Статті
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Статті за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 51
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Борошнисторосяні гриби північної частини Харківського Лісостепу(1999) Гаврило Олена Іллівна; Havrylo Olena IllivnaДля півночі Харківського Лісостепу представлено 48 видів з 9 родів порядку Erysiphales. Найбільша кількість видів паразитує на представниках родин Rosaceae, Asteraceae, Fabaceae. Найбільше видів рослин-живителів також належить до цих родин. Проаналізовано поширення борошнисторосяних грибів у різних рослинних угрупованнях. Найбільша видова різноманітність характерна для культурних ценозів та широколистяних лісів.Документ Облігатнопаразитні фітотрофні мікроміцети на рідкісних рослинах Сумського геоботанічного округу(1999) Гаврило Олена Іллівна; Havrylo Olena IllivnaБули проведені обстеження природоохоронних територій Сумського геоботанічного округу, де на рідкісних рослинах виявлені специфічні для них гриби-паразити.Документ Облігатнопаразитні фітотрофні мікроміцети штучних та рудеральних рослинних угруповань Харківського Лісостепу(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2006) Гаврило Олена Іллівна; Havrylo Olena IllivnaПодані результати мікологічних досліджень штучних і рудеральних рослинних угруповань Харківського Лісостепу. У штучних лісонасадженнях виявлено 64 види представників порядків Erysiphales, Peronosporales, Uredinales і Ustilaginales. У культурних угрупованнях - 105 видів мікроміцетів. У рудеральних фітоценозах зареєстровано 61 вид вказаних порядків.Документ Здоров’язберігаючий компонент у вихованій роботі початкової школи(2010) Кондратюк Світлана Миколаївна; Kondratiuk Svitlana MykolaivnaУ статті розглядаються питання застосування у виховній роботі початкової школи здоров’язберігаючого компоненту. Автор пропонує впровадження у навчально-виховний процес початкової школи моделі інтегрованого підходу до виховання у молодших школярів здорового способу життя. Висвітлює основні напрями виховної роботи щодо збереження здоров'я молодших школярів.Документ Облігатнопаразитні мікроміцети природоохоронних територій Сумського геоботанічного округу(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010) Гаврило Олена Іллівна; Havrylo Olena IllivnaУ 9 природоохоронних об'єктах Сумського геоботанічного округу виявлено 93 види облігатнопаразитних мікроміцетів, які належать до порядків Erysiphales, Peronosporales, Uredinales та Ustilaginales. У статті подано їх розподіл за рослинними угрупованнями. Більшість представників знайдено у лісових і степових формаціях. Також зазначені гриби-паразити рідкісних рослин даної території.Документ Концепція "здоров'я" у сучасній медицині(2011) Дьяченко Анатолій Григорович; Diachenko Anatolii Hryhorovych; Гаврило Олена Іллівна; Havrylo Olena Illivna; Дьяченко Павло Анатолійович; Diachenko Pavlo AnatoliiovychУ статті розглядається з історичних і біосоціальних позицій парадигма здоров'я/хвороба. Вказується на дуалістичну (біосоціальну) основу сучасного розуміння цих термінів.Документ Формування у молодших школярів правил природовідповідного харчування(2011) Кондратюк Світлана Миколаївна; Kondratiuk Svitlana Mykolaivna; Король Олена Вікторівна; Korol Olena ViktorivnaУ статті проаналізовано та обґрунтовано вплив харчування на зростаючий організм, визначено шляхи формування у молодших школярів правил раціонального харчування, доведена необхідність дотримання природовідповідності в організації режиму харчування учнів початкової школи. Авторм висвітлено експериментальне впровадження природовідповідного харчування молодших школярів у добовий розподіл.Документ Урахування вікових особливостей молодших школярів у процесі формування пізнавальної мотивації(2011) Парфілова Світлана Леонідівна; Parfilova Svitlana LeonidivnaУ статті висвітлено різні погляди на проблему можливості цілеспрямованого формування і розвитку пізнавальних мотивів. Виділено позитивні та негативні аспекти мотивації учіння молодшого школяра, описано динаміку її розвитку протягом цього віку, розкрито причини зниження пізнавальної мотивації.Документ Проблема преемственности дошкольного и начального образования(2012) Кондратюк Світлана Миколаївна; Kondratiuk Svitlana MykolaivnaВ статье рассматриваются вопросы о психолого-педагогической готовности детей дошкольного возраста к обучению в школе и о необходимости подготовки педагогических кадров к такого родя деятельности. Раскрываются научные аспекты преемственности дошкольного и начального образования, указывается на позитивное влияние преемственности в работы детского сада и начальной школы.Документ Проблема наступності дошкільної і початкової освіти(2013) Кондратюк Світлана Миколаївна; Kondratiuk Svitlana Mykolaivna; Павлущенко Наталія Миколаївна; Pavlushchenko Nataliia Mykolaivna; Король Олена Вікторівна; Korol Olena ViktorivnaУ статті розглядаються питання психолого-педагогічної готовності дітей дошкільного віку до навчання у школі та необхідність підготовки педагогічних кадрів до такого роду діяльності. Розкриваються наукові аспекти наступності дошкільної та початкової освіти, вказується на позитивний вплив наступності в роботі дитячого садка і початкової школи.Документ Технологія організації сучасного уроку в початковій школі(2013) Кондратюк Світлана Миколаївна; Kondratiuk Svitlana Mykolaivna; Рубан Лариса Іванівна; Ruban Larysa IvanivnaУ статті на підставі аналізу психолого-педагогічної та методичної літератури розкрито складові технології сучасного уроку в початковій школі та технологію його організації. Виділено основні етапи та визначено їх складові щодо підготовки та реалізації організаційного аспекту уроку.Документ Теоретичні засади проблеми формування екологічно доцільної поведінки учнів початкових класів(2014) Колишкіна Алла Петрівна; Kolyshkina Alla PetrivnaУ статті узагальнено спроби різних науковців визначити особливості та типологію поведінки. Здійснено аналіз сутності та структури поняття „екологічно доцільна поведінка”, у ході якого важливо звернутися до розгляду категорій „поведінка” та „доцільність”. З’ясовано, що поведінка особистості зумовлена ланцюгом складних психологічних утворень: цінностями, потребами, інтересами та мотивами. Обґрунтовано структурні компоненти екологічно доцільної поведінки (знання про об’єкти природи та норми і правила поведінки в природі; інтерес до об’єктів природи, ставлення до об’єктів природи як до суб’єктів взаємодії, переживання стосовно об’єктів природи, свідомі дії та вчинки, зумовлені ціллю збереження природи), а також сформульовано її визначення щодо учнів початкових класів.Документ Педагогічні умови формування у молодших школярів здоров’язбережувальної компетентності(2014) Кондратюк Світлана Миколаївна; Kondratiuk Svitlana Mykolaivna; Праженик Ганна Леонідівна; Prazhenyk Hanna LeonidivnaУ статті розглядається проблема збереження, зміцнення та відтворення здоров’я молодших школярів. Автори вбачають її рішення шляхом визначення та дотримання спеціальних педагогічних умов, які перебувають у змістовому та функціональному взаємозв’язку і взаємозалежності, що забезпечує збереження здоров’я молодших школярів. Перспективними напрямами для майбутніх наукових розвідок автори вважають висвітлення особливостей підготовки майбутніх вчителів початкової школи до здоров’язбережувального виховання учнів.Документ Педагогічні умови інтегрованого навчання музики молодших школярів(2014) Данько Наталія Павлівна; Danko Nataliia PavlivnaУ статті розкриваються сутність та зміст педагогічних умов інтегрованого навчання музики молодших школярів. Розкриваються 3 групи педагогічних умов, які найбільше розглядаються сучасними дослідниками та практиками: психолого-педагогічні, методичні, організаційні. Аналізуються результати дослідження таких сучасних науковців, як: Падалка Г.М., Бушуева Н.А., Браттанич О.Г., Гончаренко А. М., Нечволд Л.І., Холоденко В.О., Яценко С.Л. Крім аналізу результатів сучасних досліджень в галузі мистецької освіти, подається авторське визначення поняття «педагогічні умови» та основні педагогічні умови здійснення інтегрованого навчання музики молодших школярів; розкриваються специфічні особливості кожної з них. Педагогічна інтеграція в процесі навчання музики молодших школярів розглядається як можливість реалізації принципів гуманізації, інтеграції, активності, індивідуалізації. Створення специфічних педагогічних умов сприяє ефективному навчанню мистецтву дітей молодшого шкільного віку.Документ Теоретичні аспекти проблеми здоровʼязбереження дітей у системі дошкільної освіти(2014) Бутенко Віта Григорівна; Butenko Vita HryhorivnaУ статті розкрито актуальність проблеми стану здоров’я дітей дошкільного віку; охарактеризовано сутність феномену «здоров’язбереження» та обґрунтовано необхідність виховання потреби збереження здоров’я у дошкільників; визначено принципи здоров’язбереження. Засвідчено, що здоров’язбереження дітей в педагогічному аспекті варто розглядати, як цінність, систему, процес і результат.Документ Comparative Analysis of the Organizational Principles of the Functioning of Secondary Schools of Great Britain and Ukraine(2014) Шаповалова Ольга Віталіївна; Shapovalova Olha VitaliivnaThis article provides a comparative analysis of the organizational foundations of functioning of comprehensive secondary schools of Great Britain and Ukraine. The stages required attending schools in Ukraine and the United Kingdom that affect the process of formation and development of secondary education are specified. Ukrainian laws and government regulations, which became the basis for the development and implementation of educational content in our schools are analyzed. Comparing the experience of educational process in schools of Ukraine and Great Britain, it is concluded that there exist common and distinctive tendencies. The uniqueness of the British experience is that an appropriate level of funding for education and equal access to quality education by all citizens are provided. Britain has implemented a better idea of profile education in upper secondary school; humanitarian, naturalmathematical, technological components of school education are well balanced.Документ Педагогічні умови гендерного виховання учнів початкових класів(2014) Павлущенко Наталія Миколаївна; Pavlushchenko Nataliia Mykolaivna; Король Олена Вікторівна; Korol Olena ViktorivnaУ статті пропонується детальний опис особливостей гендерного виховання учнів початкових класів, представлений у формі наступних педагогічних умов: удосконалення змісту виховання через реалізацію сучасних гендерних підходів; використання результатів гендерного аналізу підручників початкової школи для формування егалітарної свідомості; організація виховного процесу на засадах гендерної рівності. Зазначені педагогічні умови спрямовані на формування гендерної свідомості підростаючого покоління, відмову від асиметрії гендерної соціалізації бінарного типу, розстановку акцентів при вихованні на особистісні якості дитини, а не на її біологічну приналежність.Документ Нормативно-правові засади управління якістю середньої освіти у Великобританії(2014) Шаповалова Ольга Віталіївна; Shapovalova Olha VitaliivnaУ статті висвітлено нормативно-правові засади управління якістю загальної середньої освіти у Великобританії, зокрема Закони «Про реформування освіти» (1988), «Про освіту» (2005, 2011), «Про дітей» (2006), «Про освіту та інспектування» (2006), низку редакцій нормативного документу «Рамкові основи інспекції шкіл в Англії» (2005, 2007, 2013) тощо. Схарактеризовано кількісні та якісні зміни, що відбулися в управлінні якістю загальної середньої освіти Великобританії в досліджуваний період. З’ясовано особливості розподілу владних повноважень центрального уряду, незалежної інспекції Ofsted, місцевих освітніх адміністрацій та навчальних закладів, що регламентується зазначеними нормативними актами.Документ Психолого-педагогічні підходи до проблеми навчальної мотивації молодших школярів(2014) Парфілова Світлана Леонідівна; Parfilova Svitlana Leonidivna; Лисенко Оксана Сергіївна; Lysenko Oksana SerhiivnaСтаття присвячена аналізу поглядів на проблему мотивації. Розглянуто існуючі підходи до формування навчальної мотивації молодших школярів. У статтi розкрито поняття мотивації, навчальної мотивації; розкрито зміст мотивів, охарактеризовано провідні групи мотивів. Визначено умови формування навчальних мотивів. Виявлено особливості створення ситуації успіху у навчальній діяльності як суб'єктивного психічного стану задоволення наслідком фізичної або моральної напруги виконавця справи, творця явища.Документ Підготовка майбутніх вчителів початкової школи до впровадження нового змісту Державного стандарту початкової загальної освіти(2014) Кондратюк Світлана Миколаївна; Kondratiuk Svitlana Mykolaivna; Павлущенко Наталія Миколаївна; Pavlushchenko Nataliia MykolaivnaУ статті висвітлено актуальні питання підготовки майбутніх учителів до впровадження нового змісту Державного стандарту початкової загальної освіти. Обґрунтовано необхідність уведення спецкурсів: «Технологія викладання англійської мови у початковій школі», «Практичний курс англійської мови з методикою викладання у початковій школі», «Інформатика з методикою викладання у початковій школі», «Інноваційні методики викладання інформатики в початковій школі», «Основи інформаційної культури вчителя початкової школи».
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »