Статті
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Статті за Автор "Kalenyk Mykhailo Viktorovych"
Зараз показуємо 1 - 20 з 76
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Аналогии в решении проблемных познавательных задач(1996) Каленик Михайло Вікторович; Kalenyk Mykhailo ViktorovychРозвитку творчих здібностей учнів на уроках фізики сприяє розв'язок проблемних пізнавальних завдань, результатом чого є введення істотних ознак компонентів змісту шкільного курсу фізики. Одним з прийомів розв'язку таких завдань є використання умовиводів за аналогією.Документ Використання довгострокових завдань з фізики для оцінки практичних умінь старшокласників(2001) Каленик Михайло Вікторович; Kalenyk Mykhailo ViktorovychВідносно невеликий час, враховуючи профільну орієнтацію навчання, який можна використати для розв’язування фізичних задач, вимагає пошуку способів збільшення їх кількості без значного перевантаження учнів домашньою роботою. Одним з таких способів є використання “довгострокових” рівневих завдань з розв’язування фізичних задач.Документ Використання комп’ютера для керівництва процесом розв’язування практичних задач з фізики(2007) Каленик Михайло Вікторович; Kalenyk Mykhailo ViktorovychУ статті з’ясовується доцільність використання комп’ютерів під час підготовки студентів до практичних занять з методики навчання фізики у процесі розв’язування практичних задач з фізики.Документ Використання комп’ютера на уроках фізики в основній школі(2000) Каленик Михайло Вікторович; Kalenyk Mykhailo ViktorovychСтворенню психічних образів сприяє широке використання фізичного експерименту, зокрема демонстраційних дослідів. Але існують випадки, коли тільки демонстрації досліду недостатньо для створення у свідомості учнів таких психічних образів, що відповідають об’єктам реальної дійсності. Потрібно додаткове моделювання цих об’єктів, тому що їх моделі дозволяють виділити ті істотні ознаки, які безпосередньо не спостерігаються під час демонстрацій. Одним із засобів створення моделей є комп’ютер.Документ Використання методу проектів у циклах навчального процесу з фізики(2013) Каленик Михайло Вікторович; Kalenyk Mykhailo ViktorovychУ статті показано, що у навчальному процесі, побудованому на його інтегративній моделі, створені всі необхідні умови для організації в цілому або використанні окремих етапів проектного методу навчання; вказано на шляхи удосконалення проектного методу.Документ Внутреннее структурирование излагаемого содержания(1997) Каленик Михайло Вікторович; Kalenyk Mykhailo ViktorovychВнутрішнє структурування навчального змісту передбачає: виділення у змісті досліджуваного питання сістеми логічно завершених частин, в кожній з яких міститься опис одного або кількох взаємопов'язаних його істотних ознак; поділ інформації на дві частини - опис (формулювання) суттєвих ознак, які є предметом пізнання, засвоєння, запам'ятовування, і інформацію, яка забезпечує першу частину.Документ Внутрішні зворотні зв’язки під час роботи учнів з персональними комп’ютерами як навчальними пристроями(2008) Каленик Михайло Вікторович; Kalenyk Mykhailo ViktorovychУ статті розглянуто роль персональних комп’ютерів в оптимізації управління самостійною навчальною діяльністю учнів у процесі навчання фізики.Документ Дидактичні особливості організації проектного методу в контексті інтегративної моделі процесу навчання(2014) Каленик Михайло Вікторович; Kalenyk Mykhailo ViktorovychУ статті пропонується сучасний підхід до організації в контексті інтегративної моделі процесу навчання проектного навчання. Запропонована детальна структура організації міні-проекту відповідно до структури циклу навчального процесу.Документ Елементи дистанційної освіти при вивченні фізики в школі(2013) Каленик Михайло Вікторович; Kalenyk Mykhailo ViktorovychЯк показує практика, у переважній більшості випадків викладачі у процесі дистанційного навчання обмежуються розміщенням лекційного курсу в електронному вигляді і введенням автоматизованої системи тестування на етапі контролю. У статті розглядаються питання методики організації самостійної роботи в умовах дистанційного навчання фізики.Документ Елементи проблемно-діяльнісного підходу в організації навчальної діяльності учнів на уроках фізики(2015) Каленик Михайло Вікторович; Kalenyk Mykhailo ViktorovychУ статті встановлюються ознаки і місце проблемно-діяльнісного підходу в навчанні фізики, його удосконалення в поєднання зі структурою інтегративної моделі навчального процесу.Документ Зв’язок між основним і додатковим матеріалами в курсі фізики основної школи(1997) Каленик Михайло Вікторович; Kalenyk Mykhailo ViktorovychПропонуються конкретні шляхи подолання проблеми, коли порушуються сама ідея диференціації у навчанні і логіка навчального процесу, яка вимагає, щоб головне було засвоєно на уроці, шляхом розділення всього матеріалу на навчальний та дидактичний а також шляхом подання змісту компонента через системи його істотних ознак.Документ Зміст курсу фізики 7-го класу 12-річної загальноосвітньої школи(2009) Каленик Михайло Вікторович; Kalenyk Mykhailo ViktorovychПриведення у відповідність головній меті навчання фізики у вітчизняній загальноосвітній школі змісту курсу фізики 7-го класу потребує суттєвих змін у переліку питань, логіки їх вивчення у цій частині навчального предмета.Документ Зміст поняття "фізична величина" в курсі фізики основної школи(СумДПУ ім. А. С.Макаренка, 2000) Каленик Михайло Вікторович; Kalenyk Mykhailo ViktorovychУ статті розглядається зміст поняття "фізична величина" і визнача-ється які його ознаки повинні бути сформовані в учнів середніх навчальних закладів.Документ Изображение графических зависимостей при изучении механики в школьном курсе физики средствами мультимедиа(2013) Пасько Ольга Олександрівна; Pasko Olha Oleksandrivna; Каленик Михайло Вікторович; Kalenyk Mykhailo ViktorovychРассматривается методика использования компьютерных демонстраций при построении графиков величин, характеризующих конкретный вид механического движения: равномерного, равнопеременного, колебательного в курсе физики общеобразовательной школы.Документ Комп’ютерні демонстрації під час вивчення технічних пристроїв(2006) Каленик Михайло Вікторович; Kalenyk Mykhailo ViktorovychОсобливістю вивчення технічних пристроїв є те, що предметом пізнава-льної діяльності стають реальні технічні об’єкти і їх моделі, а відповідна розу-мова діяльність учнів пов’язана зі створенням, доповненням, перетворенням образів сприймання й уявлення. Найбільш повно вирішити цю проблему можна, використовуючи комп’ютерні демонстрації.Документ Комп’ютерні технології при використанні графіків на уроках фізики(2007) Каленик Михайло Вікторович; Kalenyk Mykhailo ViktorovychКожний накреслений графік повинен бути обговореним з учнями так, щоб, по-перше, були чітко з’ясовані всі сторони відповідного фізичного явища, які за його допомогою зображуються, і, по-друге, щоб він став базою для обговорення учнями інших питань, які приводять до більш глибокого вивчення фізичних явищ. Ця вимога підкреслює необхідність пошуку такої методики введення графіків, щоб вони виконували зазначені функції в навчанні фізики.Документ Конспекти з фізики – один із засобів інтенсифікації процесу навчання в основній школі(ЧДПУ ім. Т. Г. Шевченка, 2000) Каленик Михайло Вікторович; Kalenyk Mykhailo ViktorovychУ значній мірі подолати дифіцит навчального часу можна такою організацією процесу навчання, щоб більшість питань курсу фізики 7 - 8 класів не потребували їх повторного вивчення в старших класах, а стали предметом їх подальшого розвитку і базою для усвідомленого засвоєння змісту, який розглядається на другому ступені навчання фізики в школі. В учнів середніх класів треба сформувати такі пізнавальні уміння і навички, які полегшать сприйняття й засвоєння змісту курсу фізики в старших класах. Отже актуальною стає проблема інтенсифікації процесу навчання фізики в основній школі.Документ Лабораторні роботи по вимірювання фізичних величин(1997) Каленик Михайло Вікторович; Kalenyk Mykhailo Viktorovych; Каленик Віктор Іванович; Kalenyk Viktor IvanovychВиконання лабораторних робіт дає можливість організувати діяльність учнів, яка характеризується великою їх самостійністю у плануванні, проведенні дослідів і оформлені одержаних результатів, шо є однією з головних умов фо-рмування інтелектуальних і практичних умінь.Документ Лекційно-практичні заняття з "Шкільного курсу фізики" на фізико-математичних факультетах університетів(2005) Каленик Віктор Іванович; Kalenyk Viktor Ivanovych; Каленик Михайло Вікторович; Kalenyk Mykhailo ViktorovychУ статті пропонується зміст й організація навчальних занять з методики викладання окремих тем шкільного курсу фізики, що ґрунтується на досвіді роботи авторів.Документ Логіка вивчення "питомих" фізичних величин в 7 - 8 класах(1998) Каленик Михайло Вікторович; Kalenyk Mykhailo ViktorovychРозвиток пізнавальних можливостей учнів, зміст і характер дій навчального процесу залежить від тих конкретних ситуацій, які виникають на уроках. Тому, мова йде про плани спільної діяльності учителя й учнів, які визначають загальну стратегію вивчення даної групи понять, що є основою різноманітних дій учасників навчального процесу.