Наукові видання
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Наукові видання за Автор "Kovalenko Svitlana Mykolaivna"
Зараз показуємо 1 - 9 з 9
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Enjoy Listening English Dialogues(СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2019) Коваленко Світлана Миколаївна; Kovalenko Svitlana Mykolaivna; Чикалова Марина Миколаївна; Chykalova Maryna MykolaivnaThe textbook includes the following topics: "Personality, Family", "Holidays", "Food", "Home", "University", "Shopping". it is aimed at the development and improvement of listening speech skills. The texts proposed are authentic, correspond to the syllabus,are socially and culturally oriented. The textbook is meant for the first-year-students (full-time and part-time) of University Foreign Languages Departments.Документ Андрагогічні принципи у поглядах британських теоретиків освіти (ретроспективний аналіз)(Черкаський національний університет ім. Б. Хмельницького, 2017) Коваленко Світлана Миколаївна; Kovalenko Svitlana MykolaivnaУ статті подається ретроспективний аналіз концептуальних основ освіти дорослих у поглядах провідних британських вчених-педагогів з початку ХХ століття до сьогодення. Зокрема, розглядаються доробки Дерека Легге, Кіріта Річмонда, Артура Стока, Річарда Генрі Таунея, Коліна Тітмуса, Пітера Джарвіса, Гарольда Уільтшира, Базіла Йекслі, науково-педагогічні погляди яких лягли в основу існуючої на сьогодні британської концепції освіти дорослих. Проаналізований матеріал може бути використаний при розробці національної концепції освіти дорослих. У перспективі доцільно провести детальний аналіз кожного з вищевказаних авторів, що може стати цінним теоретичним доробком для вітчизняної андрагогіки.Документ До питання про стандартизацію базової освіти дорослих (британська практика)(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021-11-30) Коваленко Світлана Миколаївна; Kovalenko Svitlana Mykolaivna; Коробова Юлія Володимирівна; Korobova Yuliia VolodymyrivnaДослідження розкриває одну із сучасних тенденцій реформування британської освіти дорослих - стандартизація базової ланки освіти дорослих.Документ Концепт "освіта дорослих" у педагогічних поглядах Пітера Джарвіса(2017) Коваленко Світлана Миколаївна; Kovalenko Svitlana MykolaivnaДане дослідження присвячене аналізу науково-педагогічних поглядів видатного британського теоретика у галузі освіти дорослих Пітера Джарвіса щодо концепту «освіта дорослих». Його прогресивні наукові пошуки у цьому напрямку беруть початок з 70-х років ХХ століття у період активної дискусії вчених усього світу щодо явища освіти дорослих. Автор актуалізує дослідження низки тотожних термінів (освіта дорослих, продовжувана освіта, відновлювана освіта, громадська освіта та інші), які були широко вживаними у останню чверть ХХ століття не тільки в педагогічних колах Британії, але й у світі в цілому. Проаналізований матеріал може бути використаний при розробці національної концепції освіти дорослих.Документ Місце університетів у реалізації концепції освіти дорослих в Британії(Черкаський університет імені Богдана Хмельницького, 2021) Коваленко Світлана Миколаївна; Kovalenko Svitlana Mykolaivna; Шумаєва Світлана Петрівна; Shumaeva Svitlana PetrivnaДослідження розкриває особливості діяльності закладів вищої освіти стосовно реалізації концепції розвитку освіти дорослих в Британії. Зокрема, розглядаються провідні чинники, які зорієнтували вищу школу на потреби дорослих споживачів; аналізуються особливості урядової політики та основні реформи, спрямовані на розвиток та підтримку освіти дорослих у британській вищій освіті; подано сучасні типи закладів вищої освіти Британії, які працюють з дорослим студентом; описується загальна схема навчання дорослих за університетськими програмами; висвітлюються перспективи реалізації позитивного досвіду в межах вітчизняної системи освіти дорослих.Документ Перспективи базової освіти дорослих (Британська практика)(Черкаський університет імені Богдана Хмельницького, 2019) Коваленко Світлана Миколаївна; Kovalenko Svitlana MykolaivnaДослідження орієнтоване на аналіз особливостей функціонування системи базової освіти дорослих у Великій Британії. Зокрема, розглядаються основні нормативні документи та державні освітні ініціативи, спрямовані на подолання проблеми низького рівня базових вмінь (прозова, обчислювальна та диджитальна грамотність). Публікація також окреслює стан та динаміку рівня базових вмінь дорослих у Британії починаючи з 1970-х років до теперішнього часу, охоплює національні та міжнародні дослідження проблеми функціональної неграмотності в межах просторового поля дослідження, висвітлює наслідки негативного впливу недостатнього рівня грамотності населення на економічні показники країни.Документ Роль освітньої спілки робітників у розвитку освіти дорослих в Англії(2013) Коваленко Світлана Миколаївна; Kovalenko Svitlana MykolaivnaУ статті аналізується діяльність Освітньої спілки робітників Англії як одного з провідних провайдерів освітніх послуг орієнтованих на дорослий контингент споживачів, висвітлюються історичні передумови створення цієї організації, розкриваються особливості діяльності асоціації з початку ХХ століття до теперішнього часу.Документ Упровадження інноваційних педагогічних технологій у процес підготовки фахівців сфери туристичного бізнесу(2019) Чикалова Марина Миколаївна; Коваленко Світлана Миколаївна; Chykalova Maryna Mykolaivna; Kovalenko Svitlana MykolaivnaУ статті проаналізовано сучасні вимоги до підготовки фахівців сфери туризму в закладі вищої освіти. З’ясовано, що поєднання теоретичної і практичної підготовки протягом навчання є обов'язковою умовою формування спеціаліста. На основі дослідження визначено доцільність упровадження інноваційних освітніх технологій з метою вдосконалення професійних якостей та напрямів роботи майбутніх фахівців індустрії гостинності, оскільки сфера туризму відрізняється від інших змінюваністю, креативністю, новизною, індивідуальністю та масовістю водночас. Запропоновано впровадження нових інноваційних технологій, а також удосконалених класичних методів навчання відповідно до вимог сучасності.Документ Інновації у сучасному освітньому просторі(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2024) Клочко Лариса Іванівна; Klochko Larysa Ivanivna; Чикалова Марина Миколаївна; Chykalova Maryna Mykolaivna; Коваленко Світлана Миколаївна; Kovalenko Svitlana Mykolaivna; Сидоренко Олена Леонідівна; Sydorenko Olena Leonidivna; Гуменюк Інна Леонідівна; Humeniuk Inna Leonidivna; Давидова Тетяна Василівна; Davydova Tetyana Vasylivna; Давидов Станіслав; Davydov Stanislav; Пахненко Ірина Іванівна; Pakhnenko Iryna Ivanivna; Василенко Тетяна; Vasylenko Tetiana; Гуппал Тетяна; Huppal Tetiana; Матузна Ксенія; Matuzna Kseniia; Мелешкіна Ірина; Meleshkina Iryna; Сагура Ганна; Sahura Hanna; Шевченко Ганна; Shevchenko Hanna; Юшко Катерина; Yushko KaterynaМонографія є результатом наукової розвідки колективу кафедри іноземних мов Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка у співпраці з педагогічним колективом Комунального закладу Сумської обласної ради «Сумський обласний академічний ліцей імені Дмитра Євдокимова» переможців обласного конкурсу «Кращий STEM-урок» в межах дослідження колективної теми кафедри «Змістові та процесуальні особливості підготовки вчителя англійської мови». Наукове видання висвітлює теорію і практику впровадження інновацій у освітній процес, презентує їх нові моделі та форми, аналізує сучасні інноваційні технології та особливості їх реалізації. Видання адресоване науковцям, аспірантам, педагогічним працівникам закладів освіти та методичних служб, науково-педагогічним працівникам усіх ланок системи освіти, студентам ЗВО.