Сучасні проблеми логопедії та реабілітації
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Нові надходження
Документ Корекція фонетико-фонематичного недорозвинення мовлення у дітей старшого дошкільного віку засобами артпедагогіки(2014) Литвиненко Віталіна Анатоліївна; Lytvynenko Vitalina AnatoliivnaСтаття присвячена актуальній психолого-педагогічній проблемі корекції мовлення старших дошкільників із ФФНМ засобами артпедагогіки. Розвиток мовлення старших дошкільників із ФФНМ засобами артпедагогіки сприяє їх особистісному становленню, оптимізації міжособистісних стосунків, відкриває можливості успішної соціальної інтеграції.Документ Розвиток мовлення дітей із загальним недорозвиненням мовлення засобом гри(2014) Іванова Валентина Павлівна; Ivanova Valentyna Pavlivna; Малишевська Валентина Олександрівна; Malyshevska Valentyna OleksandrivnaВ даній статті висвітлено особливості використання ігор у логопедичній роботі з дітьми, які мають загальне недорозвинення мовлення. Викладені в статті рекомендації направлені на стимулювання всебічного розвитку дітей: корекцію мовлення та пов’язаних з ним психічних процесів.Документ Особливості уваги в дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення(2014) Коваленко Лілія Олександрівна; Kovalenko Liliia Oleksandrivna; Мороз Людмила Василівна; Moroz Liudmyla VasylivnaУ статті розглядаються особливості уваги у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення, та погляди науковців щодо впливу мовлення на розвиток уваги.Документ Вплив розвитку дрібної моторики на мовлення дитини дошкільниого віку(2014) Козацька Олена Олексіївна; Kozatska Olena OleksiivnaУ статті розкриваються основні результати дослідження впливу розвитку дрібної моторики на мовлення дитини. Наведено напрями розвитку дрібної моторики з метою поліпшення мовлення.Документ Використання спеціальних засобів та прийомів при формуванні та корекції граматичної будови мови у дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ ІІІ рівня(2014) Козлова Людмила Олександрівна; Kozlova Liudmyla OleksandrivnaУ статті висвітлені особливості використання спеціальних засобів та прийомів при формуванні та корекції граматичної будови мовлення у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення ІІІ рівня, розглянуто, як особливим чином організована мовленнєва діяльність дітей із ЗНМ, застосування комунікативного підходу, різноманітних форм та методів навчання (включаючи ігрові) сприяють активізації різноманітних мовленнєвих проявів у дітей, розвитку та удосконаленню граматично правильного мовлення.Документ Інтегрований підхід до застосування артпедагогіки в корекційно-реабілітаційній роботі з дошкільниками з ФФНМ(2014) Литвиненко Віталіна Анатоліївна; Lytvynenko Vitalina AnatoliivnaУ статті висвітлений інтегрований підхід до корекційно-реабілітаційної роботи з дошкільниками, що мають фонетико- фонематичне недорозвинення мовлення. Дослідження присвячено актуальній психолого- педагогічній проблемі розвитку мовлення дошкільників із ФФНМ засобами артпедагогіки. Розвиток мовлення дошкільників із ФФНМ засобами артпедагогіки сприяє особистісному становленню, оптимізації міжособистісних стосунків, відкриває можливості успішної соціальної інтеграції.Документ Використання біоенергопластики у логопедичній роботі з дітьми дошкільного віку(2014) Зубач Марина Валентинівна; Zubach Maryna Valentynivna; Андросова Валентина Миколаївна; Androsova Valentyna MykolaivnaУ статті розглядається біоенергопластика як один із нових напрямів в системі корекційної роботи з розвитку мовленнєвої моторики у дітей – логопатів.Документ Формування антонімічного словника у старших дошкільників із ЗНМ ІІІ рівня(2014) Ковальова Ольга Михайлівна; Kovalova Olha Mykhailivna; Кравченко Ірина Вікторівна; Kravchenko Iryna ViktorivnaУ статті висвітлено особливості формування антонімічного словника у старших дошкільників із загальним недорозвитком мовлення ІІІ рівня.Документ Фонетико-фонематичне недорозвинення мовлення у дошкільників(2014) Гетьманенко Ірина Вікторівна; Hetmanenko Iryna Viktorivna; Кравченко Анатолій Іванович; Kravchenko Anatolii IvanovychУ статті висвітлені особливості фонетико- фонематичного недорозвинення мовлення у дошкільників та методи його корекції.Документ Акустична дисграфія в молодших школярів та шляхи її подолання(2014) Глух Юлія Василівна; Hlukh Yuliia Vasylivna; Андросова Валентина Миколаївна; Androsova Valentyna MykolaivnaУ статті висвітлюється зміст основних положень акустичної дисграфії, подається симптоматика акустичних дисграфічних помилок учнів молодшого шкільного віку, а також розглядаються шляхи і методики корекційно- розвиваючої роботи з усунення акустичної дисграфії на сучасному етапі.Документ Використання ігор з кольором у корекційно-розвивальному процесі з дітьми середнього дошкільного віку із ЗНМ ІІІ рівня(2014) Драковцова Богдана Анатоліївна; Drakovtsova Bohdana Anatoliivna; Стахова Лариса Львівна; Stakhova Larysa LvivnaУ статті висвітлено особливості впливу ігор з кольором на дітей середнього дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення ІІІ рівня під час логопедичних занять.Документ Технології розвитку дрібної моторики як засіб розвитку мовлення дітей дошкільного віку(2014) Дермельова Вікторія Юріївна; Dermelova Viktoriia Yuriivna; Андросова Валентина Миколаївна; Androsova Valentyna MykolaivnaУ даній статті розкривається значення розвитку дрібної моторики рук для формування та розвитку мовленнєвих навичок дітей дошкільного віку. Охарактеризовані технології, що сприяють покращенню дрібної моторики.Документ Методи навчання дітей читанню(2014) Волох Дар’я Євгенівна; Volokh Dar’ia Yevhenivna; Андросова Валентина Миколаївна; Androsova Valentyna MykolaivnaУ статті розглядаються різні методи навчання дітей читанню та їх характерні особливості.Документ Особливості соматичного розвитку підлітків із заїканням(2014) Вовк Юлія Андріївна; Vovk Yuliia Andriivna; Кривцова Ольга Яківна; Kryvtsova Olha YakivnaУ статті розглянуто особливості соматичного розвитку підлітків із заїканням. Проаналізовано вплив негативних чинників навколишнього середовища на фізичний розвиток підростаючого покоління.Документ Застосування фізкультхвилинок на логопедичних заняттях(2014) Вихристюк Марина Ігорівна; Vykhrystiuk Maryna Ihorivna; Андросова Валентина Миколаївна; Androsova Valentyna MykolaivnaУ статті висвітлено особливості застосування фізкультхвилинок на логопедичних заняттях та розглянуто їх вплив на організм дитини.Документ Особливості словотворення у дітей із ІІІ рівнем ЗНМ та шляхи його корекції(2014) Віжунова Юлія Миколаївна; Vizhunova Yuliia Mykolaivna; Мороз Людмила Василівна; Moroz Liudmyla VasylivnaУ статті висвітлюються специфічні особливості навичок словотворення у дітей старшого дошкільного віку з ІІІ рівнем загального недорозвитку мовлення та шляхи його корекції.Документ Характеристика мовленнєвого розвитку учнів молодших класів спеціальної школи (теоретичний аспект)(2014) Boriak Oksana Volodymyrivna; Боряк Оксана ВолодимирівнаУ статті надана стисла характеристика мовленнєвого розвитку учнів молодших класів з помірним ступенем розумової відсталості (на основі теоретичного аналізу літературних джерел).Документ Використання методів кінезіології в корекційно – розвивальній роботі з дітьми-логопатами(2014) Борисова Людмила Іванівна; Borysova Liudmyla IvanivnaУ статті розглядається питання до- цільності використання методів кінезіології в корекційно-розвивальній роботі з дітьми, які мають мовленнєві порушення.Документ Розвиток фонематичного сприйняття в дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ ІІІ рівня(2014) Багуля Марина Олександрівна; Bahulia Maryna Oleksandrivna; Мороз Людмила Василівна; Moroz Liudmyla VasylivnaУ статті висвітлюються особливості розвитку фонематичного сприйняття у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення (ЗНМ) ІІІ рівня.Документ Класифікація дисграфій(2014) Андросова Валентина Миколаївна; Androsova Valentyna MykolaivnaУ статтi розглядається класифiкацiя дисграфї, яка подана в працях росiйських науковців, та висвітлюються їх точки зору з цього питаня.