Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 102
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Активізація пізнавальної діяльності молодших школярів на уроках «Я досліджую світ» засобом гри(2021) Василенко Аліна Володимирівна; Vasylenko Alina Volodymyrivna; Колишкіна Алла Петрівна; Kolyshkina Alla PetrivnaВ магістерській роботі розглядається актуальна проблема активізації пізнавальної діяльності молодших школярів засобом ігор. Теоретичний аналіз з проблеми дослідження довів, що чим більше педагоги використовують дидактичні ігри, тим вищий рівень пізнавальної діяльності під час навчання молодших школярів на уроках «Я досліджую світ». На основі з’ясування сутності ключових понять та врахування особливостей дітей молодшого шкільного віку було визначено та надано характеристику наступним рівням активізації пізнавальної діяльності: відтворювальний, інтерпретуючий, творчий. Теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено вплив дидактичних ігор на пізнавальну діяльність молодших школярів.Документ Активізація розумової діяльності дітей старшого дошкільного віку в процесі ознайомлення з природою(2021) Куцай Інна Михайлівна; Kutsai Inna Mykhailivna; Гаврило Олена Іллівна; Havrylo Olena IllivnaУ дослідженні визначено, теоретично обґрунтовано й визначено активізація розумової діяльності дітей старшого дошкільного віку в процесі ознайомлення з природою. З цією метою застосовано теоретичні та емпіричні методи дослідження, а також методи математичної статистики.Документ Використання ритміки Е. Жак-Далькроза в музично-естетичному вихованні дітей середнього дошкільного віку(2020) Богоденко Ірина Олександрівна; Bohodenko Iryna Oleksandrivna; Пушкар Лариса Вікторівна; Pushkar Larysa ViktorivnaУ кваліфікаційній роботі досліджено проблему використання ритміки Е.Жак-Далькроза в музично-естетичному вихованні дітей середнього дошкільного віку. Висвітлено питання музично-естетичного виховання в теорії педагогіки і психології, виявлено завдання та психолого-педагогічні особливості музично-естетичного виховання дітей середнього дошкільного віку; охарактеризовано вплив ритміки Е. Жак-Далькроза на музично-естетичне вихованні дітей середнього дошкільного віку; здійснено констатувальну діагностику музично-естетичної вихованості дітей середнього дошкільного віку; теоретично обґрунтувано методичний супровід використання ритміки Е. Жак-Далькроза в музично-естетичному вихованні дітей середнього дошкільного віку.Документ Використання технології «Лепбук» при вивченні математики в початковій школі(2021) Бобова Владислава Євгенівна; Bobova Vladyslava Yevhenivna; Васько Ольга Олександрівна; Vasko Olha OleksandrivnaВ магістерській роботі розглядається проблема використання технології «лепбук» при вивченні математики в початковій школі. Теоретично обґрунтовано, впорядковано і впроваджено в освітній процес початкової школи (уроки математики) ефективні методи і прийоми технології лепбук в початковій школі відповідно до кожного з її етапів. Ефективність використання проєктної технології при вивченні математики в початковій школі доведена визначенням рівня сформованості технології лепбук молодших школярів.Документ Використання технології розвитку критичного мислення молодших школярів при вивченні математики(2020) Тимошенко Тетяна Миколаївна; Tymoshenko Tetiana Mykolaivna; Васько Ольга Олександрівна; Vasko Olha OleksandrivnaВ магістерській роботі розглядається проблема використання технології розвитку критичного мислення молодших школярів при вивченні математики. Теоретично обґрунтовано, впорядковано і впроваджено в освітній процес початкової школи (уроки математики) ефективні методи і прийоми технології розвитку критичного мислення молодших школярів відповідно до кожного з її етапів. Ефективність використання технології розвитку критичного мислення молодших школярів при вивченні математики доведена визначенням рівня сформованості критичного мислення молодших школярів.Документ Використання ідей Софії Русової в процесі морального виховання дітей старшого дошкільного віку в сучасному закладі дошкільної освіти(2021) Кошель Тетяна Олександрівни; Koshel Tetiana Oleksandrivna; Харькова Євдокія Дмитрівна; Kharkova Yevdokiia DmytrivnaУ магістерській роботі здійснено теоретичне обґрунтування та експериментальне дослідження рівнів сформованості морального виховання старших дошкільників. У першому розділі опрацьовано наукову психолого-педагогічну літературу з проблеми дослідження; визначено педагогічні ідеї організації моральності та морального виховання дошкільників у працях Софії Русової та з’ясовано їх актуальність та можливість використання у системі сучасної дошкільної освіти. У другому розділі нами продіагностовано рівні моральної вихованості старших дошкільників; науково обґрунтовано, практично апробовано та перевірено ефективність методики морального виховання за С. Русовою. Обґрунтувати методику морального виховання дітей старшого дошкільного віку за ідеями Софії Русової. Нами доведено, що у сучасних умовах дошкільної освіти слід послуговуватися працями С. Русової щодо ідей морального виховання дошкільників та покладати їх на такі педагогічні засади, як родина, сім’я, гра, праця; опора на індивідуалізацію у вихованні дітей; різні види творчості. Аналізуючи та вивчаючи педагогічну спадщину С. Русової, можемо зробити висновок про необхідність популяризації її ідей, видання творів в Україні та широкого впровадження методичних порад у практику роботи сучасних закладів дошкільної освіти.Документ Використання інтелект-карт при вивченні математики в початковій школі(2021) Карабут Ірина Олександрівна; Karabut Iryna Oleksandrivna; Васько Ольга Олександрівна; Vasko Olha OleksandrivnaВ магістерській роботі досліджено актуальну проблему використання інтелект-карт на уроках математики в початковій школі. Теоретично обґрунтовано, впорядковано і експериментально доведено ефективність використання інтелект-карт на уроках математики в 3 класі. Ефективність використання даної технології підтверджена збільшенням кількості учнів з позитивним ставленням до уроків математики і позитивною динамікою засвоєння навчального матеріал.Документ Виховання самостійності дітей старшого дошкільного віку в ігровій діяльності(2021) Карабець Юлія Олександрівна; Karabets Yuliia Oleksandrivna; Шаповалова Ольга Віталіївна; Shapovalova Olha VitaliivnaУ кваліфікаційній магістерській роботі теоретично обґрунтовано сутнісну характеристику виховання самостійності в науково-педагогічній літературі, що є актуальною на всіх етапах розвитку педагогічної і психологічної науки, знаходить відбиття в дослідженнях класиків педагогіки і психології, філософів і сучасних науковців. Визначено, що самостійність розглядається як складова процесу навчання і виховання, що являє собою «діяльність», спрямовану на задоволення потреб і інтересів особистості; як вольова якість особистості, що формує розвиток інтелекту і характеру; як передумова оволодіння сукупністю знань, умінь і навичок, необхідних для пізнання навколишньої дійсності. Обґрунтовано педагогічні умови виховання самостійності. Розкрито критеріально-рівневе оцінювання виховання самостійності дітей старшого дошкільного віку в ігровій діяльності. Проведена експериментальна робота засвідчує ефективність розробленого комплексу педагогічних умов, що підтверджують отримані результати контрольного зрізу.Документ Вокальна діяльність як засіб музичного розвитку дітей старшого дошкільного віку(2020) Яковенко Аліна Миколаївна; Yakovenko Alina Mykolaivna; Лобова Ольга Володимирівна; Lobova Olha VolodymyrivnaУ дослідженні визначено й теоретично обґрунтовано методичні основи вокальної діяльності дітей старшого дошкільного віку як засобу їх музичного розвитку. Розкрито сутність музичного розвитку та музичної розвиненості дітей старшого дошкільного віку. Уточнено критерії, показники та рівні оцінювання, проведено констатувальну діагностику музичної розвиненості дітей старшого дошкільного віку. Розроблено комплекс методів формування навичок вокальної діяльності дітей старшого дошкільного вікуДокумент Дидактична гра як засіб формування здорового способу життя у молодших школярів(2021) Кучеренко Аліна Іванівна; Kucherenko Alina Ivanivna; Крівшенко Ліна Миколаївна; Krivshenko Lina MykolaivnaУ магістерській роботі теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено значимість і доцільність використання дидактичних ігор як засобу формування здорового способу життя молодших школярів. Спроєктовано діяльність учителя та представлено апробовані спеціальні дидактичні ігри для формування в учнів початкових класів здорового способу життя.Документ Дослідна робота з ознайомлення дітей старшого дошкільного віку із сезонними явищами під час прогулянок(2021) Лебеденко Оксана Михайлівна; Lebedenko Oksana Mykhailivna; Гаврило Олена Іллівна; Havrylo Olena IllivnaУ дослідженні теоретично обґрунтовано, розроблено й експериментально перевірено ефективність методичного забезпечення дослідної роботи з ознайомлення дітей старшого дошкільного віку із сезонними явищами під час прогулянок у закладах дошкільної освіти. З цією метою застосовано теоретичні та емпіричні методи дослідження, а також методи математичної статистики.Документ Евристичні технології навчання в організації роботи з обдарованими учнями початкової школи(2021) Бортнік Катерина Анатоліївна; Bortnik Kateryna Anatoliiva; Крівшенко Ліна Миколаївна; Krivshenko Lina MykolaivnaУ магістерській роботі теоретично обґрунтовано й експериментально перевірено ефективність використання евристичних технологій в організації роботи з обдарованими учнями початкової школи. Адаптовано та застосовано критеріально-рівневе оцінювання рівнів розвитку розумових здібностей молодших школярів. Спроєктовано діяльність учителя та описано окремі методики використання евристичних технологій для організації роботи з розумово обдарованими учнями в малих інтерактивних групах.Документ Екологічне виховання дітей старшого дошкільного віку в процесі ігрової діяльності(2020) Махоня Ірина Миколаївна; Makhonia Iryna Mykolaivna; Шаповалова Ольга Віталіївна; Shapovalova Olha VitaliivnaУ кваліфікаційній магістерській роботі здійснено теоретичне узагальнення та інноваційне вирішення проблеми екологічного виховання дітей старшого дошкільного віку в процесі ігрової діяльності, що знайшло відображення в обґрунтуванні відповідного комплексу ефективних педагогічних умов та методичних рекомендацій. Визначено сутність екологічного виховання дітей старшого дошкільного віку. А саме, основу екологічного виховання та компоненти всієї системи, що виконують певні функції, та мають відносну самостійність. З'ясовано різновид ігрової діяльності у формуванні екологічної вихованості дітей старшого дошкільного віку. Діагностовано рівень екологічної вихованості дітей старшого дошкільного віку за визначеними критеріями (рівні екологічних знань: низький, середній та високий). Запропоновано методичні рекомендації для вихователів закладів дошкільної освіти щодо екологічного виховання дітей старшого дошкільного віку в процесі ігрової діяльності.Документ Естетичне виховання дітей старшого дошкільного віку засобами музично-ритмічних ігор(2020) Дербеньова Юлія Володимирівна; Derbenova Yuliia Volodymyrivna; Пушкар Лариса Вікторівна; Pushkar Larysa ViktorivnaУ дослідженні визначено, теоретично обґрунтовано й визначено методичне забезпечення естетичного виховання дітей старшого дошкільного віку засобами музично-ритмічних ігор. З цією метою застосовано теоретичні та емпіричні методи дослідження, а також методи математичної статистики.Документ Застосування елементів мобільного навчання на уроках математики в початковій школі(2021) Баштова Ірина Ігорівна; Bashtova Iryna Ihorivna; Васько Ольга Олександрівна; Vasko Olha OleksandrivnaВ магістерській роботі розглядається проблема застосування елементів мобільного навчання на уроках математики в початковій школі. Теоретично обґрунтовано і реалізовано педагогічні умови його застосування. Відібрано застосунки для уроків математики відповідно до цілей навчання за Таксономією Блума. Ефективність застосування елементів мобільного навчання на уроках математики в початковій школі доведена визначенням рівнів ставлення учнів до уроків математики і засвоєння навчального матеріалу.Документ Застосування мультимедійних засобів навчання в роботі з дітьми старшого дошкільного віку(2021) Авраменко Євгенія Сергіївна; Avramenko Yevheniia Serhiivna; Харькова Євдокія Дмитрівна; Kharkova Yevdokiia DmytrivnaЗдійснено аналіз наукових джерел з метою трактування поняття мультимедійні засоби навчання – це програмні продукти, що поєднують у собі різноманітну інформацію (текстову, звукову, графічну, анімаційну та ін.) навчально-пізнавального характеру та здатні працювати в інтерактивному режимі. А також визначити дидактичні функції, компоненти, цілі застосування, форми і технічну складову мультимедіа в роботі з дітьми старшого дошкільного віку. Виявлено, теоретично обґрунтувати та експериментально перевірено педагогічні умови застосування мультимедійних засобів навчання в роботі з дітьми старшого дошкільного віку. Здійснено констатувальне критеріально-рівневе оцінювання готовності дітьми старшого дошкільного віку до застосування мультимедійних засобів навчання. Проведено експериментальну перевірку ефективності виявлених та теоретично обґрунтованих педагогічних умов застосування мультимедійних засобів навчання в роботі з дітьми старшого дошкільного віку. Аналізуючи результати експерименту можна відзначити поліпшення результатів навчання в наслідок використання мультимедійних засобів навчання в роботі з дітьми старшого дошкільного віку, що сприяло підвищенню рівня готовності дітей старшого дошкільного віку до застосування мультимедійних засобів навчання.Документ Комунікативний підхід у навчанні англійської мови дітей старшого дошкільного віку(2021) Гупал Марина Олексіївна; Hupal Maryna Oleksiivna; Гаврило Олена Іллівна; Havrylo Olena IllivnaУ дослідженні з’ясовані теоретичні основи застосування комунікативного підходу в навчанні англійської мови дітей старшого дошкільного віку; теоретично обґрунтовано методику реалізації комунікативного підходу в навчанні англійської мови дітей старшого дошкільного віку; експериментально перевірено ефективність методики реалізації комунікативного підходу в навчанні англійської мови дітей старшого дошкільного віку; розроблено навчально-методичні рекомендації щодо реалізації комунікативного підходу в навчанні англійської мови дітей старшого дошкільного віку. З цією метою застосовано теоретичні та емпіричні методи дослідження, а також методи математичної статистики.Документ Корекція пізнавальної діяльності учнів початкових класів засобами музичного мистецтва(2021) Міщенко Катерина Миколаївна; Mishchenko Kateryna Mykolaivna; Лобова Ольга Володимирівна; Lobova Olha VolodymyrivnaУ дослідженняітеоретично обґрунтовано та експериментально перевірено методичні основи корекції пізнавальної діяльності учнів початкових класів засобами музичного мистецтва. З цією метою застосовано теоретичні та емпіричні методи, а також методи математичної статистики.Документ Логіко-математичний розвиток дітей молодшого дошкільного віку засобами візуалізаційної методики інтерактивного навчання(2020) Маслова Інна Ігорівна; Maslova Inna Ihorivna; Бутенко Віта Григорівна; Butenko Vita HryhorivnaДослідження присвячене проблемі логіко-математичного розвитку дітей молодшого дошкільного віку засобами візуалізаційної методики інтерактивного навчання. Виявлено сучасний стан логіко-математичного розвитку дітей молодшого дошкільного віку. Схарактеризовано дефініції понять «логіка», «логіко-математичний розвиток дітей молодшого дошкільного віку», «логічне мислення». Виокремлено основні наукові напрями теорії та методики логіко-математичного розвитку дітей молодшого дошкільного віку. Встановлено зміст логіко-математичного розвитку дітей молодшого дошкільного віку та напрями діяльності з дітьми молодшого дошкільного віку щодо означеного розвитку. Сформульовано сутність інтерактивного навчання та з’ясовано етапи організації освітнього процесу в закладі дошкільної освіти відповідно до інтерактивного навчання. Розкрито сутність візуалізаційної методики інтерактивного навчання як засобу логіко-математичного розвитку дітей молодшого дошкільного віку. Розроблено та теоретично обґрунтовано модель логіко-математичного розвитку дітей молодшого дошкільного віку засобами візуалізаційної методики інтерактивного навчання, яка складається з чотирьох етапів (теоретичний, практичний, контролюючий, результативний). Експериментально перевірено ефективність впровадження означеної моделі в освітній процес закладу дошкільної освіти.Документ Методичні основи музично-ритмічного розвитку дітей раннього віку(2020) Калашник Руслана Сергіївна; Kalashnyk Ruslana Serhiivna; Лобова Ольга Володимирівна; Lobova Olha VolodymyrivnaУ дослідженні визначено, теоретично обґрунтовано й експериментально перевірено методичні основи музично-ритмічного розвитку дітей раннього віку. З цією метою застосовано теоретичні та емпіричні методи дослідження, а також методи математичної статистики.