eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Povalii Tetiana Leonidivna"

Зараз показуємо 1 - 20 з 25
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Актуальність формування компетентності у професійно спрямованому англомовному монологічному мовленні майбутніх хореографів
    (Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, 2017) Повалій Тетяна Леонідівна; Povalii Tetiana Leonidivna
    Висвітлюється професійно спрямований підхід до формування компетентності у англомовному монологічному мовленні, який передбачає підготовку майбутніх хореографів до іншомовного спілкування в конкретних професійних, ділових, наукових сферах, а також у ситуаціях із урахуванням особливостей професійного мислення. Розкриваються основні комунікативні ситуації, в рамках яких має формуватися іншомовна комунікативна компетентність майбутніх хореографів у монологічному мовленні.
  • Документ
    Використання позитивного польського досвіду модернізації вищої хореографічної освіти в Україні: реалії та перспективи
    (2017) Повалій Тетяна Леонідівна; Povalii Tetiana Leonidivna
    Статтю присвячено висвітленню перспектив використання інноваційного досвіду модернізації вищої хореографічної освіти в Польщі в українських реаліях. Окреслено новітні стратегії розвитку, з’ясовано сутнісні характеристики та визначено напрями модернізації вищої хореографічної освіти в Польщі. Виявлено витоки та висвітлено процес розбудови хореографічного наукового простору в Польщі. Схарактеризовано нормативно-правовий, структурний та змістовий аспекти модернізації. Висвітлено стан підготовки фахівців-хореографів у вітчизняних вишах. Визначено перспективи використання позитивного польського досвіду в аспекті досліджуваної проблеми в Україні.
  • Документ
    Використання позитивного польського досвіду модернізації вищої хореографічної освіти в Україні: реалії та перспективи
    (Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, 2017) Повалій Тетяна Леонідівна; Povalii Tetiana Leonidivna
    Статтю присвячено висвітленню перспектив використання інноваційного досвіду модернізації вищої хореографічної освіти в Польщі в українських реаліях. Окреслено новітні стратегії розвитку, з’ясовано сутнісні характеристики та визначено напрями модернізації вищої хореографічної освіти в Польщі. Виявлено витоки та висвітлено процес розбудови хореографічного наукового простору в Польщі. Схарактеризовано нормативно-правовий, структурний та змістовий аспекти модернізації. Висвітлено стан підготовки фахівців-хореографів у вітчизняних вишах. Визначено перспективи використання позитивного польського досвіду в аспекті досліджуваної проблеми в Україні.
  • Документ
    Зміст та структура компетентності у професійно спрямованому англомовному монологічному мовленні майбутніх хореографів
    (Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, 2017-11-17) Повалій Тетяна Леонідівна; Povalii Tetiana Leonidivna
    Висвітлюється проблема формування у майбутніх хореографів компетентності в англомовному монологічному мовленні, оскільки саме за допомогою монологу вони презентують та надають відповідну інформацію. Розкривається структура та зміст (знання, вміння, навички) компетентності у професійно спрямованому англомовному монологічному мовленні майбутніх хореографів.
  • Документ
    Зміст хореографічної освіти в Республіці Польща: інтеркультурний аспект
    (2013) Повалій Тетяна Леонідівна; Povalii Tetiana Leonidivna
    У статті розглядається зміст профільних навчальних дисциплін у закладах хореографічної освіти в Республіці Польща; визначається тематика теоретичних предметів, що входять до навчального плану хореографічної підготовки в Польщі; висвітлюється інтеркультурний аспект у змісті фахової підготовки майбутнього хореографа; виокремлюються дисципліни з інтеркультурним змістом, які не входять до стандартного переліку хореографічних дисциплін.
  • Документ
    Методи згуртування дитячого хореографічного колективу
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010) Повалій Тетяна Леонідівна; Povalii Tetiana Leonidivna
    У статті розглядається проблема згуртування колективу школярів на уроках хореографії. З метою зміцнення колективу доцільним є комплексне використання словесних, наочних, практичних та ігрових методів виховання. На особливу увагу заслуговують методи, що потребують від учнів свідомого підходу, активності, самостійності й творчості у спільній діяльності.
  • Документ
    Модернізація хореографічної освіти в Польщі (кінець ХХ – початок ХХІ століття)
    (СПДФО Повалій К. В., 2015) Повалій Тетяна Леонідівна; Povalii Tetiana Leonidivna
    Монографія присвячена цілісному порівняльному аналізу процесу модернізації хореографічної освіти в Польщі. У науковому дослідженні з’ясовано сутнісні характеристики та визначено напрями модернізації. Виявлено витоки, виокремлено персоналії та висвітлено процес розбудови хореографічного наукового простору в Польщі. Схарактеризовано базові аспекти, репрезентовано моделі хореографічної підготовки в Польщі та проаналізовано навчальні плани. Представлено європейський контекст модернізації хореографічної освіти. Подано рекомендації щодо можливості використання позитивного польського досвіду модернізації хореографічної освіти в Україні.
  • Документ
    Модернізація хореографічної освіти в республіці Польща
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2015) Повалій Тетяна Леонідівна; Povalii Tetiana Leonidivna
    У дисертації розкрито теоретичні основи та базові аспекти модернізації хореографічної освіти в Республіці Польща, з’ясовано перспективи використання позитивного польського досвіду модернізації хореографічної освіти в Україні. Окреслено поняттєво-термінологічний апарат дослідження, з’ясовано сутнісні характеристики та визначено напрями модернізації хореографічної освіти в Республіці Польща. Виявлено витоки й виокремлено персоналії, які відіграли визначальну роль у цьому процесі. Висвітлено процес розбудови хореографічного наукового простору в Польщі. Схарактеризовано базові аспекти модернізації хореографічної освіти в Республіці Польща (нормативно-правовий, структурний та змістовий). Репрезентовано моделі хореографічної підготовки в Польщі та проаналізовано навчальні плани, згідно з якими реалізовується хореографічна освіта в Польщі. Представлено європейський контекст модернізації хореографічної освіти та досліджено стан хореографічної освіти в українських навчальних закладах. Визначено перспективи використання позитивного польського досвіду в аспекті досліджуваної проблеми в Україні.
  • Документ
    Науковий простір хореографічної освіти в Республіці Польща
    (Таврический национальный университет имени В. И. Вернадского, 2012) Повалій Тетяна Леонідівна; Povalii Tetiana Leonidivna
    У статті висвітлюється становлення наукової думки у галузі хореографічної освіти в Польщі; з’ясовуються основні проблеми, розглянуті на І Конгресі танцю та І Міжнародній конференції «Танцювальна освіта в Польщі – реалії та виклики» у Варшаві; аналізується тематика регіональних досліджень.
  • Документ
    Неформальна хореографічна освіта в Республіці Польща
    (2017) Повалій Тетяна Леонідівна; Povalii Tetiana Leonidivna
    У статті висвітлюється неформальна хореографічна освіта та особливості функціонування її осередків у Республіці Польща; конкретизуються основні поняття «хореографічна освіта» та «неформальна освіта»; розглядаються витоки неформальної хореографічної освіти в Польщі (індивідуальна танцювальна підготовка, створення палаців та центрів культури, запрошення на професійну сцену танцівників-аматорів); розкривається структура (школи мистецтв, палаци та будинки культури, ансамблі танцю, хореографічні студії, центри, клуби, гуртки, курси) та зміст (авторські навчальні програми) неформальної хореографічної освіти в сучасній Польщі.
  • Документ
    Нормативно-правове забезпечення модернізації вищої хореографічної освіти в Польщі
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013) Повалій Тетяна Леонідівна; Povalii Tetiana Leonidivna
    У статті окреслено основні положення Закону Республіки Польща «Про вищу освіту» за 1990 р. та 2005 р.; виділено напрями навчання музичних академій та Музичного Університету у Варшаві; висвітлено основні завдання, що регулюють діяльність вишів; перераховано комплекс предметів, що визначаються змістом навчальних планів підготовки майбутнього хореографа в Польщі; схарактеризовано умови вступу на спеціальність «Хореографія»; розглянуто зміст статутів мистецьких вишів Польщі.
  • Документ
    Основи хореографії з методикою викладання
    (СПДФО Повалій К. В., 2016) Повалій Тетяна Леонідівна; Povalii Tetiana Leonidivna
    Практикум складений відповідно до навчальної програми дисципліни «Основи хореографії з методикою викладання» напряму підготовки 6.010102 «Початкова освіта», допомагає опанувати теорію та методику викладання хореографії в початкових класах, засвоїти особливості організації роботи з різними категоріями учасників, специфіку та методику роботи з дітьми. Знайомство з основами педагогічного процесу, методикою і практикою викладання у хореографічних гуртках, багатогранною діяльністю керівника гуртка значно розширить компетенції майбутніх учителів і допоможе їм успішно конкурувати на ринку праці.
  • Документ
    Перспективи використання позитивного польського досвіду модернізації хореографічної освіти в Україні
    (СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2013) Повалій Тетяна Леонідівна; Povalii Tetiana Leonidivna
    У статті окреслюються стратегії розвитку хореографічної освіти в Польщі (збереження національних танцювальних традицій, розвиток сучасної хореографії, розвиток хореографії в контексті мистецької освіти); виділяються проблеми мистецької освіти в Польщі, зокрема хореографічної; розглядаються прогностичні орієнтири впровадження в нашій країні досвіду Польщі щодо модернізації хореографічної освіти (на європейському, державному та інституційному рівнях).
