Статті
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Статті за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 44
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Застосування інтервальних гіпоксичних вправ у тренувально-оздоровчому комплексі майбутніх вчителів(2009) Лоза Тетяна Олександрівна; Верблюдов Ігор Борисович; Loza Tetiana Oleksandrivna; Verbliudov Ihor BorysovychУ работі наводяться дані проведеного дослідження у педагогічному вузі на предмет вивчення впливу на функціональний стан студентів застосування тренувально-оздоровчого комплексу, основу якого складали інтервальні гіпоксичні вправи. В якості тесту використовувався показник індексу Руф’є. В ході дослідження виявлено, що застосований набір інтервальних гіпоксичних вправ може ефективно застосовуватися майбутніми вчителями в самостійному оздоровчому тренуванні.Документ Дослідження рівня фізичної підготовленості дівчат-підлітків на уроках фізичної з урахуванням особливостей жіночого організму(2010) Лоза Тетяна Олександрівна; Loza Tetiana OleksandrivnaУ статті розглядається проблема підвищення фізичної підготовленості дівчат-підлітків на заняттях фізичною культурою з урахуванням особливостей жіночого організму. Визначені дні менструального циклу сприятливі для розвитку фізичних якостей.Документ Компетентнісний підхід до професійної підготовки вчителя фізичної культури(2013) Іваній Ігор Володимирович; Ivanii Ihor VolodymyrovychУ статті проведено науково-педагогічний аналіз проблеми компетентнісного підходу до професійної підготовки вчителя фізичної культури. Визначено місце професійних компетенцій в системі вимог до випускника та схарактеризовано структурно-функціональну модель компетентнісно-орієнтованої підготовки вчителя фізичної культури.Документ Фізична культура як феномен розвитку соціокультурної компетентності майбутнього вчителя фізичного виховання(2014) Іваній Ігор Володимирович; Ivanii Ihor VolodymyrovychМета: проаналізувати феномен формування фізичної культури особистості з точки зору теоретико-методологічних підходів до розвитку соціокультурної компетентності майбутнього вчителя фізичного виховання, з’ясувати її сутність і структуру. Результати: На підґрунті культурологічного, аксіологічного і компетентнісного підходів визначено поняття соціокультурної компетентності вчителя фізичного виховання як інтегративного новоутворення в мотиваційно-діяльнісній сфері особистості, що визначає спрямованість діяльності фахівця на формування духовних цінностей і є основою його подальшого саморозвитку. Розкрито структуру соціокультурної компетентності вчителя у єдності компонентів: когнітивного (духовно-ціннісна свідомість), мотиваційно-ціннісного (емоційно-мотиваційного ставлення до духовних цінностей), поведінкового (утілення духовних цінностей у професійну діяльність). За кожним компонентом визначено систему духовних цінностей, яка охоплює соціально-психологічні, психічні та культурні цінності фізичної культури. Висновки: соціокультурна компетентність учителя фізичного виховання змістовно і функціонально пов’язана з цінностями фізичної культури особистості. Духовне, ціннісне становлення особистості майбутнього вчителя покладено в основу функціонування всіх компонентів соціокультурної компетентності, які, завдяки їх взаємовпливу в процесі фізкультурної освіти забезпечують соціокультурний розвиток особистості.Документ Характеристика сутності фізичної культури особистості фахівця фізичного виховання та спорту(2014) Іваній Ігор Володимирович; Ivanii Ihor VolodymyrovychМета: обґрунтувати сутність фізичної культури особистості фахівця фізичного виховання та спорту. Матеріал: основою для даної статті слугують матеріали спеціальної літератури, в яких розробляються аспекти теорії фізичної культури. Результати: показано, що фізична культура особистості фахівця є складовою його загальної і професійної культури та професійної компетентності, є основою соціально-педагогічної зрілості, яка набувається в процесі професійної підготовки та діяльності. Висновки: фізична культура особистості є складним інтегрованим утворенням в структурі особистості фахівця, поєднує професійний і особистісний аспекти, а також зумовлює сформованість фізкультурно-спортивної і життєвої позиції фахівця фізичного виховання та спорту.Документ Методологічні засади формування фізичної культури особистості(2014) Іваній Ігор Володимирович; Ivanii Ihor VolodymyrovychМета: провести аналіз феномену фізичної культури особистості з урахуванням методологічних підходів щодо її формування у системі фізкультурної освіти. Матеріал: проаналізовано 20 літературних джерел. Результати: теоретичний аналіз дозволив ростежити становлення підходів до фізичної культури як духовно-фізичному явища. Визначено її орієнтація на соціальні та особистісні проблеми. Також окреслено мету, завдання, зміст та умови фізкультурної освіти. Сформульована концептуальна ідея: побудова проективних моделей формування фізичної культури особистості визначається їх аксіологічного, антропологічної та онтологічної складовими (тим чи іншим поєднанням двох взаємопов’язаних напрямків розвитку особистості як тіло – дух і природа – культура). Показано, що реальна кількість моделей відрізняються цільовими орієнтирами і механізмами їх досягнення. Моделі визначаються етапами індивідуального та соціокультурного розвитку особистості. Моделі передбачають адаптацію, соціалізацію, самореалізацію і інкультурацію. Висновки: формування фізичної культури особистості базується на сучасних гуманістичних концепціях загальної теорії культури, теорії людської діяльності. Ця діяльність враховує філософські, педагогічні та психологічні аспекти. Визначення методологічних підходів дозволяє будувати проективні моделі формування фізичної культури особистості і переорієнтацію педагогічної діяльності в цьому напрямку.Документ Правова підготовка як умова високого професіоналізму вчителя фізичної культури(2014) Іваній Ігор Володимирович; Ivanii Ihor Volodymyrovych; Іваній Олена Миколаївна; Ivanii Olena MykolaivnaЗ позицій компетентнісного підходу аналізується питання правової підготовки вчителя фізичної культури. Розкрито зміст правових компетенцій, які забезпечують продуктивну навчально-виховну, фізкультурно-оздоровчу, спортивну та управлінську професійну діяльність педагога. Запропоновано спецкурс, спрямований на формування правової компетентності та підвищення рівня професіоналізму майбутнього вчителя фізичної культури. Представлено експериментальні результати, які демонструють ефективність реалізації даного підходу.Документ Модель оздоровительно-тренировочных занятий на основе использования средств аквафитнеса в профессионально-прикладной подготовке студентов экономических специальностей(2014-04) Петренко Наталія Володимирівна; Petrenko Nataliia Volodymyrivna; Лоза Тетяна Олександрівна; Loza Tetiana OleksandrivnaМета: обгрунтування, розробка та апробація моделі оздоровчо-тренувальних занять з використанням засобів аквафитнеса. Матеріал: в експерименті брали участь 69 студенток віком 17-18 років. Результати: встановлено, що розроблена модель позитивно впливає на фізичну працездатність студенток сприяє підвищенню адаптаційних процесів до майбутньої професійної діяльності та удосконаленню процесу навчання. Рекомендується враховувати наступне: 1 ) засоби і методи аквафитнесу повинні бути адекватними морфофункціональним особливостям і сприяти підвищенню діяльності серцево-судинної системи, загальної витривалості, силовим зді- бностям, гнучкості, психофізіологічнимиякостями, 2) в якості засобів аквафітнесу доцільно використовувати вправи аеробної спрямованості та помірної інтенсив- ності ; 3 ) використання засобів і методів аквафітнесу має сприяти формуванню інтересу до систематичних і самостійних занять фізичними вправами. Висновки: модель сприяє розвитку і вдосконаленню навичок і вмінь, необхідних майбутнім фахівцям економічного профілюДокумент Обгрунтування технології використання засобів йога-аеробіки у фізичному вихованні молодших школярів(СумДПУ імені А.С.Макаренка, 2014-04) Михно Людмила Сергіївна; Mykhno Liudmyla Serhiivna; Лоза Тетяна Олександрівна; Loza Tetiana OleksandrivnaУ статті розглядаються теоретичні засади технології використання засобів йога-аеробіки у фізичному вихованні молодших школярів та визначені шляхи для мотивації учнів до занять фізичною культурою, підвищення фізичної підготовленості та зміцнення їх здоров’я.Документ Оптимізація процесу адаптації першокласників до початку навчання в школі засобами йога аеробіки(Фізична культура, спорт та здоров`я нації Зб.наук.праць, 2014-05) Лоза Тетяна Олександрівна; Loza Tetiana Oleksandrivna; Михно Людмила Сергіївна; Mykhno Liudmyla SerhiivnaРозроблена технологія фізичного виховання молодших школярів з використанням засобів йога аеробіки, яка сприятиме адаптації першокласників до початку навчання у школі. Запропоновано використання засобів йога-аеробіки на уроках фізичної культури, у фізкультурних хвилинках, у фізичному вихованні в сім’ї, у самостійних заняттях дітей.Документ Структура професійно-педагогічної культури фахівця фізичного виховання та спорту з позицій компетентнісного підходу(2015) Іваній Ігор Володимирович; Ivanii Ihor VolodymyrovychРозглянуто проблему формування професійно-педагогічної культури фахівця фізичного виховання та спорту. Метою статті є розробка та обґрунтування структури професійно-педагогічної культури фахівця з позицій компетентнісного підходу. На основі аналізу наукових джерел та узагальнення результатів дослідження запропоновано концептуальний підхід до трактування змісту і структури професійно-педагогічної культури фахівця як соціально-педагогічного феномену, що набуває визначеності у контексті єдності загальної культури, професійної культури та фізичної культури особистості. Розкрито структуру професійно-педагогічної культури фахівця як сукупність ключових, загальнопрофесійних, предметно-професійних компетенцій та особистісних якостей, яка відображає інтеграцію професіоналізму, фізкультурних і педагогічних цінностей та духовно-творчих якостей особистості.Документ Организационно-педагогические условия формирования профессионально-педагогической культуры у студентов физкультурных специальностей в процессе профессиональной подготовки(2016) Іваній Ігор Володимирович; Ivanii Ihor VolodymyrovychОпределены и обоснованы организационно-педагогические условия формирования профессионально-педагогической культуры у студентов в системе специального физкультурного образования как совокупность возможностей содержания, форм, методов, педагогических средств и материально-пространственной среды высшего учебного заведения. Представленная характеристика выделенных условий обозначена как определенный, относительно самостоятельной уровень методических основ формирования профессионально-педагогической культуры у студентов в процессе их профессиональной подготовки.Документ Професійно-педагогічна культура та імідж фахівця фізичного виховання та спорту(2016) Іваній Ігор Володимирович; Ivanii Ihor VolodymyrovychРозглянуто уміння педагогічної техніки як технологічні цінності професійно-педагогічної культури фахівця фізичного виховання і спорту. З’ясовано взаємозв’язок категорій професійно-педагогічної культури та іміджу для встановлення сфер накладання їх змісту та дієвості в фізкультурно-спортивній роботі фахівця.Документ Особливості розвитку професійно-педагогічної культури фахівців фізичного виховання та спорту(2016) Іваній Ігор Володимирович; Ivanii Ihor VolodymyrovychУ статті розглянуто педагогічні умови і фактори, які визначають розвиток професійно-педагогічної культури різних категорій фахівців фізичного виховання та спорту. Визначено умови, які дозволяють уявити реальну структуру професійно-педагогічної культури фахівця, основний зміст якої відбивається у світоглядній, організаційній і комунікативній підструктурах. Результати факторного аналізу засвідчили, що в структурі професійної ефективності фахівців провідне місце займають фактори, що обумовлюють розвиток здатностей до комунікацій та професійної взаємодії на основі володіння методами соціально-орієнтованого впливу на процеси і об’єкти професійно-педагогічної діяльності.Документ Здоров'язбережувальна компетентність і професійна культура фахівця фізичного виховання(2016) Іваній Ігор Володимирович; Ivanii Ihor VolodymyrovychУ статті на засадах компетентнісного підходу розглянуто базові поняття, які визначають сутність здоров’язбережувальної компетентності й професійної культури фахівця фізичного виховання. Показано, що здоров’язбережувальна компетентність є результат сформованої на основі професійної культури якості фахівця, яка забезпечує можливість вирішення соціально-професійних завдань, спрямованих на ефективне розв’язання широкого спектру проблем формування, збереження і зміцнення здоров’я та організації здорового способу життя вихованців у процесі професійної і суспільної діяльності.Документ Військово-спортивне багатоборство у системі професійно-прикладної фізичної підготовки студентів(ТОВ "Ланер", 2016) Лоза Тетяна Олександрівна; Хоменко Олександр Сергійович; Loza Tetiana Oleksandrivna; Khomenko Oleksandr SerhiiovychУ статті визначено, що прикладні види спорту охоплюють пожежно-прикладні, військово-прикладні та службово-прикладні види. Схарактеризовано види військово-спортивного багатоборства та визначено їх особливості. На основі аналізу наукової літератури досліджено вплив цього виду спорту на розвиток особистості студента. Підкреслено, що заняття військово-спортивним багатоборством мають виховну та оздоровчу спрямованість, сприяють розвитку всесторьонньо розвиненої особистості, вихованню морально-психологічної стійкості, почуття патріотизму та колективізму, формують морально-вольові якості. Визначено безпосередній зв’язок військово-спортивного багатоборства із патріотичним вихованням особистості.Документ Effectiveness of Yoga-Aerobic Means’ Application in Physical Education of Primary School Pupils(Педагогіка,психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту.Зб.наук.пр.під ред Ермакова С.С., 2016-01) Михно Людмила Сергіївна; Mykhno Liudmyla Serhiivna; Лоза Тетяна Олександрівна; Loza Tetiana OleksandrivnaPurpose: to determine influence of health related technology on physical condition level of primary school pupils. Material: in the research two groups of first form pupils participated: control group (n=28) and experimental group (n=26). Level of children’s physical fitness was determined with the help of isolated motor tests. At home pupils fulfilled independently and with parents the learned at classes exercises for prophylaxis of posture disorders and for stretching. During fulfillment home tasks or other work in sitting position children were involved by parents in practicing of the worked out by us physical exercises’ breaks. Results: we observed rising of pupils’ physical fitness level: flexibility, ability to keep static balance, power endurance of back and abdomen muscles. To the highest extent yoga aerobic means influenced on flexibility and static balance indicators. Conclusions: when choosing physical exercises for short break in work we considered content of pupils’ learning functioning at definite lesson. All complexes of exercises are to be fulfilled reading texts of the worked out by us verses. It facilitates pupils to better memorize sequence of exercises’ fulfillment and gives emotional coloring to physical exercises. Key words: first form pupils, technology, asanas, stretching, relaxation, physical qualities.Документ Ефективність використання засобів йога-аеробіки у фізичному вихованні учнів початкової школи(2016-01) Лоза Тетяна Олександрівна; Loza Tetiana Oleksandrivna; Михно Людмила Сергіївна; Mykhno Liudmyla SerhiivnaВизначити вплив здоров’яформуючої технології, розробленої на основі використання засобів йога-аеробіки, на рівень розвитку фізичних якостей учнів початкової школи. Матеріал: у дослідженні брали участь дві групи учнів: контрольна (n = 28) та експериментальна (n = 26). Результати: використання засобів йога аеробіки у фізичному вихованні учнів перших класів загальноосвітньої школи дозволило підвищити рівень розвитку фізичних якостей, особливо гнучкості, здатності утримувати статичну рівновагу та силової витривалості м’язів спини і черевного пресу. Висновки: комплекси вправ йога-аеробіки можуть широко використовуватися в процесі фізичного виховання з метою підвищення рівня фізичної підготовленості дітей, які навчаються у початковій школі.Документ Самостійні заняття фізичною культурою як засіб підвищення рівня фізичної підгготовленості учнів молодшого шкільного віку(Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, 2016-04-21) Прокопова Людмила Іванівна; Prokopova Liudmyla Ivanivna; Красілов Андрій Дмитрович; Krasilov Andrii DmytrovychУ статті розкрито сутність проблеми самостійних занять фізичною культурою дітей молодшого шкільного віку. Описано розроблену нами модель самостійних занять фізичною культурою (СЗФК) для учнів початкової школи. Представлено результати впровадження моделі та її ефективність у підвищенні рівня фізичної підготовленості молодших школярів.Документ Професійно-педагогічна культура і компетенції фахівця фізичного виховання та спорту: від взаємозв’язку до технології формування(2017) Іваній Ігор Володимирович; Ivanii Ihor VolodymyrovychУ статті обґрунтовано взаємозв’язок професійно-педагогічної культури і компетенцій фахівця фізичного виховання та спорту. Виокремлено компетенції, у яких має комплексне, багатовимірне виявлення професійно-педагогічна культура. Показано, що компетентнісний та контекстний підходи є ефективним методологічним підґрунтям побудови практико-орієнтованої професійної фізкультурної освіти та визначають технологічні аспекти формування професійно-педагогічної культури майбутнього фахівця фізичного виховання та спорту.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »