Освіта. Інноватика. Практика
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Освіта. Інноватика. Практика за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 323
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Інтеграційне навчання як чинник підготовки компетентних фахівців(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016) Постіл Степан Дмитрович; Postil Stepan Dmytrovych; Козак Наталія; Kozak NataliiaУ статті проаналізовано складові наукової діяльності студентів вищої школи. Вони являють собою складний і взаємозалежний процес, результативність якого визначається системним підходом до його організації. Системний підхід перебуває на новій стадії розвитку – інтеграційній. Цілісність системного підходу забезпечується такими тенденціями як міждисциплінарність, трансдисциплінарність і синергетика. Впроваджені педагогічні технології сприяють розвитку у студентів здатності вчитися, виробленню інтегрованих умінь та навичок, формуванню та розвитку професійних компетентностей.Документ Особливості створення відео-уроків з математики (на прикладі теми «Функції»)(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016) Баришок Марина; Baryshok Maryna; Терменжи Дар’я; Termenzhy Dar’ia; Лосєва Наталія; Losieva NataliiaАвтори ілюструють основні вимоги до створення навчальних відеоматеріалів. Підкреслюється необхідність подальшого дослідження питань розробки та застосування відео-уроків у навчальному процесі. Автори описують власний досвід створення системи відео-уроків з математики (на прикладі тем «Функції», «Лінійна функція», «Квадратична функція», «Обернена пропорційність»). Наводяться фрагменти розроблених відео-уроків. Створена авторами система відео-уроків для учнів 7-8 класів з теми «Функції» реалізує ідею інтерактивності сучасних засобів навчання.Документ Астрономические задачи с нестандартной ситуацией как средство развития исследовательской компетентности(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016) Дорошева Лілія; Dorosheva LiliiaИсследовательская компетенция педагога является составной частью профессиональной компетентности, и обеспечивает ее эффективность. В статье рассмотрены проблемы развития исследовательской компетентности студентов в процессе обучения, в частности, астрономии. Приведены примеры астрономических задач с нестандартной ситуацией.Документ Освіта. Інноватика. Практика(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016)Метою журналу «Освіта. Інноватика. Практика» є висвітлення результатів досліджень у галузі освіти (за предметними спеціальностями), поширення сучасних науково-педагогічних практик і розробок, актуалізація наукових теоретичних і практичних проблем у галузі освіти. Основні завдання: ➔ поширення результатів наукових розвідок за різними спеціальностями галузі освіти (Науки про освіту; Початкова освіта; Середня освіта; Професійна освіта; Спеціальна освіта; Фізична культура і спорт); ➔ сприяння у розвитку відкритої науки в Україні через створення відкритого інформаційного середовища, що забезпечує взаємодію між провідними фахівцями та молодими вченими у галузі освіти; ➔ створення умов для публікації дискусійних матеріалів через об’єктивне рецензування та надання рекомендацій авторам щодо покращення текстового оформлення ідей та результатів; ➔ розвиток співробітництва науковців різних закладів освіти України та світу через фіксацію вихідних даних, у т.ч. цифрових профілів, авторів публікаційДокумент Організація контекстної діяльності як передумова формування інноваційної компетентності майбутніх вчителів математики(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016) Ачкан Віталій Валентинович; Achkan Vitalii ValentynovychЗапропоновано поняття інноваційної компетентності вчителя математики, наведено її концептуальні характеристики, обґрунтовано важливість організації контекстної діяльності студентів як передумови формування інноваційної компетентності майбутнього вчителя математики.Документ Про організацію профорієнтаційної роботи з інформатики у загальноосвітніх навчальних закладах(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016) Семеніхіна Олена Володимирівна; Semenikhina Olena VolodymyrivnaУ статті розглянуто проблему профорієнтаційної діяльності у загальноосвітніх закладах з метою популяризації спеціальності «Інформатика*» підготовки вчителів інформатики. Описано започаткований конкурс з комп’ютерної графіки «Розфарбуй життя» між учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Надано короткі статистичні результати.