Статті
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Статті за Автор "Pavlushchenko Nataliia Mykolaivna"
Зараз показуємо 1 - 8 з 8
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Гендерна освіта в початковій школі: проблеми і перспективи реалізації(2015) Павлущенко Наталія Миколаївна; Pavlushchenko Nataliia MykolaivnaЗазначена наукова розвідка представлена з метою висвітлення й обґрунтування проблем і реальних перспектив гендерної освіти в сучасній початковій школі. Методи дослідження подано як психолого-педагогічні напрацювання: системно-структурний аналіз, синтез, порівняння, класифікація, узагальнення. Методологічні засади розглядаються у вигляді наукових позицій провідних фахівців в галузі педагогіки з питань технологій впровадження принципів гендерної демократії в сферу освітнього простору. Результати і практичне значення дослідження подані в ракурсі презентації проблем набуття ознак практичної готовності до гендерної освіти нової генерації підростаючого покоління. Перспективи подальших розвідок обумовлені далекосяжними змінами в позиціях науковців щодо гендерної проблематики в педагогіці.Документ Організаційні засади функціонування загальноосвітніх навчальних закладів у великій Британії та Україні: порівняльний аналіз(Science and Education a New Dimension, 2021) Шаповалова Ольга Віталіївна; Бутенко Віта Григорівна; Павлущенко Наталія Миколаївна; Білєр Оксана Славіківна; Shapovalova Olha Vitaliivna; Butenko Vita Hryhorivna; Pavlushchenko Nataliia Mykolaivna; Bilier Oksana SlavikivnaУ статті здійснено порівняльний аналіз організаційних засад функціонування загальноосвітніх навчальних закладів Великої Британії та України. Конкретизовані обов’язкові етапи навчання у школах України та Великої Британії, які впливають на процес становлення і розвиток середньої освіти.Документ Педагогічні умови гендерного виховання учнів початкових класів(2014) Павлущенко Наталія Миколаївна; Pavlushchenko Nataliia Mykolaivna; Король Олена Вікторівна; Korol Olena ViktorivnaУ статті пропонується детальний опис особливостей гендерного виховання учнів початкових класів, представлений у формі наступних педагогічних умов: удосконалення змісту виховання через реалізацію сучасних гендерних підходів; використання результатів гендерного аналізу підручників початкової школи для формування егалітарної свідомості; організація виховного процесу на засадах гендерної рівності. Зазначені педагогічні умови спрямовані на формування гендерної свідомості підростаючого покоління, відмову від асиметрії гендерної соціалізації бінарного типу, розстановку акцентів при вихованні на особистісні якості дитини, а не на її біологічну приналежність.Документ Проблема наступності дошкільної і початкової освіти(2013) Кондратюк Світлана Миколаївна; Kondratiuk Svitlana Mykolaivna; Павлущенко Наталія Миколаївна; Pavlushchenko Nataliia Mykolaivna; Король Олена Вікторівна; Korol Olena ViktorivnaУ статті розглядаються питання психолого-педагогічної готовності дітей дошкільного віку до навчання у школі та необхідність підготовки педагогічних кадрів до такого роду діяльності. Розкриваються наукові аспекти наступності дошкільної та початкової освіти, вказується на позитивний вплив наступності в роботі дитячого садка і початкової школи.Документ Професійно-особистісне самовдосконалення майбутніх вихователів в аспекті формування здоров’язбережувальної компетентності дошкільників засобами ігрової діяльності(2018-04) Бутенко Віта Григорівна; Butenko Vita Hryhorivna; Павлущенко Наталія Миколаївна; Pavlushchenko Nataliia MykolaivnaУ статті проаналізовано сутність феномену «професійно-особистісне самовдосконалення». Розкрито основні процесуальні складові професійно-особистісного самовдосконалення майбутнього педагога. Розроблено алгоритм професійно-особистісного самовдосконалення майбутніх вихователів з метою ефективного формування здоров’язбережувальної компетентності дошкільників засобами ігрової діяльності. Виділено етапи означеного процесу. Встановлено, що результатом введення в дію репрезентованого алгоритму професійно-особистісного самовдосконалення буде сформованість його сутнісних складових: самопізнання, саморегуляції, самоосвіти, саморозвитку, самовиховання та інтерпретовано їх в аспекті дослідження.Документ Підготовка майбутніх вчителів початкової школи до впровадження нового змісту Державного стандарту початкової загальної освіти(2014) Кондратюк Світлана Миколаївна; Kondratiuk Svitlana Mykolaivna; Павлущенко Наталія Миколаївна; Pavlushchenko Nataliia MykolaivnaУ статті висвітлено актуальні питання підготовки майбутніх учителів до впровадження нового змісту Державного стандарту початкової загальної освіти. Обґрунтовано необхідність уведення спецкурсів: «Технологія викладання англійської мови у початковій школі», «Практичний курс англійської мови з методикою викладання у початковій школі», «Інформатика з методикою викладання у початковій школі», «Інноваційні методики викладання інформатики в початковій школі», «Основи інформаційної культури вчителя початкової школи».Документ Статево-рольовий та гендерний підходи у виховному процесі початкової школи(2017) Павлущенко Наталія Миколаївна; Pavlushchenko Nataliia MykolaivnaСтатево-рольовий та гендерний підходи у виховному процесі початкової школи. Зазначена наукова розвідка представлена з метою висвітлення й обґрунтування сутності статево-рольового підходу як традиційного та гендерного як альтернативного для сучасної початкової школи. Результати і практичне значення дослідження подані в ракурсі альтернативи гендерної освіти як нової наукової позиції. Висновки обумовлені прогресивними перспективними змінами в позиціях науковців щодо гендерної проблематики в педагогіці.Документ Формування пізнавальної мотивації і вікових особливостей молодших школярів(2020) Парфілова Світлана Леонідівна; Павлущенко Наталія Миколаївна; Шаповалова Ольга Віталіївна; Бутенко Віта Григорівна; Parfilova Svitlana Leonidivna; Pavlushchenko Nataliia Mykolaivna; Shapovalova Olha Vitaliivna; Butenko Vita HryhorivnaУ статті висвітлено різні погляди на проблему можливості цілеспрямованого формування і розвитку пізнавальних мотивів. Виділено позитивні та негативні аспекти мотивації учіння молодшого школяра, описано динаміку її розвитку протягом цього віку, розкрито причини зниження пізнавальної мотивації.