Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 102
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Розвиток творчого самовираження дітей старшого дошкільного віку в процесі музичної діяльності(2020) Остапенко Зоя Анатоліївна; Ostapenko Zoia Anatoliivna; Шаповалова Ольга Віталіївна; Shapovalova Olha VitaliivnaУ кваліфікаційній магістерській роботі теоретично обґрунтовано сутнісну характеристику розвитку творчого самовираження дітей старшого дошкільного віку у науковій літературі, що є актуальним для раннього онтогенезу з високим рівнем спостережливості, уяви, фантазії.Визначено і обґрунтовано педагогічні умови розвитку творчого самовираження у музичній діяльності. Розкрито компонентну структурусформованості творчого самовираження у дітей старшого дошкільного віку.З'ясовано, що на розвиток творчого самовираження мають значний вплив батьки дошкільників та педагоги закладу дошкільної освіти - музичні керівники і вихователі.Проведена експериментальна робота засвідчує ефективність розробленого комплексу педагогічних умов творчого самовираження старших дошкільників у музичній діяльності, що підтверджують отримані результати контрольного зрізу - позитивні якісно- кількісні зміни у типах сформованості та здатності виразити себе.Документ Розвиток зв’язного мовлення у дітей старшого дошкільного віку з мовленнєвими порушеннями засобами українського фольклору(2020) Шамрай Оксана Леонідівна; Shamrai Oksana Leonidivna; Лобова Ольга Володимирівна; Lobova Olha VolodymyrivnaУ дослідженні визначено, теоретично обґрунтовано й експериментально перевірено методичні основи (методичні закономірності і принципи, форми і методи) розвитку зв’язного мовлення у дітей старшого дошкільного віку з мовленнєвими порушеннями засобами українського фольклору (в умовах закладів дошкільної оссвіти). З цією метою застосовано теоретичні та емпіричні методи дослідження, а також методи математичної статистики.Документ Естетичне виховання дітей старшого дошкільного віку засобами музично-ритмічних ігор(2020) Дербеньова Юлія Володимирівна; Derbenova Yuliia Volodymyrivna; Пушкар Лариса Вікторівна; Pushkar Larysa ViktorivnaУ дослідженні визначено, теоретично обґрунтовано й визначено методичне забезпечення естетичного виховання дітей старшого дошкільного віку засобами музично-ритмічних ігор. З цією метою застосовано теоретичні та емпіричні методи дослідження, а також методи математичної статистики.Документ Формування у дiтей старшого дошкiльного вiку шанобливого ставлення до батькiв засобами української казки(2020) Лук’яненко Юлiя Михайлiвна; Lukianenko Yuliia Mykhailivna; Шаповалова Ольга Віталіївна; Shapovalova Olha VitaliivnaУ кваліфікаційній магістерській роботі проаналізовано українськi казки як традицiйний засiб сiмейного виховання, якi мають серйозне значення у вихованнi дiтей у родинi. Розкрито сутність формування у дітей старшого дошкiльного віку шанобливого ставлення до батькiв засобами української казки. Теоретично обґрунтувано педагогiчні умови формування у дiтей старшого дошкiльного вiку шанобливого ставлення до батьків засобами української казки. Визначено критерiї, показники та рiвнi сформованості у дiтей старшого дошкiльного вiку шанобливого ставлення до батьків засобами української казки. Проведена експериментальна робота засвідчує ефективнiсть застосування педагогiчних умов формування у дiтей старшого дошкiльного вiку шанобливого ставлення до дорослих, що спирається на високий виховний потенцiал відповідних українських казок.Документ Формування комунікативної компетентності дітей старшого дошкільного віку засобами ігрової діяльності(2020) Сенько Ірина Вікторівна; Senko Iryna Viktorivna; Шаповалова Ольга Віталіївна; Shapovalova Olha VitaliivnaУ кваліфікаційній магістерській роботі з’ясовано теоретичні основи формування комунікативної компетентності дітей старшого дошкільного віку засобами ігрової діяльності. Обґрунтовано характеристику комунікативної компетенції як педагогічної категорії в сучасній науковій парадигмі. Виявлено та теоретично обґрунтовано педагогічні умови формування комунікативної компетентності дітей старшого дошкільного віку засобами ігрової діяльності. Здійснено критеріально-рівневе оцінювання сформованості комунікативної компетентності дітей старшого дошкільного віку засобами ігрової діяльності з відповідними показниками. Експериментально перевірено ефективність впровадження педагогічних умов формування комунікативної компетентності дітей старшого дошкільного віку засобами ігрової діяльності. Встановлено, що ефективне формування комунікативної компетенції дітей старшого дошкільного віку в процесі ігрової діяльності можливе при врахуванні низки педагогічних умов.Документ Нетрадиційні техніки малювання як засіб художньо-естетичного виховання дітей старшого дошкільного віку(2020) Штоколова Анна Вікторівна; Shtokolova Anna Viktorivna; Пушкар Лариса Вікторівна; Pushkar Larysa ViktorivnaУ кваліфікаційній роботі досліджено проблему використання нетрадиційних технік малювання як засобу художньо-естетичного виховання дітей старшого дошкільного віку. Конкретизовано визначення художньо-естетичного виховання; висвітлено завдання та особливості художньо-естетичного виховання дітей старшого дошкільного віку; розкрито роль нетрадиційних технік малювання у художньо-естетичному вихованні дітей старшого дошкільного віку; здійснено констатувальне критеріально-рівневе оцінювання художньо-естетичної вихованості дітей старшого дошкільного віку; визначено та теоретично обґрунтовано методичні основи використання нетрадиційних технік малювання як засобу художньо-естетичного виховання дітей старшого дошкільного віку.Документ Педагогічні умови успішної адаптації дітей раннього віку до закладу дошкільної освіти(2020) Конєва Анна Віталіївна; Konieva Anna Vitaliivna; Гаврило Олена Іллівна; Havrylo Olena IllivnaВ магістерській роботі виявлено і теоретично обґрунтувано педагогічні умови успішної адаптації дітей раннього віку до закладу дошкільної освіти. Перевірено ефективність впровадження педагогічних умов під час адаптаційного періоду дітей раннього віку в умовах закладу дошкільної освіти. Результати дослідження становлять наукову, методичну, інформаційну та практичну цінність.Документ Розвиток художньо-мовленнєвої діяльності дітей старшого дошкільного віку засобами художньої літератури(2020) Прядун Тетяна Миколаївна; Priadun Tetiana Mykolaivna; Бутенко Віта Григорівна; Butenko Vita HryhorivnaДослідження присвячено проблемі розвитку художньо-мовленнєвої діяльності дітей старшого дошкільного віку засобами художньої літератури. Схарактеризовано сутність художньо-мовленнєвої діяльності дітей старшого дошкільного віку. Визначено структурну схему організації художньо-мовленнєвої діяльності. З’ясовано роль художньої літератури як засобу розвитку художньо-мовленнєвої діяльності дітей старшого дошкільного віку. Визначено принципи добору художніх творів та сформульовано функції художньої літератури в аспекті розвитку художньо-мовленнєвої діяльності дітей старшого дошкільного віку. Схарактеризовано художні, санітарно-гігієнічні та технічні вимоги до оформлення книги, які здійснюють позитивний благотворний вплив на дитину старшого дошкільного віку. Визначено методи і прийоми використання творів художньої літератури для розвитку художньо-мовленнєвої діяльності дітей старшого дошкільного віку. Розроблено методичні рекомендації для вихователів закладів дошкільної освіти щодо розвитку художньо-мовленнєвої діяльності дітей старшого дошкільного віку засобами художньої літератури, в змісті яких згруповано практичний матеріал для роботи з творами художньої літератури.Документ Моральне виховання дітей середнього дошкільного віку засобами українського фольклору(2020) Ходунова Катерина Максимівна; Khodunova Kateryna Maksymivna; Шаповалова Ольга Віталіївна; Shapovalova Olha VitaliivnaУ кваліфікаційній магістерській роботі здійснено аналіз теоретичних основ морального виховання дітей середнього дошкільного віку засобами українського фольклору у науковій літературі. Виявлено та теоретично обґрунтовано педагогічні умови морального виховання засобами українського фольклору. Здійснено критеріально-рівневу характеристику моральної вихованості дітей середнього дошкільного віку. Проведена експериментальна робота засвідчує ефективність розробленого комплексу педагогічних умов морального виховання засобами українського фольклору дітей середнього дошкільного віку, що підтверджують отримані результати.Документ Підготовка майбутніх вихователів до використання поетичних творів у процесі художньо-мовленнєвої діяльності(2020) Радченко Вероніка Володимирівна; Radchenko Veronika Volodymyrivna; Харькова Євдокія Дмитрівна; Kharkova Yevdokiia DmytrivnaУ кваліфікаційному дослідженні для обґрунтування процесу підготовки майбутніх вихователів до використання поетичних творів у процесі художньо-мовленнєвої діяльності розглянути поняття «підготовка», «підготовленість», «готовність». Схарактеризовано проблему художньо-мовленнєвої діяльності дітей дошкільного віку. Виявлено педагогічні умови підготовки майбутніх вихователів до використання поетичних творів у процесі художньо-мовленнєвої діяльності дітей дошкільного віку. Здійснено діагностику готовності майбутніх вихователів до використання поетичних творів у процесі художньо-мовленнєвої діяльності дітей дошкільного віку. Експериментально перевірено ефективність впровадження педагогічних умов підготовки майбутніх вихователів до використання поетичних творів у процесі художньо-мовленнєвої діяльності дітей дошкільного вікуДокумент Екологічне виховання дітей старшого дошкільного віку в процесі ігрової діяльності(2020) Махоня Ірина Миколаївна; Makhonia Iryna Mykolaivna; Шаповалова Ольга Віталіївна; Shapovalova Olha VitaliivnaУ кваліфікаційній магістерській роботі здійснено теоретичне узагальнення та інноваційне вирішення проблеми екологічного виховання дітей старшого дошкільного віку в процесі ігрової діяльності, що знайшло відображення в обґрунтуванні відповідного комплексу ефективних педагогічних умов та методичних рекомендацій. Визначено сутність екологічного виховання дітей старшого дошкільного віку. А саме, основу екологічного виховання та компоненти всієї системи, що виконують певні функції, та мають відносну самостійність. З'ясовано різновид ігрової діяльності у формуванні екологічної вихованості дітей старшого дошкільного віку. Діагностовано рівень екологічної вихованості дітей старшого дошкільного віку за визначеними критеріями (рівні екологічних знань: низький, середній та високий). Запропоновано методичні рекомендації для вихователів закладів дошкільної освіти щодо екологічного виховання дітей старшого дошкільного віку в процесі ігрової діяльності.Документ Розвиток пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку в процесі мовленнєвої діяльності(2020) Глух Вікторія Володимирівна; Hlukh Viktoriia Volodymyrivna; Харькова Євдокія Дмитрівна; Kharkova Yevdokiia DmytrivnaУ кваліфікаційному дослідженні подано теоретичне узагальнення проблеми пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку в процесі мовленнєвої діяльності. Здійснено аналіз наукових джерел з метою уточнення сутність понять «активність», «пізнавальна активність». Схарактеризовано особливості розвитку пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку в процесі мовленнєвої діяльності. Здійснено критеріально-рівневе оцінювання пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку в процесі мовленнєвій діяльності. Здійснено систематизацію методів і прийомів. Розроблено методичні рекомендації до розвитку пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку в процесі мовленнєвої діяльності засобами дидактичних вправ та ігор.Документ Педагогічні умови виховання у дітей дошкільного віку ціннісного ставлення до представників протилежної статі(2020) Борисова Марина Володимирівна; Borysova Maryna Volodymyrivna; Павлущенко Наталія Миколаївна; Pavlushchenko Nataliia MykolaivnaМагістерська робота на здобуття освітнього ступеня магістра за спеціальністю 012 Дошкільна освіта. У кваліфікаційному проекті визначено теоретичні аспекти виховання ціннісного ставлення дітей дошкільного віку до представників протилежної статі та схарактеризовано організаційні основи педагогічних умов виховання ціннісного ставлення дітей дошкільного віку до представників протилежної статі.Документ Формування у дітей старшого дошкільного віку узагальнених способів вимірювання дискретних і неперервних величин(2020) Дроздова Аліна Юріївна; Drozdova Alina Yuriivna; Шаповалова Ольга Віталіївна; Shapovalova Olha VitaliivnaУ кваліфікаційній магістерській роботі здійснено характеристику термінологічного апарату та виявлено наукові концепції формування у дітей старшого дошкільного віку узагальнених способів вимірювання дискретних і неперервних величин. Визначено методичні особливості формування у дітей старшого дошкільного віку узагальнених способів вимірювання. А саме, процес вимірюванням, як засобом зіставлення величин потрібно організувати у дошкільному віці, він дає високий загально-розвиваючий ефект. Розроблено та теоретично обґрунтовано комплекс дослідів формування у дітей старшого дошкільного віку узагальнених способів вимірювання. Експериментально перевірено ефективність впровадження комплексу дослідів формування у дітей старшого дошкільного віку узагальнених способів вимірювання дискретних і неперервних величин. Встановлено, що результати формувального етапу експерименту показали зв’язки і відношення між числами за допомогою дослідницької діяльності.Документ Розвиток творчих здібностей дітей старшого дошкільного віку засобами театрального мистецтва(2020) Фесенко Марина Іванівна; Fesenko Maryna Ivanivna; Пушкар Лариса Вікторівна; Pushkar Larysa ViktorivnaУ кваліфікаційній роботі з’ясовано теоретичні засади розвитку творчих здібностей дітей старшого дошкільного віку засобами театрального мистецтва. Обґрунтовано специфіку творчих здібностей як предмет педагогічного дослідження. Виявлено та теоретично обґрунтовано специфіку розвитку творчих здібностей дітей старшого дошкільного віку засобами театрального мистецтва. Здійснено констатувальне критеріально-рівневе оцінювання розвитку творчих здібностей дітей старшого дошкільного віку. Експериментально перевірено ефективність впровадження педагогічних умов розвитку творчих здібностей дітей старшого дошкільного віку засобами театрального мистецтва. Встановлено, що отримані результати, зокрема, відкривають перспективу для теоретичного та експериментального дослідження педагогічних умов розвитку творчих здібностей дітей старшого дошкільного віку засобами театрального мистецтва.Документ Розвиток читацької культури молодших школярів у процесі сприймання літературних творів(2020) Ященко Віталіна Віталіївна; Yashchenko Vitalina Vitaliivna; Парфілова Світлана Леонідівна; Parfilova Svitlana LeonidivnaПроаналізовано психолого-педагогічну літературу і досвід шкільної практики з проблеми дослідження. Уточнено поняття «кyльтyрa», «читацька кyльтyрa» стосовно проблеми дослідження. Визначено сутність, компоненти та форми прояву читацької культури учнів молодшого шкільного віку. Виявлено педагогічні умови розвитку читацької культури молодших школярів у процесі сприймання літературних творів. Розроблено і теоретично обґрунтовано змістовно-процесуальні основи розвитку читацької культури молодших школярів у процесі сприймання літературних творів.Документ Організація дослідницької діяльності в екологічному вихованні дітей старшого дошкільного віку(2020) Рябко Тетяна Миколаївна; Riabko Tetiana Mykolaivna; Гаврило Олена Іллівна; Havrylo Olena IllivnaМагістерська робота присвячена проблемі організації дослідницької діяльності в екологічному вихованні дітей старшого дошкільного віку. Проаналізовано ступінь розробленості проблеми організації дослідницької діяльності в екологічному вихованні дітей старшого дошкільного віку у науково-педагогічній літературі. Теоретично обґрунтовані педагогічні умови організації дослідницької діяльності дітей старшого дошкільного віку в екологічному вихованні, а саме: 1) організація спостережень дітей старшого дошкільного віку за об’єктами та процесами природи; 2) використання на заняттях з дітьми старшого дошкільного віку завдань з формування причинно-наслідкових зв’язків при вивченні природних процесів і явищ, порівняння й класифікацію природних об’єктів; 3) залучення дітей старшого дошкільного віку до дослідницької діяльності з дослідження природних процесів і явищ.Документ Вокальна діяльність як засіб музичного розвитку дітей старшого дошкільного віку(2020) Яковенко Аліна Миколаївна; Yakovenko Alina Mykolaivna; Лобова Ольга Володимирівна; Lobova Olha VolodymyrivnaУ дослідженні визначено й теоретично обґрунтовано методичні основи вокальної діяльності дітей старшого дошкільного віку як засобу їх музичного розвитку. Розкрито сутність музичного розвитку та музичної розвиненості дітей старшого дошкільного віку. Уточнено критерії, показники та рівні оцінювання, проведено констатувальну діагностику музичної розвиненості дітей старшого дошкільного віку. Розроблено комплекс методів формування навичок вокальної діяльності дітей старшого дошкільного вікуДокумент Пошуково-дослідна діяльність у процесі ознайомлення дітей старшого дошкільного віку з природою(2020) Мафтік Ірина Олександрівна; Maftik Iryna Oleksandrivna; Гаврило Олена Іллівна; Havrylo Olena IllivnaУ магістерському дослідженні подано аналіз і теоретичне обґрунтування ефективних форм, методів і прийомів пошуково-дослідної діяльності, які використовуються в процесі ознайомлення дітей старшого дошкільного віку з природою. Здійснено аналіз наукових джерел з метою визначення поняття «пошуково-дослідна діяльність». Виділено етапи розвитку пошуково-дослідної дослідницької діяльності. Проаналізовано принципи та умови створення розвивального середовища для пошуково-дослідної діяльності дітей старшого дошкільного віку.Документ Розвиток творчих здібностей дітей старшого дошкільного віку у процесі екологічної освіти(2020) Бухтата Тетяна Вікторівна; Bukhtata Tetiana Viktorivna; Гаврило Олена Іллівна; Havrylo Olena IllivnaВ магістерській роботі зроблений аналіз психолого-педагогічних досліджень та розроблено систему роботи з розвитку творчих здібностей дітей старшого дошкільного віку у процесі екологічної освіти. Перевірено ефективність впровадження системи роботи з досліджуваної теми в умовах закладу дошкільної освіти. Результати дослідження становлять наукову, методичну, інформаційну та практичну цінність.