Кафедра англійської філології та лінгводидактики
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра англійської філології та лінгводидактики за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 210
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Analytical Reading in English(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023) Молгамова Лілія Олексіївна; Molhamova Liliia Oleksiivna“Analytical Reading in English” is a course designed to improve students' ability to critically analyze literature. The course covers a variety of topics including theme and tone, plot elements, character analysis, narrative point of view, setting, and imagery. The goal of the course is to help students develop the skills necessary to understand and interpret literature on a deeper level. Students will learn how to identify and analyze the various elements that make up a literary work, including themes, tone, plot, characters, setting, and imagery. By the end of the course, students will have a better understanding of how these elements work together to create meaning in a literary work. Throughout the course, students will complete a variety of tasks to help them develop their analytical skills. These tasks will include close readings of literary texts, group discussions, and written assignments such as literary analysis essays.Документ Basics Of Educational Research in Foreign Language Teaching: Educational-Methodological Handbook for Master Degree Students(ФОП Цьома, 2023) Podosynnikova Hanna Ihorivna; Подосиннікова Ганна Ігорівна; Lubenska Anna; Лубенська АннаThe handbook is designed to help students master the basics of educational research on the methodology of teaching foreign languages and cultures in institutions of general secondary education. The educational-methodological handbook defines the purpose, tasks, content, and structure of the course “Methodology and organization of modern research on the methodology of teaching foreign languages and cultures”; the main content of the lectures, tasks for practical (seminar) classes, self-control and final tests, tasks for independent work are presented in English; literature for the course, links to useful Internet resources, a glossary of terms, examples of writing scientific papers are offered. The manual can be used in the teaching of the module “Modern research on the methodology of teaching foreign languages and cultures in secondary education institutions” as part of the discipline “Methods of educational research”, the course “Modern research on the methodology of teaching foreign languages and cultures in secondary education institutions”, etc. of the second (master’s) level in the specialty 014 Secondary education (Language and literature (English)) specialization: 014.021 Secondary education (English language and literature) field of knowledge 01 Education / Pedagogy.Документ Develop Your Taste for Listening (Juniors)(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Денісова Дар'я Данилівна; Denisova Daria DanylivnaНавчальний посібник спрямований на формування навичок аудіювання у студентів третього курсу факультетів іноземних мов ВНЗ. Усі матеріали посібника автентичні, тематично об’єднані та мають лінгвосоціокультурну спрямованість. Можуть використовуватися для аудиторної та самостійної роботи. До посібника додаються аудіозаписи автентичних текстів.Документ Diachronische Analyse der ethnonymischen Phraseologismen im Deutschen und im Ukrainischen(2016) Школяренко Віра Іванівна; Shkoliarenko Vira IvanivnaThe article is devoted to the diachronic study of the formation of German and Ukrainian phraseological units-ethnonyms. It served to determine the major tendencies in the dynamics of structural-semantic development of phraseological units.Документ Die wichtigsten theoretischen Grundlagen der Erforschung der Bildlichkeit im diachronischen Aspekt(2009) Школяренко Віра Іванівна; Shkoliarenko Vira IvanivnaСтаттю присвячено дослідженню фразеологізмів німецької мови в діахронічному аспекті. Описано досвід систематизації фразеологічних одиниць у діахронії, заснований на системі образів і цінностей певного історичного періоду. Проведено історичний і генетичний аналіз фразеологічного складу.Документ Digital Technologies for Teaching English as a Foreign/Second Language(2024) Антоненко Наталія; Коноваленко Тетяна; Король Тетяна; Подосиннікова Ганна Ігорівна; Прокопчук Наталія; Салюк Богдана; Шевченко Марина; Школа Ірина; Antonenko Nataliia; Konovalenko Tetiana; Korol Tetiana; Podosynnikova Hanna Ihorivna; Prokopchuk Nataliia; Saliuk Bohdana; Shevchenko Maryna; Shkola IrynaКолективна монографія розкриває різні аспекти використання цифрових технологій у навчанні англійської мови як іноземної/другої мови (цифровий сторітелінг, мобільні застосунки, інтерактивне навчання і онлайн-ігри, тощо) та надає освітянам і дослідникам ресурс для збагачення їхньої професійної діяльності. Окрема увага приділена цифровим інструментам для впровадження соціально-емоційного навчання та інклюзивної освіти на уроках англійської мови. Для вчителів англійської мови, методистів, викладачів вищих закладів освіти, науковців, здобувачів вищої освіти.Документ English Grammar Practice(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Голубкова Наталія Леонідівна; Holubkova Nataliia Leonidivna; Коваленко Андрій Миколайович; Kovalenko Andrii Mykolaiovych; Спаська Людмила Анатоліївна; Spaska Liudmyla AnatoliivnaThe textbook covers such material of English grammar as non-finite forms of the verb (infinitive, gerund, participle), modal verbs and conditionals. It provides exercises to represent different ways of applying grammatical elements to perceive and reproduce communicative situations. Exercises have a communicative focus that allows students to enlarge their vocabulary.Документ English Nonstop. Keep Going(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023) Козлова Вікторія Вікторівна; Kozlova Viktoriia Viktorivna; Молгамова Лілія Олексіївна; Molhamova Liliia OleksiivnaНеобхідність пошуку нових інтенсивних шляхів і засобів мовної освіти у вищих навчальних закладах, що переходить на новий зміст і терміни навчання, потребує застосування комплексного підходу при реалізації завдань фахових дисциплін. Навчальний посібник являє собою видання, метою якого є формування у студентів іншомовної комунікативної компетентності до рівня усвідомленого та професійного використання англійської мови на міжособистісному та освітньому рівнях, вдосконалення основних мовних навичок (читання, письмо, усне мовлення, слухання, основи граматики та спілкування) на основі особистісного комунікативно-діяльнісного підходу до навчання англійської мови, поглиблення студентами лінгвокраїнознавчих знань. Зміст матеріалів посібника відповідає вимогам навчальної програми вивчення дисципліни «Практика професійно-орієнтованого англійського мовлення», що входить до переліку обов’язкових компонентів освітньо-професійних програм Середня освіта (Англійська та німецька мови), Середня освіта (Англійська та французька мови) підготовки здобувачів вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні за спеціальністю 014 Середня освіта (Мова і література (англійська)) галузі знань 01 Освіта/Педагогіка» та узгоджується з рекомендаціями Ради Європи з іноземних мов. А їх відбір здійснено згідно з методичними принципами систематичності і послідовності, ускладнення, формування позитивної мотивації навчання, професійної орієнтації, свідомості і міцності засвоєння. Навчальний посібник, організований за тематичним принципом, має методично обґрунтовану структуру і складається з трьох циклів, що відповідають визначеним програмою темам: «Відпочинок», «Кіно», «Мистецтво». У межах циклів простежується чіткість і послідовність структурування змісту навчального матеріалу, цілісність його викладу, що сприятиме чіткій організації як аудиторної, так і самостійної роботи. Кожний розділ навчального посібника структурований за єдиною схемою, що дозволяє легко орієнтуватися в змісті посібника. Вправи посібника спрямовані на розвиток комунікативних навичок усного мовлення, розширення фактичних знань про життя в англомовних країнах. Достатньо уваги приділяється також навчанню писемного мовлення студентів: запропоновано рекомендації щодо структурної та змістовної організації письмових робіт, зокрема і в онлайн форматі (ONLINE WRITING: texting, instant messaging, emailing, blogging). У межах кожного розділу пропонується виконання професійно-орієнтованих завдань SPOTLIGHT ON PROFESSION з використанням цифрових застосунків (Wordart, Padlet, Quizlet, LearningApps та ін.), що сприяє формування професійно-педагогічної компетентності здобувачів. Завдання для самоперевірки дозволять здобувачам підготуватися до тематичних та поточних контрольних робіт, а викладачу нададуть можливість організувати ефективний та якісний контроль результатів навчання. До посібника додається аудіо та відео подкасти, задля розвитку умінь аудіювання та комунікації. Вдумливо дібраний і системно організований, навчальний посібник сприятиме підвищенню якості практичних занять та ефективному засвоєнню матеріалу.Документ Entstehung und Entwicklung von Phraseologismen der deutschen Sprache: theoretische Zugriffe(2019) Школяренко Віра Іванівна; Shkoliarenko Vira IvanivnaСтаттю присвячено лінгвокультурологічному вивченню становлення фразеологічних одиниць німецької мови протягом VIII-XVII століть. Розроблено новий підхід до вивчення фразеологічного складу з позиції діахронічного аспекту лінгвокультурології, який полягає у виявленні національно-культурних чинників, релевантних для формування фразеологічної картини світу давньоверхньонімецького, середньоверхньонімецького і ранньонововерхньонімецького періодів, визначено критерії встановлення національно-культурної специфіки фразеологізмів, а також описано досвід систематизації фразеологічних одиниць у діахронії, заснований на системі образів і цінностей певного історичного періоду. Проведено історичний і генетичний аналіз фразеологічного складу.Документ Entwicklung der inneren Form der Phraseologismen der deutschen Sprache im diachronen Aspekt(2010) Школяренко Віра Іванівна; Shkoliarenko Vira IvanivnaУ статті досліджується проблема внутрішньої форми ідіом. Внутрішня форма аналізується з точки зору діахронічного аспекту фразеології на матеріалі фразеологічних одиниць німецької мови. Проводиться аналіз якісних змін фразеологічної семантики.Документ Etymologische Analyse der Phraseologismen der deutschen Sprache(2012) Школяренко Віра Іванівна; Shkoliarenko Vira IvanivnaУ статті досліджується проблема етимологічного аналізу фразеологізмів німецької мови, визначаються зміни, які відбуваються в структурі і семантиці фразеологічних одиниць у процесі мовного розвитку.Документ Faktoren der Steigerung der pragmatischen Potenz der Praseologismen in der diachronischen Retrospektive(2011) Школяренко Віра Іванівна; Shkoliarenko Vira IvanivnaСтаття присвячена дослідженню факторів, що сприяють росту експресивно-оцінного потенціалу. Відображення фрагментів дійсності (процесів, подій, ситуацій) поєднується в фразеологізмах з експресивно-оцінною репрезентацією.Документ Improve Your Writing Skills: Strategies and Guidelines(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Алексенко Світлана Федорівна; Aleksenko Svitlana FedorivnaНавчальний посібник спрямований на вдосконалення студентами навичок писемного англійського мовлення і охоплює такі типи академічного письма (від найпростішого до найскладнішого): описове (резюме, тексти-розповіді та тексти-перекази), аналітичне (ділові та новинні доповіді), аргументоване (статті у редакцію та рецензії), критичне (дискурсивне та академічне есе). Матеріали посібника, на яких грунтуються вправи на тренування навичок письма, є автентичними та суспільно-актуальними за тематикою. Практичні завдання, що входять до посібника, можуть виконуватися і під час аудиторного навчання, і в самостійній роботі студентів. Посібник призначено для студентів старших курсів бакалаврату факультетів іноземних мов ВНЗ.Документ Journey Through English: Explore and Grow(CумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023) Молгамова Лілія Олексіївна; Козлова Вікторія Вікторівна; Molhamova Liliia Oleksiivna; Kozlova Viktoriia ViktorivnaThe study guide covers such conversational topics as "English as the Language of International Communication", "Education and Upbringing", "People and Personalities, their Characters, Emotions and Feelings". The main goal is the interconnected development of oral and written communication skills based on mastering lexical and grammatical material. The study guide is aimed at students of the 3rd year of the foreign language departments of pedagogical higher education institutions.Документ Kulturspezifik in der Phraseologie als linguokulturelles Themenfeld(2015) Школяренко Віра Іванівна; Shkoliarenko Vira IvanivnaСтаттю присвячено лінгвокультурологічному вивченню становлення фразеологічних одиниць німецької мови. Розроблено новий підхід до вивчення фразеологічного складу з позиції діахронічного аспекту лінгвокультурології, який полягає у виявленні національно-культурних чинників, релевантних для формування фразеологічної картини світу, визначено критерії встановлення національно-культурної специфіки фразеологізмів, а також описано досвід систематизації фразеологічних одиниць у діахронії, заснований на системі образів і цінностей певного історичного періоду. Проведено історичний і генетичний аналіз фразеологічного складу.Документ Linguocultural Type «Glamorous Woman» in Modern English Film Discourse(СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2020-12) Козлова Вікторія Вікторівна; Лихих Мар'яна Валеріївна; Kozlova Viktoriia Viktorivna; Lykhykh Mariana ValeriivnaThe paper focuses on the linguocultural type “glamorous woman” in modern english film discourse and its conceptual, image-bearing and value components representationДокумент Phraseologische Polysemie(2017) Школяренко Віра Іванівна; Shkoliarenko Vira IvanivnaСтаття присвячена дослідженню шляхів виникнення значень та особливостей їхніх взаємовідношень у смисловій структурі полісемантичного фразеологізму. Робиться спроба виявити основні чинники розвитку багатозначних фразеологічних одиниць.Документ Phraseologische Varietät in der mittelhochdeutschen Sprache(2008) Школяренко Віра Іванівна; Shkoliarenko Vira IvanivnaУ статті досліджується проблема фразеологічної варіативності у мові середньоверхньонімецького періоду. В історії багатьох мов ранні – донормалізаційні – етапи розвитку відзначаються найвищим ступенем варіативності елементів на всіх рівнях мовної системи. Саме на матеріалі таких перехідних в історії мови етапів можна спостерігати характерні явища, що дозволяють робити важливі висновки про роль варіювання в процесах взаємодії елементів різних рівнів мови, про деякі закономірності перетворень у системі мови, що виникають на базі варіювання, про допустимі межі варіювання й типи історичних перетворень варіантних явищ.Документ Reading and Analyzing Short Stories: focus on SEL(ФОП Цьома С. П., 2024) Коробова Юлія Володимирівна; Подосиннікова Ганна Ігорівна; Korobova Yuliia Volodymyrivna; Podosynnikova Hanna IhorivnaThe handbook is essentially designed to teach analytical and critical reading of modern authentic short stories to pre-service English teachers of Bachelor programs. The book offers a scaffolding approach toward developing students’ analytical and critical reading skills with focus on SEL. With an overview of SEL issues, basic theoretical frameworks of literary text interpretation, well-structured reading practice and communicative response (independent work) sections, this handbook focuses on teacher and learner priorities, upbringing, language and communication, reflective reading practices and provides valuable insights into modern American society contexts. Various tasks and activities aim to familiarize students with critical reading and SEL strategies that can be used in their academic and professional life. The handbook is designed to be used in the classroom; however, pre-service English teachers might use it on their own successfully.Документ The Crucible of Concision: Mastering Critical Reading of the Short Narrative(ФОП Цьома, 2024) Bahatska Olena Viktorivna; Багацька Олена Вікторівна; Коваленко Андрій Миколайович; Kovalenko Andrii Mykolaiovych; Podosynnikova Hanna Ihorivna; Подосиннікова Ганна ІгорівнаThis teaching manual aims to systematize fundamental materials on critical reading of English literary texts and develop students' skills in comprehending authentic short stories with subsequent interpretation, based on interactive and social-emotional learning approaches. The manual employs authentic works by contemporary British, American, and Canadian authors as source material for developing reading, analysis, and interpretation skills, thereby facilitating the integrated development of English language proficiency and linguo-sociocultural competence.