Документ Застосування платформи дистанційного навчання щодо реалізації компетентнісного підходу у підготовці фахівців(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016) Зайцева Тетяна; Zaitseva Tetiana; Кравцова Людмила; Kravtsova Liudmyla; Камінська Наталія; Kaminska NataliiaВ даній статті представлений досвід викладачів Херсонської державної морської академії застосування платформи дистанційного навчання, а саме, організація і проведення комплексного тестування для об'єктивного аналізу рівнів оволодіння курсантами професійних, загальнонаукових та інструментальних компетентностей. В статті описаний приклад створення ефективного інструменту оцінки професійної компетентності курсантів. Орієнтація на результати освіти є сьогодні актуальним, і вимагає визнання кваліфікацій, отриманих в процесі вищої освіти та розвиток освіти протягом усього життя.Документ Особливості навчання сферичної геометрії для підвищення компетентності майбутніх вчителів математики і фізики(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016) Шаповалова Наталія; Shapovalova Nataliia; Панченко Лариса; Panchenko LarysaУ статті проаналізовані особливості навчання сферичної геометрії в процесі вивчення нормативної навчальної дисципліни «Основи геометрії» студентами математичних спеціальностей педагогічних університетів та розкриті основні методичні аспекти цього процесу. Розглянуті мета, зміст, основні положення сферичної геометрії та запропоновані сучасні підходи і методи її навчання. Запропоноване використання в навчальному процесі практичних і прикладних застосувань фактів сферичної геометрії, засобів динамічної геометрії, міжпредметних зв’язків сферичної геометрії з фізикою, біологією, астрономією, космологією.Документ Компетентнісно орієнтована вища фармацевтична освіта в Україні як умова якісної підготовки майбутнього провізора(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016) Рева Тетяна; Reva TetianaУ статті здійснено теоретичний і прикладний дискурс компетентнісного підходу у вищій фармацевтичній освіті в Україні; обґрунтовано, що «компетентність» є ключовим, центральним поняттям компетентнісного підходу у вищій фармацевтичні освіті; уточнено поняття «компетентність фахівця фармацевтичної галузі» як динамічної комбінації знань, навичок та умінь, способів мислення, поглядів і цінностей, інших особистих якостей, що визначає здатність фахівця фармацевтичної галузі успішно провадити професійну та/або навчальну діяльність з питань з питань охорони здоров'я населення.Документ Подготовка студентов к исследовательской деятельности(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016) Шестакова Лідія; Shestakova LidiiaФормирование у студентов по программе Педагогического образования исследовательских компетенций является требованием ФГОС ВО. Для решения стоящей задачи в статье предлагается организовать изучение специального курса, раскрывающего основное содержание по методологии педагогического исследования. Параллельно с этим выпускающая кафедра выстраивает НИРС и включает ее в аудиторную и внеаудиторную работу со студентами. В статье представлена характеристика содержания курса «Основы исследований в образовании», организация НИРС, динамика изменения ее показателей.Документ Порівняльний аналіз програм для тестування працездатності жорстких дисків(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016) Базюк Руслан; Baziuk Ruslan; Завгородній Сергій; Zavhorodnii Serhii; Ковтун Анастасія; Kovtun AnastasiiaУ статті проаналізовано основні характеристики найбільш поширених програмних засобів для тестування жорстких дисків: ScanDefrag, Active SMART, ParagonPartitionManager. Запропоновано програмний засіб власної розробки, який має україномовний інтерфейс.Документ Использование оценочной деятельности (самооценка, взаимооценка) в процессе формирования исследовательских профессиональных компетенций будущих учителей(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016) Харитонова Катерина; Kharytonova KaterynaСтатья посвящена проблеме формирования исследовательских профессиональных компетенций и оценивания учебных результатов в контексте развития собственной оценочной деятельности студентов. На основе теоретического анализа выявляются различные позиции к раскрытию использования самооценки и взаимооценки в процессе формирования исследовательских профессиональных компетенций будущих учителей.Документ Особливості створення анімаційних програм в активних формах туризму(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016) Зігунова Інна Сергіївна; Zihunova Inna SerhiivnaСтаття розглядає питання особливостей створення анімаційних програм при організації дозвілля громадян в активних формах туризму, що робить запропонований туристський продукт надзвичайно конкурентоспроможним, а отже підвищує прибутковість туристських підприємств. Звертається увага на те, що розробка анімаційних туристських заходів в активному туризмі потребує від фахівців дозвіллєвої діяльності знань, умінь та практичних навичок з питань диференціації учасників, видів програм, підбору спеціального туристського спорядження та реквізиту, дотримання правил безпеки під час організації відпочинку у природному середовищі.Документ Как можно в техническом вузе формировать и развивать творческое мышление студента при изучении дисциплины «математика»(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016) Ковалевська Елла; Kovalevska Ella; Кветко Оксана; Kvetko OksanaВ статье проанализированы проблемы преподавания математики в техническом вузе. Изложены некоторые особенности преподавания курса высшей математики на инженерных факультетах Белорусского государственного аграрного технического университета (БГАТУ).Документ Взаємозв’язок структурних елементів моделі процесу формування професійних компетенцій учнів в умовах інтерактивного освітнього взаємодії(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016) Рихтер Татьяна; Rykhter TatianaУ статті розглянуто взаємозв'язок структурних елементів моделі процесу формування професійних компетенцій учнів в умовах інтерактивного освітнього взаємодії, що включає мотиваційно-цільову, методологічну, регламентаційну, організаційну, формуючу, змістовну, діагностичну та коригувальну підсистеми.Документ Педагогічний коучинг у підготовці майбутніх фахівців(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Сурмяк Юрій; Surmiak Yurii; Кудрик Ліліана; Kudryk LilianaCтаття присвячена коучингу як інтерактивній технології педагогічного керівництва професійним становленням майбутніх фахівців, як важливому інструменту особистісного і професійного розвитку. Обґрунтовано доцільність використання коучингу у підготовці студентів. Розглядаються вимоги до викладача-коуча, його фахові компетентності, що забезпечують успіх у коучинговій діяльності.Документ Стратегічні основи використання потенціалу інформаційних технологій для забезпечення національної безпеки(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Омельяненко Віталій Анатолійович; Omelianenko Vitalii AnatoliiovychСтаття присвячена аналізу ролі ІТ при забезпеченні національної безпеки. Визначено роль ІТ з інформаційно-технічної та інформаційно-психологічної точки зору та запропоновано концептуальні основи стратегії використання ІТ при забезпеченні національної безпеки.Документ Особливості навчання гіперболічної геометрії для підвищення компетентності майбутніх вчителів математики і фізики(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Шаповалова Наталія; Shapovalova Nataliia; Панченко Лариса; Panchenko LarysaУ статті проаналізовані особливості навчання гіперболічної геометрії або геометрії Лобачевського в процесі вивчення нормативної навчальної дисципліни «Основи геометрії» студентами математичних спеціальностей педагогічних університетів та розкриті основні методичні аспекти цього процесу. Розглянуті мета, зміст, основні положення гіперболічної геометрії та запропоновані сучасні підходи і методи її навчання. Запропоноване використання в навчальному процесі практичних і прикладних застосувань фактів геометрії Лобачевського, засобів динамічної геометрії, міжпредметних зв’язків гіперболічної геометрії з фізикою, біологією, астрономією, космологією.Документ Програмне забезпечення електронних лекцій(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Кудін Анатолій Петрович; Kudin Anatolii Petrovych; Жабєєв Георгій; Zhabieiev Heorhii; Міненко Олена; Minenko Olena; Кархут Володимир; Karkhut VolodymyrСтаття присвячена використанню існуючих програмних продуктів в підготовці і проведенню електронних лекцій. Описані і аналізуються результати впровадження різних моделей електронних лекцій у навчальний процес за дистанційними технологіями при очному навчанні слухачів навчально-підготовчих відділень Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Зроблено порівняльний аналіз існуючих інструментів виготовлення електронних лекцій у формі презентацій (CustomShow, ClearSlide, Prezi та інші). Запропоновані технічне рішення, які найбільш ефективно і якісно розв’язують різні навчальні задачі.Документ Формування методичної компетентності майбутніх учителів фізикома-тематичних спеціальностей у процесі фахової підготовки(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Воєвода Аліна Леонідівна; Voievoda Alina LeonidivnaСтаття присвячена проблемам формування методичної компетентності майбутніх учителів математики та фізики у процесі їх фахової підготовки в педагогічних університетах. В статті розглянуто прийоми і засоби формування методичної компетентності майбутніх учителів математики і фізики. Наведено приклади навчально-методичних задач та коментарі щодо їх застосування. Зроблено висновки щодо необхідності удосконалення навчальних планів та програм підготовки майбутніх учителів з метою створення цілісної системи формування їх методичної компетентності.