Перегляд за Автор "Kravchenko Anatolii Ivanovych"
Зараз показуємо 1 - 20 з 67
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Акупресура як складова системи корекційно-лікувального впливу при заїканні(ФОП Цьома С.П., 2017-04-14) Кравченко Анатолій Іванович; Kravchenko Anatolii Ivanovych; Прилєпа Вікторія Анатоліївна; Pryliepa Viktoriia AnatoliivnaУ статті розглядається вплив акупресури при подоланні заїкання Висвітлюється використання методу акупресури, як нешкідливого, відносно простого, здатного доповнювати або замінювати традиційні методи лікування.Документ Аналіз дослідження формування мовленнєвої компетентності у дітей передшкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення(ФОП Цьома С.П., 2021) Кравченко Анатолій Іванович; Kravchenko Anatolii Ivanovych; Яковлєва Аліна Олександрівна; Yakovlieva Alina OleksandrivnaУ статті розглядаються особливості мовленнєвої компетентності дітей передшкільного віку із загальним недорозвитком мовлення, охарактеризовано мовленнєвий розвиток старших дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення, визначено етапи методики формування мовленнєвої компетентностіДокумент Взаємодія вчителя-логопеда і психолога у роботі з дошкільниками із мовленнєвими порушеннями(ФОП Цьома С. П., 2019-02-15) Кравченко Анатолій Іванович; Kravchenko Anatolii Ivanovych; Безуська Аліна Олександрівна; Bezuska Alina OleksandrivnaУ статті вказані актуальні проблеми співпраці учителя-логопеда і психолога у процесі подолання мовленнєвих порушень в дошкільників.Документ Випереджаюче навчання як засіб підготовки до школи дітей із порушеннями мовлення(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2014) Кравченко Анатолій Іванович; Kravchenko Anatolii IvanovychУ статті представлено авторський погляд на використання елементів проблемного навчання в якості засобу підготовки до навчання в школі дітей-логопатів. Запропоновано аналіз поглядів на проблему пізнавальної діяльності осіб дошкільного віку з тяжкими мовленнєвими порушеннями. На основі літературного аналізу автором показано доцільність використання елементів проблемного навчання, зокрема, елементів випередження, для наповнення підготовчого передшкільного педагогічного процесу логопедичних груп спеціальних і масових загальноосвітніх дошкільних навчальних закладів.Документ Домедична допомога при невідкладних станах(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023) Калиниченко Ірина Олександрівна; Kalynychenko Iryna Oleksandrivna; Латіна Ганна Олександрівна; Latina Hanna Oleksandrivna; Кравченко Анатолій Іванович; Kravchenko Anatolii Ivanovych; Заікіна Ганна Леонідівна; Zaikina Hanna LeonidivnaУ навчальному посібнику на сучасному рівні викладені теоретичні основи медичних знань, протоколи надання домедичної допомоги особам при невідкладних станах, протоколи догляду за пацієнтом та виконання основних медичних процедур та маніпуляцій, для підготовки до практичних занять та самостійної роботи в умовах дистанційного навчання. Запропоновано навчально-методичне забезпечення навчальних дисциплін та програм курсового навчання для студентів та слухачів закладів вищої освіти.Документ Дослідження звʼязного мовлення в дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення(2016) Кравченко Анатолій Іванович; Kravchenko Anatolii Ivanovych; Ступак Любов Миколаївна; Stupak Liubov MykolaivnaУ статті охарактеризовано основні етапи експериментального дослідження стану зв’язного мовлення в дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення. В основу констатувального експерименту покладена тестова методика діагностики зв’язного мовлення В. Глухова. Для оцінювання успішності виконання завдань за методикою було передбачено використання бально-рівневої системи. Аналіз результатів дослідження підтвердив наявність низки особливостей, що характеризують стан зв’язного мовлення дітей із загальним недорозвиненням мовлення, які обовʼязково слід враховувати під час проведення корекційної роботи.Документ Дослідження рівня сформованості звукивимови студентів спеціальності "Спеціальна освіта (Логопедія)"(ФОП Цьома С. П., 2020-09-25) Кравченко Анатолій Іванович; Kravchenko Anatolii Ivanovych; Міщенко Наталія Валеріївна; Mishchenko Nataliia ValeriivnaУ статті висвітлено дослідження рівня сформованості звуковимови студентів спеціальності «Спеціальна освіта (Логопедія)».Документ Дослідження словника дітей передшкільного віку із затримкою психічного розвитку(ФОП Цьома С.П., 2021) Кравченко Анатолій Іванович; Kravchenko Anatolii Ivanovych; Ткаченко Любава Ігорівна; Tkachenko Liubava IhorivnaУ статті представлені методика дослідження словника дітей передшкільного віку із затримкою психічного розвитку та результати даного дослідження.Документ З історії питання клініко-фізіологічної характеристики заїкання(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2014) Кравченко Анатолій Іванович; Kravchenko Anatolii IvanovychУ статті розглядаються наукові погляди на проблему заїкання дітей середнього шкільного віку, форми, причини його виникнення та шляхи подолання. Зазначено, що різне розуміння сутності заїкання зумовлене рівнем розвитку науки і позиціями, з яких дослідники підходили і підходять до вивчення цієї мовленнєвої вади. Найефективнішим визнано комплексний підхід до корекції заїкання, який ураховує всі складові мовленнєвої вади та індивідуальні й вікові особливості підлітків і забезпечує оптимальне поєднання різних методів та засобів медико-психолого-педагогічного впливу.Документ Загальна характеристика адаптаційно-корекційно-реабілітаційного етапу роботи центру «СКІФ» СумДПУ імені А. С. Макаренка(2016) Кравченко Анатолій Іванович; Kravchenko Anatolii IvanovychУ статті подано загальну характеристику першого, адаптаційно-корекційно-реабілітаційного етапу групових фізкультурно-спортивних занять у центрі «СКІФ», упродовж якого широко використовуються елементи лікувальної та засоби оздоровчої фізичної культури. Увагу акцентовано на методі су-джок терапії, що застосовується для адаптації дітей із сенсорними порушеннями до фізичних навантажень у разі стомлення, а також із метою оздоровлення всього організму.Документ Загальна характеристика дітей із затримкою психічного розвитку(ФОП Цьома С. П., 2018-02-15) Кравченко Анатолій Іванович; Kravchenko Anatolii Ivanovych; Цапенко Світлана Анатоліївна; Tsapenko Svitlana AnatoliivnaУ статті розглядаються сучасні тенденції щодо комплексного вивчення затримки психічного розвитку як специфічної аномалії дитячого розвитку.Документ Загальна характеристика народної освіти в Сумському повіті та будівництво і відкриття училища першого розряду в селі Старому – першому поселенні Герасима Кондратьєва (1886–1888 роки)(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Кравченко Анатолій Іванович; Kravchenko Anatolii IvanovychУ статті розглянуто доповідь про народну освіту в Сумському повіті за 1886¬1888 роки. Подано відомості щодо кількості дітей, які закінчили училища в 1887-1888 навчальних роках. Зазначено максимальний відсоток дітей, які закінчили училища І-ІІІ розрядів, охарактеризовано особистий склад викладачів повітових училищ, означено суму коштів витрачених на утримання земських училищ за 1887-1888 навчальні роки і суму, необхідну для утримання училищ в 1888-1889 навчальних роках. Подана характеристика процесу будівництва й відкриття в с. Старому училища І-го розряду за сприяння землевласника Лева Михайловича Зборомирського, який надав допомогу не лише в будівництві училища, але і спромігся видати значну суму для благоустрою училища та прилеглої території.Документ Заселення Слобідської України і розвиток народної освіти в Сумському повіті та Старому Селі (1638-1917)(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Кравченко Анатолій Іванович; Kravchenko Anatolii IvanovychУ статті висвітлено перебіг заселення Слобідської України мігрантами із середнього Подніпров’я. Наголошено на особливостях освітньої справи та посутній ролі земств у її становленні. Із залученням історико-статистичних даних розглянуто стан народної освіти у Старому Селі. Констатовано, що Старе Село є найдавнішим поселенням на Сумщині, назва якого точно відображаю його історія. Старе Село – це дворянське гніздо роду Кондратьєвих-Зборомирських, звідки почалась історія не лише м. Суми, а й усієї області. Проте, хоча Старе Село й було першим поселенням на цих теренах, воно не вело вперед в освітній справі. Лише завдяки сприяння сільської громади тут було відкрито народне училище. Подальші розвідки повинні бути спрямовані на більш глибоке дослідження народної освіти в Старому Селі.Документ Застосування артпедагогіки в логопедичній роботі з розвитку зв’язного мовлення у дітей дошкільного віку(ФОП Цьома С. П., 2019-02-15) Кравченко Анатолій Іванович; Kravchenko Anatolii Ivanovych; Штирхунова Ірина Володимирівна; Shtyrkhunova Iryna VolodymyrivnaУ статті розглядається теоретичні засади щодо організації артпедагогічного процесу в системі логопедичної роботи з дітьми дошкільного віку; теоретичний аналіз можливостей артпедагогіки в контексті розвитку мовленнєвої активності дітей дошкільного віку.Документ Застосування гімнастичних вправ та аутогенного тренування при корекції заїкання у дітей(CумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023) Кравченко Анатолій Іванович; Kravchenko Anatolii Ivanovych; Кравченко Ірина Вікторівна; Kravchenko Iryna ViktorivnaУ методичному посібнику висвітлено питання про клініко-фізіологічну характеристику заїкання та подано сучасні погляди щодо його подолання. Розглянуто засоби комплексної корекції заїкання в системі логопедичної роботи. Окремо наведено методику гімнастичних вправ, застосування ігрових дихальних вправ, фонаційної гімнастики й аутогенного тренування.Документ Застосування комплексного підходу в корекційній роботі з подолання заїкання в дітей дошкільного віку(2016-04-05) Кравченко Анатолій Іванович; Kravchenko Anatolii Ivanovych; Харченко Алла Іванівна; Kharchenko Alla IvanivnaУ статті порушено актуальну проблему подолання заїкання у дітей дошкільного віку, висвітлено основні напрямки корекції означеної патології мовлення з позицій комплексного підходу.Документ Комплексне застосування точкового і логопедичного масажу для корекції мовленнєвих розладів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023) Кравченко Анатолій Іванович; Kravchenko Anatolii Ivanovych; Кравченко Ірина Вікторівна; Kravchenko Iryna ViktorivnaРозглянуто різновиди масажу, наголошено на лікувальному як найдавнішому різновиді, який є дієвим засобом активної функціональної терапії. З’ясовано сутність різнобічного впливу масажу на організм людини. Наголошено на ефективності поєднання точкового й логопедичного масажу на шляху подолання мовленнєвих розладів. Висвітлено особливості постановочних і масажних зондів.Документ Комплексний підхід до обстеження дітей із загальним недорозвиненням мовлення(ФОП Цьома С. П., 2017-04-14) Кравченко Анатолій Іванович; Kravchenko Anatolii Ivanovych; П'яткова Наталія Геогіївна; Piatkova Nataliia HeohiivnaУ сучасній логопедії застосовується комплексний підхід до визначення і усунення загального недорозвинення мовлення. Цей підхід заснований на наступних принципах: комплексне обстеження дітей із недорозвиненням мовлення, виділення дітей, виокремлених за віком, динамічне вивчення, якісний аналіз результатів дослідження дітей.Документ Корекційна робота з немовленнєвими дітьми в умовах науково-практичного центру(2020) Петрова Людмила Валерівна; Petrova Liudmyla Valeriivna; Кравченко Анатолій Іванович; Kravchenko Anatolii IvanovychМагістерська робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків до них, загальних висновків, списку використаних джерел та додатків. Робота містить 8 таблиць. Загальний обсяг роботи складає 77 сторінок, з них 66 сторінок основного тексту. У першому розділі дипломної магістерської роботи подано визначення поняття мовлення та основні види мовленнєвої діяльності. Розглянуто становлення мовлення у дітей в процесі онтогенетичного розвитку. У другому розділі проведено дослідження стану сформованості мовленнєвих процесів у дітей, які не розмовляють, описано методику дослідження стану сформованості мовленнєвих процесів у дітей. Здійснено аналіз результатів дослідження рівнів сформованості мовлення дітей. У третьому розділі Описана корекційна робота з немовленнєвими дітьми в умовах науково - практичного центру та визначені результати організації корекційно – розвиткової роботи з немовленнєвими дітьми.Документ Корекційно-розвивальна методика подолання заїкання у дітей дошкільного віку(2016) Кравченко Анатолій Іванович; Kravchenko Anatolii Ivanovych; Харченко А.; Kharchenko A.У статті схарактеризовано основні етапи експериментального дослідження, метою якого була розробка й перевірка ефективності корекційно-розвивальної методики, спрямованої на подолання заїкання в дітей дошкільного віку. Розроблена методика виявила високу ефективність: вирівнялося мовленнєве дихання, стабілізувалися темп і ритм мовлення, відбулися позитивні зрушення в подоланні ларингоспазму, – що дозволяє рекомендувати корекційно-розвивальну методику до застосування у процесі комплексного подолання заїкання в дошкільників. Проведене нами дослідження може бути продовжене в напрямі вивчення особливостей корекції означеної мовленнєвої патології в дітей молодшого шкільного віку.