Навчальні видання
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Навчальні видання за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 23
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Теоретичні основи граматики сучасної англійської мови(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2003) Коваленко Андрій Миколайович; Kovalenko Andrii Mykolaiovych; Павлов Володимир Васильович; Pavlov Volodymyr VasylovychThe manual outlines the basic assumptions of modern grammatical theory, discusses the basic concepts of morphology, syntax, pragmatics, the theory of speech acts, as well as discourse analysis.Документ Вислови свою думку(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011) Алексенко Світлана Федорівна; Aleksenko Svitlana FedorivnaThe methodological guidelines contain multipurpose tasks aimed at perfecting the skills of general comprehension of various discourse type texts, developing oral communication skills and enhancing the ability to substantiate an opinion in a debate. The language and speech material offered comprises the selection of topics related to urgent concerns of the day, namely language expansion and globalization, career development and work-related environment, the freedom of speech and mass media, education sector arrangement, the modern consumer society, travel industry, modern art.Документ Методичні рекомендації до виконання самостійної роботи студентів зі спецкурсу «Соціальні аспекти мови і мовлення»(2016) Алексенко Світлана Федорівна; Aleksenko Svitlana FedorivnaThe Methodological Guidelines for Student Self-Study of the Lecture Course “Social Aspects of Language and Speech” contain the theoretical bank for progressive self-study tasks’ completion, which presupposes mastering the basics of sociolinguistic science and their reinforcement through an array of checking exercises. The theoretical bank in question embraces the issues of the status and object of Sociolinguistics as a science, its core concepts, theories and hypotheses, linguistic variation, its types and social loading, social and regional dialects of English, co-existence of speech communities and their mutual interference, types of individual bilingualism, social nature of language and speech norms, gender aspects of communication etc.Документ Develop Your Taste for Listening (Juniors)(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Денісова Дар'я Данилівна; Denisova Daria DanylivnaНавчальний посібник спрямований на формування навичок аудіювання у студентів третього курсу факультетів іноземних мов ВНЗ. Усі матеріали посібника автентичні, тематично об’єднані та мають лінгвосоціокультурну спрямованість. Можуть використовуватися для аудиторної та самостійної роботи. До посібника додаються аудіозаписи автентичних текстів.Документ English Grammar Practice(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Голубкова Наталія Леонідівна; Holubkova Nataliia Leonidivna; Коваленко Андрій Миколайович; Kovalenko Andrii Mykolaiovych; Спаська Людмила Анатоліївна; Spaska Liudmyla AnatoliivnaThe textbook covers such material of English grammar as non-finite forms of the verb (infinitive, gerund, participle), modal verbs and conditionals. It provides exercises to represent different ways of applying grammatical elements to perceive and reproduce communicative situations. Exercises have a communicative focus that allows students to enlarge their vocabulary.Документ Інтерпретація художнього тексту в теорії та практиці (англійською мовою)(2017) Багацька Олена Вікторівна; Коваленко Андрій Миколайович; Bahatska Olena Viktorivna; Kovalenko Andrii MykolaiovychThe work is focused on the systematization of the basic theoretical material on literary text interpretation as well as on the formation of the students-philologists’ skills to effectively analyze English literary texts. The material for the practical assignments of varying degrees of complexity comprises mainly short stories of contemporary British and American authors what adds not only to the students’ interpretative skills formation but acquaints them with the representatives of the novel British and American literature.Документ Каші маслом не зіпсуєш. Коротка граматика для майбутніх вчителів німецької мови(Видавництво СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Шевцова Наталія Олександрівна; Shevtsova Nataliia OleksandrivnaУ навчально-методичних рекомендаціях представлені основні відомості з граматики німецької мови та запитання для повторення і закріплення теоретичного матеріалу. Головними цілями навчально-методичних рекомендацій є узагальнення та систематизація здобутих знань, формування у студентів наукового погляду на мову, що вивчається, накопичення термінологічного базису як необхідної складової німецькомовної професійно-орієнтовної мовленнєвої компетентності майбутніх вчителів, а також забезпечення наступності вивчення морфології та синтаксису німецької мови. Призначено для викладачів німецької та студентів III, IV, V та VI курсів педагогічних університетів, які вивчають німецьку мову як першу або другу іноземну.Документ Застосування драматико-педагогічних технологій у навчанні майбутніх учителів німецькомовного граматичного матеріалу(Видавець ПП Лисенко М. М., 2018) Шевцова Наталія Олександрівна; Shevtsova Nataliia OleksandrivnaТези висвітлюють питання застосування драматико-педагогічних технологій у навчанні майбутніх учителів німецькомовного граматичного матеріалу.Документ Граматика стисло. Робочий зошит(Видавництво СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2018) Шевцова Наталія Олександрівна; Shevtsova Nataliia OleksandrivnaУ навчально-методичних рекомендаціях представлено матеріал для діагностики рівня сформованості німецькомовної граматичної компетентності майбутніх вчителів, а також завдання для повторення і закріплення вивченого теоретичного матеріалу. Головними цілями навчально-методичних рекомендацій є узагальнення та систематизація здобутих знань з граматики німецької мови. Призначено для викладачів німецької та студентів III, IV, V та VI курсів педагогічних університетів, які вивчають німецьку мову як першу або другу іноземну.Документ Тенденції розвитку сучасної німецької мови(СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2019) Школяренко Віра Іванівна; Shkoliarenko Vira IvanivnaМетодичні рекомендації укладено у відповідності з програмою теоретичного курсу «Німецька мова як друга іноземна» для студентів факультету іноземної та слов’янської філології. Вони містять вправи з граматики, лексикології та орфографії сучасної німецької мови.Документ Актуальні питання сучасної лінгвістики: порівняльно-історичний, лінгвокультурологічний і комунікативно-прагматичний аспекти: методичний посібник(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Школяренко Віра Іванівна; Shkoliarenko Vira IvanivnaМетодичний посібник містить огляд основних здобутків сучасних лінгвістичних теорій з проблем комунікативної, контрастивної, ґендерної, функціональної лінгвістики та лінгвокультурології, перелік питань практичних і самостійних модулів, питання для самоконтролю та заліків, завдання до автентичних текстів, тести та список літератури.Документ Основи лінгвометодології(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Алексенко Світлана Федорівна; Aleksenko Svitlana FedorivnaМетодичні рекомендації містять матеріал поетапного опанування основних положень методології і організації лінгвістичних досліджень. Розкриваються основні теми лінгвометодології, розуміння яких перевіряється через низку контролюючих питань наприкінці кожного розділу. Запропонований теоретичний матеріал охоплює коло питань, пов’язаних з теоретичними даними та положеннями про види і напрями наукових досліджень, підходи до класифікації наукових методів, глобальні філософські методології у мовознавстві, еволюцію наукових парадигм лінгвістичного знання, основні принципи сучасної мовознавчої парадигми, методологію лінгвістичного дослідження, джерела наукової інформації та вимоги до її науковості. Унаочнено загальну схему наукового лінгвістичного дослідження.Документ Актуальні питання сучасної лінгвістики: порівняльно-типологічний і перекладацький аспекти(2019) Школяренко Віра Іванівна; Shkoliarenko Vira IvanivnaМетодичний посібник містить огляд основних здобутків сучасних лінгвістичних теорій з проблем порівняльно-типологічної, контрастивної, конфронтативної лінгвістики, перекладу, перелік питань практичних і самостійних модулів, питання для самоконтролю та заліків, завдання до автентичних текстів, тести та список літератури.Документ Конкретно-наукові методи лінгвістичних досліджень(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Алексенко Світлана Федорівна; Aleksenko Svitlana FedorivnaУ методичних рекомендаціях «Конкретно-наукові методи лінгвістичних досліджень» висвітлено понятійний апарат і теоретичні положення основних лінгвістичних методів наукового дослідження. Метою методичних рекомендацій є детальне ознайомлення студентів із сучасними методами лінгвістичного аналізу, формування в них цілісного уявлення про різноманіття підходів до і алгоритмів проведення лінгвістичного дослідження та відповідного їм інструментарію. Запропонований матеріал охоплює коло питань, пов’язаних з методами структурної лінгвістики, семантичного аналізу, комунікативно-функціонального та когнітивного підходів до вивчення мови; перевагами та обмеженнями кожного з описаних методів, розуміння яких перевіряється через низку контролюючих питань наприкінці кожного розділу. Призначено для викладачів та студентів-магістрантів факультетів іноземних мов, а також усіх, хто самостійно цікавиться основними напрямками методології лінгвістичних досліджень у вітчизняній та зарубіжній науці.Документ Лінгвістичний довідник наукового дослідження: практикум (англійською мовою)(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Багацька Олена Вікторівна; Bahatska Olena Viktorivna; Козлова Вікторія Вікторівна; Kozlova Viktoriia Viktorivna; Коваленко Андрій Миколайович; Kovalenko Andrii MykolaiovychПосібник являє собою ресурсний лінгвістичний довідник для написання наукової роботи та презентації результатів наукового дослідження англійською мовою. Метою посібника є сприяння розвитку текстової, термінологічної, лексикографічної культури дослідника у галузі створення писемних наукових текстів, формування навичок застосування типових лексико-синтактичних моделей (фраз-кліше), поширених в академічному письмовому мовленні, а також формування системи практичних умінь з презентації результатів науково-дослідних робіт. Для студентів, магістрантів та аспірантів вищих навчальних закладів.Документ Методи освітніх досліджень(CумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Алексенко Світлана Федорівна; Aleksenko Svitlana FedorivnaРобоча програма навчально дисципліни МЕТОДИ ОСВІТНІХ ДОСЛІДЖЕНЬ містить інформацію щодо мети та завдань даної навчальної дисципліни, результатів навчання, критеріїв оцінювання на семінарських заняттях та практичної самостійної роботи, засобів діагностики результатів навчання, програму навчальної дисципліни, її інформаційний зміст, опис структури та обсягу начальної дисципліни, список рекомендованих джерел інформаціїДокумент Improve Your Writing Skills: Strategies and Guidelines(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Алексенко Світлана Федорівна; Aleksenko Svitlana FedorivnaНавчальний посібник спрямований на вдосконалення студентами навичок писемного англійського мовлення і охоплює такі типи академічного письма (від найпростішого до найскладнішого): описове (резюме, тексти-розповіді та тексти-перекази), аналітичне (ділові та новинні доповіді), аргументоване (статті у редакцію та рецензії), критичне (дискурсивне та академічне есе). Матеріали посібника, на яких грунтуються вправи на тренування навичок письма, є автентичними та суспільно-актуальними за тематикою. Практичні завдання, що входять до посібника, можуть виконуватися і під час аудиторного навчання, і в самостійній роботі студентів. Посібник призначено для студентів старших курсів бакалаврату факультетів іноземних мов ВНЗ.Документ Робочий зошит з ПУПМ (теми «CINEMA», «ART»)(2021) Молгамова Лілія Олексіївна; Molhamova Liliia OleksiivnaРобочий зошит укладено до навчального посібника для студентів III курсів факультетів іноземних мов педагогічних інститутів та університетів Л.О. Уткіної, Т.В. Євтушенко, О.Ю. Особливець „Linking English to Life” („Щодня з англійською”). Різноманітні завдання, призначені для більш детального самостійного опрацювання студентами заочної форми навчання навчального матеріалу, розроблено відповідно до вимог навчальної програми викладання англійської мови у вищих педагогічних навчальних закладах. Видання складається з тематично об’єднаних текстів пізнавального характеру за темами «Art», «Cinema», які насичені активною лексикою. Завдання в межах кожної окремої теми орієнтовані на роботу з опорними схемами та таблицями, містять мовленнєві кліше та розмовні формули, різноманітні типи умовно-комунікативних та власне комунікативних вправ, що дає змогу висловити свою думку стосовно кожної окремої теми та сприяє активізації процесу навчання іноземній мові. Для аудиторної та самостійної роботи студентів заочної форми навчання ІІІ курсу факультетів іноземних мов педагогічних інститутів та університетів з практики усного та писемного англійського мовлення.Документ Journey Through English: Explore and Grow(CумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023) Молгамова Лілія Олексіївна; Козлова Вікторія Вікторівна; Molhamova Liliia Oleksiivna; Kozlova Viktoriia ViktorivnaThe study guide covers such conversational topics as "English as the Language of International Communication", "Education and Upbringing", "People and Personalities, their Characters, Emotions and Feelings". The main goal is the interconnected development of oral and written communication skills based on mastering lexical and grammatical material. The study guide is aimed at students of the 3rd year of the foreign language departments of pedagogical higher education institutions.Документ English Nonstop. Keep Going(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023) Козлова Вікторія Вікторівна; Kozlova Viktoriia Viktorivna; Молгамова Лілія Олексіївна; Molhamova Liliia OleksiivnaНеобхідність пошуку нових інтенсивних шляхів і засобів мовної освіти у вищих навчальних закладах, що переходить на новий зміст і терміни навчання, потребує застосування комплексного підходу при реалізації завдань фахових дисциплін. Навчальний посібник являє собою видання, метою якого є формування у студентів іншомовної комунікативної компетентності до рівня усвідомленого та професійного використання англійської мови на міжособистісному та освітньому рівнях, вдосконалення основних мовних навичок (читання, письмо, усне мовлення, слухання, основи граматики та спілкування) на основі особистісного комунікативно-діяльнісного підходу до навчання англійської мови, поглиблення студентами лінгвокраїнознавчих знань. Зміст матеріалів посібника відповідає вимогам навчальної програми вивчення дисципліни «Практика професійно-орієнтованого англійського мовлення», що входить до переліку обов’язкових компонентів освітньо-професійних програм Середня освіта (Англійська та німецька мови), Середня освіта (Англійська та французька мови) підготовки здобувачів вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні за спеціальністю 014 Середня освіта (Мова і література (англійська)) галузі знань 01 Освіта/Педагогіка» та узгоджується з рекомендаціями Ради Європи з іноземних мов. А їх відбір здійснено згідно з методичними принципами систематичності і послідовності, ускладнення, формування позитивної мотивації навчання, професійної орієнтації, свідомості і міцності засвоєння. Навчальний посібник, організований за тематичним принципом, має методично обґрунтовану структуру і складається з трьох циклів, що відповідають визначеним програмою темам: «Відпочинок», «Кіно», «Мистецтво». У межах циклів простежується чіткість і послідовність структурування змісту навчального матеріалу, цілісність його викладу, що сприятиме чіткій організації як аудиторної, так і самостійної роботи. Кожний розділ навчального посібника структурований за єдиною схемою, що дозволяє легко орієнтуватися в змісті посібника. Вправи посібника спрямовані на розвиток комунікативних навичок усного мовлення, розширення фактичних знань про життя в англомовних країнах. Достатньо уваги приділяється також навчанню писемного мовлення студентів: запропоновано рекомендації щодо структурної та змістовної організації письмових робіт, зокрема і в онлайн форматі (ONLINE WRITING: texting, instant messaging, emailing, blogging). У межах кожного розділу пропонується виконання професійно-орієнтованих завдань SPOTLIGHT ON PROFESSION з використанням цифрових застосунків (Wordart, Padlet, Quizlet, LearningApps та ін.), що сприяє формування професійно-педагогічної компетентності здобувачів. Завдання для самоперевірки дозволять здобувачам підготуватися до тематичних та поточних контрольних робіт, а викладачу нададуть можливість організувати ефективний та якісний контроль результатів навчання. До посібника додається аудіо та відео подкасти, задля розвитку умінь аудіювання та комунікації. Вдумливо дібраний і системно організований, навчальний посібник сприятиме підвищенню якості практичних занять та ефективному засвоєнню матеріалу.