Дошкільна і початкова освіта: реалії та перспективи
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Дошкільна і початкова освіта: реалії та перспективи за Ключові слова "children of older preschool age"
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Використання LEGO-технології як засобу розвитку обдарованості дітей старшого дошкільного віку(ФОП Цьома С. П., 2023) Пічкуренко Лілія; Pichkurenko Liliia; Бутенко Віта Григорівна; Butenko Vita HryhorivnaУ статті розкрито історію створення конструктора LEGO; визначено переваги LEGO перед іншими видами конструкторів; схарактеризовано принципи та функції розвитку обдарованості дітей старшого дошкільного віку засобами LEGO-технології; виокремлено форми, методи та прийоми для означеного розвитку.Документ Використання засобів мнемотехніки для формування мовленнєвої компетентності дітей старшого дошкільного віку(ФОП Цьома С. П., 2023) Пашкова Надія; Pashkova Nadiia; Бутенко Віта Григорівна; Butenko Vita HryhorivnaУ статті розкрито сутність мнемотехніки як сукупності прийомів ефективного запам’ятовування нової інформації при формуванні кількісних уявлень у дітей старшого дошкільного віку; обґрунтовано можливості використання засобів мнемотехніки для формування мовленнєвої компетентності дітей старшого дошкільного віку.Документ Використання театралізованих ігор у формуванні комунікативної компетентності дітей старшого дошкільного віку(ФОП Цьома С. П., 2023) Колодка Анна; Kolodka Anna; Бутенко Віта Григорівна; Butenko Vita HryhorivnaУ статті проаналізовано визначення сутності ключових понять дослідження «комунікація», «спілкування», «комунікативна компетентність»; досліджено потенціал театралізованих ігор у формуванні комунікативної компетентності дітей старшого дошкільного віку; встановлено позитивний вплив театралізованих ігор на основні психічні процеси дитини (мовлення, уява, увага, пам’ять).Документ Вплив казки на формування художньо-мовленнєвої компетентності дітей старшого дошкільного віку(ФОП Цьома С. П., 2023) Пишна Діана; Pyshna Diana; Бутенко Віта Григорівна; Butenko Vita HryhorivnaУ статті проаналізовано сутність понять «компетентність», «художньо-мовленнєва діяльність», «художньо-мовленнєва компетентність»; уточнено жанрові різновиди, функції казок та їх змістові особливості; визначено аспекти впливу казки на формування художньо-мовленнєвої компетентності дітей старшого дошкільного віку.Документ Режисерська гра як засіб формування екологічної культури дітей старшого дошкільного віку(ФОП Цьома С. П., 2023) Давидова Катерина; Davydova Kateryna; Бутенко Віта Григорівна; Butenko Vita HryhorivnaУ статті визначено потенціал режисерської гри у формуванні екологічної культури дітей старшого дошкільного віку, що полягає у характеристиці структурних компонентів режисерської гри; виділенні підготовчого, впроваджуваного, розвивального, творчого етапів формування екологічної культури дітей старшого дошкільного віку та розкритті їх сутності.Документ Словесна творчість дітей старшого дошкільного віку як педагогічна проблема(ФОП Цьома С. П., 2023) Мироненко Ірина; Myronenko Iryna; Бутенко Віта Григорівна; Butenko Vita HryhorivnaУ статті обґрунтовано розвиток словесної творчості дітей старшого дошкільного віку як педагогічну проблему, що полягає: у визначенні етапів розвитку словесної творчості дітей старшого дошкільного віку; характеристиці способів розв'язання проблеми щодо факторів та причин, що впливають на розвиток словесної творчості дітей старшого дошкільного віку; розгляді умов для розвитку словесної творчості дітей старшого дошкільного віку.Документ Формування культури здорового способу життя дітей старшого дошкільного віку в сучасному закладі дошкільної освіти(ФОП Цьома С. ., 2023) Клипа Аліна; Klypa Alina; Бутенко Віта Григорівна; Butenko Vita HryhorivnaУ статті визначено сутність ключових понять дослідження «спосіб життя», «здоров’я», «культура», здоровий спосіб життя»; подано комплексний план здоров’язбережувальної роботи, що включає два основних розділи: робота з педагогами та робота з дітьми; досліджено напрями формування культури здорового способу життя дітей старшого дошкільного віку в сучасному закладі дошкільної освіти.