Сучасні проблеми логопедії та реабілітації
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Сучасні проблеми логопедії та реабілітації за Автор "Bielova Olena Borysivna"
Зараз показуємо 1 - 12 з 12
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Організація сімейної навчально-превентивної роботи щодо запобігання агресії у молодших школярів з ПМР(ФОП Цьома С. П., 2017) Бєлова Олена Борисівна ; Bielova Olena BorysivnaСтаття розкриває основні етапи сімейної навчально-превентивної роботи які направлені на формування у членів сім'ї взаєморозуміння та взаємоповаги. Корекційні заняття дозволяють батькам подивитись на себе очами власної дитини, зробити певні висновки та корективи у своїй поведінці. Дитина, має можливість відчути батьківські обов'яз¬ки, відповідальність, турботливість за власну родину.Документ Особливості вивчення рівня прояву агресії у молодших школярів з нормальним мовленням та ПМР(ФОП Цьома, 2013) Бєлова Олена Борисівна; Bielova Olena BorysivnaУ нашій статті розглянуто аналіз дослідження стану агресії у молодших школярів з нормальним та порушеним мовленнєвим розвитком, особливості моделювання ними у свідомості типів поведінки, усвідомлення власних переживань та їх поведінка у життєвих ситуаціяхДокумент Особливості вивчення рівня прояву агресії у молодших школярів з нормальним мовленням та ПМР(2014) Бєлова Олена Борисівна; Bielova Olena BorysivnaСтаття присвячена розробці психолого- педагогічних умов запобігання агресії у дітей молодшого шкільного віку з порушеннями мовленнєвого розвитку. Теоретичний аналіз з проблеми навчання й виховання дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку засвідчує, що недорозвинене мовлення негативно впливає на розвиток у них пізнавальних процесів та емоційно-вольової сфери.Документ Особливості дослідження агресії у молодших школярів з порушеннями мовленнєвого розвитку(2015) Бєлова Олена Борисівна; Bielova Olena BorysivnaСтаття розкриває основні теоретичні та практичні методи дослідження агресії, що дозволили виявити особливості та рівень прояву агресії у дітей з нормальним мовленнєвим розвитком, фонетичним недорозвиненням мовлення, фонетико-фонематичним недорозвиненням мовлення та з нерізко вираженим загальним недорозвиненням мовлення. У першому блоці – досліджувалась неусвідомлена агресія. Діагностичний зміст блоку забезпечували модернізовані малюнкові методики, що вивчали стан агресії, а також модифікована методика, що виявляла моделювання типів поведінки у свідомості. У другому блоці вивчалася усвідомлена агресія, а саме, розуміння школярами свого стану та поведінки за опитувальником, та агресія у діях в мікро- (сім’я) і макрогрупах (колектив учнів з якими навчається дитина) (за методом невключеного спостереження).Документ Особливості засвоєння граматичних форм словозміни у дітей старшого дошкільного віку з порушеннями мовленнєвого розвитку(2021) Бєлова Олена Борисівна; Bielova Olena Borysivna; Карча Ангеліна Миколаївна; Karcha Anhelina MykolaivnaУ статті розглядаються наукові погляди щодо особливостей засвоєння граматичних форм словозміни у дітей старшого дошкільного віку. З’ясовано механізм порушення процесу засвоєння граматичних форм, вікові особливості засвоєння дітей граматичних форм; причини плутання родових значень прикметників; нездатність узгоджувати числівники і прикметники із іменниками; порушення морфологічного оформлення слів у реченні.Документ Особливості розвитку звуковимови у дітей старшого дошкільного віку з порушеннями мовлення(ФОП Цьома С.П., 2021) Бацура Юлія Олександрівна; Batsura Yuliia Oleksandrivna; Бєлова Олена Борисівна; Bielova Olena BorysivnaСтаття розкриває особливості розвитку звуковимови у дітей старшого дошкільного віку з порушеннями мовлення. У статті розглянуті питання класифікацій порушень мовлення та причини порушення звуковимови.Документ Особливості розвитку зв’язного висловлювання у дітей старшого дошкільного віку з порушеннями мовленнєвого розвитку(ФОП Цьома С.П., 2021) Лобозінська Дар’я Василівна; Lobozinska Dar’ia Vasylivna; Бєлова Олена Борисівна; Bielova Olena BorysivnaУ статті розглядаються наукові погляди щодо формування та розвитку зв’язного мовлення. Розкриваються особливості розвитку зв’язного мовлення у дітей старшого дошкільного віку з порушеним мовленнєвим розвитком.Документ Особливості розуміння змісту оповідання дітьми старшого дошкільного віку з порушеннями мовленнєвого розвитку(ФОП Цьома С.П., 2021) Суворова Ольга Володимирівна; Suvorova Olha Volodymyrivna; Бєлова Олена Борисівна; Bielova Olena BorysivnaСтаття розкриває особливості розуміння змісту оповідання дітьми старшого дошкільного віку з порушеннями мовлення. Було з’ясовано, що дітям із порушеннями мовлення притаманні: труднощі в розумінні та засвоєнні вербальної інформації; недостатнє розуміння усного мовлення; низький рівень смислових зв’язків між словами, що призводить до звуження семантичних полівДокумент Стан розвитку граматичної будови мовлення у дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення(ФОП Цьома С.П., 2021) Садовець Тетяна Миколаївна; Sadovets Tetiana Mykolaivna; Бєлова Олена Борисівна; Bielova Olena BorysivnaУ статті розглядаються наукові погляди щодо розвитку граматичної будови мовлення. Висвітлюється стан розвитку граматичної будови мовлення у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення (ІІІ рівня).Документ Стан розвитку зв’язного мовлення у дошкільників з порушеннями мовлення(ФОП Цьома С.П., 2021) Кузів Микола Ігорович; Kuziv Mykola Ihorovych; Бєлова Олена Борисівна; Bielova Olena BorysivnaУ статті розглядається теоретичний огляд наукових джерел щодо розуміння зв’язного мовлення в структурі дитячої мовленнєвої сформованості. Розглянуто особливості розвитку зв’язного мовлення у дітей старшого дошкільного віку з порушеннями мовлення.Документ Стан розвитку фонематичного сприйняття у дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення(ФОП Цьома С.П., 2021) Чумаченко Орина Сергіївна; Chumachenko Oryna Serhiivna; Бєлова Олена Борисівна; Bielova Olena BorysivnaУ статті розглядаються наукові погляди щодо сутності фонематичного сприйняття. Висвітлюється стан розвитку фонематичного сприйняття у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення.Документ Теоретичне вивчення стану розвитку словотворення у дітей дошкільного віку з порушеннями мовленнєвого розвитку(ФОП Цьома С.П., 2021) Кеба Анастасія Юріївна; Keba Anastasiia Yuriivna; Бєлова Олена Борисівна; Bielova Olena BorysivnaУ статті розглядаються науковотеоретичні погляди щодо поняття «словотворення». Описано закономірності розвитку словотворення у дітей з типовим психофізичним розвитком, а також вивчено особливості засвоєння словотворення дітьми старшого дошкільного віку з порушеннями мовленнєвого розвитку.