Сучасні проблеми логопедії та реабілітації
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Сучасні проблеми логопедії та реабілітації за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 356
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Активізація мовленнєвої діяльності дітей групи раннього віку засобами казкотерапії(ФОП Цьома С.П., 2021) Руденко Л. О.; Rudenko L. O.У статті розглядаються питання активізації мовленнєвої діяльності дітей групи раннього віку засобами казкотерапії.Документ Активізація словника дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення(ФОП Цьома С. П., 2019-02-15) Стахова Лариса Львівна; Stakhova Larysa Lvivna; Іванія Юлія Олегівна; Ivaniia Yuliia OlehivnaУ статті висвітлений зміст корекційно-розвивальної роботи з активізації словника дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення.Документ Актуальність вивчення проблеми логопедичної допомоги особам з порушеннями мовлення за типом афазії(ФОП Цьома С. П., 2019-02-15) Стахова Лариса Львівна; Stakhova Larysa Lvivna; Руденко Ірина Миколаївна; Rudenko Iryna MykolaivnaУ статті розглядається актуальність вивчення проблеми логопедичної допомоги особам з афазією, надана інформація щодо етіології, розповсюдженості афазій серед мешканців міста Суми, висвітлені негативні наслідки для здоров’я та працездатності наявного розладу мовлення, що акцентує увагу на важливості діагностики та відновлювального навчання у осіб з афазіями.Документ Акупресура як складова системи корекційно-лікувального впливу при заїканні(ФОП Цьома С.П., 2017-04-14) Кравченко Анатолій Іванович; Kravchenko Anatolii Ivanovych; Прилєпа Вікторія Анатоліївна; Pryliepa Viktoriia AnatoliivnaУ статті розглядається вплив акупресури при подоланні заїкання Висвітлюється використання методу акупресури, як нешкідливого, відносно простого, здатного доповнювати або замінювати традиційні методи лікування.Документ Акустична дисграфія в молодших школярів та шляхи її подолання(2014) Глух Юлія Василівна; Hlukh Yuliia Vasylivna; Андросова Валентина Миколаївна; Androsova Valentyna MykolaivnaУ статті висвітлюється зміст основних положень акустичної дисграфії, подається симптоматика акустичних дисграфічних помилок учнів молодшого шкільного віку, а також розглядаються шляхи і методики корекційно- розвиваючої роботи з усунення акустичної дисграфії на сучасному етапі.Документ Аналіз дослідження формування мовленнєвої компетентності у дітей передшкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення(ФОП Цьома С.П., 2021) Кравченко Анатолій Іванович; Kravchenko Anatolii Ivanovych; Яковлєва Аліна Олександрівна; Yakovlieva Alina OleksandrivnaУ статті розглядаються особливості мовленнєвої компетентності дітей передшкільного віку із загальним недорозвитком мовлення, охарактеризовано мовленнєвий розвиток старших дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення, визначено етапи методики формування мовленнєвої компетентностіДокумент Аналіз труднощів при розв’язуванні арифметичних задач молодшими школярами з тяжкими порушеннями мовлення(2013) Ружицька Людмила Іванівна; Ruzhytska Liudmyla IvanivnaВ статті проведено аналіз труднощів у молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення при розв’язуванні арифметичних задач.Документ Ароматерапія в реабілітації дітей дошкільного віку з гіперактивністю(ФОП Цьома С. П., 2019) Заговайло Ольга Олександрівна; Zahovailo Olha Oleksandrivna; Корж Зоя Олександрівна; Korzh Zoia OleksandrivnaУ статті розглянуто методи фізіо- терапії для дітей дошкільного віку з гіперактивністю. Вплив ароматерапії на психофізичний, психоемоційний стан.Документ Арт-терапевтичні технології в подоланні синдрому госпіталізму у дітей з ДЦП(ФОП Цьома С.П., 2021) Сняткова Т. М.; Sniatkova T. M.У статті розглядаються проблеми синдрому госпіталізму у дітей з ДЦП, причини його виникнення та можливі шляхи профілактики у корекційнопедагогічній роботі методами арттерапії. Наведено теоретичне обґрунтування доцільності застосування арт-терапевтичних технологій для подолання цього синдрому у дітей з ДЦП.Документ Важливість розвитку дрібної моторики рук у дітей із загальним недорозвиненням мовлення(ФОП Цьома С. П., 2019-02-15) Харченко Тамара Григорівна; Kharchenko Tamara Hryhorivna; Смаль Наталія Миколаївна; Smal Nataliia MykolaivnaВ статті розглядаються теоретичні аспекти розвитку дрібної моторики рук у дітей із загальним недорозвиненням мовлення.Документ Взаємодія вчителя-логопеда і психолога у роботі з дошкільниками із мовленнєвими порушеннями(ФОП Цьома С. П., 2019-02-15) Кравченко Анатолій Іванович; Kravchenko Anatolii Ivanovych; Безуська Аліна Олександрівна; Bezuska Alina OleksandrivnaУ статті вказані актуальні проблеми співпраці учителя-логопеда і психолога у процесі подолання мовленнєвих порушень в дошкільників.Документ Взаємозв'яок фізичного виховання, фізичної реабілітації і рекреації у збереженні та зміцненні здоров'я людини(ФОП Цьома С. П., 2018) Райчук Марина Іванівна; Raichuk Maryna Ivanivna; Козачек Надія Олексіївна; Kozachek Nadiia Oleksiivna; Разладова Тетяна Миколаївна; Razladova Tetiana MykolaivnaУ статті розглядаються форми та методи збереження і зміцнення здоров'я за допомогою фізичного виховання, фізичної реабілітації та рекреації.Документ Взаємозвʼязок рухового та сенсорного розвитку у вихованні дітей раннього віку в умовах закладу дошкільної освіти(ФОП Цьома С.П., 2021) Яковлєва Тетяна Миколаївна; Yakovlieva Tetiana MykolaivnaУ статті розглядаються питання взаємозвʼязку рухового та сенсорного розвитку у вихованні дітей раннього віку в умовах закладу дошкільної освіти.Документ Види порушень артикуляційної моторики при дизартрії(ФОП Цьома С. П., 2018) Андросова Валентина Миколаївна; Androsova Valentyna MykolaivnaУ статті розглядаються особливості порушень артикуляційної моторики та їх вплив на мовлення осіб з дизартрією.Документ Викoристання дидактичних ігoр та ігрових вправ при вивченні частин мoви у рoбoті з дітьми з пoрушенням мoвлення(2016-04-05) Кравченко Ірина Вікторівна; Kravchenko Iryna Viktorivna; Борисенко Олександра Володимирівна; Borysenko Oleksandra VolodymyrivnaУ статті рoзглянутo наукoвo-теoретичні засади застoсування дидактичних ігoр та цікавих вправ при вивченні частин мoви у рoбoті з дітьми з пoрушенням мoвлення. Прoаналізoванo перелік вимoг, якими пoтрібнo керуватися, щoб ігрoва діяльність на урoці прoхoдила ефективнo і давала бажані результати. Пoданo дидактичний матеріал для цікавoгo прoведення урoків.Документ Використання біоенергопластики у логопедичній роботі з дітьми дошкільного віку(2014) Зубач Марина Валентинівна; Zubach Maryna Valentynivna; Андросова Валентина Миколаївна; Androsova Valentyna MykolaivnaУ статті розглядається біоенергопластика як один із нових напрямів в системі корекційної роботи з розвитку мовленнєвої моторики у дітей – логопатів.Документ Використання дидактичних ігор у логопедичній роботі з дошкільниками(2013) Яксон Наталія Юріївна; Yakson Nataliia Yuriivna; Кравченко Ірина Вікторівна; Kravchenko Iryna ViktorivnaУ даній статті висвітлено роль дидактичних ігор у навчанні, вихованні та логопедичній роботі з дошкільниками.Документ Використання жанрів усної народної творчості у роботі над удосконаленням дикції майбутніх логопедів(2013) Щепенко Юлія Сергіївна; Shchepenko Yuliia Serhiivna; Кравченко Ірина Вікторівна; Kravchenko Iryna ViktorivnaУ статті розглянуто можливість застосування жанрів усної народної творчості щодо вдосконалення дикції майбутніх логопедів, а також розкрито прийоми, за допомогою яких можна самостійно вдосконалити дикцію.Документ Використання комп’ютерних технологій на логопедичних заняттях з дошкільниками(2014) Кострикіна Наталія Іванівна; Kostrykina Nataliia IvanivnaУ статті розглядається проблема використання комп’ютерних технологій у корекційно-логопедичній роботі з дітьми дошкільного віку, які дозволяють зробити процес корекції мовлення на логопедичних заняттях більш цікавим та різноманітним.Документ Використання лялькотерапії при заїканні у дітей дошкільного віку(2013) Віжунова Юлія Миколаївна; Vizhunova Yuliia Mykolaivna; Андросова Валентина Миколаївна; Androsova Valentyna MykolaivnaУ статті висвітлюються значення та особливості використання одного із напрямів арттрепії – лялькотерапії при корекції заїкання у дітей дошкільного віку.