Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 102
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Розвиток творчого самовираження дітей старшого дошкільного віку в процесі музичної діяльності(2020) Остапенко Зоя Анатоліївна; Ostapenko Zoia Anatoliivna; Шаповалова Ольга Віталіївна; Shapovalova Olha VitaliivnaУ кваліфікаційній магістерській роботі теоретично обґрунтовано сутнісну характеристику розвитку творчого самовираження дітей старшого дошкільного віку у науковій літературі, що є актуальним для раннього онтогенезу з високим рівнем спостережливості, уяви, фантазії.Визначено і обґрунтовано педагогічні умови розвитку творчого самовираження у музичній діяльності. Розкрито компонентну структурусформованості творчого самовираження у дітей старшого дошкільного віку.З'ясовано, що на розвиток творчого самовираження мають значний вплив батьки дошкільників та педагоги закладу дошкільної освіти - музичні керівники і вихователі.Проведена експериментальна робота засвідчує ефективність розробленого комплексу педагогічних умов творчого самовираження старших дошкільників у музичній діяльності, що підтверджують отримані результати контрольного зрізу - позитивні якісно- кількісні зміни у типах сформованості та здатності виразити себе.Документ Розвиток зв’язного мовлення у дітей старшого дошкільного віку з мовленнєвими порушеннями засобами українського фольклору(2020) Шамрай Оксана Леонідівна; Shamrai Oksana Leonidivna; Лобова Ольга Володимирівна; Lobova Olha VolodymyrivnaУ дослідженні визначено, теоретично обґрунтовано й експериментально перевірено методичні основи (методичні закономірності і принципи, форми і методи) розвитку зв’язного мовлення у дітей старшого дошкільного віку з мовленнєвими порушеннями засобами українського фольклору (в умовах закладів дошкільної оссвіти). З цією метою застосовано теоретичні та емпіричні методи дослідження, а також методи математичної статистики.Документ Педагогічні умови успішної адаптації дітей раннього віку до закладу дошкільної освіти(2020) Конєва Анна Віталіївна; Konieva Anna Vitaliivna; Гаврило Олена Іллівна; Havrylo Olena IllivnaВ магістерській роботі виявлено і теоретично обґрунтувано педагогічні умови успішної адаптації дітей раннього віку до закладу дошкільної освіти. Перевірено ефективність впровадження педагогічних умов під час адаптаційного періоду дітей раннього віку в умовах закладу дошкільної освіти. Результати дослідження становлять наукову, методичну, інформаційну та практичну цінність.Документ Розвиток художньо-мовленнєвої діяльності дітей старшого дошкільного віку засобами художньої літератури(2020) Прядун Тетяна Миколаївна; Priadun Tetiana Mykolaivna; Бутенко Віта Григорівна; Butenko Vita HryhorivnaДослідження присвячено проблемі розвитку художньо-мовленнєвої діяльності дітей старшого дошкільного віку засобами художньої літератури. Схарактеризовано сутність художньо-мовленнєвої діяльності дітей старшого дошкільного віку. Визначено структурну схему організації художньо-мовленнєвої діяльності. З’ясовано роль художньої літератури як засобу розвитку художньо-мовленнєвої діяльності дітей старшого дошкільного віку. Визначено принципи добору художніх творів та сформульовано функції художньої літератури в аспекті розвитку художньо-мовленнєвої діяльності дітей старшого дошкільного віку. Схарактеризовано художні, санітарно-гігієнічні та технічні вимоги до оформлення книги, які здійснюють позитивний благотворний вплив на дитину старшого дошкільного віку. Визначено методи і прийоми використання творів художньої літератури для розвитку художньо-мовленнєвої діяльності дітей старшого дошкільного віку. Розроблено методичні рекомендації для вихователів закладів дошкільної освіти щодо розвитку художньо-мовленнєвої діяльності дітей старшого дошкільного віку засобами художньої літератури, в змісті яких згруповано практичний матеріал для роботи з творами художньої літератури.Документ Формування у дiтей старшого дошкiльного вiку шанобливого ставлення до батькiв засобами української казки(2020) Лук’яненко Юлiя Михайлiвна; Lukianenko Yuliia Mykhailivna; Шаповалова Ольга Віталіївна; Shapovalova Olha VitaliivnaУ кваліфікаційній магістерській роботі проаналізовано українськi казки як традицiйний засiб сiмейного виховання, якi мають серйозне значення у вихованнi дiтей у родинi. Розкрито сутність формування у дітей старшого дошкiльного віку шанобливого ставлення до батькiв засобами української казки. Теоретично обґрунтувано педагогiчні умови формування у дiтей старшого дошкiльного вiку шанобливого ставлення до батьків засобами української казки. Визначено критерiї, показники та рiвнi сформованості у дiтей старшого дошкiльного вiку шанобливого ставлення до батьків засобами української казки. Проведена експериментальна робота засвідчує ефективнiсть застосування педагогiчних умов формування у дiтей старшого дошкiльного вiку шанобливого ставлення до дорослих, що спирається на високий виховний потенцiал відповідних українських казок.Документ Інтелектуальний розвиток дітей старшого дошкільного віку засобами Lego-технології(2020) Бесага Ірина Русланівна; Besaha Iryna Ruslanivna; Бутенко Віта Григорівна; Butenko Vita HryhorivnaУ магістерській роботі теоретично розглянуто та розроблено моделі інтелектуального розвитку дітей старшого дошкільного віку засобами LEGO-технології, здійснено дефінітивну характеристику поняттєвого апарату Розроблено комплекс вправ та методичні рекомендації для вихователів закладів дошкільної освіти щодо інтелектуального розвитку дітей старшого дошкільного віку засобами LEGO-технології.Документ Розвиток пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку в процесі мовленнєвої діяльності(2020) Глух Вікторія Володимирівна; Hlukh Viktoriia Volodymyrivna; Харькова Євдокія Дмитрівна; Kharkova Yevdokiia DmytrivnaУ кваліфікаційному дослідженні подано теоретичне узагальнення проблеми пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку в процесі мовленнєвої діяльності. Здійснено аналіз наукових джерел з метою уточнення сутність понять «активність», «пізнавальна активність». Схарактеризовано особливості розвитку пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку в процесі мовленнєвої діяльності. Здійснено критеріально-рівневе оцінювання пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку в процесі мовленнєвій діяльності. Здійснено систематизацію методів і прийомів. Розроблено методичні рекомендації до розвитку пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку в процесі мовленнєвої діяльності засобами дидактичних вправ та ігор.Документ Розвиток творчих здібностей дітей старшого дошкільного віку у процесі екологічної освіти(2020) Бухтата Тетяна Вікторівна; Bukhtata Tetiana Viktorivna; Гаврило Олена Іллівна; Havrylo Olena IllivnaВ магістерській роботі зроблений аналіз психолого-педагогічних досліджень та розроблено систему роботи з розвитку творчих здібностей дітей старшого дошкільного віку у процесі екологічної освіти. Перевірено ефективність впровадження системи роботи з досліджуваної теми в умовах закладу дошкільної освіти. Результати дослідження становлять наукову, методичну, інформаційну та практичну цінність.Документ Естетичне виховання дітей старшого дошкільного віку засобами музично-ритмічних ігор(2020) Дербеньова Юлія Володимирівна; Derbenova Yuliia Volodymyrivna; Пушкар Лариса Вікторівна; Pushkar Larysa ViktorivnaУ дослідженні визначено, теоретично обґрунтовано й визначено методичне забезпечення естетичного виховання дітей старшого дошкільного віку засобами музично-ритмічних ігор. З цією метою застосовано теоретичні та емпіричні методи дослідження, а також методи математичної статистики.Документ Організація дослідницької діяльності в екологічному вихованні дітей старшого дошкільного віку(2020) Рябко Тетяна Миколаївна; Riabko Tetiana Mykolaivna; Гаврило Олена Іллівна; Havrylo Olena IllivnaМагістерська робота присвячена проблемі організації дослідницької діяльності в екологічному вихованні дітей старшого дошкільного віку. Проаналізовано ступінь розробленості проблеми організації дослідницької діяльності в екологічному вихованні дітей старшого дошкільного віку у науково-педагогічній літературі. Теоретично обґрунтовані педагогічні умови організації дослідницької діяльності дітей старшого дошкільного віку в екологічному вихованні, а саме: 1) організація спостережень дітей старшого дошкільного віку за об’єктами та процесами природи; 2) використання на заняттях з дітьми старшого дошкільного віку завдань з формування причинно-наслідкових зв’язків при вивченні природних процесів і явищ, порівняння й класифікацію природних об’єктів; 3) залучення дітей старшого дошкільного віку до дослідницької діяльності з дослідження природних процесів і явищ.Документ Методичні основи музично-ритмічного розвитку дітей раннього віку(2020) Калашник Руслана Сергіївна; Kalashnyk Ruslana Serhiivna; Лобова Ольга Володимирівна; Lobova Olha VolodymyrivnaУ дослідженні визначено, теоретично обґрунтовано й експериментально перевірено методичні основи музично-ритмічного розвитку дітей раннього віку. З цією метою застосовано теоретичні та емпіричні методи дослідження, а також методи математичної статистики.Документ Художньо-естетичне виховання дітей молодшого дошкільного віку засобами нетрадиційних технік малювання(2020) Літвінова Юлія Сергіївна; Litvinova Yuliia Serhiivna; Пушкар Лариса Вікторівна; Pushkar Larysa ViktorivnaУ кваліфікаційній роботі досліджено проблему художньо- естетичне виховання дітей молодшого дошкільного віку засобами нетрадиційних технік малювання. Проаналізовано стан вивчення проблеми у філософській та педагогічній думці, висвітлено зміст, завдання і особливості художньо-естетичного виховання дітей молодшого дошкільного віку, розкрито навчально-виховні можливості нетрадиційних технік малювання, обґрунтувано критеріально-рівневе оцінювання та констатувальну діагностику художньо-естетичної вихованості дітей молодшого дошкільного віку, визначено та теоретично обґрунтовано організаційно-методичні особливості художньо-естетичного виховання дітей молодшого дошкільного віку засобами нетрадиційних технік малювання.Документ Використання ритміки Е. Жак-Далькроза в музично-естетичному вихованні дітей середнього дошкільного віку(2020) Богоденко Ірина Олександрівна; Bohodenko Iryna Oleksandrivna; Пушкар Лариса Вікторівна; Pushkar Larysa ViktorivnaУ кваліфікаційній роботі досліджено проблему використання ритміки Е.Жак-Далькроза в музично-естетичному вихованні дітей середнього дошкільного віку. Висвітлено питання музично-естетичного виховання в теорії педагогіки і психології, виявлено завдання та психолого-педагогічні особливості музично-естетичного виховання дітей середнього дошкільного віку; охарактеризовано вплив ритміки Е. Жак-Далькроза на музично-естетичне вихованні дітей середнього дошкільного віку; здійснено констатувальну діагностику музично-естетичної вихованості дітей середнього дошкільного віку; теоретично обґрунтувано методичний супровід використання ритміки Е. Жак-Далькроза в музично-естетичному вихованні дітей середнього дошкільного віку.Документ Підготовка дітей старшого дошкільного віку до навчання в школі засобами STREАM-освіти(2020) Остапенко Світлана Володимирівна; Ostapenko Svitlana Volodymyrivna; Бутенко Віта Григорівна; Butenko Vita HryhorivnaДослідження присвячено проблемі підготовки дітей старшого дошкільного віку до навчання в школі засобами STREAM-освіти. Схарактеризовано поняттєвий апарат дослідження проблеми підготовки дітей старшого дошкільного віку до навчання в школі засобами STREAM-освіти. Уточнено категорії «підготовка дітей старшого дошкільного віку до навчальної діяльності», «готовність до навчання в школі», «SТRЕАМ-освіта». Подано характеристику основоположень, принципів, методів і засобів навчання та особливостей застосування STREAM-освіти в освітньому процесі сучасного закладу дошкільної освіти. Теоретично обґрунтовано модель підготовки дітей старшого дошкільного віку до навчання в школі засобами STREAM-освіти, складовими якої були визначені основні компоненти готовності та методи, які сформовано на основі компетентностей, принципів, завдань і засобів навчання STREAM-освіти. Експериментально перевірено ефективність впровадження означеної моделі в освітній процес закладу дошкільної освіти.Документ Екологічне виховання дітей старшого дошкільного віку в процесі ігрової діяльності(2020) Махоня Ірина Миколаївна; Makhonia Iryna Mykolaivna; Шаповалова Ольга Віталіївна; Shapovalova Olha VitaliivnaУ кваліфікаційній магістерській роботі здійснено теоретичне узагальнення та інноваційне вирішення проблеми екологічного виховання дітей старшого дошкільного віку в процесі ігрової діяльності, що знайшло відображення в обґрунтуванні відповідного комплексу ефективних педагогічних умов та методичних рекомендацій. Визначено сутність екологічного виховання дітей старшого дошкільного віку. А саме, основу екологічного виховання та компоненти всієї системи, що виконують певні функції, та мають відносну самостійність. З'ясовано різновид ігрової діяльності у формуванні екологічної вихованості дітей старшого дошкільного віку. Діагностовано рівень екологічної вихованості дітей старшого дошкільного віку за визначеними критеріями (рівні екологічних знань: низький, середній та високий). Запропоновано методичні рекомендації для вихователів закладів дошкільної освіти щодо екологічного виховання дітей старшого дошкільного віку в процесі ігрової діяльності.Документ Формування у дітей старшого дошкільного віку узагальнених способів вимірювання дискретних і неперервних величин(2020) Дроздова Аліна Юріївна; Drozdova Alina Yuriivna; Шаповалова Ольга Віталіївна; Shapovalova Olha VitaliivnaУ кваліфікаційній магістерській роботі здійснено характеристику термінологічного апарату та виявлено наукові концепції формування у дітей старшого дошкільного віку узагальнених способів вимірювання дискретних і неперервних величин. Визначено методичні особливості формування у дітей старшого дошкільного віку узагальнених способів вимірювання. А саме, процес вимірюванням, як засобом зіставлення величин потрібно організувати у дошкільному віці, він дає високий загально-розвиваючий ефект. Розроблено та теоретично обґрунтовано комплекс дослідів формування у дітей старшого дошкільного віку узагальнених способів вимірювання. Експериментально перевірено ефективність впровадження комплексу дослідів формування у дітей старшого дошкільного віку узагальнених способів вимірювання дискретних і неперервних величин. Встановлено, що результати формувального етапу експерименту показали зв’язки і відношення між числами за допомогою дослідницької діяльності.Документ Підготовка майбутніх вихователів до використання поетичних творів у процесі художньо-мовленнєвої діяльності(2020) Радченко Вероніка Володимирівна; Radchenko Veronika Volodymyrivna; Харькова Євдокія Дмитрівна; Kharkova Yevdokiia DmytrivnaУ кваліфікаційному дослідженні для обґрунтування процесу підготовки майбутніх вихователів до використання поетичних творів у процесі художньо-мовленнєвої діяльності розглянути поняття «підготовка», «підготовленість», «готовність». Схарактеризовано проблему художньо-мовленнєвої діяльності дітей дошкільного віку. Виявлено педагогічні умови підготовки майбутніх вихователів до використання поетичних творів у процесі художньо-мовленнєвої діяльності дітей дошкільного віку. Здійснено діагностику готовності майбутніх вихователів до використання поетичних творів у процесі художньо-мовленнєвої діяльності дітей дошкільного віку. Експериментально перевірено ефективність впровадження педагогічних умов підготовки майбутніх вихователів до використання поетичних творів у процесі художньо-мовленнєвої діяльності дітей дошкільного вікуДокумент Музично-естетичне виховання дітей старшого дошкільного віку в процесі проведення свят і розваг(2020) Іващенко Оксана Валеріївна; Ivashchenko Oksana Valeriivna; Лобова Ольга Володимирівна; Lobova Olha VolodymyrivnaУ дослідженні теоретично обгрунтовано, та експериментально перевірено педагогічні умови музично- естетичного виховання дітей старшого дошкільного віку. З цією метою застосовано теоретичні, емпіричні, а також методи математичної стастистики.Документ Логіко-математичний розвиток дітей молодшого дошкільного віку засобами візуалізаційної методики інтерактивного навчання(2020) Маслова Інна Ігорівна; Maslova Inna Ihorivna; Бутенко Віта Григорівна; Butenko Vita HryhorivnaДослідження присвячене проблемі логіко-математичного розвитку дітей молодшого дошкільного віку засобами візуалізаційної методики інтерактивного навчання. Виявлено сучасний стан логіко-математичного розвитку дітей молодшого дошкільного віку. Схарактеризовано дефініції понять «логіка», «логіко-математичний розвиток дітей молодшого дошкільного віку», «логічне мислення». Виокремлено основні наукові напрями теорії та методики логіко-математичного розвитку дітей молодшого дошкільного віку. Встановлено зміст логіко-математичного розвитку дітей молодшого дошкільного віку та напрями діяльності з дітьми молодшого дошкільного віку щодо означеного розвитку. Сформульовано сутність інтерактивного навчання та з’ясовано етапи організації освітнього процесу в закладі дошкільної освіти відповідно до інтерактивного навчання. Розкрито сутність візуалізаційної методики інтерактивного навчання як засобу логіко-математичного розвитку дітей молодшого дошкільного віку. Розроблено та теоретично обґрунтовано модель логіко-математичного розвитку дітей молодшого дошкільного віку засобами візуалізаційної методики інтерактивного навчання, яка складається з чотирьох етапів (теоретичний, практичний, контролюючий, результативний). Експериментально перевірено ефективність впровадження означеної моделі в освітній процес закладу дошкільної освіти.Документ Моральне виховання дітей середнього дошкільного віку засобами українського фольклору(2020) Ходунова Катерина Максимівна; Khodunova Kateryna Maksymivna; Шаповалова Ольга Віталіївна; Shapovalova Olha VitaliivnaУ кваліфікаційній магістерській роботі здійснено аналіз теоретичних основ морального виховання дітей середнього дошкільного віку засобами українського фольклору у науковій літературі. Виявлено та теоретично обґрунтовано педагогічні умови морального виховання засобами українського фольклору. Здійснено критеріально-рівневу характеристику моральної вихованості дітей середнього дошкільного віку. Проведена експериментальна робота засвідчує ефективність розробленого комплексу педагогічних умов морального виховання засобами українського фольклору дітей середнього дошкільного віку, що підтверджують отримані результати.