Статті
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Статті за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 42
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Концепция сознания в психоаналитической философии З. Фрейда(2011) Вертель Антон Вікторович; Vertel Anton ViktorovychВ статье совершен философский анализ комплекса вопросов, связанных с пониманием и интерпретацией проблемы сознания в классическом психоанализе З. Фрейда. Изложены основные положения психоаналитической философии сознания, показана динамика развития психоаналитических идей в системе бессознательное – предсознательное – сознание.Документ Философия и психоанализ: междисциплинарный диалог или тупик дуализма?(2011) Вертель Антон Вікторович; Vertel Anton ViktorovychВ статье исследованы методологические аспекты психоаналитического учения. Рассмотрены взаимосвязи между психоанализом и философией. Сделана попытка проанализировать отношение к психоанализу в системе миф – философия – наука.Документ Ціннісний дискурс в освіті в період глобалізації та інформаційної революції(2011) Щербакова Ірина Миколаївна; Shcherbakova Iryna MykolaivnaУ статті розглянуто чинники формування ціннісного потенціалу молоді в інформаційному суспільстві. Проаналізовано роль освіти і виховання у подоланні кризи ціннісних орієнтацій особистості. Досліджено актуальні питання ціннісного дискурсу в освіті, що обумовлені інформаційною революцією і глобалізаційним поворотом історії.Документ Философия сознания К. Г. Юнга и буддизм(2012) Вертель Антон Вікторович; Vertel Anton ViktorovychВ статье совершен философский анализ комплекса вопросов, связанных с пониманием и интерпретацией проблемы сознания в аналитической психологии К. Г. Юнга. Особое место отведено историко-философским параллелям философии сознания буддизма и йоги с философией сознания в интерпретации К. Г. Юнга.Документ Концепт «сознание» в философии К. Г. Юнга(2012) Вертель Антон Вікторович; Vertel Anton ViktorovychВ статье анализируется комплекс вопросов касающихся понятий архетип, самость, коллективное бессознательное и связанных с пониманием и интерпретацией проблемы сознания в аналитической психологии и философии К. Г. Юнга.Документ Саморегуляція поведінки старших дошкільників під час сюжетно-рольової гри(Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, 2012) Усик Дмитро Борисович; Usyk Dmytro BorysovychУ статті розглядаються результати дослідження перетворювального механізму у процесі формувального експерименту через аналіз змін окремих факторів перетворення у старших дошкільників. З’ясовуються результати взаємодії психологічних механізмів сюжетно-рольової гри і саморегуляції поведінки дітей, яка залежить від ускладнення ігрової ролі.Документ Дослідження особливостей саморегуляції поведінки дітей старшого дошкільного віку(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2013) Усик Дмитро Борисович; Usyk Dmytro BorysovychУ статті розглядається поняття «саморегуляція поведінки» та її компоненти. Наведені погляди вітчизняних та зарубіжних учених щодо даної проблематики. Представлені результати емпіричного дослідження взаємозв’язку тривожності, довільності поведінки, самооцінки, авто- номності та орієнтації у часових інтервалах у старших дошкільників. Також представлені ре- зультати порівняння середніх показників хлопчиків та дівчаток за параметрами тривожності та автономності.Документ Жак Лакан: от фантазмов воображаемого к поиску сознания(2013) Вертель Антон Вікторович; Vertel Anton ViktorovychВ статье анализируется комплекс вопросов, связанных с пониманием и интерпретацией проблемы сознания в структурном психоанализе Ж. Лакана. Изложены основные положения психоаналитической философии сознания, показана динамика развития психоаналитических идей в системе Реальное – Воображаемое – Символическое.Документ Психологічний аналіз психоаналітичних практик дослідження духовності(2014) Щербакова Ірина Миколаївна; Shcherbakova Iryna MykolaivnaУ статті аналізуються психоаналітичні практики дослідження духовності, зокрема духовної кризи особистості. Охарактеризовано основні концептуальні положення теорій Г. Олпорта, З. Фройда, Е. Фромма, Е. Еріксона, К. Юнга щодо дослідження духовності особистості, її чинників, особливостей формування і розвитку. У статті зроблено висновок, що в контексті сьогодення, коли більшість людей оцінюють власні вчинки з точки зору реалій чуттєво-сприйнятого світу, відповідно до яких вони є або корисними, або байдужими, необхідно визнати, що вони аж ніяк не співвідносяться з цариною духу, а лише засвідчують поглиблення бездуховності. Коли духовно людина перетинає межовий стан між добром та злом, вона фактично обирає деструктивний шлях. Це ще раз підтверджує амбівалентність сучасного життя, особливо в умовах духовної кризи, яка останнім часом набула системного характеру.Документ Психотехнічний репертуар програми оптимізації педагогічного спілкування науково-педагогічних працівників у форматі позитивної психотерапії(2014) Черенщикова Дар'я Вікторівна; Cherenshchykova Daria ViktorivnaСтаття містить обґрунтування доцільності запровадження адаптованих до умов навчання у вищій школі інноваційних фундаментально-технологічних і психотехнічних розробок з метою оптимізації педагогічного спілкування у ВНЗ. Розкриваються основні положення та психотехнічний інструментарій позитивної психотерапії, які визначають методологічну основу психологічного супроводу особистості. У якості форми впровадження програми оптимізації педагогічного спілкування у ВНЗ пропонується просвітницький тренінг, який розрахований на надання інформації, оволодіння знаннями, формування вмінь і навичок, що сприятимуть усвідомленому вибору варіантів поведінки, також на розвиток установок, усвідомлення потреб і мотивів, підготовку фахівців, навчання спеціалістів, які працюють з молоддю у сфері освіти, інформаційних технологій тощо.