Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти за Автор "Betsenko Tetiana Petrivna"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Вставні і вставлені конструкції у художній мові Гр. Тютюнника(2020) Писаренко Катерина Олександрівна; Pysarenko Kateryna Oleksandrivna; Беценко Тетяна Петрівна; Betsenko Tetiana PetrivnaПроблеми синтаксису здавна привертали до себе увагу лінгвістів, адже саме речення найшвидке та найчуттєвіше реагує на мовленнєві зміни. Речення – найгнучкіша та найбільш змінна структура. Це призводить до появи нових питань та явищ, які потребують докладного пізнання та аналізу. До таких актуальних проблем належить і питання категорії вставності, оскільки на сьогодні дослідження, пов’язані зі вставними та вставленими конструкціями, не розв’язують повністю проблему їх становлення та розвитку у системі мови. Мета магістерської роботи – описати різновиди вставних та вставлених конструкцій, репрезентованих у лінгвостилі Г. Тютюнника, з`ясувати їх стилістичні функції у мовотворчості митця. Для досягнення мети дослідження нами були поставлені наступні завдання: 1. З`ясувати природу вставних та вставлених структур; 2. Схарактеризувати історію вивчення вставних та вставлених конструкцій; 3. Виявити різновиди вставних та вставлених конструкцій, реалізованих у творчості Г. Тютюнника, описати особливості їх репрезентації; 4. З`ясувати стилістичні функції означених структур мовотворчості письменника.Документ Конструкції з прямою мовою у художніх творах Бориса Харчука(2020) Висоцька Тетяна Василівна; Vysotska Tetiana Vasylivna; Беценко Тетяна Петрівна; Betsenko Tetiana PetrivnaРобота складається зі вступу, де розкривається сутність і стан наукової проблеми, формується мета і завдання, які потребують вирішення для досягнення поставленої мети; першого розділу, у якому проаналізовано дослідження науковців стосовно конструкцій з прямою мовою; у другому розділі досліджуються структури з прямою мовою, непрямою мовою, невласне прямою мовою, діалогами, іншими структурними різновидами у художніх текстах Бориса Харчука; третього розділу, у якому з’ясовано особливості стилістичних функцій конструкцій з прямою мовою в художньо-образному творенні Бориса Харчука; висновків, де розкрито суть основних етапів роботи, підбито підсумки усієї праці; списку використаних джерел та додатків.Документ Мовні засоби позначення простору в поетичній мові В. Голобородька(2021) Зленко Аліна Олександрівна; Zlenko Alina Oleksandrivna; Беценко Тетяна Петрівна; Betsenko Tetiana PetrivnaУ кваліфікаційній роботі проаналізовано мовні засоби позначення простору у поетичній мові В. Голобородька. Дослідження присвячене аналізу художнього простору як складника поетикальної системи митця, що дає уявлення про визначальні константи його світосприйняття, які знаходять мовне вираження на образному рівні його поезії. Мета роботи полягає в описі мовних одиниць на позначення простору, що засвідчені в поетичній мові В. Голобородька. У першому розділі зосереджено увагу на особистості В. Голобородька і його поетичному доробку; у другому розділі досліджено мовні засоби репрезентації художнього простору у поетичній творчості В. Голобородька; у третьому розділі розкрито основні особливості використання мовних одиниць на позначення простору в поетичній мові письменника; висновків, де подано узагальнення результатів та списку використаної літератури, що містить 151 позицію. Загальний обсяг роботи складає 89 сторінок.Документ Символи у поетичній мові І.Малковича: семантика і поетика(2021) Сиріна Аліна Василівна; Syrina Alina Vasylivna; Беценко Тетяна Петрівна; Betsenko Tetiana PetrivnaУ кваліфікаційній роботі окреслено теоретичні засади вивчення символу як універсальної естетичної категорії; схарактеризовано лінгвостилістичну природу символу; проаналізовано класифікації символів, а також означено проблемні питання у класифікаційному аналізі лінгвосимволів. На матеріалі збірок («Подорожник» та «Яксунині береги») І. Малковича здійснено спробу класифікації лінгвосимволів у поетичній інтерпретації автора, а також проаналізовано стилістичні функції символів у мовотворчості митця.