Сучасні проблеми логопедії та реабілітації
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Сучасні проблеми логопедії та реабілітації за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 216
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Формування навички читання у дітей із ЗНМ(2016-04-05) Кравченко Ірина Вікторівна; Kravchenko Iryna Viktorivna; Сай Наталія Віталіївна; Sai Nataliia VIitaliivnaУ статті розглядається методика формування навички читання у дітей з вадами мовлення, яка дозволяє домогтися свідомого, виразного, швидкого і правильного читання (за Л. Ф. Клімановою).Документ Особливості розвитку лексико-граматичної сторони мовлення із загальним недорозвитком мовлення(2016-04-05) Ласточкіна Олена Володимирівна; Lastochkina Olena Volodymyrivna; Молошна Ірина Анатоліївна; Moloshna Iryna AnatoliivnaУ статті подано проблему розвитку лексико-граматичної сторони мовлення у дітей з загальним недорозвиненням мовлення.Документ Формування звуко-складової структури мовлення у дітей дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення(2016-04-05) Стахова Лариса Львівна; Stakhova Larysa Lvivna; Лютова Ганна Григорівна; Liutova Hanna HryhorivnaУ статті висвітлюються особливості трактування поняття «звуко-складова структура», основні види порушень звуко-складової структури слів, етапи роботи з формування звуко-складової структури мовлення у дітей дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення.Документ Викoристання дидактичних ігoр та ігрових вправ при вивченні частин мoви у рoбoті з дітьми з пoрушенням мoвлення(2016-04-05) Кравченко Ірина Вікторівна; Kravchenko Iryna Viktorivna; Борисенко Олександра Володимирівна; Borysenko Oleksandra VolodymyrivnaУ статті рoзглянутo наукoвo-теoретичні засади застoсування дидактичних ігoр та цікавих вправ при вивченні частин мoви у рoбoті з дітьми з пoрушенням мoвлення. Прoаналізoванo перелік вимoг, якими пoтрібнo керуватися, щoб ігрoва діяльність на урoці прoхoдила ефективнo і давала бажані результати. Пoданo дидактичний матеріал для цікавoгo прoведення урoків.Документ Особливості формування просодичних компонентів мовлення у дітей дошкільного віку зі стертою формою дизартрії(ФОП Цьома С. П., 2016-04-05) Стахова Лариса Львівна; Stakhova Larysa Lvivna; Чернякова Марія Олександрівна; Cherniakova Mariia OleksandrivnaУ статті висвітлено особливості формування просодичних компонентів мовлення у дітей дошкільного віку зі стертою формою дизартрії.Документ Теоретичні засади розвитку зв’язного мовлення в дітей із затримкою психічного розвитку(2016-04-05) Кравченко Анатолій Іванович; Kravchenko Anatolii Ivanovych; Цатурова Еліна Юріївна; Tsaturova Elina YuriivnaУ статті висвітлені особливості розвитку звʼязного мовлення в дітей із затримкою психічного розвитку дошкільного віку. Подано характеристику звʼязного мовлення з позицій різних дослідників цього напряму.Документ Характеристика звʼязного мовлення дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення(2016-04-05) Кравченко Анатолій Іванович; Kravchenko Anatolii Ivanovych; Ступак Любов Миколаївна; Stupak Liubov MykolaivnaУ статті представлено характеристику звʼязного мовлення дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення, висвітлено особливості формування усіх ланок звʼязного мовлення.Документ Інтерактивні технології як спосіб ефективного засвоєння навчального матеріалу(2016-04-05) Стахова Лариса Львівна; Stakhova Larysa Lvivna; Склярова Марина Геннадіївна; Skliarova Maryna HennadiivnaУ статті розглядаються теоретичні та методичні аспекти використання інтерактивних методів навчання як ефективного засобу подолання мовленнєвих порушень у дітей молодшого шкільного віку.Документ Застосування комплексного підходу в корекційній роботі з подолання заїкання в дітей дошкільного віку(2016-04-05) Кравченко Анатолій Іванович; Kravchenko Anatolii Ivanovych; Харченко Алла Іванівна; Kharchenko Alla IvanivnaУ статті порушено актуальну проблему подолання заїкання у дітей дошкільного віку, висвітлено основні напрямки корекції означеної патології мовлення з позицій комплексного підходу.Документ Сучасні погляди на подолання заїкання(2016-04-05) Кравченко Анатолій Іванович; Kravchenko Anatolii IvanovychУ статті висвітлено сучасні погляди на подолання заїкання. Обґрунтовано доцільність медичного та педагогічного впливу на дітей із заїканням у процесі комплексного подолання цієї мовленнєвої вади. Описано можливість застосування нетрадиційних засобів подолання заїкання.Документ Профілактика дисграфії в дітей дошкільного віку засобами монтессорі-педагогіки(ФОП Цьома С. П., 2016-04-05) Кравченко Анатолій Іванович; Kravchenko Anatolii Ivanovych; Цигвінцева Євгенія Олександрівна; Tsyhvintseva Yevheniia OleksandrivnaУ статті висвітлено поняття дисграфії, історію вивчення, причини та напрями профілактики цього мовленнєвого порушення в дітей дошкільного віку із використанням засобів Монтессорі-педагогіки.Документ Використання наочно-ігрових засобів на етапі автоматизації звуків у дітей старшого дошкільного віку(2016-04-05) Стахова Лариса Львівна; Stakhova Larysa Lvivna; Коротка Олена Іванівна; Korotka Olena IvanivnaУ статті висвітлюються теоретичні основи та особливості використання ігрових прийомів на етапі автоматизації звуків, їх роль та місце в організації роботи з корекції звуковимови в дітей дошкільного віку із фонетико-фонематичним та загальним недорозвинення мовлення. Наведені ігри та вправи, які доцільно використовувати під час логопедичних занять.Документ Застосування логоритмічних вправ у роботі з дітьми із загальним недорозвиненням мовлення(ФОП Цьома С. П., 2017) Солодовник Марина Костянтинівна; Solodovnyk Maryna Kostiantynivna; Безверха Ірина Григорівна; Bezverkha Iryna HryhorivnaСтаття присвячена особливостям роботи з дітьми із загальним недорозви-ненням мовлення. Розкрита важливість використання логоритмічних вправ як ефективного засобу у роботі з подолання мовленневих порушень. Автор розглядає структуру заняття та форми роботи з логоритміки.Документ Методика Н. Чевельової з подолання заїкання у дітей молодшого шкільного віку(ФОП Цьома С. П., 2017) Гребіник Ганна Ігорівна; Hrebinyk Hanna Ihorivna; Андросова Валентина Миколаївна; Androsova Valentyna MykolaivnaУ статті розглядаються особливості корекційно-логопедичної роботи з подолання заїкання у дітей молодшого шкільного віку за методикою Н. Чевельової засобами ручної праці.Документ Дидактична гра як основний метод корекційної логопедичної роботи з дітьми дошкільного віку з порушеннями зору(ФОП Цьома С. П., 2017) Крамаренко Тетяна Володимирівна; Kramarenko Tetiana VolodymyrivnaУ даній статті висвітлено роль дидактичних ігор у логопедичній роботі з дітьми дошкільного віку з порушеннями зоруДокумент Заїкання. Етапи корекційної роботи(ФОП Цьома С. П., 2017) Андросова Валентина Миколаївна; Androsova Valentyna MykolaivnaУ статті подається назва, характерис¬тика, мета та зміст етапів корекційної роботи з подолання заїкання.Документ Використання техніки орофаціальної міофункціональної терапії в логопедичній практиці(ФОП Цьома С. П., 2017) Бабич Н. М.; Babych N. M.; Кібальна К. О.; Kibalna K. O.; Мельніченко Т. В.; Melnichenko T. V.Дана стаття презентує досвід ортодонтичної практики впливу на стан артикуляційних органів, який доцільно використовувати в логопедичній роботі при формуванні правильної звуковимови у дітей з різними порушеннями мовлення.Документ Використання прийомів та методів мнемотехніки на логопедичних заняттях(ФОП Цьома С. П., 2017) Старостенко Вікторія Андріївна; Starostenko Viktoriia AndriivnaУ статті підкреслюється актуальність та важливість використання прийомів та методів мнемотехніки в корекційно-логопедичній роботі з дошкільниками.Документ Дослідження кінестетичної основи рухів рук і стереогнозу в дітей із церебральним паралічем(ФОП Цьома С. П., 2017) Кукса Наталія Вікторівна; Kuksa Nataliia ViktorivnaУ статті представлено результати дослідження кінестетичної основи рухів верхніх кінцівок і стереогнозу в дітей зі спастичними формами церебрального паралічу.Документ Методичні аспекти навчання основ здоров'я(ФОП Цьома С. П., 2017) Міхеєнко Олександр Іванович; Mikheienko Oleksandr IvanovychУ статті розглядаються організаційні форми і методи навчальної діяльності, які дають змогу стимулювати пізнавальний інтерес, сформувати мотиви здоров’я, спонукати до практичного застосування знань про здоров’я у професійній діяльності та повсякденному житті.