Дошкільна освіта: від традицій до інновацій
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Дошкільна освіта: від традицій до інновацій за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 24
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Використання нетрадиційних технік зображувальної діяльності в сучасному закладі дошкільної освіти(ФОП Цьома С. П., 2022) Булах Катерина; Bulakh Kateryna; Бутенко Віта Григорівна; Butenko Vita HryhorivnaУ статті здійснено класифікацію груп нетрадиційних технік зображувальної діяльності; визначено методи роботи дітей дошкільного віку з різними матеріалами; розкрито функції, етапи, форми роботи щодо використання нетрадиційних технік зображувальної діяльності в сучасному закладі дошкільної освіти.Документ Вплив усної народної творчості на формування культури мовлення дітей дошкільного віку(ФОП Цьома С. П., 2018-11-08) Павлущенко Наталія Миколаївна; Pavlushchenko Nataliia Mykolaivna; Бесага Ірина; Besaha IrynaУ статті розглянуто усну народну творчість як один із найкращих засобів впливу на розвиток мовлення дітей в дошкільному віці. Акцентовано на важливості використання кожного жанру усної народної творчості під час роботи з дошкільниками.Документ Дидактична гра як засіб формування уявлень дітей дошкільного віку про геометричні фігури та форми предметів(ФОП Цьома С. П., 2022) Петренко Катерина; Petrenko Kateryna; Бутенко Віта Григорівна; Butenko Vita HryhorivnaУ статті висвітлено сутність категорії «дидактична гра»; охарактеризовано її структуру, значення; визначено потенціал дидактичних ігор у формуванні уявлень дітей дошкільного віку про геометричні фігури та форми предметів.Документ Комунікативно-мовленнєва діяльність учнів початкової школи(ФОП Цьома С. П., 2018-11-08) Парфілова Світлана Леонідівна; Parfilova Svitlana Leonidivna; Буханець Катерина Олександрівна; Bukhanets Kateryna OleksandrivnaУ статті висвітлюються особливості формування комунікативної компетентності молодших школярів, розглянуто способи організації мовленнєвої діяльності учнів початкової школиДокумент Морально-етичне виховання дітей старшого дошкільного віку засобами казок В. Сухомлинського(ФОП Цьома С. П., 2022) Кириченко Максим; Kyrychenko Maksym; Бутенко Віта Григорівна; Butenko Vita HryhorivnaУ статті схарактеризовано ефективні форми роботи з дітьми старшого дошкільного віку у морально-етичному вихованні засобами казок В. Сухомлинського; визначено потенціал казок В. Сухомлинського в морально-етичному вихованні дітей старшого дошкільного віку.Документ Організація дистанційного навчання в закладі дошкільної освіти в умовах воєнного стану(ФОП Цьома С. П., 2022) Роговець Анастасія; Rohovets Anastasiia; Бутенко Віта Григорівна; Butenko Vita HryhorivnaУ статті встановлено алгоритм організації дистанційного навчання в закладі дошкільної освіти; визначено форми та інструменти спілкування при дистанційному навчанні дітей дошкільного віку; розкрито методичні аспекти організації дистанційного навчання дітей дошкільного віку в умовах воєнного стану.Документ Організація освітнього процесу в різновіковій групі сучасного закладу дошкільної освіти(ФОП Цьома С. П., 2022) Олійник Анастасія; Oliinyk Anastasiia; Бутенко Віта Григорівна; Butenko Vita HryhorivnaУ статті встановлено та висвітлено основні аспекти організації освітнього процесу в різновіковій групі: принципи комплектування груп; планування освітнього процесу; дотримання методичних аспектів організації життєдіяльності дітей різновікового об’єднання; створення предметно-розвивального простору.Документ Полікультурне виховання дітей старшого дошкільного віку засобами ігрової діяльності(ФОП Цьома С. П., 2022) Шинкаренко Марина; Shynkarenko Maryna; Бутенко Віта Григорівна; Butenko Vita HryhorivnaУ статті уточнено сутність категорій «полікультурність», «полікультурне виховання», «ігрова діяльність»; визначено педагогічний потенціал ігрової діяльності як засобу полікультурного виховання дітей старшого дошкільного віку, який розкрито у когнітивній, розвивальній, виховній, діяльнісній, аксіологічній, творчій, сугестивній функціях.Документ Праця як засіб морального виховання дітей старшого дошкільного віку(ФОП Цьома С. П., 2022) Левченко Лілія; Levchenko Liliia; Бутенко Віта Григорівна; Butenko Vita HryhorivnaУ статті уточнено сутність поняття «моральне виховання»; схарактеризовано основні види трудової діяльності дітей старшого дошкільного віку; визначено потенціал праці в моральному вихованні дітей старшого дошкільного віку.Документ Розвиток критичного мислення як психолого-педагогічна проблема(ФОП Цьома С. П., 2018-11-08) Парфілова Світлана Леонідівна; Parfilova Svitlana Leonidivna; Золотіна Алла Вікторівна; Zolotina Alla ViktorivnaУ статті розкрито різні підходи до розуміння критичного мислення, акцентується увага на можливостях його розвитку у молодшому шкільному віці.Документ Розвиток образності мовлення дітей старшого дошкільного віку засобами художньої картини(ФОП Цьома С. П., 2018-11-08) Павлущенко Наталія Миколаївна; Pavlushchenko Nataliia Mykolaivna; Гасанова Ельвіра; Hasanova ElviraУ статті подано аналіз наукових досліджень з означеної проблеми, розкрито роль художньої картини в розвитку образності мовлення дітей старшого дошкільного віку. Наголошено на доцільності розвитку образності мовлення дітей старшого дошкільного віку засобами художньої картини.Документ Самостійна робота студентів як важлива складова методико-математичної підготовки майбутніх вчителів початкових класів(ФОП Цьома С. П., 2017) Васько Ольга Олександрівна; Vasko Olha Oleksandrivna; Нехаєнко Аліна; Nekhaienko AlinaВ статті розглядається сутність поняття «самостійна робота студентів» і її роль в методико-математичній підготовці майбутніх вчителів початкових класів.Документ Стан патріотичного виховання учнів початкових класів на родинних традиціях українського народу(ФОП Цьома С. П., 2018-11-08) Колишкіна Алла Петрівна; Kolyshkina Alla Petrivna; Бесараб Юлія; Besarab YuliiaУ статті здійснено практичний аналіз проблеми патріотичного виховання учнів початкових класів; з’ясовано завдання констатувального етапу експерименту; обґрунтовано методи дослідження патріотичного виховання молодших школярів.Документ Стимулювання інтересу здобувачів початкової освіти до творчої, самостійної та дослідницької діяльності(ФОП Цьома С. П., 2022) Устинова Любов; Ustynova Liubov; Бутенко Віта Григорівна; Butenko Vita HryhorivnaУ статті висвітлено сутність базової категорії «інтерес»; визначено етапи послідовного переходу від одного якісного стану до іншого при формуванні інтересу до творчої, самостійної та дослідницької діяльності здобувачів початкової освіти.Документ Структура пізнавального інтересу молодших школярів(ФОП Цьома С. П., 2017) Васько Ольга Олександрівна; Vasko Olha Oleksandrivna; Горбенко Тетяна; Horbenko TetianaВ статті розкривається сутність поняття «пізнавальний інтерес молодших школярів», виявлено його структурні компоненти: емоційний, інтелектуальний, вольовий або регулятивний, творчий.Документ Сутність і структура гуманістичних цінностей учнів початкових класів(ФОП Цьома С. П., 2018-11-08) Колишкіна Алла Петрівна; Kolyshkina Alla Petrivna; Аксен Валерія; Aksen ValeriiaУ статті здійснено теоретичний аналіз формування гуманістичних цінностей учнів початкових класів; розкрито сутність і структура гуманістичних цінностей; уточнено сутність поняття «гуманістичні цінності» стосовно учнів початкових класів.Документ Сутність і структура літературно-творчих здібностей молодших школярів(ФОП Цьома С. П., 2018-11-08) Парфілова Світлана Леонідівна; Parfilova Svitlana Leonidivna; Онопрієнко Олена Володимирівна; Onopriienko Olena VolodymyrivnaУ статті з’ясовано та схарактеризовано основні структурні компоненти літературно-творчих здібностей молодших школярів. Проаналізовано різні підходи до визначення досліджуваного феномену.Документ Українська казка в сучасному закладі дошкільної освіти(ФОП Цьома С. П., 2022) Тронько Вікторія; Tronko Viktoriia; Бутенко Віта Григорівна; Butenko Vita HryhorivnaУ статті встановлено потенціал використання української народної казки в сучасному закладі дошкільної освіти; систематизовано специфічні особливості української народної казки; уточнено класифікацію видів українських народних казок та наведено їх приклади; схарактеризовано особливості підготовки вихователів до роботи з казкою та прийоми роботи з нею.Документ Умови розвитку творчого мислення дітей молодшого шкільного віку(ФОП Цьома С. П., 2018-11-08) Парфілова Світлана Леонідівна; Parfilova Svitlana Leonidivna; Литвиненко Ірина Володимирівна; Lytvynenko Iryna VolodymyrivnaУ статті досліджено педагогічні умови розвитку творчих здібностей дітей молодшого шкільного віку. Актуальність проблеми полягає в необхідності висвітлення проблеми формування творчої особистості молодшого школяра в сучасному світі.Документ Фактори впливу на формування пізнавального інтересу молодших школярів(ФОП Цьома С. П., 2018-11-08) Парфілова Світлана Леонідівна; Parfilova Svitlana Leonidivna; Плахотник Людмила Сергіївна; Plakhotnyk Liudmyla SerhiivnaУ статті висвітлена система факторів, які впливають на ефективне формування пізнавального інтересу молодших школярів у навчальній діяльності.