Статті
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Статті за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 44
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Effect of Recreation-Oriented Tourism Program on Physical Health of Middle School-Aged Children(2019-01) Леоненко Андрій Васильович; Leonenko Andrii Vasylovych; Томенко Олександр Анатолійович; Tomenko Oleksandr Anatoliiovych; Бріжатий Олександр Володимирович; Brizhatyi Oleksandr Volodymyrovych; Лоза Тетяна Олександрівна; Loza Tetiana Oleksandrivna; Бондаренко (Картава) Юлія Анатоліївна; Bondarenko (Kartava) Yuliia AnatoliivnaHealth is the highest value for a person that directly depends on lifestyle and behavior, especially this is the case of the youth, when habits and behavior stereotypes are formed (Cojocariu, 2014-2015). Its level is directly depends on physical education at school, participation in a specially-organized and independent physical education activities during non-school hours (Bolotin & Bakayev, 2015; Brusseau & Hannon, 2015; Brusseau, Hannon & Burns, 2016; Pochtar, 2010).Документ Effectiveness of Yoga-Aerobic Means’ Application in Physical Education of Primary School Pupils(Педагогіка,психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту.Зб.наук.пр.під ред Ермакова С.С., 2016-01) Михно Людмила Сергіївна; Mykhno Liudmyla Serhiivna; Лоза Тетяна Олександрівна; Loza Tetiana OleksandrivnaPurpose: to determine influence of health related technology on physical condition level of primary school pupils. Material: in the research two groups of first form pupils participated: control group (n=28) and experimental group (n=26). Level of children’s physical fitness was determined with the help of isolated motor tests. At home pupils fulfilled independently and with parents the learned at classes exercises for prophylaxis of posture disorders and for stretching. During fulfillment home tasks or other work in sitting position children were involved by parents in practicing of the worked out by us physical exercises’ breaks. Results: we observed rising of pupils’ physical fitness level: flexibility, ability to keep static balance, power endurance of back and abdomen muscles. To the highest extent yoga aerobic means influenced on flexibility and static balance indicators. Conclusions: when choosing physical exercises for short break in work we considered content of pupils’ learning functioning at definite lesson. All complexes of exercises are to be fulfilled reading texts of the worked out by us verses. It facilitates pupils to better memorize sequence of exercises’ fulfillment and gives emotional coloring to physical exercises. Key words: first form pupils, technology, asanas, stretching, relaxation, physical qualities.Документ GeoGebra as Means of Improving the Quality of Education(2018) Семеніхіна Олена Володимирівна; Semenikhina Olena Volodymyrivna; Друшляк Марина Григорівна; Drushliak Maryna Hryhorivna; Зігунова Інна Сергіївна; Zihunova Inna Serhiivna; Будянський Дмитро Васильович; Budianskyi Dmytro VasylovychThe article substantiates the use of dynamic mathematics software as effective means of formation of the functional thinking of pupils, which directly impact on the quality of mathematical education. The constructive approaches to solving mathematical problems by GeoGebra reduce the weight of analytical calculations. Such approaches put forward the need for skills to constract the desired configuration, take into account the dependencies between its parameters, visualize positions of possible results, even "see" the desired function, for which you need to determine extreme. The authors use GeoGebra in solving extreme problems using method based on constructing an empirical graph of the relations between the values and defining of extremum. Another method is based on the visualisation of spreadsheets of the values of the empirical function and their analysis. The effectiveness of the proposed approach was tested during 2015-2017 and was experimentally confirmed in the work on the research topic "The use of information technology in education" through the organization of math group works for pupils in the Sumy region. We tracked the overall level of academic achievement and its dynamics. Since the scale had two positions (right/wrong) and the results of educational achievements were not dependent on each other, we used the sign test. The statistical check at the significance level of 0.05 confirmed the positive impact of the group works on the quality of mathematical preparation of pupils.Документ SWOT-аналіз, як метод визначення стратегії розвитку спортивного клубу «Maхima»(2021) Прокопова Людмила Іванівна; Prokopova Liudmyla IvanivnaВ статті визначено, що внутрішнє середовище спортивного клубу можна дослідити за багатьма методологіями, але найефективнішою є «SWOT-аналіз». Призначення цього аналізу – виявлення сильних і слабких сторін організації, а також її зовнішніх можливостей і загроз. Зібрані дані за допомогою SWOT-аналізу дають можливість розробити стратегію подальшого розвитку організації, встановити низку переваг перед конкурентами і, таким чином, посісти сприятливу конкурентну позицію на ринку послуг.Документ Важливість та ефективність дій гнучкісних вправ на організм жінок зрілого віку(2017) Лоза Тетяна Олександрівна; Loza Tetiana OleksandrivnaУ статті розглянуті питання пов’язані з анатомічними особливостями жіночого організму, надано фізіологічне обґрунтування впливу гнучкісних вправ на з’єднувально-тканинний комплекс, тренінг гнучкості жінок зрілого віку та його оздоровчий вплив.Документ Вплив засобів легкої атлетики на покращення здоров`я підлітків, які займаються в шкільній спортивній секції(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Дульський Роман Олексійович; Dulskyi Roman Oleksiiovych; Прокопова Людмила Іванівна; Prokopova Liudmyla IvanivnaСтаття присвячена дослідженню впливу засобів легкої атлетики на рівень здоров’я підлітків 11-12 років. Досліджено рівень здоров’я підлітків за методикою Г.Л. Апанасенко. Розроблено та доведено ефективність методики покращення здоров’я підлітків, які займаються у шкільній спортивній секції з легкої атлетики.Документ Військово-спортивне багатоборство у системі професійно-прикладної фізичної підготовки студентів(ТОВ "Ланер", 2016) Лоза Тетяна Олександрівна; Хоменко Олександр Сергійович; Loza Tetiana Oleksandrivna; Khomenko Oleksandr SerhiiovychУ статті визначено, що прикладні види спорту охоплюють пожежно-прикладні, військово-прикладні та службово-прикладні види. Схарактеризовано види військово-спортивного багатоборства та визначено їх особливості. На основі аналізу наукової літератури досліджено вплив цього виду спорту на розвиток особистості студента. Підкреслено, що заняття військово-спортивним багатоборством мають виховну та оздоровчу спрямованість, сприяють розвитку всесторьонньо розвиненої особистості, вихованню морально-психологічної стійкості, почуття патріотизму та колективізму, формують морально-вольові якості. Визначено безпосередній зв’язок військово-спортивного багатоборства із патріотичним вихованням особистості.Документ Детермінанти формування професійно-педагогічної культури майбутнього фахівця фізичного виховання та спорту(2017) Іваній Олена Миколаївна; Ivanii Olena Mykolaivna; Іваній Ігор Володимирович; Ivanii Ihor VolodymyrovychСтаття присвячена вивченню концептуальних детермінант формування професійно-педагогічної культури майбутніх фахівців фізичного виховання та спорту, зокрема на методично-праксеологічному рівні. Компетентнісний та контекстний науково-методичний підходи можуть стати ефективним методичним підґрунтям побудови практично-орієнтованого навчання, спрямованого на формування даного особистісного феномену у складно організованій системі вищої фізкультурної освіти з урахуванням інтеграційних шляхів розвитку фізкультурно-спортивної науки і освіти.Документ Дослідження рівня фізичної підготовленості дівчат-підлітків на уроках фізичної з урахуванням особливостей жіночого організму(2010) Лоза Тетяна Олександрівна; Loza Tetiana OleksandrivnaУ статті розглядається проблема підвищення фізичної підготовленості дівчат-підлітків на заняттях фізичною культурою з урахуванням особливостей жіночого організму. Визначені дні менструального циклу сприятливі для розвитку фізичних якостей.Документ Ефективність використання засобів йога-аеробіки у фізичному вихованні учнів початкової школи(2016-01) Лоза Тетяна Олександрівна; Loza Tetiana Oleksandrivna; Михно Людмила Сергіївна; Mykhno Liudmyla SerhiivnaВизначити вплив здоров’яформуючої технології, розробленої на основі використання засобів йога-аеробіки, на рівень розвитку фізичних якостей учнів початкової школи. Матеріал: у дослідженні брали участь дві групи учнів: контрольна (n = 28) та експериментальна (n = 26). Результати: використання засобів йога аеробіки у фізичному вихованні учнів перших класів загальноосвітньої школи дозволило підвищити рівень розвитку фізичних якостей, особливо гнучкості, здатності утримувати статичну рівновагу та силової витривалості м’язів спини і черевного пресу. Висновки: комплекси вправ йога-аеробіки можуть широко використовуватися в процесі фізичного виховання з метою підвищення рівня фізичної підготовленості дітей, які навчаються у початковій школі.Документ Ефективність впровадження професійно орієнтованої програми занять з пілатесу для студенток економічних спеціальностей(2018-06) Петренко Олена Павлівна; Petrenko Olena Pavlivna; Лоза Тетяна Олександрівна; Loza Tetiana OleksandrivnaУ даній статті представлені результати експериментального дослідження впровадження в навчальний процес з фізичного виховання студенток економічних спеціальностей професійно орієнтованої програми занять з пріоритетним застосуванням засобів пілатесу. Наведені данні тестування рівня фізичної підготовленості та психофізіологічних якостей студенток контрольної та експериментальної груп за системою тестів ЄВРОФІТ та автоматизованою системою «НС-психотест». Визначені позитивні статистично достовірні зміни за показниками фізичної підготовленості у студенток експериментальної групи (p<0.001). Доведено, що впровадження професійно орієнтованої програми занять з використанням засобів з пілатесу сприяє покращенню таких психофізіологічних якостей, як: концентрація, стійкість та переключення уваги, швидкість переробки інформації, які притаманні майбутнім фахівцям економічної групи спеціальностей. Підтверджено ефективність розробленої професійно орієнтованої програми занять з фізичного виховання, методика яких спрямована на покращення професійно важливих якостей студенток економічних спеціальностей.Документ Застосування інтервальних гіпоксичних вправ у тренувально-оздоровчому комплексі майбутніх вчителів(2009) Лоза Тетяна Олександрівна; Верблюдов Ігор Борисович; Loza Tetiana Oleksandrivna; Verbliudov Ihor BorysovychУ работі наводяться дані проведеного дослідження у педагогічному вузі на предмет вивчення впливу на функціональний стан студентів застосування тренувально-оздоровчого комплексу, основу якого складали інтервальні гіпоксичні вправи. В якості тесту використовувався показник індексу Руф’є. В ході дослідження виявлено, що застосований набір інтервальних гіпоксичних вправ може ефективно застосовуватися майбутніми вчителями в самостійному оздоровчому тренуванні.Документ Здоров'язбережувальна компетентність і професійна культура фахівця фізичного виховання(2016) Іваній Ігор Володимирович; Ivanii Ihor VolodymyrovychУ статті на засадах компетентнісного підходу розглянуто базові поняття, які визначають сутність здоров’язбережувальної компетентності й професійної культури фахівця фізичного виховання. Показано, що здоров’язбережувальна компетентність є результат сформованої на основі професійної культури якості фахівця, яка забезпечує можливість вирішення соціально-професійних завдань, спрямованих на ефективне розв’язання широкого спектру проблем формування, збереження і зміцнення здоров’я та організації здорового способу життя вихованців у процесі професійної і суспільної діяльності.Документ Кваліфікаційна робота за освітнім ступенем «Магістр» методичні рекомендації для студентів спеціальності 014 Середня освіта (Фізична культура)(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Лоза Тетяна Олександрівна; Томенко Олександр Анатолійович; Loza Tetiana Oleksandrivna; Tomenko Oleksandr AnatoliiovychМетодичні рекомендації містять загальні положення про порядок визначення тем кваліфікаційних магістерських робіт, вимог до порядку викладання матеріалу та її структурних елементів. У роботі розглянуто особливості підготовки, написання та захисту кваліфікаційної магістерської роботи спеціальності 014 Середня освіта ( Фізична культура) У публікації надано методичні рекомендації для студентів, наукових керівників та рецензентів за даним напрямом підготовки, які спрямовані на забезпечення методологічної, теоретичної та експериментальної підготовки до виконання наукових досліджень, захисту та оцінки кваліфікаційної магістерської роботи на державних іспитах.Документ Компетентнісний підхід до професійної підготовки вчителя фізичної культури(2013) Іваній Ігор Володимирович; Ivanii Ihor VolodymyrovychУ статті проведено науково-педагогічний аналіз проблеми компетентнісного підходу до професійної підготовки вчителя фізичної культури. Визначено місце професійних компетенцій в системі вимог до випускника та схарактеризовано структурно-функціональну модель компетентнісно-орієнтованої підготовки вчителя фізичної культури.Документ Кросфіт в основі фізичного виховання студентів ВНЗ(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017-05-18) Лоза Тетяна Олександрівна; Loza Tetiana Oleksandrivna; Єременко Наталія Олексіївна; Yeremenko Nataliia OleksiivnaУ статті подано обґрунтування методики використання кросфіту в процесі фізичного виховання студентів. Різноманітність вправ та складність виконання комплексів дає змогу рекомендувати кросфіт для широкого застосування на заняттях з фізичного виховання, а також самостійних занять фізичними вправами студентів ВНЗ для покращення фізичної підготовленості.Документ Культуролого-акмеологічний підхід до організації підготовки магістрів фізкультурних спеціальностей(2017) Іваній Ігор Володимирович; Ivanii Ihor VolodymyrovychУ статті розкрито зміст і значення культуролого-акмеологічного підходу до організації підготовки магістрів фізкультурних спеціальностей та навчальної дисципліни «Основи професійно-педагогічної культури фахівця фізичного виховання та спорту» як частини міждисциплінарної магістерської програми. Проаналізовано взаємозв’язок понять теорії культури і акмеології, принципи, які визначають стратегію і тактику організації магістерської підготовки. Запропоновано орієнтувати процес фізкультурної освіти на формування творчої готовності майбутнього фахівця до діяльності на основі опанування магістром не тільки компетенціями, але й спрямуванням його підготовки до вершин професіоналізму, формування професійно-педагогічної культури особистості. Показано, що запропонована навчальна дисципліна виступає інтеграційно-функціональним засобом формування професійно-педагогічної культури магістрів фізкультурних спеціальностей.Документ Методика підвищення рівня загальної фізичної підготовленості студентів-футболістів, які займаються в групах Підвищення спортивної майстерності(Харківська державна академія фізичної культури, 2020) Кравченко Ігор Миколайович; Kravchenko Ihor Mykolaiovych; Гладов Володимир Васильович; Hladov Volodymyr Vasylovych; Прокопова Людмила Іванівна; Prokopova Liudmyla IvanivnaНа основі систематизації та аналізу літературних даних і передового педагогічного досвіду вивчено методики різних авторів, які впливають на розвиток фізичних якостей футболістів. У результаті дослідження встановлено, що розроблена експериментальна методика, яка базується на систематичному застосуванні фізичних вправ аеробно-анаеробного характеру, є ефективною та призвела до підвищення рівня фізичної підготовленості студентів-футболістів, які займаються в групах ПСМ. Мета: обґрунтування й доведення ефективності експериментальної методики підвищення рівня фізичної підготовленості студентів-футболістів, які займаються в групах ПСМ. Матеріал і методи. Педагогічний експеримент проводився на базі Навчально-наукового інституту фізичної культури Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка. У дослідженні взяли участь спортсмени збірної ННІФК різної кваліфікації віком від 17 до 21 року зі стажем тренувань 4-6 років. Під час експерименту нами були використані наступні методи дослідження: теоретичного аналізу й узагальнення даних науково-методичної літератури та документальних матеріалів, педагогічне тестування, педагогічний експеримент, методи математичної статистики. Результати. Розроблена нами експериментальна методика складалася з чотирьох блоків: вправи на розвиток загальної витривалості, силової, швидкісної та швидкісно-силової. Основним засобом розвитку аеробної витривалості був кросовий біг, тривалість якого коливалася від 15-20 до 60 хв. при ЧСС 150 уд/хв. Засобами розвитку швидкісно-силової витривалості слугували вправи в ударах по м`ячу на силу і точність, в одноборствах партнерів за м`яч. Для розвитку швидкісної витривалості застосовували прискорення по 15-30м з відпочинком від 15с до 30с. Після застосування розробленої нами методики результат бігу на 30м з високого старту до проведення експерименту становив 4,36±0,08с, а після експерименту покращився до 4,05±0,05с, тобто на 7,6%. В човниковому бігу 7х50м до проведення експерименту результат становив 60,7±0,43с, а після експерименту покращився до 56,6 ± 0,48с, тобто зріс на 7,2%. Результати в тесті стрибок у довжину з місця мали приріст після впровадження методики, що склав – 4,3%. Висновки. У результаті аналізу літературних джерел було встановлено, що фізичні вправи є одним із основних засобів не лише розвитку й удосконалення фізичних якостей, але й сприяють покращенню техніко-тактичних дій спортсменів. У результаті дослідження встановлено, що розроблена нами експериментальна методика, яка базується на систематичному застосуванні вправ аеробно-анаеробного характеру, які є її складниками, є ефективною та призвела до підвищення рівня фізичної підготовленості студентів-футболістів, які займаються в групах ПСМ.Документ Методологічні засади формування фізичної культури особистості(2014) Іваній Ігор Володимирович; Ivanii Ihor VolodymyrovychМета: провести аналіз феномену фізичної культури особистості з урахуванням методологічних підходів щодо її формування у системі фізкультурної освіти. Матеріал: проаналізовано 20 літературних джерел. Результати: теоретичний аналіз дозволив ростежити становлення підходів до фізичної культури як духовно-фізичному явища. Визначено її орієнтація на соціальні та особистісні проблеми. Також окреслено мету, завдання, зміст та умови фізкультурної освіти. Сформульована концептуальна ідея: побудова проективних моделей формування фізичної культури особистості визначається їх аксіологічного, антропологічної та онтологічної складовими (тим чи іншим поєднанням двох взаємопов’язаних напрямків розвитку особистості як тіло – дух і природа – культура). Показано, що реальна кількість моделей відрізняються цільовими орієнтирами і механізмами їх досягнення. Моделі визначаються етапами індивідуального та соціокультурного розвитку особистості. Моделі передбачають адаптацію, соціалізацію, самореалізацію і інкультурацію. Висновки: формування фізичної культури особистості базується на сучасних гуманістичних концепціях загальної теорії культури, теорії людської діяльності. Ця діяльність враховує філософські, педагогічні та психологічні аспекти. Визначення методологічних підходів дозволяє будувати проективні моделі формування фізичної культури особистості і переорієнтацію педагогічної діяльності в цьому напрямку.Документ Методологічні основи оздоровчого тренування студентської молоді(2017) Лоза Тетяна Олександрівна; Хоменко Олександр Сергійович; Loza Tetiana Oleksandrivna; Khomenko Oleksandr SerhiiovychЦель: осуществить теоретический анализ проблемы формирования социально-педагогических основ влияния оздоровительной тренировки на состояние здоровья человека. Материал и методы: анализ и обобщение данных научно-методической литературы. Результаты: определены и систематизированы факторы, а также показана их взаимосвязь, который определяет возможность и надежность достижения цели оздоровления различных групп населения. Выводы: полученные результаты исследования могут быть использованы как базовая основа для построения оздоровительно-тренировочных программ с различными группами населения, а также для обеспечения эффективного решения задач физического воспитания в высшем учебном заведении.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »