Перегляд за Автор "Klochko Larysa Ivanivna"
Зараз показуємо 1 - 8 з 8
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Academic Writing: the Basic(ФОП Цьома С. П., 2019) Клочко Лариса Іванівна; Теренко Олена Олексіївна; Klochko Larysa Ivanivna; Terenko Olena OleksiivnaУ посібнику систематизовано лексичні одиниці, що відображають ключові категорії, які використовуються при написанні наукових статей та дисертації. Класифіковано статті відповідно до наукових напрямів, які можуть бути використані для розвитку та перевірки рівня сформованоситі реферативних умінь. Підібрано тексти для визначення рівня сформованості лексичної та граматичної компетентності. Посібник адресовано магістрам та аспірантам немовних спеціальностей.Документ Listen and Speak English(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2024) Коваленко Світлана Миколаївна; Клочко Лариса Іванівна; Kovalenko Svitlana Mykolaivna; Klochko Larysa IvanivnaThe textbook is intended for 1-2 year students of language specialities who are studying to become an English teacher. The textbook covers the following conversation topics: "Personality and family", "My house/apartment", "Food, nutrition", "Student life, studies", "Weather, seasons, leisure" and "Shops, shopping". The purpose of the textbook is to develop and improve students' foreign language listening and communicative competences in accordance with the defined programme topics. The materials in the textbook are authentic, thematically integrated and have a linguistic and sociocultural focus. The textbook is compiled in accordance with the working curriculum for the discipline "English" (1st and 2nd year of study) and is recommended for classroom and independent work of higher education students with the specified qualification.Документ Non‐State Higher School of Ukraine in Modern Conditions of Higher Education Reform Develomment Features(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022) Sydorenko Olena Leonidivna; Сидоренко Олена Леонідівна; Klochko Larysa Ivanivna; Клочко Лариса ІванівнаA new milestone in the development of the non‐state sector of higher education began after Ukraine gained state independence (1991). The development of modern scientific research allows to carry out a comparative analysis of the state and non‐state sectors of domestic higher education. The use of the extrapolation method made it possible to actualize the identified positive experience and outline the prospects for its use in the modern conditions of reforming higher education in Ukraine regarding: activation of private and public initiatives for the development of a non‐state higher school; involvement of representatives of the academic community in the development of a strategy for the development of the field of higher education; deepening the individualization and differentiation of education and upbringing of student youth; ensuring the innovative orientation of the educational process in combination with the cultivation of the best academic traditions; strengthening the flexibility of educational programs and the variable component of the content of education in accordance with changes in the needs of society, the state and the requests of consumers of educational services; diversification of higher education based on the principles of democracy, equal access to knowledge, practical expediency, close connection with science, industry, local government; growth of academic mobility and international cooperation of representatives of academic communities, activation of interaction between teachers and students to ensure personal self‐realization of subjects of the educational process. Ukraine has one of the largest systems of higher education in the world, which developed under specific socio‐economic, socio‐political and cultural‐educational conditions. The crisis state of education at the end of the 20th century was due to the ideologicalization and complete nationalization of the education system, excessive centralization of education management and funding under the conditions of theSoviet Union, long‐term isolation from world educational experience, and the inability to adapt to market conditions.Документ Особливості сучасних реформ щодо регулювання освіти дорослих в Англії(2015) Коваленко Світлана Миколаївна; Kovalenko Svitlana Mykolaivna; Клочко Лариса Іванівна; Klochko Larysa IvanivnaМетою даного дослідження передбачено аналіз організаційної структури управління системою освіти дорослих в Англії на сучасному етапі, розгляд діяльності основних державних підрозділів, що регулюють освіту дорослих, у контексті останніх структурних реформ, ретроспективний огляд загальних напрямів освітньої політики британського уряду в досліджуваній галузі. Результатом публікації є висвітлення векторів сучасних реформаційних процесів у галузі регулювання системи освіти дорослих в Англії, що на практиці дозволяє критично осмислити відповідні реформи в національній системі освіти дорослих. У перспективі доцільно провести детальний аналіз державних та недержавних освітніх програм, орієнтованих на дорослого споживача.Документ Північноамериканський досвід розвитку освіти дорослих як важливий чинник реформування вітчизняного освітнього простору(2021) Теренко Олена Олексіївна; Terenko Olena Oleksiivna; Клочко Лариса Іванівна; Klochko Larysa IvanivnaМета статті: проаналізувати північноамериканський досвід розвитку освіти дорослих як чинник реформування вітчизняного освітнього простору. Методи дослідження: для досягнення поставленої мети використовувалася низка загально-теоретичних методів, а саме аналіз, синтез, абстрагування, порівняння, узагальнення та конкретно наукових методів, а саме: термінологічний аналіз, історико-генетичний аналіз, метод наукової екстраполяції. Розглянуто освіту дорослих як важливий інструмент формування громадянського суспільства у США та Канаді. Здійснено компаративний аналіз концептів «активне громадянство» та «демократичне громадянство». Систематизовано принципи неформальної освіти дорослих. Проаналізовано особливості розвитку освіти дорослих в Україні в різні історичні періоди.Документ Роль адресанта у висловлюваннях похвали (на матеріалі англомовного художнього дискурсу)(2023) Клочко Лариса Іванівна; Klochko Larysa IvanivnaУ статті було досліджено роль адресанта у висловлюваннях похвали. З’ясовано, що похвала – це контекстно прив’язаний комунікативний феномен. Важливою відмінною особливістю висловлювань похвали є їх функціонування в комунікативнихситуаціях співпраці. Установлено, що ситуація створює комунікативний контекст, у якому здійснюється мовленнєва діяльність особи. Доведено, що роль адресанта в загальній моделі ситуації співпраці є надзвичайно великою: перш за все адресантвизначає зміст повідомлення та його ілокутивну силу. Адресант – це конкретний індивід, занурений у дискурс, саме він формуємету та план мовленнєвої поведінки в дискурсі, контролює та корегує його. З’ясовано, що адресат отримує інформацію проадресанта з лінгвістичних та паралінгвістичних даних. Таким чином адресант формує характер і тон комунікації. Визначено характеристики адресанта, які впливають на ефективність висловлювань похвали, а саме: вік, авторитет, статуста престиж, особистий тезаурус. Констатовано, що комунікативний статус ініціатора похвали та його соціальний статусне завжди співпадають. У ситуаціях, коли є висловлювання похвали, адресант займає домінуючу позицію, а адресат – залежну,тобто адресант використовує похвалу як стратегію, спрямовану «вниз». З’ясовано, що важливу роль у функціонуванні висловлювання похвали відіграють макротекстуальні компоненти ситуації, перш за все соціальні відносини між комунікантами.Установлено, що комунікативний статус індивіда зумовлений його роллю (діями, думками, почуттями). Досліджено, що кому-нікативний статус може бути жорстким і варіативним залежно від ролі комунікантів у межах конкретної ситуації, а самеїх прагнення до комунікативної співпраці, суперництва або конфлікту. З’ясовано, що на рівні макротексту ситуація співпраціможе бути симетричною або асиметричною, якщо брати до уваги статусні відносини між комунікантами.Документ Формування мовної полілінгвальної особистості студента-філолога(2014) Клочко Лариса Іванівна; Klochko Larysa Ivanivna; Ігнатенко Ольга Валеріївна; Ihnatenko Olha ValeriivnaОдним із найважливіших завдань вищої школи є підготовка випускників до ефективного мовленнєвого спілкування: готовності до розуміння мовлення інших, здатності до власної мовленнєвої творчості, що відповідає компетентності мовної особистості. Мовна особистість – це та ідея, яка охоплює всі аспекти навчання мови, і водночас руйнує кордони між дисциплінами, що вивчають людину, оскільки не можна вивчати людину поза її мовою. Формування мовної особистості студента-філолога є важливим завданням, що вирішується у процесі оволодіння лінгвістичною освітою. У статті розглядається сутність головного поняття «мовна особистість», складові цієї особистості й засоби її формування.Документ Інновації у сучасному освітньому просторі(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2024) Клочко Лариса Іванівна; Klochko Larysa Ivanivna; Чикалова Марина Миколаївна; Chykalova Maryna Mykolaivna; Коваленко Світлана Миколаївна; Kovalenko Svitlana Mykolaivna; Сидоренко Олена Леонідівна; Sydorenko Olena Leonidivna; Гуменюк Інна Леонідівна; Humeniuk Inna Leonidivna; Давидова Тетяна Василівна; Davydova Tetyana Vasylivna; Давидов Станіслав; Davydov Stanislav; Пахненко Ірина Іванівна; Pakhnenko Iryna Ivanivna; Василенко Тетяна; Vasylenko Tetiana; Гуппал Тетяна; Huppal Tetiana; Матузна Ксенія; Matuzna Kseniia; Мелешкіна Ірина; Meleshkina Iryna; Сагура Ганна; Sahura Hanna; Шевченко Ганна; Shevchenko Hanna; Юшко Катерина; Yushko KaterynaМонографія є результатом наукової розвідки колективу кафедри іноземних мов Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка у співпраці з педагогічним колективом Комунального закладу Сумської обласної ради «Сумський обласний академічний ліцей імені Дмитра Євдокимова» переможців обласного конкурсу «Кращий STEM-урок» в межах дослідження колективної теми кафедри «Змістові та процесуальні особливості підготовки вчителя англійської мови». Наукове видання висвітлює теорію і практику впровадження інновацій у освітній процес, презентує їх нові моделі та форми, аналізує сучасні інноваційні технології та особливості їх реалізації. Видання адресоване науковцям, аспірантам, педагогічним працівникам закладів освіти та методичних служб, науково-педагогічним працівникам усіх ланок системи освіти, студентам ЗВО.