Перегляд за Автор "Kovtun Halyna Ivanivna"
Зараз показуємо 1 - 13 з 13
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Використання технології кооперованого навчання при викладанні економіки у школі(2011) Бодрова В. В.; Bodrova V. V.; Ковтун Галина Іванівна; Kovtun Halyna IvanivnaПри застосуванні технології кооперативного навчання створюється можливість обговорення будь-якої проблеми, доведення, аргументування власної точки зору. Це сприяє глибокому розумінню навчального матеріалу, розвитку мислення. Аналізується зміст основних елементів моделі кооперованого навчання при викладанні економіки в школі.Документ Джерела фінансування інноваційного розвитку України(2020) Сакунова Ю. О.; Ковтун Галина Іванівна; Sakunova Yu. O.; Kovtun Halyna IvanivnaДоведено необхідність становлення в незалежній Україні інноваційної моделі розвитку економіки, котра сприятиме модернізації виробництва, підвищенню конкурентоспроможності національної економіки, покращенню експортного потенціалу країни у світовому науково-технологічному просторі, досягненню високих темпів зростання в умовах сталого економічного розвитку.Документ До питання формування економічної компетентності учнів(2013) Ковтун Галина Іванівна; Kovtun Halyna Ivanivna; Мартиненко Олена Вікторівна; Martynenko Olena ViktorivnaУ статті розкривається значення компетентнісного підходу як важливої складової організації педагогічної освіти в загальноосвітніх навчальних закладах; аналізуються дидактичні умови, що сприяють його реалізації; характеризується структура системи компетентностей і функції компетенцій. Авторами обґрунтовується актуальність набуття учнями на уроках економіки економічної компетентності, складовими якої є сукупність економічних знань, економічна свідомість, економічне мислення, економічні якості. Виділяються умови формування та розвитку цих складових, доводиться необхідність модернізації змісту шкільного курсу економіки й розробки відповідних критеріїв відбору навчального матеріалу.Документ Дослідницька компетентність учителя математики та економіки: специфіка формування(2014) Мартиненко Олена Вікторівна; Martynenko Olena Viktorivna; Ковтун Галина Іванівна; Kovtun Halyna IvanivnaУ статті авторами розглянуто різні підходи до характеристики рівнів сформованості професійної компетентності фахівця та критерії їх визначення, проаналізовано сутність дослідницької компетентності як найважливішої складової професійної компетентності вчителя, її основні елементи та процес формування; обґрунтовано правомірність характеристики дослідницької компетентності вчителя (надпредметної, загальнопредметної, або спеціальнопредметної) в системі компетентностей, побудованій за критерієм змісту освіти; описано специфіку процесу формування дослідницької компетентності вчителя математики та економіки.Документ Економічна культура та шляхи її формування(ФОП Цьома С. П., 2017) Ковтун Галина Іванівна; Kovtun Halyna IvanivnaУ статті проаналізовано проблеми формування економічної культури суспільства. Розкрито сутність, основні функції та фактори економічної культури. Визначено особливу роль освіти у формуванні економічної культури.Документ Реформування вищої педагогічної освіти України в умовах євроінтеграції(2015) Ковтун Галина Іванівна; Kovtun Halyna Ivanivna; Мартиненко Олена Вікторівна; Martynenko Olena ViktorivnaУ статті обґрунтовано необхідність всебічного вивчення досвіду підготовки педагогічних кадрів у країнах Європи та його використання для побудови ефективної системи педагогічної освіти в Україні; досліджено особливості професійної підготовки вчителів і основні напрями реформування систем підготовки педагогічних кадрів у Німеччині та Великій Британії. Авторами охарактеризовано основні проблеми становлення національної системи педагогічної освіти; визначено тенденції її подальшого розвитку з урахуванням європейського досвіду; запропоновано шляхи подолання існуючих розбіжностей у функціонуванні національної та європейської систем педагогічної освіти.Документ Роль педагогічної практики у формуванні професійної компетентності майбутнього вчителя(2016) Ковтун Галина Іванівна; Kovtun Halyna Ivanivna; Мартиненко Олена Вікторівна; Martynenko Olena ViktorivnaУ статті теоретично обґрунтовано необхідність посилення практичної складової у процесі професійної підготовки педагогічних кадрів в Україні; розглянуто доцільність оновлення цілей і завдань педагогічної практики на основі компетентнісного підходу та схарактеризовано особливості її організації у ВНЗ; визначено педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх учителів у процесі педагогічної практики. Авторами також проаналізовано специфіку практичної підготовки педагогічних кадрів у країнах Європи, зокрема, принципи організації практичного навчання в Фінляндії, та виділено фактори, що сприятимуть удосконаленню умов проведення педагогічної практики студентів під час навчання.Документ Роль і значення аналізу фінансової стійкості підприємства(2021) Ковтун Галина Іванівна; Федірко Н. О.; Kovtun Halyna Ivanivna; Fedirko N. O.Визначено основні складові елементів механізму управління фінансовою стійкістю, проаналізовано роль та значення аналізу фінансової стійкості для оцінювання можливості адаптації підприємства до умов зовнішнього середовища та з’ясування ступеню незалежності підприємства від зовнішніх джерел фінансування.Документ Формування дослідницької компетентності майбутнього вчителя математики та економіки(2013) Ковтун Галина Іванівна; Kovtun Halyna Ivanivna; Мартиненко Олена Вікторівна; Martynenko Olena ViktorivnaУ статті проаналізовано процес формування дослідницької компетентності майбутнього вчителя математики та економіки, запропоновано модель формування дослідницької компетентності, що є сукупністю таких компонентів, як: цільовий, мотиваційний, змістовий і організаційний, ефективність яких обумовлюється використанням проблемного, координуючого навчання; кредитно-модульної системи; упровадженням суб’єктно-суб’єктної, толерантної, партнерської педагогіки; активізацією та індивідуалізацією творчої діяльності. У статті також виділено засоби реалізації педагогічних умов формування дослідницької компетентності та подано їх характеристику.Документ Формування методичної компетентності вчителя математики та економіки(2016) Мартиненко Олена Вікторівна; Martynenko Olena Viktorivna; Ковтун Галина Іванівна; Kovtun Halyna IvanivnaУ статті обґрунтовано необхідність формування методичної компетентності вчителя для його успішної педагогічної діяльності в сучасних умовах організації навчально-виховного процесу; проаналізовано наукові підходи щодо визначення методичної компетентності та уточнено зміст поняття «методична компетентність учителя математики та економіки»; виокремлено компоненти методичної компетентності та описано компетенції, що визначають рівень її сформованості; сформульовано педагогічні умови формування методичної компетентності вчителя математики та економіки.Документ Формування педагогічної компетентності вчителя математики та економіки(2014) Мартиненко Олена Вікторівна; Martynenko Olena Viktorivna; Ковтун Галина Іванівна; Kovtun Halyna IvanivnaУ статті проаналізовано основні підходи до трактування понять компетентність, професійна компетентність, педагогічна компетентність та розглянуто визначені у психолого-педагогічній літературі рівні їх сформованості; досліджено педагогічну компетентність як основний фактор формування інтелектуального і духовного потенціалу країни відповідно до державної політики в галузі освіти та подано основні моделі побудови педагогічного процесу в системі освіти; розглянуто систему компетентностей на різних рівнях змісту освіти. Авторами запропоновано систему компетентностей в галузі педагогічної освіти з урахуванням особливостей підготовки вчителя математики та економіки.Документ Фінансова безпека в системі управління підприємством в Україні(2021) Федірко Н. О.; Ковтун Галина Іванівна; Fedirko N. O.; Kovtun Halyna IvanivnaВизначено, що досягнення підприємством стратегічних та оперативних цілей, забезпечення стійкого зростання підприємства та формування фінансових результатів його діяльності, підвищення конкурентоспроможності на зовнішньому та внутрішніх ринках, реалізація та захист фінансових інтересів визначаються наявністю та якістю системи фінансово-економічної безпеки.Документ Інноваційний потенціал підприємств готельно-ресторанного бізнесу(2021) Орищенко Є. М.; Ковтун Галина Іванівна; Oryshchenko Ye. M.; Kovtun Halyna IvanivnaВизначено, що інноваційний потенціал є важливим елементом інноваційного процесу й характеризує здатність підприємства до модернізації, котра визначає технічне лідерство і конкурентоспроможність. Доведено, що розвиток підприємств готельно-ресторанного бізнесу неможливий без впровадження стратегії інноваційного розвитку, адже інноваційна діяльність є умовою активного їх розвитку в умовах ринку.