Актуальні питання філології та методології
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Актуальні питання філології та методології за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 51
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Typology of Information and Communication Technologies as Modern Means of English Language Grammar Competence Formation of 10-11 Form Students in a Secondary School(2021) Махнуша Світлана Михайлівна; Makhnusha Svitlana Mykhailivna; Дука Марія Володимирівна; Duka Mariia VolodymyrivnaThe article overviews the problem of information and communication technologies typology as modern means of forming English language grammar competence of 10-11 form students in a secondary school. The essence of the concepts "information and communication technologies", "English language grammar competence" is specified. The review of the main means of information and communication technologies for the formation of English language grammar competence is fulfilled and the significance of its formation is justified.Документ Актуальні питання філології та методології(2021)Збірник присвячений актуальним проблемам слов’янської та германської філології. Тематика статей охоплює питання фундаментальних і прикладних аспектів лінгвістики та літературознавства. Автори досліджують проблеми етимології, діалектології, історії, лексикології мов, теоретичні питання історії української та світової літератури, актуальні проблеми методології.Документ Актуальні питання філології та методології(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017)Збірник присвячений актуальним проблемам слов’янської і германської філології. Тематика статей охоплює питання фундаментальних і прикладних аспектів лінгвістики й літературознавства. Автори досліджують проблеми етимології, діалектології, історії, лексикології мов, теоретичні питання історії української, російської і світової літератури, а також актуальні проблеми методики викладання філологічних дисциплін.Документ Аналіз робочої програми з української мови (рівень стандарту) в контексті формування інфомедійних умінь учнів 10 класів на уроках української мови(2021) Воронова Анастасія Андріївна; Voronova Anastasiia Andriivna; Семеног Олена Миколаївна; Semenoh Olena MykolaivnaУ статті проаналізовано робочу програму з української мови в контексті формування інфомедійних умінь учнів 10 класів на уроках української мови, детально розглянуто усі розділи на наявність видів роботи, що формують інфомедійні уміння в учнів, виявлено значущість критичного мислення, візуалізації, соціальної толерантності та медіатексту, що формують інфомедійну грамотність учнів 10 класів.Документ Вербальні засоби репрезентації позитивних емоційних станів особистості у романі Джоджо Моєса «До зустрічі з тобою»(2021) Сасіна Юлія Олександрівна; Sasina Yuliia Oleksandrivna; Козлова Вікторія Вікторівна; Kozlova Viktoriia ViktorivnaСтаття присвячена дослідженню вербальним засобам репрезентації позитивних емоційних станів. Визначено поняття «емоція» та «емоційний стан». Охарактеризовано позитивні емоційні стани у художньому творі Джоджо Моєса «До зустрічі з тобою». Проаналізовано мовні засоби репрезентації позитивних емоційних станів у романі англійської письменниці.Документ Вербалізація концепту «Щастя» в англомовній фразеологічній картині світу(2021) Ганіченко Лілія Володимирівна; Hanichenko Liliia Volodymyrivna; Школяренко Віра Іванівна; Shkoliarenko Vira IvanivnaУ статті розглянуто вербалізацію концепту «Щастя» в англомовній фразеологічній картині світу, проведено аналіз даних термінів та виявлено основі характеристики мовної та фразеологічної картини світу. В даній роботі наведені приклади з художньої літератури, приказки та прислів′я. Подано приклади для порівнянна концепту «Щастя» в англійській на українській мовах.Документ Використання мовних засобів комічного на уроках української мови(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Липова І. О.; Lypova I. O.У статті здійснено методичний огляд реалізації комічних елементів на уроках української мови. Розглянуто основні напрями роботи з гумористичним матеріалом, прийоми роботи з гумористикою й засобами творення комічного під час вивчення української мови, здійснено їх класифікацію. Окреслено передумови творчого розвитку учнів у сфері гумору.Документ Відображення концептів «добро» і «зло» в перекладах роману Джека Лондона «Біле ікло»(2021) Краснова Олена Юріївна; Krasnova Olena Yuriivna; Школяренко Віра Іванівна; Shkoliarenko Vira IvanivnaПоряд із поширеними в літературі концепціями добра і зла запропоновано їхнє екзистенціальне трактування, яке пов’язується з людською екзистенцією і торкається питання справжності чи несправжності людського існування.Документ Дискусійні питання теорії багатокомпонентного складнопідрядного речення з послідовною підрядністю(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Ковган Т. М.; Kovhan T. M.У статті розглянуто основні проблемні питання теорії багатокомпонентного складнопідрядного речення з послідовною підрядністю, проаналізовано праці мовознавців щодо критеріїв класифікації зазначених синтаксичних одиниць.Документ Збагачення німецької комп’ютерної термінології шляхом запозичення(2021) Сахненко Дар’я Романівна; Sakhnenko Daria Romanivna; Школяренко Віра Іванівна; Shkoliarenko Vira IvanivnaУ статті розглянуто основні шляхи запозичення комп’ютерної термінології у систему німецької мови, здійснено аналіз лексичних одиниць та спосіб їх запозичення та асиміляції. У праці названі вірогідні причини певних типів запозичення саме комп’ютерної термінології та окреслені подальші напрямки цього дослідження.Документ Класифікація фразеологізмів німецької мови, які відображають кохання(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Кімлик O. O.; Kimlyk O. O.У статті розглянуто основні особливості репрезентації почуття кохання у німецькій фразеологічній картині світу, а також здійснено класифікацію фразеологізмів німецької мови, які відображають кохання. У праці простежено специфічні риси поняття кохання на прикладі фразеологічних одиниць німецької мови.Документ Конструкції з періодом у поетичній мовотворчості Івана Франка(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Дібіжева О. Є.; Dibizheva O. Ye.У статті розглянуто період як стилістичну фігуру, як засіб емфатичного маркування на матеріалі поетичного доробку Івана Франка. Проаналізовано різновиди періодів, обґрунтовано їх поетичні функції у художній мові митця.Документ Концептосфери честь і гідність в українській лінгвокультурі(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Павленко А. В.; Pavlenko A. V.У статті описано основні лінгвістичні напрямки та підходи до аналізу мовних одиниць ХХ-ХХІ ст. Розглянуто різні точки зору вчених стосовно поняття концепту. Проаналізовано концептосфери ЧЕСТЬ і ГІДНІСТЬ у системі української мови. Аналіз був здійснений на основі лексикографічних джерел та паремій.Документ Концептуальна модель професійно-мовної картини світу сучасного економіста(2021) Вовчок Світлана Володимирівна; Vovchok Svitlana Volodymyrivna; Багацька Олена Вікторівна; Bahatska Olena ViktorivnaУ статті розглянуті базові концепти професійно-мовної картини економіста, здійснено виокремлення ключових концептів, які утворюють поняття ECONOMIST в англійській мові, визначено професійно-значущі концепти та низку периферійних концептів, які формують їхній зміст. На основі виявленого концептуального змісту професійно-мовної картини світу економіста, побудовано її концептуальну модель, яка втілюється в сучасному канадійському дискурсі.Документ Лексико-граматичий аналіз вербалізації зображень у творах українських письменників(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Різницька Т. І.; Riznytska T. I.У статті розглянуто та проаналізовано лексико-граматичні особливості вербального опису зображень у творах українських письменників, визначено стилістичні функції цих засобів і виявлено найбільш частотні одиниці, які використовуються у словесних описах картин. У праці з’ясовано поняття екфразису, окреслено головні причини посилення тенденції до візуалізації художніх текстів.Документ Лексико-семантичне поле поняття «радість» у німецькій мові(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Нестерова А. І.; Nesterova A. I.У статті розглянуто та описано лексико-семантичне поле «радість». Виявлено лексичні одиниці, які репрезентують поняття «радість» у німецькій мові. Виокремлено групи лексичних одиниць, які формують лексико-семантичне поле «радість» за особливими семантичними ознаками.Документ Лексико-стилістичні засоби вираження концепту «андрогінність» в англомовному романі Дж. Уінтерсон «Пристрасть»(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Бідненко Т. М.; Bidnenko T. M.У статті аналізується поняття концепту, визначаються способи його мовного та мовленнєвого вираження. Концепт «андрогінність» проаналізовано на матеріалі англомовного роману Дж. Уінтерсон «Пристрасть» на засадах загального розуміння поняття андрогінності у сучасному світі та його входження до канви досліджуваного роману як одного із елементів авторського бачення концепту «жіноча сутність». Розглядаються лексико-семантичні та стилістичні особливості концепту «андрогінність» в англомовному романі Дж. Уінтерсон «Пристрасть».Документ Лексичні засоби вираження концепту «проблемний підліток» у романі Лорін Олівер «Before I Fall»(2021) Мелешко Катерина Віталіївна; Meleshko Kateryna Vitaliivna; Коваленко Андрій Миколайович; Kovalenko Andrii MykolaiovychСтаття присвячена аналізу лексичних засобів вираження концепту PROBLEM TEENAGER у романі Лорін Олівер «Before I fall». Розглянуто підходи до вивчення концептів. Детально досліджено концептуальні поля та з’ясовано якими лексичними засобами вони вербалізуються. Визначено домінуючи лексичні засоби.Документ Лінгвопрагматична варіативність директивів в англомовному конфліктному парентальному дискурсі(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Захарук Н. О.; Zakharuk N. O.У статті розглянуто лінгвопрагматичні особливості вживання директивних мовленнєвих актів в англомовному конфліктному парентальному дискурсі. Визначено тактики, які реалізуються за допомогою основних типів директивів у контексті англомовного конфліктного парентального дискурсу.Документ Мовлення старшокласника в сучасному художньому тексті (функціональний аспект)(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Машталер А. А.; Mashtaler A. A.У статті досліджено особливості передачі мовлення старшокласника в художніх текстах, проаналізовано стилістичні функції мовлення старшого підлітка в художньому тексті відповідно до рівнів мови. У праці зазначені функції систематизовано на кожному окремому мовному рівні.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »