовано та експериментально перевірено ефективність формування комунікативної компетентно сті молодших школярів засобами фольклору. З цією метою застосовано теоретичні та емпіричні методи дослідження, а також методи математичної статистики. Доведено ефективність підібраного та застосованого спеціального комплексу мовних та знакових засобів фольклору.
  • Документ
    Педагогічні умови творчого підходу до розвитку молодших школярів засобами природи у контексті освітніх інновацій
    (2021) Деменшикова Наталія Олександрівна; Demenshykova Nataliia Oleksandrivna; Парфілова Світлана Леонідівна; Parfilova Svitlana Leonidivna
    В магістерській роботі розглядається процес організації творчого підходу засобами природи у молодших школярів. Діагностували сучасний стан творчого підходу у розвитку молодших школярів. Визначено та експериментально перевірено педагогічні умови творчого підходу до розвитку молодших школярів засобами природи в контексті освітніх інновацій.