  • Документ
    Перспективи використання позитивного польського досвіду модернізації хореографічної освіти в Україні
    (2013) Повалій Тетяна Леонідівна; Povalii Tetiana Leonidivna
    У статті окреслюються стратегії розвитку хореографічної освіти в Польщі (збереження національних танцювальних традицій, розвиток сучасної хореографії, розвиток хореографії в контексті мистецької освіти); виділяються проблеми мистецької освіти в Польщі, зокрема хореографічної; розглядаються прогностичні орієнтири впровадження в нашій країні досвіду Польщі щодо модернізації хореографічної освіти (на європейському, державному та інституційному рівнях).
  • Документ
    Подготовка хореографов в педагогических университетах Украины
    (2014) Повалій Тетяна Леонідівна; Povalii Tetiana Leonidivna
    В статье освещается проблема подготовки учителей хореографии в системе педагогического образования; рассматриваются соответствующие структурные подразделения, в которых осуществляется подготовка хореографов (институты, факультеты, кафедры); характеризуется профессорско-преподавательский состав кафедр хореографии, их сотрудничество с международными образовательными организациями и художественными учреждениями, творческие коллективы студентов, их участие в соревнованиях и конкурсах; анализируются учебные планы, согласно которым осуществляется подготовка хореографов в Украине; рассматривается перечень учебных дисциплин в соответствии с уровнями квалификации «бакалавр», «специалист», «магистр», который подразделен на три цикла (гуманитарной и социально-экономической подготовки, естественно-научной подготовки, профессиональной и практической подготовки).
  • Документ
    Принципи формування культури міжнаціональних відносин підлітків засобами хореографічного мистецтва
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016) Повалій Тетяна Леонідівна; Povalii Tetiana Leonidivna
    У статті з’ясовуються сутнісні характеристики поняття «принципи» (базисні положення, які визначають зміст, організаційні форми та методи навчального процесу відповідно до його загальних цілей і закономірностей); розкривається сутність педагогічних принципів формування культури міжнаціональних відносин підлітків засобами хореографічного мистецтва (гуманістичної спрямованості виховання особистості, діалогічності виховання, варіативності виховання, особистісної спрямованості виховання, самостійної діяльності, зв’язку виховання з життям і соціокультурним середовищем, суб’єктності учасника хореографічного об’єднання, соціалізації в процесі хореографічних занять).
  • Документ
    Розвиток хореографічної освіти в Польщі
    (РВВ КГУ, 2014) Повалій Тетяна Леонідівна; Povalii Tetiana Leonidivna
    У статті висвітлюється проблема хореографічної підготовки фахівців в Польщі та визначаються її структурні компоненти (середня та вища ланки). Розглядається становлення та розвиток осередків хореографічної освіти на етнічних польських територіях. Розкриваються особливості функціонування балетних шкіл, музичних академій, театральної школи та музичного університету.
  • Документ
    Структура хореографічної освіти в сучасній Польщі
    (ТОВ фірма «Планер», 2012) Повалій Тетяна Леонідівна; Povalii Tetiana Leonidivna
    У статті висвітлюється проблема хореографічної освіти в Польщі та визначаються її структурні компоненти (початкова, середня та вища ланки). Розглядаються особливості функціонування аматорських танцювальних студій, творчих майстерень, балетних професійних шкіл, музичних академій.
  • Документ
    Сутність модернізації хореографічної освіти в Польщі та Україні
    (2014) Повалій Тетяна Леонідівна; Povalii Tetiana Leonidivna
    У статті надаються сутнісні характеристики поняття «модернізація»; конкретизується термін «хореографічна освіта»; визначаються напрями її модернізації в Польщі та Україні з метою оновлення нормативно-правового забезпечення, змісту та структури хореографічної освіти й оптимізації переліку спеціальностей, за якими відбувається фахова підготовка.
  • Документ
    Теорія та методика викладання українського народного танцю
    (СПДФО Повалій К. В., 2015) Повалій Тетяна Леонідівна; Povalii Tetiana Leonidivna
    Навчальний посібник допомагає опанувати теорію та методику викладання українського народного танцю, засвоїти характерні ознаки чоловічих та жіночих рухів, ознайомить з класифікацією українського народного танцю та основними позиціями рук, ніг, корпуса і голови в парах, трійках і масових танцях. Знайомство з характеристикою історико-етнографічних регіонів України, їх основними танцями та рухами значно розширить компетенції майбутніх учителів і допоможе їм успішно конкурувати на ринку праці.
  • «
  • 1 (current)
  • 2
  • »

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук