Тези доповідей
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Тези доповідей за Автор "Korobova Yuliia Volodymyrivna"
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Використання потенціалу мовлення вчителя англійської мови для подолання комунікативного бар’єру(Київський національний авіаційний університет, 2021) Коробова Юлія Володимирівна; Korobova Yuliia VolodymyrivnaКомунікативний бар’єр, який виникає під час педагогічного спілкування, розглядається як інформаційний бар’єр, в основі якого лежить недостатня увага вчителя до модифікацій власного мовлення на різних лінгвістичних рівнях відповідно до рівня підготовки учнів та педагогічної ситуації. Методика навчання мовленнєвої адаптації сприяє розв’язанню проблеми підвищення якості навчання професійно орієнтованого говоріння майбутніх учителів АМ.Документ Використання потенціалу мовлення вчителя англійської мови для подолання комунікативного бар’єру(2021-11) Коробова Юлія Володимирівна; Korobova Yuliia VolodymyrivnaМетою статті є обґрунтування способу подолання комунікативного бар’єру, який виникає під час педагогічного спілкування, та розглядається як інформаційний бар’єр, в основі якого лежить недостатня увага вчителя до модифікацій власного мовлення на різних лінгвістичних рівнях відповідно до рівня підготовки учнів та педагогічної ситуації. Методика навчання мовленнєвої адаптації сприяє розв’язанню проблеми підвищення якості навчання професійно орієнтованого говоріння майбутніх учителів АМ.Документ Відбір матеріалу для навчання майбутніх учителів англійської мови мовленнєвої адаптації(ФОП Цьома С. П., 2018-11) Коробова Юлія Володимирівна; Korobova Yuliia VolodymyrivnaУ статті розглянуто проблему відбору матеріалу для навчання мовленнєвої адаптації майбутніх учителів англійської мови - студентів третіх курсів факультетів іноземних мов. Визначено такі компоненти: теми та ситуації спілкування, мовленнєвий матеріал, мовний матеріал, невербальні засоби спілкування (жести).Документ Курс «Адаптивне мовлення» як вибірковий компонент освітніх програм для майбутніх учителів англійської мови(ФОП Цьома С.П., 2021-11) Коробова Юлія Володимирівна; Коваленко Світлана Миколаївна; Korobova Yuliia Volodymyrivna; Kovalenko Svitlana MykolaivnaВідповідно до Професійного стандарту за професіями «Вчитель початкових класів ЗЗСО», «Вчитель ЗЗСО» складовою мовно-комунікативної компетентності вчителя іноземної мови визначена здатність забезпечувати навчання учнів іноземної мови, а складовою предметно-методичної компетентності – здатність добирати і використовувати сучасні та ефективні методики і технології навчання, виховання і розвитку учнів. Навчальна дисципліна «Адаптивне мовлення вчителя англійської мови» спрямована на формування в майбутніх учителів АМ вмінь мовленнєвої адаптації, тобто однієї зі складових як мовно-комунікативної так і предметно-методичної компетентностей. Мовленнєва адаптація визначається як пристосування мовлення вчителя до рівня підготовки учнів з метою підвищення ефективності навчання та здійснюється шляхом модифікації мовлення вчителя, тобто його змін на різних лінгвістичних рівнях. Оволодіння майбутніми вчителями АМ вміннями мовленнєвої адаптації є ефективним шляхом оптимізації підготовки здобувачів вищої освіти.Документ Моделювання професійної орієнтації практичних занять з англійської мови для майбутніх учителів на початковому ступені навчання(ФОП Цьома С. П., 2019-11-29) Коробова Юлія Володимирівна; Korobova Yuliia VolodymyrivnaСтаття присвячена розв'язанню проблеми професіоналізації навчання майбутніх учителів англійської мови. Складовою частиною процесу реалізації професійної орієнтації на практичних заняттях з іноземної мови вважається формування вмінь мовленнєвої адаптації. Наведено професійно орієнтовані завдання, які розроблено з урахуванням тем та ситуацій спілкування, мовленнєвого матеріалу у вигляді виразів класного вжитку та мовного фонетичного матеріалу.Документ Особливості автономії студентів в умовах дистанційного навчання(2020-06) Коробова Юлія Володимирівна; Korobova Yuliia VolodymyrivnaМетою дослідження є аналіз преваг та недоліків використання системи Moodle для навчання іноземної мови студентів закладів вищої освіти. Увага зосереджена на особливостях автономії студентів в умовах дистанційного навчання. Для проведеного дослідження було використано теоретичні методи аналізу, узагальнення, порівняння, інтерпретації. Проаналізовано вплив Moodle-орієнтованої дидактичної моделі розвитку загальних та фахових компетентностей на процес навчання і формування особистості майбутніх учителів іноземної мови.Документ Формування вмінь комплексної мовленнєвої адаптації в майбутніх учителів англійської мови(2018-04) Коробова Юлія Володимирівна; Korobova Yuliia VolodymyrivnaУспішне формування вмінь професійно орієнтованого говоріння у студентів 3 курсів мовних ЗВО для більш ефективного виконання ними професійних функцій учителя англійської мови на уроці може реалізовуватися в результаті впровадження розробленої методики навчання мовленнєвої адаптації. Досягнення мети навчання забезпечується підсистемою професійно орієнтованих вправ, яка складається з чотирьох груп. Нами було конкретизовано склад групи вправ, спрямованої на формування вмінь комплексної мовленнєвої адаптації.