Документ «Языковое сознание» в психоанализе Ж. Лакана и дебиологизация фрейдизма(2014) Вертель Антон Вікторович; Vertel Anton ViktorovychВ статье рассматривается влияние представителей структурализма и постструктурализма на философское переосмысление основных положений классического психоанализа З. Фрейда в контексте проблемы сознания. Показано тождество языковой структуризации сознания в структурализме, что является основой его переосмысления в психоанализе Ж. Лакана.Документ Психологічні особливості саморегуляції поведінки у старшому дошкільному віці(2014-10) Усик Дмитро Борисович; Usyk Dmytro BorysovychУ статті розглядаються основні підходи в дослідженні саморегуляції поведінки в сучасній психологічній науці. Аналізується проблема саморегуляції поведінки у старших дошкільників.Документ Задоволеність професійною діяльністю як індикатор нейротизму суб’єктів праці(2015) Щербакова Ірина Миколаївна; Shcherbakova Iryna MykolaivnaУ статті розглянуто основні підходи до визначення задоволеності професійною діяльністю як індикатора рівня нейротизму (підвищеної емоційної нестійкості) суб’єктів праці. Проаналізовано нейротизм як показник підвищеної емоційної нестійкості, що визначає низьку емоційну гнучкість учителя. Визначено необхідність упровадження у професійну діяльність суб’єктів праці комплексних специфічних заходів психологічного та психфізіологічного забезпечення діяльності, а саме: психологічної перевтоми діагностики, корекції психічного здоров’я та психотерапевтичної допомоги, спрямованої на формування професійного довголіття.Документ Психоаналітична традиція та педагогіка: філософсько-психологічний аналіз(2015) Вертель Антон Вікторович; Vertel Anton ViktorovychСтаття присвячена актуальній і малодослідженій темі. У роботі проаналізовано роль психоаналітичної парадигми в осмисленні взаємодії психоаналізу й педагогіки в ретроспективному й перспективному планах. Розробка методології дослідження даної проблеми в контексті психоаналізу викликана тим, що традиційні наукові й філософські підходи демонструють недостатню ефективність, оскільки не в змозі адекватно пояснити даної взаємодії. Обґрунтовано важливість подальшого критичного філософського-психологічного дослідження проблеми взаємодії психоаналізу й педагогіки.Документ Духовний потенціал сімейного виховання(2015) Щербакова Ірина Миколаївна; Shcherbakova Iryna MykolaivnaУ статті здійснено теоретичний аналіз духовного потенціалу сімейного виховання. Подано базові поняття, що розкривають сутність складових елементів духовного потенціалу сімейного виховання. Сутнісний зміст запропонованого психологічного аналізу досліджуваного феномену зводиться до авторського концепту, відповідно до якого духовний потенціал сімейного виховання визначається неповторними душевно-духовними характеристиками сім’ї, і є визначальною умовою формування відчуття духовної цілісності та духовної стійкості особистості, запорукою її повноцінного розвитку.Документ Психологічні особливості саморегуляції поведінки у старшому дошкільному віці (обґрунтування емпіричного дослідження)(Чернівецький національний університет, 2015-05) Усик Дмитро Борисович; Usyk Dmytro BorysovychУ статті розглядаються методологічні та методичні аспекти проблеми саморегуляції поведінки у старших дошкільників. На основі аналізу емпіричних досліджень виокремлено показники саморегуляції поведінки дошкільників.Документ Psychological Support for Parents Bringing up Mentally Retarded Children(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2015-10) Усик Дмитро Борисович; Usyk Dmytro BorysovychThe condition of psychological support of mentally retarded children issue study was analyzed, the necessity of psychological support for parents was reasoned, and the psychological approaches to the study of children with abnormal development adaptation were analyzed. The article examines parental relation to a child with developmental problems and determines the necessity of corrective measures development for families bringing up mentally retarded children.Документ Синхронистичность и психофизическая проблема (к вопросу о акаузальном восприятии времени)(2016) Вертель Антон Вікторович; Vertel Anton ViktorovychВ статье рассматривается возможность решения психофизической проблемы с позиций «холистической» концепции Единого мира, через феномен «синхронистичности». Показано, что индивидуальное сознание в своей глубинной основе совпадает с абсолютным бытием. Таким образом, одним из возможных решений психофизической проблемы является интеграция концепций психофизического параллелизма и дуализма физического и психического. Проанализированы основные альтернативные интерпретации квантовой механики в свете пространственно-временного психофизического континуума.Документ Особливості тактичного мислення футболістів в залежності від спортивного амплуа(2016) Щербак Тетяна Іванівна; Shcherbak Tetiana IvanivnaУ статті розглянуто основні властивості різновидів тактичного мислення футболістів. Визначено відмінності в основних показниках тактичного мислення у футболістів різних спортивних амплуа. Виявлено, що рівень прояву основних властивостей тактичного мислення у захисті істотно нижче чим у представників інших амплуа.Документ Психологічні особливості саморегуляції поведінки у старшому дошкільному віці (організація емпіричного дослідження)(2016-03) Усик Дмитро Борисович; Usyk Dmytro BorysovychУ статті розглядаються аспекти проблеми саморегуляції поведінки у старших дошкільників. На основі аналізу емпіричних досліджень виокремлено показники саморегуляції поведінки дошкільників. Визначено структуру методичного комплексу дослідження саморегуляції поведінки у старших дошкільників.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »