Перегляд за Автор "Kalenyk Viktor Ivanovych"
Зараз показуємо 1 - 15 з 15
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Лабораторні роботи по вимірювання фізичних величин(1997) Каленик Михайло Вікторович; Kalenyk Mykhailo Viktorovych; Каленик Віктор Іванович; Kalenyk Viktor IvanovychВиконання лабораторних робіт дає можливість організувати діяльність учнів, яка характеризується великою їх самостійністю у плануванні, проведенні дослідів і оформлені одержаних результатів, шо є однією з головних умов фо-рмування інтелектуальних і практичних умінь.Документ Лекційно-практичні заняття з "Шкільного курсу фізики" на фізико-математичних факультетах університетів(2005) Каленик Віктор Іванович; Kalenyk Viktor Ivanovych; Каленик Михайло Вікторович; Kalenyk Mykhailo ViktorovychУ статті пропонується зміст й організація навчальних занять з методики викладання окремих тем шкільного курсу фізики, що ґрунтується на досвіді роботи авторів.Документ Ознайомлення учнів з елементами конструкторської діяльності на уроках фізики у середній школі(1994) Гончаренко Лідія Григорівна; Honcharenko Lidiia Hryhorivna; Каленик Віктор Іванович; Kalenyk Viktor Ivanovych; Каленик Михайло Вікторович; Kalenyk Mykhailo ViktorovychІнтелектуалізація сучасного навчального процесу вимагає застосування таких методів навчання, які сприяють розвитку творчих здібностей учнів, зокрема формуванню у них окремих умінь конструкторської діяльності. Пошуку такої організації системи навчальних занять допомагає аналіз циклів процесу навчання, що визначають стратегію вивчення різних типів компонентів змісту навчального предмета. Одним з цих компонентів є фізичні прилади та пристрої.Документ Ознаки діяльнісного підходу до організації навчальних занять з фізики(1996) Каленик Михайло Вікторович; Kalenyk Mykhailo Viktorovych; Каленик Віктор Іванович; Kalenyk Viktor IvanovychПід час організації навчальних занять потрібно враховувати закономірності людської діяльності (організація навчального процесу як розв'язування різних задач), процесу пізнання (його трифазовий характер). При цьому вчителя потрібно вважати як суб'єктом навчального процесу так і джерелом навчальної інформації.Документ Організація лабораторних занять з методики навчання фізики(2002) Каленик Віктор Іванович; Kalenyk Viktor Ivanovych; Каленик Михайло Вікторович; Kalenyk Mykhailo ViktorovychУ статті розглядається система занять, яка спрямована на формування у студентів знань і вмінь раціонального використання навчального фізичного експерименту в процесі вивчення фізики в загальноосвітній школі.Документ Оцінювання навчальних досягнень випускників шкіл з фізики в умовах профільного навчання(2010) Каленик Віктор Іванович; Kalenyk Viktor Ivanovych; Каленик Михайло Вікторович; Kalenyk Mykhailo ViktorovychУпровадження в загальноосвітніх школах України профільного навчання в 10-12 класах матиме сенс за умови впливу навчальних досягнень з профільного навчального предмета тих, хто отримав повну середню освіту, на їх зарахування до вищих навчальних закладів з певних груп спеціальностей.Документ Питання загальної методики навчання фізики(2000) Каленик Віктор Іванович; Kalenyk Viktor Ivanovych; Каленик Михайло Вікторович; Kalenyk Mykhailo ViktorovychУ першому українському навчальному посібнику для студентів фізико-математичних факультетів педагогічних університетів та інститутів розглядаються питання загальної методики навчання фізики, що безпосередньо пов’язані з організацією сучасного навчального процесу. Структура і зміст посібника мають суттєві відмінності від тих, що були видані в СРСР. Зміст посібника відображає результати викладацької та дослідницької роботи його авторів і має на меті узагальнення (інтеграцію) позитивних якостей різних підходів до організації навчального процесу з фізики, що відомі з кінця 19-го століття. В основу посібника покладена інтегративна модель процесу навчання, що створена В. І. Калеником.Документ Пошук інваріантів у змісті шкільного курсу фізики(1996) Каленик Михайло Вікторович; Kalenyk Mykhailo Viktorovych; Каленик Віктор Іванович; Kalenyk Viktor IvanovychВаріативність методик викладання, інформації, що використовується у навчальному процесі, не означає відсутність спільного у навчальному змісті. Виявлення спільного - одна з важливих задач методики фізики. Пропонуються шляхи аналізу змісту освіти, що допоможе встановити внутрішню відповідність підручників до шкільних програм.Документ Проблемность в изучении нового материала на уроках физики(1996) Каленик Віктор Іванович; Kalenyk Viktor Ivanovych; Каленик Михайло Вікторович; Kalenyk Mykhailo ViktorovychПроблемне навчання є, з одного боку - обов'язковою, з іншого - складовою частиною навчального процесу. Тому необхідно встановити ознаки проблемного навчання, його місце в сучасному навчальному процесі, насамперед у процесі вивчення нового матеріалу.Документ Профільне навчання у малокомплектній загальноосвітній школі(1998) Каленик Віктор Іванович; Kalenyk Viktor Ivanovych; Каленик Михайло Вікторович; Kalenyk Mykhailo ViktorovychАктуальною є проблема профільного навчання в малокомплектній школі, особливо в умовах, коли спостерігається тенденція до скорочення кількості учнів старших класів. Одним із шляхів вирішення цієї проблеми є такий розподіл навчального часу, який відводиться для вивчення навчальних предметів в різних класах, при якому, не знижуючи рівня загальноосвітньої підготовки школярів, з'являється .можливість надавати окремим учням, за їх бажанням, право обрати для більш глибокого вивчення ті дисципліни, що викликають у них особливий інтерес.Документ Робочі бригади – форма організації спілкування між учнями під час їх навчальної діяльності(1996) Каленик Віктор Іванович; Kalenyk Viktor Ivanovych; Бала Валентина Олексіївна; Bala Valentyna Oleksiivna; Каленик Михайло Вікторович; Kalenyk Mykhailo ViktorovychУ статті йдеться про використання бригадної форми роботи на різних етапах навчальних занять і з різною метою: врахування індивідуальних можливостей, надання свободи в організації власної діяльності, організація самоконтролю, зменшення дефіцити навчального часу.Документ Спрямованість навчального процесу на підвищення якості знань учнів з фізики(2011) Каленик Віктор Іванович; Kalenyk Viktor Ivanovych; Каленик Михайло Вікторович; Kalenyk Mykhailo ViktorovychВрахування загальної тенденції використання компетентнісного підходу у світовій системі освіти зумовлює переосмислення певних традиційних поглядів на організацію навчання фізики у вітчизняних загальноосвітніх закладах.Документ Управління навчальною діяльністю учнів в умовах колективного навчання фізиці(2000) Каленик Віктор Іванович; Kalenyk Viktor Ivanovych; Каленик Михайло Вікторович; Kalenyk Mykhailo ViktorovychОптимізація управління учбовою діяльністю учнів передбачає створення таких умов, які забезпечать виявлення і своєчасне подолання труднощів, що виникають у кожного зі школярів під час вивчення програмного матеріалу. Для вирішення цієї проблеми принципове значення має домовленість про вибір одиниці навчального матеріалу та одиниці навчального процесу, класифікацію зворотних зв’язків.Документ Урок у циклі навчального процесу(1999) Каленик Віктор Іванович; Kalenyk Viktor Ivanovych; Каленик Михайло Вікторович; Kalenyk Mykhailo ViktorovychІснує тенденція розглядати навчальний процес як системи уроків, які утворюють цикли цього процесу і відіграють роль його одиниць. Причому, новим є не просто наявність різних типів уроків, що використовуються під час вивчення певної порції навчального матеріалу, а наявність такого внутрішнього взаємозв'язку між ними, який відображає загальну логіку і послідовність систем дій у циклі навчального процесу, одночасність процесів досягнення цілей, що раніше відносилися до цілей уроків певного типу.Документ Формування умінь роботи з навчальними текстами й структура процесу навчання фізики в основній школі(ЧДПУ ім. Т. Г. Шевченка, 2000) Каленик Віктор Іванович; Kalenyk Viktor Ivanovych; Каленик Михайло Вікторович; Kalenyk Mykhailo ViktorovychСформувати уміння роботи з навчальними текстами можна за умови, коли сама структура навчального процесу, характер домашнього завдання відображають узагальнений план діяльності з навчальною й науково-популярною літературою.