Кафедра педагогіки
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра педагогіки за Автор "Boichenko Maryna Anatoliivna"
Зараз показуємо 1 - 9 з 9
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Professional Development of Teachers in the USA, Canada and the UK(2017) Бойченко Марина Анатоліївна; Boichenko Maryna AnatoliivnaThe сhapter highlights the peculiarities of professional development of teachers working with gifted students in the United States, Canada and the United Kingdom. Two groups of models of GT teachers’ professional development are outlined: 1) models that provide organizational or inter-institutional cooperation; 2) models that do not involve large-scale implementation (can be implemented at school, class level, etc.).Документ Громадянське виховання старшокласників у закладах позашкільної освіти США(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Шульга Сергій Володимирович; Shulha Serhii Volodymyrovych; Бойченко Марина Анатоліївна; Boichenko Maryna AnatoliivnaУ магістерській роботі з’ясовано теоретичні, нормативні, змістово-процесуальні та організаційно-методичні засади громадянського виховання старшокласників у закладах позашкільної освіти США. З’ясовано сутність громадянського виховання й виховний потенціал закладів позашкільної освіти США для організації означеного процесу. Висвітлено нормативні засади громадянського виховання старшокласників у закладах позашкільної освіти США. Окреслено змістово-процесуальні й організаційно-методичні засади громадянського виховання старшокласників у закладах позашкільної освіти США. Визначено можливості використання позитивного американського досвіду в практиці громадянського виховання українських закладів позашкільної освіти.Документ Курсова робота з педагогіки: методичні основи організації дослідження та орієнтовна тематика(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Кривонос Ольга Борисівна; Kryvonos Olha Borysivna; Сбруєва Аліна Анатоліївна; Sbruieva Alina Anatoliivna; Волошко Ганна Валеріївна; Voloshko Hanna Valeriivna; Коваленко Наталія Володимирівна; Kovalenko Nataliia Volodymyrivna; Бикова Марія Миколаївна; Bykova Mariia Mykolaivna; Проценко Ірина Іванівна; Protsenko Iryna Ivanivna; Осьмук Наталія Григорівна; Osmuk Nataliia Hryhorivna; Чернякова Жанна Юріївна; Cherniakova Zhanna Yuriivna; Чистякова Ірина Анатоліївна; Chystiakova Iryna Anatoliivna; Бойченко Марина Анатоліївна; Boichenko Maryna AnatoliivnaУ навчально-методичному посібнику викладено основні етапи роботи над курсовим дослідженням, вимоги до оформлення та захисту. Матеріали допоможуть студентові вибрати актуальну тему курсової роботи відповідно до особливостей майбутньої педагогічної діяльності, наукових інтересів та індивідуальних можливостей. Для студентів та викладачів педагогічних закладів вищої освіти.Документ Наскрізна педагогічна практика(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Сбруєва Аліна Анатоліївна; Sbruieva Alina Anatoliivna; Кривонос Ольга Борисівна; Kryvonos Olha Borysivna; Коваленко Наталія Володимирівна; Kovalenko Nataliia Volodymyrivna; Осьмук Наталія Григорівна; Osmuk Nataliia Hryhorivna; Будянський Дмитро Васильович; Budianskyi Dmytro Vasylovych; Бикова Марія Миколаївна; Bykova Mariia Mykolaivna; Проценко Ірина Іванівна; Protsenko Iryna Ivanivna; Бойченко Марина Анатоліївна; Boichenko Maryna Anatoliivna; Чернякова Жанна Юріївна; Cherniakova Zhanna Yuriivna; Чистякова Ірина Анатоліївна; Chystiakova Iryna AnatoliivnaУ навчально-методичному посібнику подані програми навчальних і виробничих практик студентів педагогічних університетів освітньо-кваліфікаційних рівнів «бакалавр», «магістр», «аспірант» галузі знань 014 Середня освіта (за предметними спеціалізаціями), розроблені викладацьким колективом кафедри педагогіки СумДПУ імені А. С. Макаренка. Визначені цілі й завдання практики, її особливості на кожному з етапів; подані характеристики вікових особливостей дітей відповідних вікових груп, представленні методики педагогічного діагностування, рекомендації щодо організації ефективної навчальної та позанавчальної роботи, що відповідають завданням сучасної освіти в контексті Концепції нової української школи. Призначено для студентів та викладачів педагогічних університетів, працівників освіти.Документ Професійна підготовка та професійний розвиток педагога: глобальний, європейський та національний контексти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2024) Сбруєва Аліна Анатоліївна; Бойченко Віталій Віталійович; Бойченко Марина Анатоліївна; Тарабан Юрій; Бикова Марія Миколаївна; Кузікова Світлана Борисівна; Проценко Ірина Іванівна; Sbruieva Alina Anatoliivna; Boichenko Vitalii Vitaliiovych; Boichenko Maryna Anatoliivna; Taraban Yurii; Bykova Mariia Mykolaivna; Kuzikova Svitlana Borysivna; Protsenko Iryna IvanivnaУ представленому дослідженні окреслено актуальні питання професійної підготовки та професійного розвитку педагога у глобальному, європейському та національному контекстах, а саме: роль у цьому процесі міжнародних стратегічних академічних партнерств, змістові та організаційні засади діяльності закладів професійно-технічної освіти в Австрії, формування духовно-моральної ідентичності особистості, шляхи формування резільєнтності вчителів в умовах війни, особливості використання івент-технологій у позашкільній освіті, теоретичні засади естетичного виховання здобувачів освіти тощо. Видання пропонується широкому читацькому загалу.Документ Розвиток обдарованих учнів у закладах позашкільної освіти еколого-натуралістичного спрямування в США(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Перекрестова Олена Олександрівна; Perekrestova Olena Oleksandrivna; Бойченко Марина Анатоліївна; Boichenko Maryna AnatoliivnaУ магістерській роботі з’ясовано теоретичні, змістово-процесуальні та методичні засади розвитку обдарованих учнів у закладах позашкільної освіти еколого-натуралістичного спрямування в США. З’ясовано сутність природничо-наукової обдарованості та потенціал закладів позашкільної освіти еколого-натуралістичного спрямування для розвитку обдарованих учнів у США. Висвітлено нормативно-правові засади розвитку обдарованих учнів у закладах позашкільної освіти еколого-натуралістичного спрямування в США. Окреслено змістово-процесуальні й методичні засади розвитку обдарованих учнів у закладах позашкільної освіти еколого-натуралістичного спрямування в США. Визначено можливості використання досвіду США щодо розвитку обдарованих учнів у закладах позашкільної освіти еколого-натуралістичного спрямування України.Документ Теорія когнітивної візуалізації в педагогічній думці Великої Британії та США: історія і сучасність(ФОП Цьома С.П., 2021) Бойченко Марина Анатоліївна; Boichenko Maryna Anatoliivna; Чуричканич Ірина Едуардівна; Churychkanych Iryna EduardivnaМонографія присвячена обґрунтуванню теоретичних та практичних засад теорії когнітивної візуалізації в педагогічній думці Великої Британії та США в історичній ретроспективі та в умовах сучасності. У роботі окреслено концептуальні та історичні засади теорії когнітивної візуалізації в педагогічній думці Великої Британії та США; напрями розвитку теорії когнітивної візуалізації в педагогічній думці Великої Британії та США; прогностичний потенціал імплементації теорії когнітивної візуалізації в закладах вищої освіти Великої Британії, США та України. Монографія адресується широкому педагогічному загалу – викладачам закладів вищої освіти, науковим працівникам, аспірантам, студентам, учителям закладів загальної середньої освіти та іншим зацікавленим в удосконаленні й підвищенні інноваційності освітнього процесу сторонам.Документ Теорії та технології інноваційного розвитку професійної підготовки майбутнього вчителя в контексті концепції «Нова українська школа(2021) Кривонос Ольга Борисівна; Kryvonos Olha Borysivna; Бикова Марія Миколаївна; Bykova Mariia Mykolaivna; Волошко Ганна Валеріївна; Voloshko Hanna Valeriivna; Коваленко Наталія Володимирівна; Kovalenko Nataliia Volodymyrivna; Проценко Ірина Іванівна; Protsenko Iryna Ivanivna; Чернякова Жанна Юріївна; Cherniakova Zhanna Yuriivna; Бойченко Марина Анатоліївна; Boichenko Maryna Anatoliivna; Мартиненко Олена Вікторівна; Martynenko Olena Viktorivna; Чкана Ярослав Олегович; Chkana Yaroslav Olehovych; Шишенко Інна Володимирівна; Shyshenko Inna Volodymyrivna; Осьмук Наталія Григорівна; Osmuk Nataliia Hryhorivna; Скоробагатська Оксана Іванівна; Skorobahatska Oksana Ivanivna; Чистякова Ірина Анатоліївна; Chystiakova Iryna Anatoliivna; Сбруєва Аліна Анатоліївна; Sbruieva Alina Anatoliivna; Огієнко Олена Іванівна; Ohiienko Olena IvanivnaМонографія є результатом виконання колективної наукової теми кафедри педагогіки Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка. У розділах монографії висвітлено широке коло актуальних проблем інноваційного розвитку професійної підготовки майбутнього вчителя, що стали предметом вивчення в контексті реалізації концепції «Нова українська школа». Схарактеризовано теоретичні та методичні засади бакалаврської, магістерської та докторської підготовки майбутнього вчителя до викладання у закладах шкільної і неформальної освіти. Показано, що в сучасних умовах підготовка вчителя спрямована на формування інноваційного фахівця як агента змін. Дослідження буде корисним для викладачів, аспірантів, магістрантів, студентів, педагогічної громади в цілому.Документ Формування підприємницької компетентності школярів у закладах позашкільної освіти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Шульга Олександр Володимирович; Shulha Oleksandr Volodymyrovych; Бойченко Марина Анатоліївна; Boichenko Maryna AnatoliivnaУ магістерській роботі з’ясовано теоретичні, організаційні та методичні засади формування підприємницької компетентності школярів у закладах позашкільної освіти. З’ясовано сучасні тенденції формування підприємницької культури в науковому доробку. Висвітлено сутність і структуру підприємницької компетентності школярів та засади її формування в закладах позашкільної освіти. Розглянуто гурткову роботу крізь призму формування підприємницької компетентності школярів. Обґрунтовано форми, методи та засоби формування підприємницької компетентності школярів у закладах позашкільної освіти. Розроблено і схарактеризовано модель формування підприємницької компетентності школярів у закладах позашкільної освіти.