Сучасні проблеми логопедії та реабілітації
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Сучасні проблеми логопедії та реабілітації за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 356
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Особливості вивчення рівня прояву агресії у молодших школярів з нормальним мовленням та ПМР(ФОП Цьома, 2013) Бєлова Олена Борисівна; Bielova Olena BorysivnaУ нашій статті розглянуто аналіз дослідження стану агресії у молодших школярів з нормальним та порушеним мовленнєвим розвитком, особливості моделювання ними у свідомості типів поведінки, усвідомлення власних переживань та їх поведінка у життєвих ситуаціяхДокумент Проблема готовності до школи дітей з ФФНМ(ФОП Цьома, 2013) Зубач Марина Валентинівна; Zubach Maryna Valentynivna; Молошна Ірина Анатоліївна; Moloshna Iryna AnatoliivnaУ статті розглядається проблема готовності дітей з вадами мовлення до навчання в школі. Розкривається значення розвитку монологічного мовлення як найважливішої умови повноцінного засвоєння знань, розвитку логічного мислення, творчих здібностей та інших сторін психічної діяльності.Документ Особливості формування мовлення в дітей раннього віку, що виховуються у закритих закладах освіти(2013) Гончаренко Маргарита Леонідівна; Honcharenko Marharyta Leonidivna; Мороз Людмила Василівна; Moroz Liudmyla VasylivnaУ статті розкриваються особливості формування мовлення в дітей раннього віку, що перебувають у будинках дитини. Визначено основні причини ускладнення формування мовлення в дітей-сиріт раннього віку, провідне місце серед яких належить ситуації «материнської депривації», дефіцит та недостатність емоційності мовленнєвого спілкування з персоналом, а також недоліки навчально-виховного процесу.Документ Історичний аспект та сучасний стан проблеми порушень писемного мовлення(2013) Білоконь Олена Олександрівна; Bilokon Olena Oleksandrivna; Андросова Валентина Миколаївна; Androsova Valentyna MykolaivnaУ статті висвітлено проблему вивчення порушень писемного мовлення на різних історичних етапах. Проаналізовано різні визначення термінів «дисграфія», «дислексія», розглянуто погляди вітчизняних та зарубіжних дослідників на механізми порушень читання та письма.Документ Особливості формування комунікативних здібностей у дітей із загальним недорозвиненням мовлення(2013) Бондарь Катерина Павлівна; Bondar Kateryna Pavlivna; Кравченко Анатолій Іванович; Kravchenko Anatolii IvanovychУ статті розглядаються особливості формування комунікативних здібностей у дітей із загальним недорозвиненням мовлення, характеризуються причини порушення зв’язного мовлення у таких дітей, пропонуються способи їх виправлення.Документ Використання лялькотерапії при заїканні у дітей дошкільного віку(2013) Віжунова Юлія Миколаївна; Vizhunova Yuliia Mykolaivna; Андросова Валентина Миколаївна; Androsova Valentyna MykolaivnaУ статті висвітлюються значення та особливості використання одного із напрямів арттрепії – лялькотерапії при корекції заїкання у дітей дошкільного віку.Документ Розвиток та становлення логопедичної ритміки(2013) Гордієнко Марина Олександрівна; Hordiienko Maryna Oleksandrivna; Кравченко Анатолій Іванович; Kravchenko Anatolii IvanovychУ даній статті розглядається значення логопедичної ритміки в системі корекції мовленнєвих розладів,подаються відомості про досягнення науковців у вивченні поняття логопедичної ритміки, а також про її сучасний стан і структурні елементи.Документ Застосування артпедагогіки та арттерапії в навчальному процесі майбутніх вчителів-логопедів(2013) Литвиненко Віталіна Анатоліївна; Lytvynenko Vitalina AnatoliivnaУ статті аналізується проблема застосування артпедагогіки та арттерапії у навчальному процесі майбутніх вчителів- логопедів.Документ Роль художнього слова в розвитку мовлення дітей(2013) Головенко Наталія Михайлівна; Holovenko Nataliia MykhailivnaУ статті підкреслюється актуальність та особливість використання художнього слова, книги в сім’ї з метою розвитку мовлення та подолання мовленнєвих у дітей дошкільного віку.Документ Корекція граматикосемантичних умінь в учнів із затримкою психічного розвитку у процесі формування розуміння текстів(2013) Мілевська Олена Павлівна; Milevska Olena PavlivnaСтаття розкриває корекційні можливості психолінгвістичної методики доповнення тексту як інтегрованого прийому розвитку граматичних і семантичних умінь у молодших школярів із затримкою психічного розвитку та одночасного впливу на процес формування розуміння текстуДокумент Логопедична Спадщина М. Ю. Хватцева (Khvattsev, 1883 – 1977)(ФОП Цьома, 2013) Коваленко Лілія Олександрівна; Kovalenko Liliia Oleksandrivna; Андросова Валентина Миколаївна; Androsova Valentyna MykolaivnaУ статті розглядається науковоісторичне значення основоположника вітчизняної логопедії, професора Михайла Юхимовича Хватцева та його внесок у розвиток логопедії.Документ Корекція м’язового тонусу верхніх кінцівок у дітей зі спастичними формами церебрального паралічу(2013) Кукса Наталія Вікторівна; Kuksa Nataliia ViktorivnaУ статті представлено методику корекції тонусу м’язів верхніх кінцівок у дітей зі спастичними формами церебрального паралічу.Документ Сінквейн як технологія розвитку мислення і мовлення у дітей дошкільного віку(2013) Рачок Ірина Василівна; Rachok Iryna Vasylivna; Андросова Валентина Миколаївна; Androsova Valentyna MykolaivnaУ даній статті розглядається взаємозв’язок мислення і мовлення та використання сінквейну як технології їх розвитку у дітей дошкільного віку.Документ Розвиток фонематичного сприймання у дітей з порушенням мовлення засобом гри(2013) Зарва Світлана Валентинівна; Zarva Svitlana ValentynivnaУ статті розглядається проблема ефективності подолання мовленнєвих недоліків засобом гри як провідного виду діяльності дітей дошкільного віку та підготовки дітей до успішного навчання в школі.Документ Використання снюзлентерапії для розвитку і корекції мовлення у дітей молодшого дошкільного віку(2013) Іващенко Надія Миколаївна; Ivashchenko Nadiia Mykolaivna; Стахова Лариса Львівна; Stakhova Larysa LvivnaУ статті розглядається методика використання сенсорної кімнати (кімнати «Снюзлен»), яка дає змогу впливати на розвиток сенсорної системи дитини ще на ранньому етапі її формування та розвитку.Документ Методи рефлексотерапії як складова системи корекційно-лікувального впливу при заїканні(2013) Кравченко Анатолій Іванович; Kravchenko Anatolii Ivanovych; Мороз Людмила Василівна; Moroz Liudmyla VasylivnaУ статті розглядається вплив рефлексотерапії як дуже ефективного методу корекційного впливу при подоланні заїкання. Висвітлюється використання електропунктури, як нешкідливого, відносно простого, здатного доповнювати або замінювати традиційні методи лікування.Документ Спілкування дітей молодшого шкільного віку з інтелектуальними вадами(2013) Зелінська-Любченко Катерина Олександрівна; Zelinska-Liubchenko Kateryna OleksandrivnaУ статті описано рівень сформованості спілкування у дітей з інтелектуальними вадами молодшого шкільного віку за результатами спостереження.Документ Застосування снюзелен-терапії при заїканні(2013) Кравченко Анатолій Іванович; Kravchenko Anatolii Ivanovych; Кравченко Ірина Вікторівна; Kravchenko Iryna ViktorivnaУ статті розглядається застосування снюзелен-терапії при заїканні яка передбачає сенсорну стимуляцію людини. Застосовується спеціальні релаксаційні вправи, що позитивно впливають на емоційну сферу дітей.Документ Вплив розвитку дрібної моторики на формування мовлення дітей раннього віку(СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2013) Кузмінська Юлія Богданівна; Kuzminska Yuliia Bohdanivna; Мороз Людмила Василівна; Moroz Liudmyla VasylivnaУ статті розглядається вплив дрібної моторики на розвиток мовлення дітей раннього віку.Документ Організація логотерапевтичної роботи з хворими з афазією в гострій стадії інсульту(2013) Зарицька Алла Василівна; Zarytska Alla VasylivnaУ статті розглядаються актуальні питання організації корекційно-відновлюваль- ного навчання хворих з афазією в гострій стадії мозкового інсульту.