Актуальні проблеми сучасної географічної науки та освіти
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Актуальні проблеми сучасної географічної науки та освіти за Ключові слова "geography"
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Географія: від мегабомбезної науки до другорядної шкільної дисципліни?(СумДПУ ім. А. С. Макаренка, Сумський відділ Українського географічного товариства, 2016) Корнус Анатолій Олександрович; Kornus Anatolii Oleksandrovych; Корнус Олеся Григорівна; Kornus Olesia HryhorivnaРозглянуто функції географії, які вона виконувала на різних етапах свого розвиту. Показано деякі кризові явища у географії та шляхи їх подолання. Визначено функції географії на сучасному етапі розвитку суспільства.Документ Екогеософія – геософія антропогенізованого ландшафту(СумДПУ ім. А. С. Макаренка, Сумський відділ Українського географічного товариства, 2016) Кисельов Юрій Олександрович; Kyselov Yurii OleksandrovychВизначено, що той чи інший спосіб ландшафтно-етнічної взаємодії – природний або штучний – зумовлений характером поведінки людської спільноти в природному середовищі. Гармонійних взаємин людини з довкіллям можна досягти за умови «буття-в-ландшафті», спрямованого на раціональну організацію ландшафту, а не підпорядкування його компонентів суб'єктивним інтересам і потребам суспільства.Документ Місце географії у системі наук про Землю в контексті нового переліку галузей знань і спеціальностей(СумДПУ ім. А. С. Макаренка, Сумський відділ Українського географічного товариства, 2016) Кандиба Юрій Іванович; Kandyba Yurii Ivanovych; Добровольська Наталія В'ячеславівна; Dobrovolska Nataliia ViacheslavivnaРозглянуто місце географії у системі наук про Землю та у новому переліку галузей знань спеціальностей, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти. Наголошується на необхідності виокремлення географії у окрему спеціальність.Документ Практичне застосування географічних знань, вмінь і навичок у проектуванні об’єктів і територій природно-заповідного фонду(СумДПУ ім. А. С. Макаренка, Сумський відділ Українського географічного товариства, 2016) Воровка Володимир Петрович; Vorovka Volodymyr PetrovychРозглядаються знання фахівця-географа, які можуть бути застосовані у багатьох сферах діяльності суспільства – у районному плануванні, експертизі різноманітних проектів, обґрунтуваннях видів антропогенної діяльності, у природоохоронній сфері тощо. Показано, що однією зі сфер реалізації потенціалу вченого-географа є природоохоронна сфера і зокрема дослідження природно-заповідних територій.Документ Сучасна географія і класифікація наук(СумДПУ ім. А. С. Макаренка, Сумський відділ Українського географічного товариства, 2016) Сюткін Сергій Іванович; Siutkin Serhii IvanovychРозглянуто місце географії у структурі природничих і суспільних наук та у переліку спеціальностей, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти. Наголошується на необхідності виокремлення географії у окрему спеціальність.Документ Сучасний стан викладання географії в сільській школі: реалії і перспективи(СумДПУ ім. А. С. Макаренка, Сумський відділ Українського географічного товариства, 2016) Мовчан Володимир Васильович; Movchan Volodymyr VasylovychРозглянуто деякі аспекти методики навчання географії у сільській школі. Показано головні складнощі та переваги роботи у сільській школі, з якими може зіткнутися учитель географії.